Zeer professioneel bedrijf

Ik had aan dit bedrijf gemeld dat mijn dakkapel lak was, het bedrijf heeft toen snel gereageerd en mijn lekkage vakkundig verholpen. De klantvriendelijkheid en vakkennis zijn ronduit top!!. Er ligt nu naar volle tevredenheid een nieuwe dakbedekking op mijn dakkapel.

Vriendelijk en communicatief en hebben een helder plan

Prettige samenwerking. Zijn deskundig en maken een plan waar ze zich aan houden. Leveren kwaliteit en zijn vriendelijk. Bij het vervangen van het dak wordt je huis even op een bouwplaats gezet met een steiger en andere materialen.

super

lekkage dakkapel met frans een telefoniche afspraakgemaak voor een inspectie van de dakkapel was er zeer snel blijk slijtage van het dak bitum en het lood foto,s laten zien deze is vervangen en vakkundig uitgevoerd door frans zelf en collega alles werdt met mij door genomen en foto,s getoond van de werkzaamheden toen de klus geklaard was zelf nog kappotte dakpannen vervangen klasse ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden raad dit bedrijf zeer zeker aan frans top een te vrede klant m.v.g cees

Professioneel, accuraat, redelijke prijs en een fijne ploeg mensen

Ik kan niet beoordelen of de renovatie van het dak perfect is gedaan, die expertise mis ik. Maar De offerte was snel binnen en ook nog eens gunstig vergeleken met andere. Er werd op de afgesproken data gewerkt door een erg prettige ploeg mensen die met veel plezier hard werkte. Tijdens het werk werd en frequent gevraagd of we zaken op de ene of de andere manier opgelost wilden hebben, waarbij ook voor hen minder makkelijke oplossingen mogelijk waren. Op een of andere manier denk ik dan ook dat het dak het weer lang goed gaan doen.

Prima service!

Er waren een paar nokvorsten van het dak gewaaid. Na mijn belletje stond er diezelfde dag nog een keurige werknemer op de stoep die het probleem direct oploste!

Super vaklui

Ons dak is met de grootste zorg hersteld. Super gedaan en prima vaklui.

Vakwerk

Komen afspraken na. Personeel werk netjes en goed ze hebben bij ons een totale dak renovatie uitgevoerd. Alles gedaan volgens plan en Top afgeleverd. Is echt een aanrader komen eerst langs en daarna hebben we afspraken gemaakt.

Top!!!

Bij ons is vogelwering aangebracht. Schatsbergen komt afspraken na, duidelijke en snelle communicatie, heel aardige mensen en laten alles netjes achter. Ben er erg blij mee!

Geweldige aardige personen , gebeld en dezelfde dag waren ze er

Goede communicatie en scherpe prijs en vakkundig

Gewoon grondig vakwerk, eerlijk advies en vriendelijke communicatie

Frans en de andere mannen van Schatsbergen hebben de klus grondig en vakkundig geklaard. Hebben me vlak voor de kerst geholpen met een noodvoorziening toen geen enkel ander bedrijf nog wilde reageren en ik zat met een lekkage in mijn slaapkamer op zolder. Communicatie verliep heel prettig, responsief, meedenkend en compleet met foto’s.

afspraak perfect nagekomen

dit is een professioneel bedrijf die hun afspraken direct en perfect nakomen. vakmensen met een glimlach en goed advies.

Zeer goede ervaring door snel en vooral vakkundig handelen

In het voorjaar 2 bedrijven laten komen. Het eerste bedrijf kon met 1 man alles wel van beneden zien(?). Dure reparatie! Schatsbergen is gelijk met ladders en twee man aanwezig om de klus te inventariseren en een gedegen prijsopgave te maken, duidelijk wát ze voor het bedrag (ca. 1800€) allemaal precies gaan doen. Ze vertellen er ook bij dat ze geen 100% garantie kunnen geven. De prijs is prima in orde en na opdracht maken ze snel tijd om de werkzaamheden met 2 man uit te voeren. Ik heb het werk wat ze maken goed gezien : echt heel netjes! Ook de gedachten erachter, uitgelegd door Stef, begreep ik helemaal. Ik was overtuigd dat het goed was. Blijkt echter bij een stevige regenbui dat het toch nog niet opgelost is, ik app het hen en ga ervan uit dat zij er waarschijnlijk niets meer aan kunnen doen. Ze zijn nog 2 x teruggeweest om het mysterie op te lossen. Na veel zoekwerk tóch het probleem gevonden, klasse mannen !! De after sales was dus zelfs nóg beter. Petje af voor zo'n bedrijf! Tuurlijk heb ik ze een taart gestuurd voor zoveel inzet

