Verbazingwekkend waardevol en interessant!

Onlangs heb ik na de Professional de Master opleiding afgerond. Zowel Henry als Denise zijn fantastische docenten in hun vakgebied. Daarnaast de gevarieerde groep, de sfeervolle en veilige omgeving en de wisseling van leerstof (theorie, video/foto analyse, winkelcentrum opdracht en gast en eindopdracht) waren voor mij zeer waardevol en interessant. Absoluut een aanrader wanneer je meer over dit fascinerende vakgebied wilt leren.

Super interessant

Na dag 1 ben ke al veel bewuster van jezelf maar ook in wat je ziet…

Goede ervaringen

Voor mij een erkenning van ding waar ik al mee bezig ben. Maar veel nieuwe onderworpen. Het is snel te gebruiken om dat recente praktijk voorbeelden gebruikt zijn. Goed voorbeelden in beeld en geluid. Bedankt Op naar de master.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Een hele fijne waardevolle training om gedrag nog beter te leren begrijpen.

Het is een hele fijne twee daagse waar je veel leert over non verbale communicatie en gedrag. Het is direct toepasbaar in de praktijk.

Dit smaakt naar meer!

De training en trainer geeft energie. Geeft inzicht in wat ik vaak wel zag, maar niet wist hoe te interpreteren. Mooie basis en nu oefenen.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geweldig, concreet en direct toepasbaar

Indien de docent gevraagd wordt om in te kunnen spelen op specifieke werkcontext, nemen zij daar alle tijd voor waardoor het geleerde meteen toepasbaar is.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Veel van geleerd! Kennis van gedrag.

Ik heb veel over mezelf geleerd. Maar ook veel wat ik in de toekomst kan gebruiken. Kortom zeer waardevolle informatie. Voor privé en werk.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Ik kom superlatieven te kort

- Welk onderdeel van de training vond je het leukst of verrassend? - Wat is er voor jou veranderd sinds je de training hebt gevolgd? Wat kan je nu, wat je vooraf nog niet kon? De juiste vertaling maken, zodoende de juiste verhelderingsvragen te stellen. - In welke situaties gebruik je het? Praktisch altijd, want daardoor kan ik blijvend het geleerde in de praktijk brengen - Hoe zou je de training omschrijven aan een collega/vriend(in)? To do no must have. Spread the words - Waarom twijfelde je van te voren? Ik heb een goed voor gesprek gehad met Denise en Henry en door mijn open had ik geen twijfels. Ik werd alleen maar nieuwsgieriger.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

In één 'oogopslag' werd het mij duidelijk

In een ongedwongen setting werd mij geleerd lichaamstaal te 'lezen' en te duiden. Werd duidelijk dat woorden niet altijd overeen komen met non-verbale signalen. Een uiterst nuttig instrument dat mij zeer helpt en heeft geholpen in de interactie tussen mij en mijn gesprekspartner.

• Welke dienst: Lichaamstaal Master
  • Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geweldige training met veel bewustwordings momenten

Ik heb de Professional en Master training als zeer prettig en leerzaam ervaren. Het begint al bij binnenkomst Henry en Denise stellen je op je gemak. De trainingen hebben een goede verdelingen tussen theorie en praktijk. Complimenten hoe Henry en Denise er voor hebben gezorgd dat er een veilige sfeer heerst. Ik vond het jammer dat mijn laatste les dag er op zit. Dank jullie wel voor alles!

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Zeer prettige en leerzame training

Ik heb de training als zeer prettig en leerzaam ervaren. Op een of andere manier verstaan ze de kunst om hoewel je per dag veel informatie krijg je toch niet "uitgeblust" voelt.

Leerzaam

In deze training heb ik zowel geleerd over de lichaamstaal van de gesprekspartner als wel de lichaamstaal van mijzelf. Wat straal je uit en wat wil je uitstralen.

