erg vriendelijk en goede service

Erg goed geholpen, vriendelijke mensen

Vakkundig advies

Betrouwbaar. Vakkundig. Reageren snel.

Zorgvuldig en prettig geholpen!

Er wordt goed naar de wensen geluisterd en de plaatsing is mooi en goed uitgevoerd. Mijn vader is zeer tevreden!

Professioneel, warm, betrouwbaar, menselijk

Tijdens het hoogtepunt van de Corona crisis moest ik, alleen en zonder mijn broers vanwege de maatregelen, een Grafmonument uitzoeken voor onze moeder. Dankzij de vriendelijke ontvangst, het begrip, de vriendelijke en toch professionele houding heb ik dit geen moment als vervelend ervaren. Ik kon meerdere malen telefonisch overleggen en kon altijd met mijn vragen terecht. Het monument is keurig geplaatst en we zijn continu goed geïnformeerd.

uitstekend

Hele goede dienstverlening en hoge kwaliteit materialen

Vanaf het eerste bezoek tot en met plaatsing van steen, prima service verleend.

Na het overlijden van mijn oudste zus werd ik overstelpt met folders van Grafsteenbedrijven. Op een of andere manier irriteerde me dat enorm, Kennelijk worden de rouwadvertenties uitgeplozen en het contactadres bestookt met reclame. Via een kennis was ik geattendeerd op dit bedrijf, Eerst heb ik me georiënteerd op de website en later met mijn zus een afspraak gemaakt in Scherpenzeel. We werden goed geadviseerd en kregen ter plekke een 3d afbeelding te zien van onze keuze. De prijs is direct bekend en er wordt duidelijk gecommuniceerd over hoe lang het ongeveer duurt voordat de steen geplaatst wordt. Vlak voor plaatsing wordt er bericht gestuurd en op de dag zelf wordt na de plaatsing gebeld en gemaild.

Goed contact, snelle reactie bij vragen en prima geregeld allemaal

Het contact was goed. Goed meedenken qua keuze. Ook bij latere vragen snel antwoord. Alles prima afgewikkeld.

Goed geholpen.

Toen wij bij u waren werden we vriendelijk benaderd. Verder is alles super goed opgeleverd. Het ziet er mooi uit en we zijn goed tevreden. Verder bedanken we u nog voor de goede levering.

Rond uit goed

In deze moeilijke periode ben ik zeer goed geholpen. De grafsteen ziet er prachtig uit. Bedankt.

Perfect geholpen en prachtig resultaat

Mijn zoons monument is precies zo geworden als uitgewerkt op computer en erg prachtig resultaat nogmaals erg bedankt :)) :))

Vriendelijk meedenkend bedrijf.

vriendelijk meedenkend bedrijf.

Snelle communicatie en perfecte service

Grafsteen zag er mooi uit en goed geplaatst. Snelle en zorgvuldige afhandeling tegen betaalbare prijzen

Goede voorlichting, mee denken, betrouwbaar

Frans, Helma, en Hanneke, Bedankt voor de adviezen, het meedenken in onze omstandigheden, de uitvoering en het plaatsen van de grafsteen.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden , met de behandeling en het plaatsen van de grafsteen.

Plezierig contact, heldere informatie en afspraken worden nagekomen.

Plezierig contact, heldere informatie en afspraken worden nagekomen.

Helemaal goed

Zelf de plantjes die we apart gezet hadden waren geplaatst door jullie en echt heel mooi geworden nogmaals top gedaan

Respectvol en goed afgehandeld.

Ondanjks de coronacrisis en het daardoor wat langer duurde was het helemaal volgens verwachting.Ben er blij mee met het uitgekozen monument en het was volg zorg geplaatst.Keurig.

Ewijk heeft ons zeer goed en respectvol geholpen en een mooi grafmonument geplaatst. Een goed

Er was goed contact en de informatie was prima. Door de corona tijd duurde de levering wat langer dan voorzien.

Omdat ik erg tevreden ben over de behandeling !

Mijn ervaring bij Ewijk grafstenen is fijn. Mijn kinderen en ik werden vriendelijk ontvangen toen wij de steen gingen uitzoeken. Men was geduldig en alles werd duidelijk uitgelegd. Het was gewoon een prettige behandeling, waar wij zeer tevreden over zijn.

Uitstekende service, prachtige natuur stenen

Ewijk grafstenen heeft ons echt heel fijn geholpen. Zij hebben alle tijd genomen om ter plekke de vele mooie stenen te bekijken en ons hierover te informeren. Verder hele duidelijke communicatie omtrent de levertijd, levering en de plaatsing. Nogmaals bedankt!!

Betrokken en deskundig

Samen met Ewijk Grafstenen zijn we tot een mooi ontwerp van de steen gekomen. Hartelijk dank voor de betrokken houding en het uitwerken van het ontwerp.

EEn prima zaak ,waar ze nog weten hoe het moet in het zaken doen.

Wij zijn perfect geholpen met de keuze en het definitieve resultaat is perfect.

Zeer tevreden over begeleiding en afhandeling van plaatsing van grafmonumeny

De ontvangst en raadgeving was prima. De opzet kon direct online bekeken worden. Er kon rustig overlegd worden en afspraken werden prima nagekomen . Het aanbod van mogelijkheden was groot en dit alles tegen een prima prijs/kwaliteits verhouding

Top!!

Correcte offerte en financiële afwikkeling. Netjes telefonisch contact na plaatsing grafsteen. Door co r ona-omstandigheden geen mailtje, maar telefoontje plaatsing. Keurige uitleg, behandeling grafsteen!!

Erg mooi voor mijn Moeder!

Heel goeie service, heel attent, klant vriendelijk en open voor de klant ideeën.