Efficiënt, persoonlijk en meedenkend

Het ontwerp van het grafmoment op het kantoor in Scherpenzeel verliep goed. Onze wensen werden direct zichtbaar en omdat er meegedacht werd kwamen we uiteindelijk tot een prachtig ontwerp. Na onze goedkeuring is men aan de slag gegaan om het te verwezenlijken. Enkele maanden later kregen we bericht dat de steen geplaatst zou worden. Nu staat het er: heel mooi en precies zoals wij het ons wensten.

Meer dan tevreden

Toen ik informatie kwam vragen bij het kantoor werd ik meer dan vriendelijk ontvangen. Ik voelde mij op mijn gemak en ervaar de begrip voor mijn verdriet. Het grafmonument van mijn man werd ongeveer 16 weken later geplaatst. Precies zoals mijn wens was. Erg mooi. Ik was blij verrast dat de bloembolletjes die we bij mijn man hadden neergezet door hun netjes in het plantenvak waren gezet en niet zo maar aan de kant waren gezet. Gewoon met zoveel zorg. Dat deed me zo goed!

Betrokken en professioneel.

Op een betrokken en professionele manier geholpen. Meer dan genoeg mogelijkheden om een persoonlijke, passende keuze te kunnen maken. We zijn ook erg tevreden over het resultaat.

100%positief

Afspraken worden nagekomen. Er wordt meegedacht over de vragen die gesteld worden. Terugkoppeling is correct. Kortom ik ben meer dan tevreden!

Tevreden!

Prima service, geen negatieve punten kunnen bedenken. Ik beveel de firma Ewijk van harte aan.

Snelle levering en goede service

Ewijkgrafstenen heeft op een degelijke manier, ook in deze Coronatijd, op een snelle manier een grafsteen geleverd. Thuis op locatie een keuze kunnen maken, en daarna binnen drie maanden geleverd. Het ziet er allemaal prachtig uit en is helemaal naar onze wens.

Uitstekende service en perfecte uitvoering!

Van a tot z vakkundig uitgevoerd en snel opgeleverd.

aan te bevelen

Via de website kan een goede keus worden gemaakt. Afbeeldingen zijn duidelijk. Prijsstelling: duidelijkheid , geen verborgen kosten. Communicatie is goed. Kan deze firma bij anderen aanbevelen !

Veel keuze en rustig hierin geholpen

Er is veel aanbod om een keuze te maken. Door het gebruiken van foto techniek kregen we een goed beeld hoe het graf er uiteindelijk uit zou gaan zien. Er werd voldoende tijd voor uitgetrokken. De uiteindelijk plaatsing is heel zorgvuldig en netjes uitgevoerd. We zijn hier heel tevreden over.

we zijn goed en vriendelijk behandeld om een goede keus te maken

zelf de oude plantjes weer gepoot geweldig gedaan

Geweldig!!!!!

Het monument van mijn man ziet er heel mooi uit. Precies hoe ik het in gedachten had. Medewerkers van Ewijk, hartstikke lieve en geduldige mensen. Luisteren goed, denken met je mee en ze doen hun best om het zo goed mogelijk te doen voor de nabestaande. Hartstikke bedankt!!

Persoonlijk en vlot

Via Google kwam ik bij de website van Ewijkgrafstenen terecht. De website was overzichtelijk en had een flink aantal mooie voorbeelden van opgeleverde projecten. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag terecht voor advies en een eerste offerte. De follow-up van Ewijkgrafstenen was vriendelijk en beslist niet pusherig. Na het ondertekenen van de offerte ben ik prima op de hoogte gehouden van de voortgang en na het plaatsen kreeg ik een foto van het resultaat. Het resultaat was ook precies zoals ik had verwacht.. Een prachtig grafmonument op de rustplaats van mijn overleden dierbare.

Prima begeleiding en ondersteuning

Prima begeleiding en ondersteuning. Tip in het kader van verwachtingspatroon: Er is een tijdspad afgegeven voor gereed zijn van de steen, dit werd wat later. Uiteraard geen probleem. Wellicht wel goed om dit met nabestaanden te communiceren, zodat zij daar ook rekening mee kunnen houden.

Bijzonder Mooi! Indrukwekkend! Grafmonument

Geachte meneer/mevrouw van Ewijk, We zijn erg onder de indruk, hoe mooi het Grafmonument van mijn moeder is geworden. Het is zelfs mooier dan wat wij in dachten hadden. Perfect tot in de kleinste detail; vervaardiging, belettering, plaatsing en afwerking! Namens mijn familie, wil ik u en uw medewerkers, van harte dankzeggen, voor de betrokkenheid, creativiteit, en professionele afwikkeling. Mijn moeder zal voltrots, met Hemelse blijdschap, neder naar ons kijken, wat wij voor haar hebben gerealiseerd. Nogmaals, Van Harte Bedankt!! Met vriendelijke groet, Ricardo Aziz

Behulpzaam en zeer professioneel.

Uitgebreid de tijd genomen om ons de mogelijkheden voor een graf met een natuurlijke uitstraling te laten zien.

Onze ervaring is dat we super tevreden zijn over de resultaat en geweldige service. Bedankt voor alles en keep safe !!

Veel keus uit stenen op een mooie groene plek en fijne begeleiding

Ik zag er vooraf erg tegenop, maar het was op een bepaalde manier troostend en helpend bij het rouwproces. Dat komt niet alleen door de mooie plek maar ook door de aandachtige begeleiding. Echt een aanrader!

Gastvrij ontvangst in een showroom met veel mogelijkheden voor een grafmonument naar wens.

Gastvrij ontvangst in de showroom en een prettig open gesprek waarin onze persoonlijke wensen goed werden besproken. Er was van alles mogelijk in vele prijsklasse. Goed advies en afspraak is afspraak. In het hele proces wordt je optimaal ontzorgt door de deskundige medewerkers.

perfekte service

ben heel te vreden over de service. het zeer prettige bezoek hier aan huis om monument uit te kiezen. tevens zeer te vrden over plaatsing van monument, zo netjes gedaan. ik zal u altijd aanraden om met u zaken te doen. groet , Beatrijs

Snel, effectief en efficiënt contact. Zeer menselijk, meedenkend en behulpzaam bij alles!

Hele prettige ervaring. De reden waarom je naar hen toe “moet” gaan is niet goed; definitief afscheid nemen van een dierbare doet pijn. Maar hoe deze mensen je begeleiden is precies goed. Snelle reactie op berichten, vragen worden prima beantwoord. Belofte wordt nagekomen! En dan qua prijs ... ook dat is een aanrader!

erg vriendelijk en goede service

Erg goed geholpen, vriendelijke mensen

Vakkundig advies

Betrouwbaar. Vakkundig. Reageren snel.

Zorgvuldig en prettig geholpen!

Er wordt goed naar de wensen geluisterd en de plaatsing is mooi en goed uitgevoerd. Mijn vader is zeer tevreden!

Professioneel, warm, betrouwbaar, menselijk

Tijdens het hoogtepunt van de Corona crisis moest ik, alleen en zonder mijn broers vanwege de maatregelen, een Grafmonument uitzoeken voor onze moeder. Dankzij de vriendelijke ontvangst, het begrip, de vriendelijke en toch professionele houding heb ik dit geen moment als vervelend ervaren. Ik kon meerdere malen telefonisch overleggen en kon altijd met mijn vragen terecht. Het monument is keurig geplaatst en we zijn continu goed geïnformeerd.

uitstekend

Hele goede dienstverlening en hoge kwaliteit materialen