Waardevol en indrukwekkend

Ik zou willen dat ik deze training eerder had gevolgd. Waardevolle inhoud die ik meteen kon toepassen, persoonlijke begeleiding tijdens de training met oog voor jouw persoonlijke leerdoel en de verzorging en locaties tot in de puntjes verzorgd. En ontzettend leuk dat ik ook 1-op-1 begeleiding van Denise heb mogen krijgen tijdens de oefeningen! Ik ben onder de indruk van haar, wat een powervrouw! Ik had haar al op tv gezien, maar in het echt was ze nog indrukwekkender met haar positieve energie en expertise. Op elke vraag weet ze een antwoord, zelfs met onderzoeken erbij! Ik raad deze training absoluut aan en vertel er ook aan iedereen over.

Waardevolle cursus

Een hele waardevolle cursus. Alle trainers, docenten, coaches en iedereen die veel gesprekken voert zouden deze moeten volgen. De docent / trainer heeft veel kennis en de vaardigheden om deze over te brengen. Boeit van begin tot het eind. Een mooie afwisseling tussen theorie en praktijk, het leren lezen van lichaamstaal en het bewust worden van je eigen lichaamstaal. En dat op een prima locatie.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Ervaren specialisten en zeer bruikbare inhoud

Ik heb al veel opleidingen en trainingen gevolgd in mijn carrière maar deze springt eruit. In meerdere opzichten overigens. Absoluut m.b.t. de inhoud en bruikbaarheid van de training. Zeer waardevolle kennis die ik meteen kon gebruiken in de praktijk. Zowel op mijn werk als thuis, tot ergernis van mijn kinderen. ;-) Daarnaast ook wat betreft didactiek, opbouw, verzorging en communicatie. In het bijzonder wil ik ook de trainers complimenteren. Ik kan niet precies uitleggen hoe ze het deden, maar binnen no time was er een veilige, fijne en open sfeer. Daarnaast wisten ze het antwoord op alle vragen en waren hierin zeer genuanceerd. Duidelijk ervaren specialisten in hun vak. Maar goed, ze staan ook niet voor niets zo goed bekend.

• Wie was de trainer/spreker? Denise Dechamps

Zowel op werk- als persoonlijk gebied aan aanvulling

Een fijne leeromgeving. De materie is op zowel persoonlijk vlak als op werkgebied een aanvulling. Vaak heb je een gevoel bij iemand zijn gedrag, dit is nu aan de hand van waarnemingen makkelijker te duiden of bij te stellen. Ook het inzetten van de geleerde competenties op je eigen non-verbale gedrag is een enorme meerwaarde. Enthousiast team van trainers met veel kennis in huis.

Zeer leerzaam,

Ik vond het erg leerzaam. Het is zeker een verrijking. Ik heb al verschillende trainingen gedaan maar Henry springt er in positieve zin uit. Dank daarvoor.

• Welke dienst: Lichaamstaal Master

Erg veel geleerd.

Prachtige opleiding. Super fijne, betrokken en vakkundige trainers. Prettige en veilige leeromgeving. Een plek waar ik me thuis voel.

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Zeer waardevol voor JGP'ers e.a. SKJ'ers!

Ik nam deel aan de vijfdaagse opleiding omdat ik het zelf erg interessant vond en zeer nuttig voor mijn werk als leidinggevende. Maar tijdens de opleiding kwam ik me erachter hoe ongelofelijk waardevol deze kennis is voor onze grote groep SKJ'ers. Zij kunnen hierdoor hun cliënten nog beter 'lezen' en hun onderbuikgevoel verifiëren op basis van wetenschappelijke kennis. Wat het ook makkelijker maakt om het te bespreken omdat het geen oordeel of persoonlijk gevoel meer is, maar een observatie van gedrag. Na mijn zeer positieve ervaring ben ik direct in gesprek gegaan met onze directie en ook zij waren overtuigd van de meerwaarde. Hierna zijn we in gesprek gegaan met Body Language Academy om onze bevindingen en enthousiasme te delen en te bekijken hoe we een langdurige samenwerking kunnen vormgeven. Overigens niet alleen voor onze SKJ'ers, maar voor meerdere afdelingen. Dit omdat wij er als organisatie van overtuigd zijn dat het onze professionals nog beter kan maken in hun werk en in de onderlinge samenwerking. Wij hebben gekozen voor Body Language Academy omdat zij zo goed aangeschreven staan. En omdat, ondanks dat ik al zoveel goede verhalen had gehoord, ik toch nog steeds positief verrast werd. De opleiding zit sterk in elkaar en wordt duidelijk afgestemd op de groep en hun praktijk; de trainers maken echt goed contact en verbinding met de groep waardoor er snel een gevoel van veiligheid en verbinding ontstaat en ook de verzorging en locatie (hoofdkantoor Elst) waren top. Ik heb mijn certificaat met veel plezier en gepaste trots bij mijn andere diploma's en certificaten gehangen. Dank!