Wat een harde werkers met een prachtig resultaat| TOP||

Deze mannen hebben zo hard gewerkt. En dan ook nog heel erg professioneel. Kan niet beter. Ze hebben meer dan waar gemaakt, wat ze beloofd hebben. Hier zit een hele tevreden klant. In 1 woord gezegd; "Uitstekend". Bedankt, Ineke

Top service

Na het melden van een lekkage op de site werd ik snel gebeld voor een afspraak, Frans kwam kijken en zag vrijwel direct het probleem. Heel snel een vervolg afspraak gemaakt en ze kwamen dezelfde week de pannen vervangen/repareren en ook rubbers vervangen van kantelraam. prijs was meer als acceptabel voor de geleverde service. De tips van de medewerkers waren oprecht goed. Ik ben zeer tevreden en kan het bedrijf van harte aanprijzen. dank je! Michael

Heel goede service

Onze ervaring met Frans en zijn team was heel goed. Leveren heel goed werk . Zijn zeker vakmensen en vriendelijk. Geven goede adviezen. Eerst onze schuur van nieuwe dakbedekking voorzien. Vandaag gekomen voor lekkage dak bij schoorsteen bekeken wat het was en advies nieuwe kit laag aan te brengen. Kosten niets dat noem ik service. Ander bedrijf wou gelijk het hele dak vernieuwen. Groet Ge van Schaik

goed vakmanschap zeer tevreden

Frans en zijn team hebben ons pannendak compleet vervangen. Ook hebben zij het dak van ons dakkapel en onze schuur vernieuwd. Zij verstaan hun vak en zijn bovendien vriendelijk. Al onze vragen vriendelijk en met geduld beantwoord. Harde en vakkundige werkers. TOP!

Vakwerk

Het team van Frans heeft perfect geholpen met het oude dak van mijn woonboerderij. Communicatie was super.

Goed werk!

Het dak van mijn berging was na 22,5 jaar aan vervanging toe. Begin van het jaar heb ik online offertes aangevraagd, waarop Schatsbergen als enige reageerde en ook langs is gekomen met eerlijk verhaal, vrijblijvend advies en offerte. Heb zelf pas na maanden weer contact gezocht, maar afspraak en met toenmalige offerte was snel en zonder probleem gemaakt. De mannen werken netjes en professioneel. Ik ben erg tevreden en beveel dit bedrijf zonder twijfel en van harte aan.

Nieuwe dakgoten in maart geplaats. Zeer tevreden over! Afgelopen zaterdag 18 april eindelijk een bui regen en zag dat de nieuwe dakgoot lekte. Maandag gebeld en volgende dag al gerepareed! Dat noem ik nou pas SERVICE! Bedankt firma Schatsbergen! Marian!

Netjes en conform afspraak werkzaamheden uitgevoerd!

Prettige manier van communicatie en de dakdekkers hebben perfect werk geleverd.

Top service!

Wij kampten al enige tijd met een lekkage van onze erker. Frans en zijn team hebben fantastisch met ons meegedacht om dit probleem te verhelpen. Hun werkwijze kenmerkt zich door een hoge mate van betrokkenheid en professionaliteit. Ze zijn vakkundig en zeer servicegericht. Wij kunnen iedereen aanraden om met Schatsbergen Dakrenovatie in zee te gaan.

Uitstekende service, snel, vakkundig en tegen een prima prijs.

In verband met het plaatsen van zonnepanelen, moest een schoorsteenpijpje verwijderd worden door een dakpan. Gisteren contact via WhatsApp met Schatsbergen opgenomen. Foto meegestuurd en direct een prijsopgave gekregen. Eerder al een offerte gehad van een ander dakdekkersbedrijf van 400 euro ex BTW. Echt de hoofdprijs! Schande! Schatsbergen offreerde een hele billijke prijs waar ik een goed gevoel bij had. Niet de hoofdprijs. De werkzaamheden zijn vandaag naar alle tevredenheid uitgevoerd. Over snel gesproken! Vakkundige en vriendelijke mannen die eer in hun werk hebben. Mocht ik in de toekomst nog werkzaamheden aan het dak of de dakgoot hebben, dan neem ik zeker weer contact met Schatsbergen op. Een aanrader!

Zeer slecht

Schatsbergen heeft de schoorsteen bij onze buren gerepareerd na een lekkage. We hebben er overlast van gehad (stof op onze zonnepanelen en dagramen en vallend steen en cement op onze nieuwe dakramen). Of er schade is of niet was niet direct te zeggen, maar de mensen van Schatsbergen gingen de discussie hierover zeer agressief aan en waren niet bereid zich in onze situatie te verplaatsen. Als buren (geen klant) hebben we nergens om gevraagd, dan mag je op zijn minst rustig luisteren. Dat is aan de medewerkers van dit bedrijf niet besteed. Grote afrader. Had allemaal voorkomen als de verbouw normaal was voorbereid met bescherming van onze ramen en zonnepanelen of informeren zodat we daar zelf iets aan konden doen.

