Heel fijn geholpen

N

Goede begeleiding om een juiste keuze te maken

Fijn contact!

Dachten erg goed mee tijdens het fijne gesprek en hadden alle tijd. Ook het resultaat is prachtig. Zeer tevreden!

Goed en degelijk.

Steen netjes geplaatst en alles keurig afgehandeld. Communicatie was goed. Periode van afhandelen duurde langer dan wat je verwacht. Dit had ook te maken met de grafrechten. Ook hier heeft Ewijk goed bij geassisteerd.

Heel fijne service en vriendelijke medewerkers.

Wij hebben een hele positieve ervaring met Ewijk Grafstenen. Vanaf de kennismaking tot en met de levering is keurig verlopen. Ondanks de verdrietige tijd is het ook een tijd van veel kosten. Het prijsverschil met andere aanbieders van grafmonumenten was aanzienlijk voor exact hetzelfde monument. Wij bevelen Ewijk Grafstenen van harte aan.

luisteren naar de wensen en ze denken mee.

Met het uitzoeken van de steen werd er naar onze wensen geluisterd. Er werd meegedacht zodat het naar onze tevredenheid een mooie grafsteen werd. We vonden het ook fijn dat er een foto gestuurd werd na het plaatsen.

Gewoon kort en krachtig perfect bedrijf voor grafsteen. Hele team Van Ewijk grafsteen reuze bedankt! Waardering met een 10 voor uw bedrijf en personeel. Grafsteen geplaatst in Bergen op Zoom Brabant

Goede ondersteuning bij het uitzoeken van een monument.

Keuze, bestelling en plaatsing verliepen zonder problemen.

Goede service, alles netjes voor elkaar gemaakt.

Goede service, vriendelijke mensen.

Zonder problemen gekregen wat we wilden

Na een duidelijke prijsopgaaf gekregen te hebben is de opdracht verstrekt. In de tussentijd na de opdracht te hebben gegeven hebben we nog iets aangepast wat geen directe consequenties voor de bestelling had. Dit is zonder meer doorgevoerd. De plaatsing is volgens afspraak en met een heldere communicatie uitgevoerd. Wij hebben een mooie gedenksteen voor onze vader staan!

Wordt goed naar je geluisterd in een rustige omgeving.

Voor een grafsteen voor onze moeder bij dit bedrijf uitgekomen via internet, was een eindje rijden maar de moeite zeker waard. We werden keurig te woord gestaan en we hoefden niet overhaast te beslissen. Uiteindelijk is de steen eerder dan verwacht keurig geplaatst door een ontzettende aardige en keurige man. Er was niets op aan te merken en in overleg met ons werden er nog enkele accessoires geplaatst. Alom lof voor dit bedrijf. We hopen er voorlopig niet meer hoeven te komen maar mocht het onverhoopt toch het geval zijn komen wij zeker naar dit adres terug.

Prima Service

Gelukkig weinig ervaring op dit gebied, maar alle zaken zijn prima afgehandeld. Korte lijnen en duidelijk en juist advies.

Nette goede service

Heel behulpzaam. Netjes ontvangen en geholpen.

Fijn contact en prachtige steen en ligt er keurig!

Fijn contact en prachtige steen en ligt er keurig!

Prima werk verricht

Correct en netjes.

Alles goed!

Vanaf het eerste gesprek, bij ons thuis, tot plaatsing ging alles perfect! Betaling na plaatsing, keurig verzorgd.

In 1 woord is alles vanaf het eerste telefoon gesprek tot het plaatsen van de steen top gegaan! Wij zijn erg tevreden!

Vriendelijk .meedenkend, goed advies.keurig geplaatst

nou dat staat er eigenlijk al. zie boven

te lang geduurd maar het resultaat is schitterend.

Veel dank voor de begeleiding bij het grafmonument voor mijn man. Hij ontwierp dit 50 jaar geleden voor zijn vader en met wijzigingen op uw advies is het nog steeds modern. Hoewel ik er niet meer op had gerekend, heeft u het monument ruim voor zijn verjaardag geplaatst. Compliment!

Over Ewijk Grafstenen