Geheel tevreden

Uitermate vlot correct en snel

Geweldig advies, goede service en goede prijs.

Ik ben ontzettend fijn geholpen door alle medewerkers van Van Ewijk. Ben goed geadviseerd; er werd met mij meegedacht. Ik had het gevoel dat de medewerkers er voor mij als klant waren. En de prijzen zijn heel redelijk. Ook voor de kleine beurs zijn er mooie grafstenen. Nogmaals hartelijk dank. Groeten Rosita

Duidelijk en mooi gedaan

Het contact verliep goed. Na de informatie is de opdracht geplaatst Daarna afspraken gemaakt betrefft betalingen en levering dit is allemaal netjes gedaan. We kregen ook een mail en telefoontje dat het binnen was en wanneer het werd geplaatst Prima service

Alles is naar mijn wensen

Verdrietig

Prachtige grafsteen in een moeilijke periode

Zeer tevreden.

Erg tevreden over de gang van zaken.Alhoewel ik alles met email heb gedaan en niet naar kantoor ben gegaan is alles perfect geregeld. Al mijn mails werden snel beantwoord en het uiteindelijke resultaat, zelfs sneller klaar dan werd verteld,is echt prachtig. En niet onbelangrijk; Ewijk is vele malen goedkoper dan de andere. Ik kan Ewijk dus van harte aanbevelen.

Keurig en vakkundig geholpen tegen een nette prijs!

Wij zijn tijdens ons bezoek goed geholpen en tot een mooi resultaat gekomen. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Het monument is vakkundig geplaatst door een nette man met professionele apparatuur. Het monument is echt prachtig geworden! En dat ook nog voor een zeer concurrerende prijs! Wij zijn zeer tevreden!

Erg fijne mensen, luisteren oprecht naar wat de klant wenst.

Alle medewerkers die we hebben gesproken tijdens ons proces van een passende grafsteen uitzoeken hadden een luisterend oor en gaven gehoor aan onze wensen. Hoe vaak we het ook veranderde, hier werd nooit moeilijk over gedaan. De plaatsing van de steen is zorgvuldig gedaan en we kregen netjes een foto en bericht toegestuurd toen hun werkzaamheden klaar waren. Wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Respectvol, adequaat, meevoelend en zeer vakkundige mensen.

Na een lange zoektocht ben ik bij Ewijk grafstenen uitgekomen. Al na het eerste gesprek wist ik, dat het precies zou worden zoals ik hoopte. Er wordt alle tijd genomen om naar je wensen te luisteren en ook worden er eventuele andere opties aangereikt. Er is ruimte voor eigen inbreng en tot het laatste moment wordt je overal in betrokken.Uiteindelijk is het precies geworden zoals is afgesproken. Ik ben Ewijk heel dankbaar voor het mooie monument, dat zij geplaatst hebben.

Mooie grafsteen, en ook mooi gelegd

Bij jullie een mooie grafsteen voor mijn moeder uitgezocht, ben erg goed door jullie geholpen, alles us baar wens verlopen, ook het plaatsen is heel goed gegaan, nu heeft mijn moeder een plek met een mooie grafsteen waar wij , als wij willen naar toe kunnen. Bedankt voor alles

Netjes geholpen

Wij goed geholpen en ze hebben het goed verzorgd

Geweldig!

Alles van A tot Z ging heeel soepel, alles naar onze wensen, wij zijn ontzettend blij met het resultaat. Super bedankt.

De grafsteen voor onze dochter Wendele vinden wij heel mooi!

De grafsteen voor onze dochter Wendele vinden wij mooi uitgevoerd en voldoet aan onze verwachtingen.

Goed geholpen. Direct antwoord op vragen. Keurige plaatsing van de grafsteen. Zelfs een aantal plantjes zijn teruggezet

geduldig en meedenkend

Moest er wel een eindje voor rijden maar er zeker voor over gehad. Omdat er meerdere mensen inspraak wilde en door hun handicap meer tijd en uitleg nodig hebben is er wel geduld nodig. Uit ervaring weet ik dat niet iedereen dit heeft.

Uitstekende service en mooie producten

Prachtige stenen om uit te zoeken. Duidelijke communicatie via de telefoon als de mail. Erge vriendelijke medewerkers.

Alles was keurig geregeld!

Er is netjes naar onze wensen geluisterd, en op een bepaald punt is aangegeven dat een ándere optie een beter resultaat zou geven. Dit advies hebben we opgevolgd. Tijdens het hele proces keurig op de hoogte gehouden, Wij zijn dik tevreden over de gang van zaken en het uiteindelijk resultaat.

Uitstekende deskundige dienstverlener; maatwerk!

In een ontspannen en relaxt gesprek worden de keuzes objectief en vakkundig geïnventariseerd. En het hoeft niet gelijk duurder te worden. Er wordt goed gekeken naar de wensen en ook uitstekend bemiddeld als wensen uiteen lopen. Wij wilden iets anders dan wat je meestal ziet en dat is super gelukt. Van Ewijk neemt ruim de tijd voor je en vertaalt de wensen in een visueel plaatje. Uitstekende communicatie gedurende de looptijd van de fabricage. Die looptijd is best lang, maar (het waarom) wordt je ook duidelijk verteld. Tussendoor nog verificatie van teksten op het grafmonument. Prima overleg met de begraafplaats (in ons geval 150 km uit elkaar). Mailtje een 3 tal dagen voor plaatsing en een mail met foto na plaatsing. Gemoedelijk is het woord dat past op de dienstverlening. En vertrouwen in de deskundigheid.

Je voelt je hier nooit een lastige klant

Als nabestaande wil je een graf dat helemaal recht doet aan je geliefde. Ewijk bleek hierbij een partner die steeds inlevend, deskundig en hulpvaardig bleef. Ook als we onzeker waren. Mijn kinderen en ik voelden het steeds als een gezamenlijk project, dat leidde tot een bijzonder mooi resultaat.

Het scheef staan is gezichtsbedrog!

Mijn zoon en ik zijn bij het graf geweest. Wij vinden dat het Grafmonument keurig geplaatst is

Prima en betaalbaar

Zeer goed bevallen, meedenken met bestellen en een prachtig graf

Aan te bevelen... prachtig geworden.

Betrouwbare partij

Ewijk is in mijn ervaring een betrouwbare partij die duidelijk communiceert en goed de tijd neemt verschillende opties door te spreken van verschillende opties. Ze hebben ook een prachtige locatie waar natuurstenen te bekijken zijn. Ben erg tevreden.

Snelle en correcte afspraken en levering

Vanaf het eerste contact waren wij zeer tevreden over de mogelijkheden, afspraken, prijzen en levering. Nogmaals hartelijk dank.

Hulde aan heel het taem

Ondanks het honden weer is de steen toch geplaats op de nieuwe noorden begraafplaats