Beste Joost, Wij vinden het zeer jammer om dit te lezen. Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag willen wij met u in contact komen om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Schatsbergen Dakrenovatie,

Mijn schuurdak dat lekte snel en vakkundig gemaakt. Frans en zijn college op de afgesproken tijd aanwezig hebben netjes gewerkt en zijn heel vriendelijk. Ook van belang vind ik dat ze snel konden komen veel andere dakdekkers gebeld maar niemand had tijd voor een schuurdak. Dank je Frans en college voor het fijne vriendelijke en vakkundige reparatie van mijn dak. Houden je in agenda voor ons nieuwe huis want ook daar moet iets aan het dak gedaan worden. Een aanraden voor iedereen die een dakdekker zoekt

Top bedrijf

Ik ben heel tevreden over de manier waarop Frans en zijn collega's op 6 maart 2020 mijn dak hebben voorzien van nieuwe pannen. Alles is goed gerepareerd, de rommel is opgeruimd en de factuur was conform de offerte. Schatsbergen Dakrenovatie-onderhoud is zeker aanbevelenswaardig.

Top service

Zelfs tijdens de stormdagen hebben ze mijn volledige dak vernieuwd en de lekkage opgelost. Makkelijk benaderbaar en houden zich aan de afspraken.

Uitmuntend werk

Ik ben zelf ZZP'er en doe verschillende werkzaamheden behalve dakrenovatie. Laat dit doen door Schatsbergen en je ben verzekerd van klasse werk. Frans en de mannen zijn vakmensen.

Prima ervaring

Frans en zijn team hebben 2 weken gelden ons schuine dak voorzien van folie, panlatten en nieuwe pannen. Ook een schoorsteen verwijderd en vervangen door een dak doorvoer. Een andere schoorsteen is van nieuw lood voorzien. Het team (collega’s) van Frans zijn vrolijk, werken netjes en vakkundig. Ook het voortraject was prima. Frans zorgde snel voor een offerte en houd zich keurig aan de afspraken. Voor ons was dit een prima ervaring.

Top service!

Vannacht met de storm een deel van het dak van mijn woning gewaaid! Schatsbergen dakrenovatie gebeld, en nu alweer opgelost! Top service, nogmaals bedankt jongens!!

Vakwerk

Frans en z’n maat hebben vakwerk geleverd. Prettig voorgesprek met duidelijke afspraken en verwachtingen. Zeer tevreden met het resultaat. Aanrader voor maatwerk!

Helemaal goed

Onlangs van onze bijkeuken en van onze twee dakkapellen de daken van nieuwe dakbedekking laten voorzien door Schatsbergen dakrenovatie. Na inspectie van de betreffende daken een professioneel advies en een duidelijke offerte mogen ontvangen. Uitvoering van de werkzaamheden werden vakkundig en netjes uitgevoerd, gebruikmakend van de betere materialen. Kortom, ben zeer content met de firma Schatsbergen dakrenovatie en diens medewerkers, alsmede de prijsstelling. Ik kan hen dan ook van harte aan een ieder aanbevelen.

overkapping voorzien van dakbedekking

de Firma Schatbergen werkt met goede materialen , duidelijke prijsafspraken en doet wat hij zegt. zonder enige twijfel een aanrader

Wat ben ik goed en snel geholpen door Frans Schatsbergen- dak renovatie – onderhoud. Kan iedereen deze firma zeer aanbevelen. Frans doet zijn naam eer aan. Hij is een schat die mijn bergen zorgen snel en goed verholpen heeft!

Prima resultaat!

Ik ben heel tevreden over de manier waarop de medewerkers van Schatsbergen mijn dak hebben gerepareerd. Met foto's hebben zij laten zien wat er mis was met het dak. Alles is goed gerepareerd, de rommel is goed opgeruimd, de factuur was conform offerte.

Duidelijk de probleem oplossing.

Keurig op tijd wat afgesproken is, netjes gewerkt zoals verwacht. Ga Schatsbergen aanbevelen, bij mijn omgeving.

Een Heel Goede Service,en Vriedelijke Personeel.

We hebben telefonisch contact gehad een en ander afgesproken. Alles is volgens telefonisch afspraak gehouden. Werk wat ze gedaan hebben is heel goed gedaan. Over gebleven afval meegenomen. Wij Zijn Heel Tevreden.

Keurig netjes afgewerkt

Duidelijke omschrijving van de werkzaamheden en netjes gewerkt. Inclusief verwijderen van afval.

