Goeie service en goedkoop

Beetje huiverig voor de lage prijs waarvoor het scherm en reparatie werd aangeboden, maar ik zit hier met een nieuwe scherm en perfect geholpen! Netjes op afspraak, telefoon afgegeven en 45 minuten later klaar.

Geweldige servicegericht en vriendelijk

Goed ontvangen, duidelijke uitleg over o.a.reparatie. SUPER ervaring

Van tevoren een afspraak gemaakt om mijn scherm te laten repareren. Was snel geregeld en mijn scherm is weer als nieuw!

Afspraak gemaakt voor batterij vervanging van mijn Samsung S7, was nu 30 minuten weer gereed. Vriendelijk personeel wat professioneel overkomt.

Topservice

Helemaal top, aanrader!

Goede en snelle service

Snel, efficiënt en eerlijk. Als er iets stuk is aan mijn telefoon dan kom ik graag naar deze winkel. Ook voor advies kun je hier goed terecht. Ik vertrouw de medewerkers ook op hun deskundigheid. Prijzen komen ook betrouwbaar over.

Zeer vakkundig en snel geholpen. Goede service

Top geregeld.

Binnen 15 minuten was alles geregeld. Een dikke 10, een perfect adres voor je reparatie.

Top service!

Prima service! Afspraak online gemaakt, langsgegaan en telefoon afgegeven. Binnen een half uur kreeg ik hem weer als nieuw terug!

Netjes en snel

Netjes geholpen en de reparatie was snel gedaan.

Fantastisch

Super goede winkel kom er al jaren als mijn beeldscherm stuk is en zou zeker terug blijven komen

UItstekend

Glas van mijn Iphone was kapot.Nieuw OEM glas erop> Weer als nieuw.

Snel en goed

Je wordt snel en keurig geholpen. Al meerdere malen geweest en zeer te vreden.

High quality service

In Spijkenisse hadden ze al het scherm van Redmi Note 7 (Xiaomi) dat moest vervangen worden op mijn telefoon en het was ook de laagste prijs in de omgeving. De service was snel en alles zeer netjes gedaan. Tip: breng wat leesmateriaal mee als je in de winkel wil wachten, wat daar op de tafel ligt is niet genoeg voor meer dan 10 minuten ;)

professionele afhandeling

Afspraak gemaakt voor reparatie telefoonscherm, kon meteen terecht en was met een half uur weer weg. Telefoon doet het weer als vanouds. Bedankt!

Snel en weer een werkende telefoon!

batterij Ipad vervangen.

Goede uitleg, snel gedaan, prima prijs

Goed geholpen voor een nette prijs

Voor een nette prijs is de accu vervangen. Keurig geholpen. Maak een afspraak dat werk perfect.

Goed geholpen voor een nette prijs

Goede service en snel gemaakt.

Makkelijk, snel, vriendelijk en goed.

Snelle, vriendelijke service

iPad laten repareren.

Vandaag de Samsung van mijn dochter laten maken, nieuw scherm. Ging supersnel en was goedkoop. We zullen hier zeker nog vaker komen als er iets gerepareerd moet worden. Toppertje.

Goeie service, voordelige keuze.

De winkel is goed bereikbaar, mijn telefoon was ondanks de tekorten in bestanddelen door het coronavirus snel klaar.

Snel en verzorgt

Aardige medewerker. Goeie kennis. Werkte netjes. Klaar binnen 30 minuten.

Volgens afspraak zo gefixt

Online een afspraak gemaakt, wat nog een kleine korting opleverde op mijn schermreparatie. Reparatie zou ongeveer 30 minuten duren, maar na 20 minuten was mijn iPhone weer netjes gefixt.