Mooi graf tegen een nette prijs

Vóór de bestelling nemen ze uitgebreid de tijd voor je zonder opdringerig te zijn. Het grafmonument is vervolgens keurig geplaatst en ze houden je netjes op de hoogte. Ook het graf dat ze 5 jaar geleden plaatsten ziet er nog steeds goed uit.

qualitatief heel goed, zeer vriendelijke service.

wij zijn zeer tevreden over de door de firma van Ewijk uitgevoerde opdracht. het onderlinge contact is op een aardige manier gevoerd, wij zijn goed van het e & a op de hoogte gehouden. Zijn zeer tevreden over het eind resultaat. Ook de plaatsing op de begraafplaats is vakkundig uitgevoerd.

Goed werk gedaan

Goed advies, persoonlijke benadering.

Via vrienden had ik 2 zwerfkeien uit Drenthe laten komen om er een grafmonument van te laten maken. Van Ewijk dacht met mij mee over de compositie, de tekst en de belettering. Ook moest en een constructie worden bedacht en gemaakt om de stenen rechtop te zetten. Het was een hele klus alleen al omdat de stenen heel erg zwaar waren. Er is een prachtig monument geplaatst op het graf van mijn man! Ik was blij verrast met het resultaat!

Beste mevrouw Van Krimpen, Hartelijk dank voor uw recensie. Heel fijn dat u blij bent met het resultaat!

Efficiënt, persoonlijk en meedenkend

Het ontwerp van het grafmoment op het kantoor in Scherpenzeel verliep goed. Onze wensen werden direct zichtbaar en omdat er meegedacht werd kwamen we uiteindelijk tot een prachtig ontwerp. Na onze goedkeuring is men aan de slag gegaan om het te verwezenlijken. Enkele maanden later kregen we bericht dat de steen geplaatst zou worden. Nu staat het er: heel mooi en precies zoals wij het ons wensten.

Meer dan tevreden

Toen ik informatie kwam vragen bij het kantoor werd ik meer dan vriendelijk ontvangen. Ik voelde mij op mijn gemak en ervaar de begrip voor mijn verdriet. Het grafmonument van mijn man werd ongeveer 16 weken later geplaatst. Precies zoals mijn wens was. Erg mooi. Ik was blij verrast dat de bloembolletjes die we bij mijn man hadden neergezet door hun netjes in het plantenvak waren gezet en niet zo maar aan de kant waren gezet. Gewoon met zoveel zorg. Dat deed me zo goed!

Betrokken en professioneel.

Op een betrokken en professionele manier geholpen. Meer dan genoeg mogelijkheden om een persoonlijke, passende keuze te kunnen maken. We zijn ook erg tevreden over het resultaat.

100%positief

Afspraken worden nagekomen. Er wordt meegedacht over de vragen die gesteld worden. Terugkoppeling is correct. Kortom ik ben meer dan tevreden!

Tevreden!

Prima service, geen negatieve punten kunnen bedenken. Ik beveel de firma Ewijk van harte aan.

Snelle levering en goede service

Ewijkgrafstenen heeft op een degelijke manier, ook in deze Coronatijd, op een snelle manier een grafsteen geleverd. Thuis op locatie een keuze kunnen maken, en daarna binnen drie maanden geleverd. Het ziet er allemaal prachtig uit en is helemaal naar onze wens.

Uitstekende service en perfecte uitvoering!

Van a tot z vakkundig uitgevoerd en snel opgeleverd.

aan te bevelen

Via de website kan een goede keus worden gemaakt. Afbeeldingen zijn duidelijk. Prijsstelling: duidelijkheid , geen verborgen kosten. Communicatie is goed. Kan deze firma bij anderen aanbevelen !

Veel keuze en rustig hierin geholpen

Er is veel aanbod om een keuze te maken. Door het gebruiken van foto techniek kregen we een goed beeld hoe het graf er uiteindelijk uit zou gaan zien. Er werd voldoende tijd voor uitgetrokken. De uiteindelijk plaatsing is heel zorgvuldig en netjes uitgevoerd. We zijn hier heel tevreden over.

we zijn goed en vriendelijk behandeld om een goede keus te maken

zelf de oude plantjes weer gepoot geweldig gedaan

Geweldig!!!!!

