Fijne behandelingen en mensen

Mijn eerste ervaring was een moederdagbehandeling en sindsdien kom ik om de zoveel weken voor een behandeling. De ene keer een reguliere en en andere keer een speciale. De handen van Marja zijn magisch en ik voel me heerlijk en verwend als ik wegga. Mijn wenkbrauwen zien er ook geweldig uit, haar specialiteit! En mijn man geeft elke keer weer aan hoe goed hij mijn huid eruit vindt zien. De producten van Biodroga geven mijn huid ook thuis het gevoel van een spa als ik mijn wekelijkse peeling en masker doe naast de dagelijkse reiniging en dag en nachtcrème. Ook hebben ze af en toe leuke acties met producten of behandelingen waardoor je wordt geprikkeld af en toe iets anders uit te proberen.

Ik word al 16 jaar door dit topbedrijf zeer klantvriendelijk en deskundig behandeld!

Deze huidkliniek is zeer up to date en gebruikt de meest recent ontwikkelde kostbare, dermatologische apparatuur. Op een rustige maar gedegen manier worden de huidproblemen extensief onderzocht en wordt een behandelmethode gekozen. Indien een toegepaste behandeling niet het gewenste resultaat biedt, wordt gratis overgeschakeld naar andere methoden. Alle ins- en outs worden uitgebreid toegelicht waarbij hun deskundigheid en ervaring garant staan voor het gewenste resultaat. Door het toepassen, tijdens de sessies, van hun fysiotherapeutische kennis en vaardigheden, ben ik ook verlost van mijn nek- en schouderpijn. Ik ben zeer content over deze huidkliniek en kan hem aan een ieder van harte aanbevelen.

Slechtste ervaring ever

WAARDELOZE KLINIEK!! BEN HIER 3 X GEWEEST VOOR DEZELFDE HUIDBEHANDELING EN GEEN ENKEL RESULTAAT EN TOT OVERMAAT VAN RAMP KWAM ER GEEN KOSTELOZE 4E BEHANDELING MAAR WERD DE 4E AFSPRAAK EEN UUR VAN TE VOREN GECANCELELD EN INGEPLAND BIJ EEN JONGEN DIE HET NOG MOEST LEREN EN MIJ WERD MEDEGEDEELD DAT ZE DE BEHANDELING NOG EEN KEER WILLEN DOEN MAAR VOOR DE DUBBELE PRIJS?? ECHT ONGELOVELIJK. OUDE BAZIN IS AUTORITAIR EN ZWAAR KLANTONVRIENDELIJK EN OOK NAAR HET PERSONEEL. DOE GEWOON JE WERK WANT DIT IS ECHT RONDUIT SCHANDALIG OM ZO MET KLANTEN OM TE GAAN. PLEASE BE WARNED AND DONT GO HERE, WTF.

Voor mevrouw Boersma , Uw reactie hebben wij besproken in het medisch team. U heeft ons in totaal 10 maal bezocht en daarvan zijn 6 behandelingen in rekening gebracht. De eerste 3 afspraken zijn tegen een veel te laag tarief berekend incl. de behandeling waarbij mevr. Zee-Heerdt, de praktijkhoudster, aanwezig was heeft zij opgegeven dat voor die keer de prijs € 55,- bedroeg. Wij hebben gemerkt dat bij het noemen van een prijs of als het over afrekenen gaat wordt de sfeer vijandig en zet u de medewerkers onderdruk. Dit is beslist onacceptabel en dit blijkt in het verleden (de gratis behandelingen) ook te zijn gebeurt. Voor uw informatie de heer Sol is afgestudeerd huidtherapeut. Het op internet delen van vertrouwelijke informatie die mevrouw Zee met u heeft besproken zullen wij aanvechten en nog niet te spreken over de leeftijdsdiscriminatie en de beledigingen die u bezigt in uw commentaar. Peter Zee, algemeen directeur

Heel prettige rustige omgeving met vriendelijk en zeer kundig personeel

• Personeel

Ik word altijd vriendelijk geholpen, zowel op locatie als telefonisch. Ik vind het vooral fijn dat er altijd wordt uitgelegd wat er gedaan wordt.

Hele vriendelijke meiden

• Personeel

Verschillende behandelingen ervaring. deskundigheid van F en E en V is uitstekend. enorm veel kennis. Voor vaste klanten meer aanbiedingen zou mijn advies zijn.