Filters

8

Deskundig

Deskundig, stipt, opbouwend

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk) Advies, Netwerk, Financiering
  • Hoe bent u met LIOF in contact gekomen? Via de website
9

Deskundig, betrokken, empatisch

Is erg prettig om te ervaren, dat de mensen van het LIOF zich oprecht willen inzetten om een mooi resultaat te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk) Advies, Netwerk, Financiering
  • Hoe bent u met LIOF in contact gekomen? Via een relatie
8

Een keer en een keer slecht

Begrijp soms niet waarom wel en waarom niet positief gereageerd wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk) Advies
  • Hoe bent u met LIOF in contact gekomen? Via een relatie
8

Advies betreffende financiering

Prettig gesprek gehad over mogelijke financiering. Goed advies mogen ontvangen waarbij ook niet-LIOF financieringen werden besproken. Er werd goed meegedacht en er werd goed ingeleefd in de specifieke situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht N.v.t.
  • Deskundig N.v.t.
  • Betrokken N.v.t.
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk) Financiering
  • Hoe bent u met LIOF in contact gekomen? Via een relatie
2

1 star: very bad, unacceptable

You need to understand the role of risk capital. Get experience/advice on the management of risk capital funds, and advice from industry on how/why they should be applied.

  • Client-oriented
  • Entrepreneurial
  • Result-oriented
  • Expert
  • Committed
  • Recommendation:
  • Process
  • Information provision
  • LIOF general
  • Your contact with LIOF came about due to the following need(s): (Multiple answers possible) Networking
  • Your contact related to the following team: (Multiple answers possible) Limburg Business Development Fund (LBDF)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met Rob Pijpers is super. Hij verdient een 9. En het zal wel zijn redenen hebben, maar ik vind dat projecten die het persoonlijk welzijn van patiënten bevorderen, wat meer prioriteit mag hebben.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie|Limburg Business Development Fonds (LBDF)|MKB Leningenfonds (MKBLF)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend N.v.t.
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling N.v.t.
  • Proces N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: Secretariaat
7

3 stars: fine, a reasonable experience

  • Client-oriented
  • Entrepreneurial
  • Result-oriented
  • Expert
  • Committed
  • Recommendation:
  • Process
  • Information provision
  • LIOF general
  • Your contact with LIOF came about due to the following need(s): (Multiple answers possible) Networking
  • Your contact related to the following team: (Multiple answers possible) Logistics
7

3 stars: fine, a reasonable experience

  • Client-oriented
  • Entrepreneurial
  • Result-oriented
  • Expert
  • Committed
  • Recommendation:
  • Process
  • Information provision
  • LIOF general
  • Your contact with LIOF came about due to the following need(s): (Multiple answers possible) Networking
  • Your contact related to the following team: (Multiple answers possible) Manufacturing
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Klantgericht
  • Ondernemend N.v.t.
  • Resultaatgericht
  • Deskundig N.v.t.
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen N.v.t.
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie|Participatiefonds
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek|Limburg Business Development Fonds (LBDF)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Participatiefonds
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het zou mooi zijn als er vanuit het LIOF meer gestimuleerd zou worden dat ondernemers sneller naar bijeenkomsten komen ook als ze geen klant of andere binding hebben met het LIOF.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kennis|Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sneller antwoorden op mails en meer info betreffende netwerkactiviteiten, zelfs als deze niet door of met Liof georganiseerd worden.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie|Limburg Business Development Fonds (LBDF)|MKB Leningenfonds (MKBLF)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Participatiefonds|Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: Start up Maastricht Cityliner
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Participatiefonds
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie|Limburg Business Development Fonds (LBDF)|MKB Leningenfonds (MKBLF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Logistiek|Limburg Business Development Fonds (LBDF)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Agrofood|Maakindustrie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk|Kapitaal
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Limburg Business Development Fonds (LBDF)|MKB Leningenfonds (MKBLF)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben meerdere malen geprobeerd samen iets op te zetten op verschillende niveau's. Helaas tot op heden niet gelukt.

  • Klantgericht
  • Ondernemend
  • Resultaatgericht
  • Deskundig
  • Betrokken
  • Aanbeveling
  • Proces
  • Informatieverstrekking
  • LIOF algemeen
  • Het contact met LIOF is ontstaan vanuit de volgende behoefte(n) (meerdere antwoorden mogelijk): Netwerk
  • Het contact had betrekking op het volgende team (meerdere antwoorden mogelijk): Maakindustrie|Overig, namelijk
  • Overig, namelijk: management

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.