Het monument van mijn man ziet er heel mooi uit. Precies hoe ik het in gedachten had. Medewerkers van Ewijk, hartstikke lieve en geduldige mensen. Luisteren goed, denken met je mee en ze doen hun best om het zo goed mogelijk te doen voor de nabestaande. Hartstikke bedankt!!

Persoonlijk en vlot

Via Google kwam ik bij de website van Ewijkgrafstenen terecht. De website was overzichtelijk en had een flink aantal mooie voorbeelden van opgeleverde projecten. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag terecht voor advies en een eerste offerte. De follow-up van Ewijkgrafstenen was vriendelijk en beslist niet pusherig. Na het ondertekenen van de offerte ben ik prima op de hoogte gehouden van de voortgang en na het plaatsen kreeg ik een foto van het resultaat. Het resultaat was ook precies zoals ik had verwacht.. Een prachtig grafmonument op de rustplaats van mijn overleden dierbare.

Prima begeleiding en ondersteuning

Prima begeleiding en ondersteuning. Tip in het kader van verwachtingspatroon: Er is een tijdspad afgegeven voor gereed zijn van de steen, dit werd wat later. Uiteraard geen probleem. Wellicht wel goed om dit met nabestaanden te communiceren, zodat zij daar ook rekening mee kunnen houden.

Bijzonder Mooi! Indrukwekkend! Grafmonument

Geachte meneer/mevrouw van Ewijk, We zijn erg onder de indruk, hoe mooi het Grafmonument van mijn moeder is geworden. Het is zelfs mooier dan wat wij in dachten hadden. Perfect tot in de kleinste detail; vervaardiging, belettering, plaatsing en afwerking! Namens mijn familie, wil ik u en uw medewerkers, van harte dankzeggen, voor de betrokkenheid, creativiteit, en professionele afwikkeling. Mijn moeder zal voltrots, met Hemelse blijdschap, neder naar ons kijken, wat wij voor haar hebben gerealiseerd. Nogmaals, Van Harte Bedankt!! Met vriendelijke groet, Ricardo Aziz

Behulpzaam en zeer professioneel.

Uitgebreid de tijd genomen om ons de mogelijkheden voor een graf met een natuurlijke uitstraling te laten zien.

Onze ervaring is dat we super tevreden zijn over de resultaat en geweldige service. Bedankt voor alles en keep safe !!

Veel keus uit stenen op een mooie groene plek en fijne begeleiding

Ik zag er vooraf erg tegenop, maar het was op een bepaalde manier troostend en helpend bij het rouwproces. Dat komt niet alleen door de mooie plek maar ook door de aandachtige begeleiding. Echt een aanrader!

Gastvrij ontvangst in een showroom met veel mogelijkheden voor een grafmonument naar wens.

Gastvrij ontvangst in de showroom en een prettig open gesprek waarin onze persoonlijke wensen goed werden besproken. Er was van alles mogelijk in vele prijsklasse. Goed advies en afspraak is afspraak. In het hele proces wordt je optimaal ontzorgt door de deskundige medewerkers.

perfekte service

ben heel te vreden over de service. het zeer prettige bezoek hier aan huis om monument uit te kiezen. tevens zeer te vrden over plaatsing van monument, zo netjes gedaan. ik zal u altijd aanraden om met u zaken te doen. groet , Beatrijs

Snel, effectief en efficiënt contact. Zeer menselijk, meedenkend en behulpzaam bij alles!

Hele prettige ervaring. De reden waarom je naar hen toe “moet” gaan is niet goed; definitief afscheid nemen van een dierbare doet pijn. Maar hoe deze mensen je begeleiden is precies goed. Snelle reactie op berichten, vragen worden prima beantwoord. Belofte wordt nagekomen! En dan qua prijs ... ook dat is een aanrader!

erg vriendelijk en goede service

Erg goed geholpen, vriendelijke mensen