Verrijking voor ieder die nog beter wilt worden in communicatie

Ik was op zoek naar meer kennis om mijn rugzak te vullen in het kader van communicatie. Je wordt in vijf dagen tijd meegenomen in de wondere wereld van non verbale communicatie. Het lukt mij nu om hierdoor nog beter signalen te herkennen en die efficiënt toe te passen in de gesprekken. Het is geweldig toepasbaar tijdens de goede gesprekken met mijn medewerkers alsmede tijdens de gesprekken met klanten. Echt een geweldige manier om hiermee een laag dieper te gaan. De locatie in Elst is er ook eentje om in te lijsten. Simpel perfect passend voor deze vorm van trainingen. Rustig / mooie technische middelen en vooral een fijne sfeer. Dank voor deze mooie ervaring.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

2 geweldige interessante dagen die zo voorbij waren. Te weinig tijd in de dag.

Vandaag heb ik dag twee van de lichaamstaal professional opleiding voltooid. Het was een super interessante dag en de inhoud was zeer relevant voor de beveiliging en ontwikkeling van Lichaamstaal. Tijdens deze opleiding heb ik de mogelijkheid om mijn kennis over lichaamstaal te vergroten en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen. Daarnaast krijg ik ook de kans om feedback te geven en te ontvangen, wat erg waardevol is voor mijn persoonlijke groei. Top trainer Henry van den Bogert deelde zijn expertise en gaf ons waardevolle inzichten in de wereld van lichaamstaal. Het was een eer om van zo'n ervaren professional te mogen leren. Naast het vergroten van mijn kennis en het ontvangen van feedback, kreeg ik ook de kans om andere leuke professionals te ontmoeten. Het is altijd inspirerend om met gelijkgestemde mensen te praten en ervaringen uit te wisselen. Ik kijk uit naar de start van de Master opleiding volgende week en ik ben ervan overtuigd dat ik na afloop een betere professional zal zijn. Het begrijpen van lichaamstaal is cruciaal in de beveiligingssector en het ontwikkelen van awareness. Het stelt mij in staat om non-verbale signalen te herkennen en te interpreteren, wat kan bijdragen aan het voorkomen van potentieel gevaarlijke situaties. Al met al ben ik erg tevreden met mijn beslissing om de lichaamstaal professional opleiding te volgen bij de Body Language Academy. Het is een investering in mijn persoonlijke en professionele groei. Ik raad het iedereen aan die geïnteresseerd is in lichaamstaal en persoonlijke ontwikkeling.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Van begin tot eind boeiend

Trainer weet de hele groep van eerste minuut van de opleiding tot en met het behalen van certificaat er bij te houden. Interactief, mooie balans tussen praktijk en online lesstof.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geen enkel inkak moment en dagen zijn tekort

Top geweldig interessant leerzaam.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geweldig om veel te leren over nonverbale communicatie!

Ik heb veel geleerd over nonverbale communicatie, zowel over hoe je het kunt interpreteren als over hoe je het kunt inzetten .

Erg interessant

Henry is een kundige, fijne trainer. Tijd vliegt voorbij. Training is goed opgezet met een goede mix tussen theorie en praktijk.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Heel mooie aanvulling op gesprekken

Zien hoe lichaamstaal reageert Wow

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Zeer mooie ervaring opgedaan. Zeer ontspannen sfeer, hoop het in mijn werk goed te kunnen gebruiken. Nu weet je ook waar je onderbuik gevoel vandaan komt. De gezelligheid en professionaliteit die Henry uitstraalt. Je wordt erbij betrokken, mede door de praktijkoefeningen en de oefeningen die je onderling doet

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Onwijs veel nieuwe inzichten en bewustwording opgedaan.

Complimenten naar Henry van den Bogert voor het toepasbaar maken en overbrengen van de theorie.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Geweldig om jezelf en andere zo te leren kennen

Een geweldig leerzame training die je compleet anders naar jezelf en naar anderen laat kijken. Na deze training zie je zo veel meer.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Waanzinnig leerzame en bruikbare training!

Veel geleerd omtrent lichaamstaal. Nu alles toepassen in de praktijk! Aanrader voor iedereen die zich wil verdiepen in lichaamstaal.

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Waardevolle en praktische inzichten!

Het is nu enkele weken geleden dat ik de training heb gevolgd en ik heb bewust even gewacht met het schrijven van een review… Normaliter verdwijnt de theorie van een training al snel naar de achtergrond, echter zorgt de theorie in combinatie met de signalen die je leert ‘lezen’, ervoor dat ik het zowel tijdens mijn werk als privé al op een heel natuurlijke wijze heb weten te integreren. Ik ben dankbaar voor deze kans en gun een ieder de mogelijkheid om te ervaren wat lichaamstaal met je communicatie en verbinding met de ander doet!

Erg leerzaam

Leerzaam. Goed toepasbaar in mijn werk. Fijne en kundige instructie.

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Body talks en dat is heel interessant !

Geweldige cursus om even jezelf te laten spiegelen, advies te krijgen en nu andere personen om mij heen beter te kunnen begrijpen en ondersteunen. Training locaties zijn goed bereikbaar en goede enthousiaste trainers die hun passie goed kunnen overbrengen.

Waanzinnig veel geleerd

De opleiding heeft me niet alleen geleerd hoe ik anderen kan lezen maar vooral hoe ik reageer. In een ontspannen sfeer krijg je de nodige theorie aangeleverd die in combinatie met de praktijk maakt dat je nog sneller leert mede dankzij de ongelooflijk kundige trainers. Belangrijk is dat de trainer heeft gezorgd voor een veilige leeromgeving waar je mag zijn wie je bent zonder oordeel. Voldoende aandacht voor de leergraag van iedere deelnemer.

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Cursus bij Henry voelt als thuiskomen.

Leuke interessante cursus, smaakt naar meer !! Goede, veilige sfeer in de groep.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Fantastisch! Veel geleerd en ook gelachen!

Geweldige eyeopeners

Wat zeggen we veel met wat we niet zeggen!

Leuke en leerzame cursus

Veel geleerd omtrent lichaamstaal. Na de cursus proberen het geleerde in de praktijk toe te passen, maar dat zal tijd kosten. Dominant vs onderdanig en koud vs warm zal eerder lukken dan de diverse micro-expressies.

• Wie was de trainer/spreker? Henry van den Bogert

Super interessant en bewustwording gecreëerd.

Nieuwe ervaringen opgedaan en goede uitleg. Leuke ondersteuning met filmpjes.

Leuke leerzame dagen!

Leuke leerzame dagen, inclusief een stukje bewustwording van eigen handelen.

• Wie was de trainer/spreker? Denise Dechamps

Leerzaam, interactief en toegankelijk!

Fijne cursus fijne trainers

Zeer leerzaam!

Zeer leerzaam, dank, dank!

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Graag wat meer voorbeeld rol als vrager bij trechteren, ipv zelf als groep proberen. Beetje zwem gevoel

• Wie was de trainer/spreker? Denise & Henry

Super leuk en heel erg leerzaam!

De cursus vond ik heel lastig maar wel erg goed begeleid door Henry en Denise! Bedankt voor de leuke leerzame cursus.

Over Body Language Academy

Body Language Academy is een gespecialiseerd instituut in non-verbale communicatie en menselijk gedrag. Met interactieve en science-based trainingen helpen wij bedrijven en professionals om hun doelen te bereiken door zich te ontwikkelen in de meest invloedrijke vorm van communicatie: de non-verbale communicatie.