• Wie was de trainer/spreker? Denise Dechamps

Verrijking voor ieder die nog beter wilt worden in communicatie

Ik was op zoek naar meer kennis om mijn rugzak te vullen in het kader van communicatie. Je wordt in vijf dagen tijd meegenomen in de wondere wereld van non verbale communicatie. Het lukt mij nu om hierdoor nog beter signalen te herkennen en die efficiënt toe te passen in de gesprekken. Het is geweldig toepasbaar tijdens de goede gesprekken met mijn medewerkers alsmede tijdens de gesprekken met klanten. Echt een geweldige manier om hiermee een laag dieper te gaan. De locatie in Elst is er ook eentje om in te lijsten. Simpel perfect passend voor deze vorm van trainingen. Rustig / mooie technische middelen en vooral een fijne sfeer. Dank voor deze mooie ervaring.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

2 geweldige interessante dagen die zo voorbij waren. Te weinig tijd in de dag.

Vandaag heb ik dag twee van de lichaamstaal professional opleiding voltooid. Het was een super interessante dag en de inhoud was zeer relevant voor de beveiliging en ontwikkeling van Lichaamstaal. Tijdens deze opleiding heb ik de mogelijkheid om mijn kennis over lichaamstaal te vergroten en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. Daarnaast krijg ik ook de kans om feedback te geven en te ontvangen, wat erg waardevol is voor mijn persoonlijke groei. Top trainer Henry van den Bogert deelde zijn expertise en gaf ons waardevolle inzichten in de wereld van lichaamstaal. Het was een eer om van zo'n ervaren professional te mogen leren. Naast het vergroten van mijn kennis en het ontvangen van feedback, kreeg ik ook de kans om andere leuke professionals te ontmoeten. Het is altijd inspirerend om met gelijkgestemde mensen te praten en ervaringen uit te wisselen. Ik kijk uit naar de start van de Master opleiding volgende week en ik ben ervan overtuigd dat ik na afloop een betere professional zal zijn. Het begrijpen van lichaamstaal is cruciaal in de beveiligingssector en het ontwikkelen van awareness. Het stelt mij in staat om non-verbale signalen te herkennen en te interpreteren, wat kan bijdragen aan het voorkomen van potentieel gevaarlijke situaties. Al met al ben ik erg tevreden met mijn beslissing om de lichaamstaal professional opleiding te volgen bij de Body Language Academy. Het is een investering in mijn persoonlijke en professionele groei. Ik raad het iedereen aan die geïnteresseerd is in lichaamstaal en persoonlijke ontwikkeling.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Van begin tot eind boeiend

Trainer weet de hele groep van eerste minuut van de opleiding tot en met het behalen van certificaat er bij te houden. Interactief, mooie balans tussen praktijk en online lesstof.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geen enkel inkak moment en dagen zijn tekort

Top geweldig interessant leerzaam.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geweldig om veel te leren over nonverbale communicatie!

Ik heb veel geleerd over nonverbale communicatie, zowel over hoe je het kunt interpreteren als over hoe je het kunt inzetten .

Erg interessant

Henry is een kundige, fijne trainer. Tijd vliegt voorbij. Training is goed opgezet met een goede mix tussen theorie en praktijk.

Nijverheidsweg 2a

6662NG Elst

Over Body Language Academy

Body Language Academy is een opleidingsinstituut gespecialiseerd in non-verbale communicatie en menselijk gedrag. Met interactieve en science-based trainingen helpen wij bedrijven en professionals om hun doelen te bereiken door zich te ontwikkelen in de meest invloedrijke vorm van communicatie: de non-verbale communicatie.