
I contacted LIOF for financing options for our startup and the experience was very positive.
Duidelijkheid over procedure en meedenken van contactpersoon bij het LIOF om te komen tot een goede aanvraag
We hebben vanuit ons bedrijf meerdere malen met LIOF te maken gehad, en nog steeds. De medewerkers zijn vaak te vinden op bijeenkomsten en zijn ook altijd bereid om te helpen met je project of vraag de juiste richting op te sturen.
Prima dienstverlening!!
Mijn ervaring, en de mening in deze vragenlijst, is vooral bepaald door mijn fijne contacten met Niek Theunissen en Rene Kessen. Energieke en goede connecties waarmee ook prima en zeer open te communiceren is. Onze ervaring met fund management is slecht. We zijn daar met veel arrogantie en weinig respect behandeld. We hadden hier echt het gevoel met de oude 'venture capitalist' benadering te maken te hebben, die vanuit een volledig achterhaalde gedachte dat het geld ook een machtsverschil uitdrukt en niet onderbouwde oordeel over onze technologie en business propositie gerechtvaardigd zijn. We lopen al enige jaren in deze wereld mee, toch was die ervaring nieuw voor ons. Gelukkig hebben andere afdelingen van LIOF die slechte ervaring meer dan goed gemaakt.
Goed advies inzake subsidie, prima begleiding gekregen bij de aanvraag. We kregen ook snel een afspraak met verschillende andere LIOF mensen, op kantoor in Maastricht.
Wij hebben vanuit een achterstand op het gebied van organisatieontwikkeling, slechte financiële a.g.v. de crisis en beperking van de innovatiekracht, met behulp van de ondersteuning door het LIOF nu een financieel gezond, modern en innovatief sterk bedrijf weten op te bouwen. Via kennissessies, beursbezoek en het netwerk hebben wij veel kennis en inspiratie op kunnen doen. Van een in ons zelf gekeerd bedrijf zijn wij een bedrijf dat enthousiast de samenwerking heeft gevonden met de onderwijswereld. Wij bieden naast de bestaande contacten met vakopleidingen (ROC's) stages, afstudeeropdrachten, onderzoeksopdrachten aan studenten van HBO's en Universiteiten. Ook stellen wij ons bedrijf regelmatig open voor leerkrachten en leerlingen van het basisscholen en het voortgezet onderwijs.
prettige ervaring met mijn contactpersoon binnen LIOF vanuit gehele organisatie minder betrokkenheid bij mijn projectaanvraag
Verademend, met name op (vak) gebieden waar wij minder/geen kennis van hebben en het paraat liggend netwerk waarmee handig combineert wordt tot er weer een nieuwe link uit komt
Goede sparringpartner over de mogelijkheden van de verschillende subsidie aanvragen. Duidelijke feedback. Een aanvraag uitwerken als ondernemer kost de nodige tijd maar is zeker wel te doen.
Good support and follow up on request / great in setting up networking events / provision of good and appropriate information
We zijn snel en deskundig geholpen door LIOF bij onze eerste subsidie-aanvraag. We hebben nog niet alle mogelijkheden en diensten die LIOF kan aanbieden verkend.
Already in touch for over 30 years; recently more closely including LIOF foreign investor seminar. Good initiatives for networking and linking to other organisations (incl. foreign).
Prima!
Growth oriented, not sure if keeping business is a target
pleasant people way better organization than in the past. Mandate to restricted for funding
Helaas heb ik in de samenwerking met het LIOF de 5 kernwaarden belangrijke kernwaarden nog niet kunnen ontdekken.
slecht
Financien is het grote probleem als je iets wilt ontwikkelen. Hoe goed het idee ook is, je hebt geld nodig. Door de subsidie aanvraag leer je eerst je doel goed te omschrijven en te onderbouwen met feiten, en vervolgens ontvang je subsidie om ermee aan de slag te gaan. Helaas kreeg ik gedurende de looptijd een groot hart-probleem wat één en ander helaas heeft vertraagd. Ik ga ervan uit dat ik nog wat uitstel krijg.
Zodra men niet binnen de ‘ lijntjes kleurt’ die top sectoren bediend is er weinig kennis en steun.
Ten eerste geeft website geen eerste inzicht naar welke ter zake deskundig persoon men vragen kan. Licht men daarom reden van gesprek toe. Belt iemand terug die eveneens niet ter zake (des)kundig is en vragen stelt als of men een toelatings examen maken moet. Vragen lijken op een script van een call center medewerker. Na afloop van gesprek niets wijzer geworden en nooit meer iets terug gehoord. Tijdens gesprek heb ik termen als GDPR, UIA ERDF moeten toelichten. Overigens verplichten jullie mij accoord te gaan met het verschaffen van private data omdat ik klant ben of ben geweest (vij dit bedrijf) Liof??. Beide statements zijn echter niet correct. Ik moet zelf kunnen bepalen aan welke voorwaarden ik wil voldoen. Omdat ik mijn reactie niet kon posten zonder met de door u gestelde condities accoord te gaan heb ik de optie MOETEN aanvinken. Nadrukkelijk stel ik echter hiermee NIET akkoord te gaan en zie uw spoedige reaktie tegemoet. Uit mijn reactie mag u opmaken dat ik niet gecharmeerd was van Liof's dienstverlening en nog minder over de amateuristische opzet van deze enquette. Een instelling als Liof onwaardig.
NVT
prettig ,vriendelijk , constructief, meewerkend.
Bij de eerste subsidie (POP) vond ik dat het moeilijk was om op de juiste (geaccepteerde) manier te schrijven, vooral door een klein bedrijf. Bij de hyperegio subisidie goed ondersteund door LIOF, Nicole Hooijdonk en Rob Bimmel
We have performed a patentability search and have submitted a PoP application
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.