Zeer vriendelijke mensen

Na inspectie van ons dak was de afspraak snel gemaakt. Aardige medewerkers met een enorme dosis humor. Je kunt zien dat ze passie voor hun vak hebben. Het dak is keurig volgens afspraak gemaakt en alle restmaterialen netjes opgeruimd. Jammer dat ik niet dagelijks op ons dak kom om het werk te bewonderen.

Prima vogelwering geplaatst vriendelijke mensen en goede service zelfs wat extra gedaan komt zeker betrouwbaar over

• Betrouwbaarheid

Inmiddels hebben wij twee keer beroep kunnen doen op dit bedrijf, en wij we zeer tevreden. Dan daar bij hebben we te maken gehad met 2 zeer vriendelijk mannen, die de werkzaamheden hebben verricht!

• Betrouwbaarheid

Een betrouwbaar bedrijf en vriendelijke mensen

• Betrouwbaarheid

Een lekkage in de slaapkamer is vermoedelijk veroorzaakt door sneeuwbuien. Hoek van dak na laten kijken en nieuw zink laten aanbrengen, zo ook daggoot vervangen die scheurtjes begon te krijgen. Alles netjes gebeurt en afgewerkt.Nu hopelijk ook betere afwatering.

• Betrouwbaarheid

De schoorsteen is mooi gemetseld en we hebben 10 jaar garantie.

• Betrouwbaarheid

Helaas had ik een aantal hinderlijke lekkages tegelijkertijd. Schatsbergen had snel de oorzaken hiervan vastgesteld. Kort hierna hebben zij de reparaties uitgevoerd, welke op tijd en binnen het geoffreerde bedrag zijn uitgevoerd. De communicatie met Frans was helder en eerlijk. Inmiddels is dit een kwart jaar geleden, en na vele regenbuien heb ik geen enkel spoor mee van lekkage. Wat mij betreft zeer aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Onze lekkage ontdekten we vrijdag laat in de middag. Ondanks dat het bijna weekend was en hard regende, was men zeer snel bij ons aan de deur. Het probleem werd helemaal snel gevonden en opgelost. Men rekende vervolgens NIET de hoofdprijs. Zeer tevreden dus.

• Betrouwbaarheid

Schatsbergen ingeschakeld om de lekkage te verhelpen. Na telefonisch contact al snel een afspraak gemaakt om het probleem te bekijken, waarbij een goede inschatting van het probleem werd gemaakt. Meteen een offerte ontvangen en een afspraak voor reparatie gemaakt. Tijdens de reparatie werd mij goed uitgelegd wat het probleem was en hoe het verholpen is. Hele fijne communicatie, goede deskundigheid en zeer snel geholpen!

• Betrouwbaarheid

Erg blij met de nieuwe dakgoten, harde werkers en ze hebben verstand van het vak!

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar bedrijf met hardwerkende werknemers, die hun vak goed verstaan. Afspraak is afspraak. Goede voorlichting vooraf. Eerst inspectie dan een uitvoer, waarbij ze beloven wat ze gaan doen. Leveren goed werk en na afloop van hun werkzaamheden wordt je goed geinformeerd over hoe hek gerenoveerde dak eruitziet en wat ze extra hebben gedaan, zodat het dak weer 30 jaar ertegen aan kan. Zeker aan te bevelen. Gewoon bellen en ze maken snel een afspraak.

• Betrouwbaarheid

Keurig gerepareerd, lekkage schuuraanbouw. Vorig jaar 2018 gedaan. Nu echter weer een lekkage binnen 14dagen na het eerste telefoontje al gerepareerd. Top! een uiterst betrouwbaar bedrijf en een snelle reactie en afhandeling van de lekkage. Zeker aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Erg klantgericht en oplossingsgericht. Heb het gevoel dat we goed geholpen zijn.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over de verichte werkzaamheden. Werken netjes. Zeer vakkundig.

• Betrouwbaarheid

Eerlijk, betrouwbaar, vakmanschap, ambitieus.

• Betrouwbaarheid

Nieuw pannendak laten leggen door Frans & Collega's . Vriendelijke jongens met kennis van zaken. Erg blij met het eindresultaat

• Betrouwbaarheid

Via leverancier van bouwmaterialen terecht gekomen bij: Schatsbergen Dakrenovatie. Eerste gesprek was goed en duidelijk vol vakmanschap. Afspraken werden nagekomen en afwerking in alle onderdelen goed. Geeft een vertrouwd gevoel voor onderhoud van uw huis.

• Betrouwbaarheid

De mannen hebben hun werk hartstikke goed gedaan en leveren kwaliteit. Ze hebben een professionele instelling en veel ervaring. We zullen ze zeker aanbevelen!