Super service

Had mijn tablet voor raparatie weg gebracht nieuw schem nu na een paar weken liet hij los waardoor mijn tablet het niet meer deed iets los geraakt of zo nu kosteloos gerepareerd super service

Super reparatiebedrijf

Super geholpen 100 procent afspraken nakomen

Snel en vriendelijk geholpen.

Mooie nette winkel. Vriendelijk geholpen door de verkoper. Het IPhone scherm is snel en vakkundig gemaakt.

Nieuw scherm in mijn Huawei Mate 20 Lite laten zetten op afspraak, was binnen 45min gebeurd en tegen een scherpe prijs. Vriendelijk personeel, kortom een aanrader !!!

Zeer tevreden over mijn reparatie

Goede service en uitstekend werk verricht!

Super snel en goed geregeld

Direct geholpen en na 1 uur alweer klaar. Beter kan niet.

Altijd goed en eerlijk!

Snelle reparatie en goede service

Reparatie kan met en zonder afspraak, en in een half uurtje gereed. Goede reparatieprijzen en goede service ook.

Telefoonscherm was kapot. Nu weer als nieuw. Zeer goede en snelle service. Lage kosten!!

Vriendelijke en snelle service

Online een afspraak gemaakt waardoor ik korting kreeg op de reparatie en toen ik binnenkwam wisten ze gelijk waarvoor ik kwam. Vriendelijk en deskundig personeel en 3 kwartier later kon ik mijn gemaakte telefoon weer ophalen. Helemaal top!

Kan niet beter

Ik was snel aan de beurt en mijn telefoon was snel en goed gemaakt

Topservice en vriendelijke behandeling

Zeer positieve ervaring, afspraak is afspraak!

Top service

zeer netjes geholpen

Keurige service en snel geholpen

Keurige service en snel geholpen

Scherm kapot en binnen 30 min weer gemaakt!

Gisteren een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Ik kwam binnen en de medewerker had het nieuwe schermpje al klaar liggen. Binnen 30 min was mijn telefoon weer gerepareerd!

Snelle service

Een snelle en goede service

Hele goede en snelle service

Eenvoudig om een afspraak te maken en op korte termijn. Reparatie is snel uitgevoerd en alles werkt naar wens.

Uitstekend gerepareerd, goede service

Eerder een iPad laten repareren, nu een telefoon. Netjes gerepareerd, geen verrassingen achteraf. Duidelijk verteld wat er geleverd zou worden.

Snel en goed.

Paar maanden geleden scherm en batterij laten vervangen. Door ongelukje scherm gebroken. Na vervangen scherm een screen protector en een bumper gekregen. Om de hobby van m'n dochter wat minder duur te maken.

Telefoon kapotter terug dan gebracht

Wil je je telefoon kapotter terug krijgen dan dat je hem brengt. Moet je hem hier brengen. Iphone gebracht eerst voor scherm en homebutton. Deze was toe gemaakt. Na de eerste dag was de homebutton weer defect en werdt onder garantie vervangen. Na een paar dagen hadden we groene strepen op scherm. Iphone HEEL gebracht vast monteur was weg tijdelijke monteur kwam pas om 13:00uur zou 14:30uur klaar zijn. 14:30uur bij aankomst nog niet aan begonnen lag nog heel klaar 15:00uur zou die klaar liggen. Idd hij lag total los klaar. Met de worden wat wij er mee gedaan hadden. Na aan geven dat hij heel gebracht is hadden hun geen boodschap aan En durfde te zeggen je kan hem laten maken kost wel +\-200 euro.

He Tjark, Vervelend kom te horen. Uw toestel kwam al total loss binnen, dus zonder werkend scherm en home button. Van heel gebracht is dus geen sprake... Helaas bestaat altijd de kans dat met een valpartij, er ook intern schade word opgelopen. Uw iPhone heeft een dusdanige klap gehad dat het moederbord niet meer in orde is en keuren vertoont. Begrijp dat dit vervelend is, maar op het moment dat er een scherm en homebutton word vervangen, heeft dit verder geen invloed op het moederbord. Het advies is dan ook om voortaan een goede stootbumper om de telefoon te gebruiken, om dit soort schades voor te voorkomen. MVG GSM Reparatie Centra

snel en goed geholpen

Was door andere reparatie winkel al een week aan het lijntje gehouden. Daar uiteindelijk en verkeerd scherm op slordige wijze gemonteerd. Gelukkig hier snel en goed geholpen voor een veel lagere prijs!

Zeer snelle service

Binnen 20 minuten was het scherm van mijn iphone vervangen. In de tussentijd kon ik gewoon blijven wachten en gebruik maken van de wifi

Goed geholpen

Telefoon goed gemaakt snelle service