Een zeer meedenkend, op je gemak stellend en mooi uitvoerend bedrijf!

Vriendelijk geholpen, meedenkend en goed in uitvoering. Redelijke prijs.

Uitstekend bedrijf

Communicatie ging zeer prettig, je werkt samen naar een keuze, vind je het prettig om op lokatie een en ander te bespreken, geen probleem. Een team die het vak perfect verstaat.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de door ons geleverde service. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goede ervaring

We zijn vriendelijk ontvangen in de showroom en er werd geluisterd naar onze wensen. Na wat twijfel van onze kant kon de tekst op de grafsteen zonder problemen aangepast worden en werd hierin meegedacht. Het plaatsen van het grafmonument werd vooraf netjes aangekondigd en de werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Het is geworden zoals is afgesproken

Heel goed te woord gestaan en prima geholpen om onze keuze te maken. Wij zijn heel tevreden.

Persoonlijke aandacht, volgens afspraak geplaatst en prachtig resultaat

De heer Van Ewijk nam uitgebreid de tijd om al onze persoonlijke wensen voor het grafmonument te realiseren. We hebben een ruwe steen uitgezocht bij de groothandel en ook de stenen voor de rand zelf uitgezocht. De voorbereiding en plaatsing is precies zo uitgevoerd als afgesproken en het resultaat is prachtig. Dat alles ook nog eens voor een hele scherpe prijs vergeleken met de concurrentie.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de door ons geleverde service. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Goede ervaring

Via internet hun website gevonden. Alles is via de mail gegaan, met de wensen die wij hadden. En alles is goed ontvangen en uitgewerkt. Wij zijn echt tevreden met het werk wat jullie hebben afgeleverd. Het grafmonument is mooi en zo konden wij het nog beter afsluiten. Wij hebben voor onze huisdier een grafmonument laten maken. Nogmaals bedankt voor het regelen en plaatsen.

De heer Van Ewijk nam alle tijd voor het intakegesprek en hielp ons een goede keuze voor een grafsteen te maken. Geheel volgens afspraak werd de steen op tijd geplaatst. We hebben nu een mooie plek om onze zoon te herdenken.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vonden het fijn met u mee te denken; dank voor uw waardering. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen.

Het juiste bedrijf voor een mooi grafmonument

Wij wilden een grafsteen voor een kindergraf. Uitstekend geholpen met vele adviezen over de mogelijkheden, alle voor- en nadelen per steentype en behandeling van de steen uitgelegd aan ons. Uiteindelijk zijn wij heel erg blij en dankbaar met het eindresultaat. De prijzen die worden gehanteerd zijn scherp en eerlijk.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vonden het fijn met u mee te denken; dank voor uw waardering. Met vriendelijke groeten, Ewijk Grafstenen

Heel fijn en respectvol

Het maken van een keus is niet makkelijk .. U hebt me daar heel fijn bij geholpen . Het grafmonument is zo ook echt geworden zoals ik het graag wilde .Dank u wel !

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met het resultaat. Dank voor uw waardering. Met vriendelijke groeten, Ewijk Grafstenen

Goede service tegen prima prijs

Vriendelijke ontvangen en in alle rust van gedachten kunnen wisselen. Met modern tekenprogramma al gelijk inzicht in het resultaat en daarbij deskundig geadviseerd over alles dat erbij komt (lettertypes, materiaalsoorten, etc). Het is echt een vak en Ewijk verstaat dit.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent; dank voor uw waardering. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Behulpzaam en geen nonsens.

Een goed en meedenkend team. Dat in een moeilijke tijd voor mij meedacht. Een prachtig monument is het geworden. Vaak contact gehad en dat is goed verlopen. Heel hartelijk bedankt Frans en Hanneke.

Een mooie afsluiting van een lelijke periode.

Eigenlijk is alles geworden wat ik er van verwachtte: kwaliteit, keuze en service. De levering liet door internationale restricties wel wat langer op zich wachten, maar over de uitvoering ervan ben ik zeer te spreken.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat alles is geworden wat u er van verwachtte en dat u tevreden bent over de kwaliteit, keuze en service. We zijn blij dat we u hiermee hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Prima met ons meegedacht over de mogelijkheden.

Er werd in alle rust naar ons geluisterd. De diverse mogelijkheden kwamen aan bod. Communicatie was prettig. Alle geduld op de momenten dat we er niet direct uitkwamen. We zouden dit bedrijf zéker aanbevelen aan anderen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij vonden het fijn met u mee te denken; dank voor uw waardering. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen.

super mooi

het eerste wat ik zag en dacht, echt een goed gevoel,was verrast,hoe mooi het was geworden, alles was van tevoren,ook goed geregeld, echt geluisterd,naar onze wensen. het is precies zo geworden,als dat wij graag wilden.

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent en dat het precies zo geworden is als jullie voor ogen hadden. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

We zijn goed geholpen en vinden het eindresultaat bijzonder mooi.

