Filters

4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ondersteuning bij het traject

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)|MKB Leningenfonds (MKBLF)|Participatiefonds
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Agrofood
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie|MKB Leningenfonds (MKBLF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zeer positieve ontwikkeling sinds "nieuwe wind waait" bij Liof!

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

LIOF heeft een goede ontwikkeling doorgemaakt afgelopen jaren en is de dienstverlening voor het MKB sterk verbeterd.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima partner in betreffende cases.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: Via de bestuurlijke lijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Agrofood|Logistiek|Limburg Business Development Fonds (LBDF)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zie dat Liof in verandering zit; andere aanpak, andere tone of voice. Communiceer dit goed! Succes!

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: Hr. Pijpers
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek|Maakindustrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aan het einde van het traject werd pas duidelijk waarom de opzet van het aanvraag formulier gedaan is zoals het is. Indien mogelijk zou wat uitleg ( of ervaringen van andere ondernemers met het invullen) zeer welkom zijn zodat het proces een stuk helderder wordt. Nu lijkt het namelijk een onmogelijke opdracht met veel "rare" vragen.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): MKB Leningenfonds (MKBLF)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • LIOF algemeen N.v.t.
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Participatiefonds
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Minder naar de provincie en EZ luisteren en meer naar (groepen) ondernemers. Door middel van een eenvoudige beslisboom alle dienstverlening toegankelijk maken en tonen. Haardgesprekken organiseren met groepen ondernemers rond relevante thema's.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed contact houden en tijdig informatie met elkaar delen

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek|Maakindustrie|Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: Campussen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben niet meer werkzaam voor het NFIA, maar nog wel bij RVO.nl in Den Haag.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Overig, namelijk: Bevordering buit. investeringen in Limburg
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)|MKB Leningenfonds (MKBLF)|Participatiefonds
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)|Participatiefonds|Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: Deelneming in chemelot ventures
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

bij aanvragen subsidiepreoject ondersteunend werken en niet afwijzend

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek|Maakindustrie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Agrofood

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.