Het ontvangst tijdens de afspraak die hadden was fijn. Er werd uitgebreid geluisterd naar onze wensen/gevoelens en we werden meegenomen in het hele proces. Wat mooi en zeker ook helpend dat jullie werken met een 3d-programma op de computer, waardoor we ter plekke een beeld kregen van hoe ons ontwerp er uit zou komen te zien. Na een paar uur liepen we, tevreden, naar buiten met een printje van wat we bedacht hadden met elkaar. Nadat we akkoord hebben gegeven, is het proces in werking gezet. De communicatie hier over/tijdens vonden wij wel wat rommelig en onduidelijk. Jammer! Zodra duidelijk was wanneer de steen geplaatst ging worden, ging de communicatie gelukkig weer heel helder. We vinden het resultaat erg mooi, het is een bijzonder monument voor een voor ons heel bijzonder mens.

Hartelijk dank voor uw recensie. De opmerking over de communicatie nemen we zeker ter harte. We streven ernaar om zo duidelijk mogelijk inzicht te geven in het proces. We zijn blij dat u het eindresultaat bijzonder mooi vindt. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Perfect volgens afspraak is alles geregeld

Dit is voor ons de derde maal dat we een grafmonument via van ewijk hebben geregeld. Vanaf het eerste gesprek tot de afhandeling zeer tevreden

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het hele proces. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Heel respectvol in de wijze waarop het hele proces van kiezen, denken, ontwerpen, en weer reflectere

Heel respectvol, prettig en geduldig in het hele proces van kiezen, denken, ontwerpen en weer reflecteren. Zeer aan te raden.

Goed gevoel over het gehele traject, van uitzoeken tot plaatsen.

Mijn ervaring over Ewijk grafstenen is een meedenkende en meevoelende hulp bij zowel het uitzoeken van het monument , als de uitvoering van het plaatsen. Door omstandigheden kon het monument niet in zijn geheel voor een voor mij belangrijke datum geplaatst worden , maar er is toch voor een tijdelijk alternatief gezorgd. Dit is door mij zeer gewaardeerd . ook de uiteindelijke plaatsing van het gehele monument is prima verlopen en er is op een prettige manier met mij over gecommuniceerd.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vonden het fijn met u mee te denken; dank voor uw waardering. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen.

Al met al zeer tevreden.

Wij zijn heel fijn geholpen bij van Ewijkgrafstenen. Er werd ruim de tijd genomen om uit te zoeken en alles verder in te vullen. De levertijd was wel aan de lange kant, maar dat was overmacht. De uiteindelijke plaatsing van de grafsteen was keurig verzorgd.

Bijzonder goed

Een geweldige klant behandeling gekoppeld aan een zeer goede prijs een een prachtig resultaat

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Van begin tot einde uitstekend.

Het 1e contact met Ewijkgrafstenen was de site. Tekst en afbeeldingen waren duidelijk en mee/inlevend. Met name de tekst was doorslaggevend voor het opnemen van telefonisch contact. Mijn bedoeling was het maken van een afspraak voor een bezoek aan bedrijf of showroom. Maar het liep uit op een afspraak aan huis. Het bezoek aan huis was heel fijn: niet direct op verkoop maar gericht op voorlichting. Materiaal soorten en kleuren en vooral de teksten en de hoeveelheid en opstelling daarvan. Op alle onderdelen vonden we (mijn zoon en ik) en de vertegenwoordiger elkaar en de bestelling werd geplaatst. Ongeveer binnen de verwachte levertijd werd het geheel geplaatst. We (de hele familie) hebben een fijne en alle opzichten een goed gevoel. We hebben een fijne en goede keus gemaakt.

Geachte heer De Haan, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het proces, het contact en het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

ze kunnen veel en doen het ook

Vanaf de 1ste contact kwalitatief en vriendelijk geholpen. Ze hebben mijn zeer unieke ontwerp met gemak kunnen ontwerpen en plaatsen. Erg fijn dat ze naar je toe komen en meteen een ontwerp en prijsopgave doen. Ik ben zelden zo tevreden met het proces en product zoal nu. Echte vakmensen en bedrijf.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over het proces en het geplaatste grafmonument. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

Vakwerk

Wát een mooi grafwerk en plaatsing hebben jullie geleverd. Alles konden wij in alle rust met Frans bespreken en de vormgeving digitaal bekijken. Ook bij het aanwezig zijn bij de plaatsing van het grafwerk door Karel was mooi om te zien. Het is precies geworden zoals wij ons voorgesteld hadden. Een stuk vakwerk dat bij onze ouders past. Frans, Karel en alle medewerkers van Ewijk grafstenen, namens de Fam.Koot onze hartelijke dank

Geachte mevrouw Koot, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij hebben het contact ook als erg prettig ervaren. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen

een top bedrijf

een bedrijf waar je met respect wordt behandeld in alles rust kan je daar een monument uitzoeken aanrader

Keurig, zoals afgesproken mooi eindresultaat

Meneer is bij ons thuis geweest en heeft ons goed geholpen met het ontwerpen van een grafmonument voor mijn vader. De communicatie via de mail ging nog wel eens mis. Soms stond er info in die niet voor ons bedoeld was. Misschien iets meer opletten bij plakken en knippen. Over het algemeen zijn we zeer tevreden!!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. In het hele proces van bestellen en plaatsen vindt er nogal wat communicatie plaats; vooral per mail. We werken zeer secuur, maar in dit geval is er 1 keer een regel in een begeleidende standaardmail blijven staan die niet van toepassing was; was niet fraai maar de factuur in de bijlage bevatte wel de juiste gegevens. We zijn blij te horen dat u over het algemeen zeer tevreden bent en vooral: dat u blij bent met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Ewijk Grafstenen