Goed werk!

Het dak van mijn berging was na 22,5 jaar aan vervanging toe. Begin van het jaar heb ik online offertes aangevraagd, waarop Schatsbergen als enige reageerde en ook langs is gekomen met eerlijk verhaal, vrijblijvend advies en offerte. Heb zelf pas na maanden weer contact gezocht, maar afspraak en met toenmalige offerte was snel en zonder probleem gemaakt. De mannen werken netjes en professioneel. Ik ben erg tevreden en beveel dit bedrijf zonder twijfel en van harte aan.

Nieuwe dakgoten in maart geplaats. Zeer tevreden over! Afgelopen zaterdag 18 april eindelijk een bui regen en zag dat de nieuwe dakgoot lekte. Maandag gebeld en volgende dag al gerepareed! Dat noem ik nou pas SERVICE! Bedankt firma Schatsbergen! Marian!

Netjes en conform afspraak werkzaamheden uitgevoerd!

Prettige manier van communicatie en de dakdekkers hebben perfect werk geleverd.

Top service!

Wij kampten al enige tijd met een lekkage van onze erker. Frans en zijn team hebben fantastisch met ons meegedacht om dit probleem te verhelpen. Hun werkwijze kenmerkt zich door een hoge mate van betrokkenheid en professionaliteit. Ze zijn vakkundig en zeer servicegericht. Wij kunnen iedereen aanraden om met Schatsbergen Dakrenovatie in zee te gaan.

Uitstekende service, snel, vakkundig en tegen een prima prijs.

In verband met het plaatsen van zonnepanelen, moest een schoorsteenpijpje verwijderd worden door een dakpan. Gisteren contact via WhatsApp met Schatsbergen opgenomen. Foto meegestuurd en direct een prijsopgave gekregen. Eerder al een offerte gehad van een ander dakdekkersbedrijf van 400 euro ex BTW. Echt de hoofdprijs! Schande! Schatsbergen offreerde een hele billijke prijs waar ik een goed gevoel bij had. Niet de hoofdprijs. De werkzaamheden zijn vandaag naar alle tevredenheid uitgevoerd. Over snel gesproken! Vakkundige en vriendelijke mannen die eer in hun werk hebben. Mocht ik in de toekomst nog werkzaamheden aan het dak of de dakgoot hebben, dan neem ik zeker weer contact met Schatsbergen op. Een aanrader!

Zeer slecht

Schatsbergen heeft de schoorsteen bij onze buren gerepareerd na een lekkage. We hebben er overlast van gehad (stof op onze zonnepanelen en dagramen en vallend steen en cement op onze nieuwe dakramen). Of er schade is of niet was niet direct te zeggen, maar de mensen van Schatsbergen gingen de discussie hierover zeer agressief aan en waren niet bereid zich in onze situatie te verplaatsen. Als buren (geen klant) hebben we nergens om gevraagd, dan mag je op zijn minst rustig luisteren. Dat is aan de medewerkers van dit bedrijf niet besteed. Grote afrader. Had allemaal voorkomen als de verbouw normaal was voorbereid met bescherming van onze ramen en zonnepanelen of informeren zodat we daar zelf iets aan konden doen.

Beste Joost, Wij vinden het zeer jammer om dit te lezen. Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag willen wij met u in contact komen om samen tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Schatsbergen Dakrenovatie,

Mijn schuurdak dat lekte snel en vakkundig gemaakt. Frans en zijn college op de afgesproken tijd aanwezig hebben netjes gewerkt en zijn heel vriendelijk. Ook van belang vind ik dat ze snel konden komen veel andere dakdekkers gebeld maar niemand had tijd voor een schuurdak. Dank je Frans en college voor het fijne vriendelijke en vakkundige reparatie van mijn dak. Houden je in agenda voor ons nieuwe huis want ook daar moet iets aan het dak gedaan worden. Een aanraden voor iedereen die een dakdekker zoekt

Top bedrijf

Ik ben heel tevreden over de manier waarop Frans en zijn collega's op 6 maart 2020 mijn dak hebben voorzien van nieuwe pannen. Alles is goed gerepareerd, de rommel is opgeruimd en de factuur was conform de offerte. Schatsbergen Dakrenovatie-onderhoud is zeker aanbevelenswaardig.

Zelfs tijdens de stormdagen hebben ze mijn volledige dak vernieuwd en de lekkage opgelost. Makkelijk benaderbaar en houden zich aan de afspraken.

Uitmuntend werk

Ik ben zelf ZZP'er en doe verschillende werkzaamheden behalve dakrenovatie. Laat dit doen door Schatsbergen en je ben verzekerd van klasse werk. Frans en de mannen zijn vakmensen.

Prima ervaring

Frans en zijn team hebben 2 weken gelden ons schuine dak voorzien van folie, panlatten en nieuwe pannen. Ook een schoorsteen verwijderd en vervangen door een dak doorvoer. Een andere schoorsteen is van nieuw lood voorzien. Het team (collega’s) van Frans zijn vrolijk, werken netjes en vakkundig. Ook het voortraject was prima. Frans zorgde snel voor een offerte en houd zich keurig aan de afspraken. Voor ons was dit een prima ervaring.

Top service!

Vannacht met de storm een deel van het dak van mijn woning gewaaid! Schatsbergen dakrenovatie gebeld, en nu alweer opgelost! Top service, nogmaals bedankt jongens!!

Vakwerk

Frans en z’n maat hebben vakwerk geleverd. Prettig voorgesprek met duidelijke afspraken en verwachtingen. Zeer tevreden met het resultaat. Aanrader voor maatwerk!

Helemaal goed

Onlangs van onze bijkeuken en van onze twee dakkapellen de daken van nieuwe dakbedekking laten voorzien door Schatsbergen dakrenovatie. Na inspectie van de betreffende daken een professioneel advies en een duidelijke offerte mogen ontvangen. Uitvoering van de werkzaamheden werden vakkundig en netjes uitgevoerd, gebruikmakend van de betere materialen. Kortom, ben zeer content met de firma Schatsbergen dakrenovatie en diens medewerkers, alsmede de prijsstelling. Ik kan hen dan ook van harte aan een ieder aanbevelen.

overkapping voorzien van dakbedekking

de Firma Schatbergen werkt met goede materialen , duidelijke prijsafspraken en doet wat hij zegt. zonder enige twijfel een aanrader

Wat ben ik goed en snel geholpen door Frans Schatsbergen- dak renovatie – onderhoud. Kan iedereen deze firma zeer aanbevelen. Frans doet zijn naam eer aan. Hij is een schat die mijn bergen zorgen snel en goed verholpen heeft!

Prima resultaat!

Ik ben heel tevreden over de manier waarop de medewerkers van Schatsbergen mijn dak hebben gerepareerd. Met foto's hebben zij laten zien wat er mis was met het dak. Alles is goed gerepareerd, de rommel is goed opgeruimd, de factuur was conform offerte.

Duidelijk de probleem oplossing.

Keurig op tijd wat afgesproken is, netjes gewerkt zoals verwacht. Ga Schatsbergen aanbevelen, bij mijn omgeving.

Een Heel Goede Service,en Vriedelijke Personeel.

We hebben telefonisch contact gehad een en ander afgesproken. Alles is volgens telefonisch afspraak gehouden. Werk wat ze gedaan hebben is heel goed gedaan. Over gebleven afval meegenomen. Wij Zijn Heel Tevreden.

Keurig netjes afgewerkt

Duidelijke omschrijving van de werkzaamheden en netjes gewerkt. Inclusief verwijderen van afval.

Zeer vriendelijke mensen

Na inspectie van ons dak was de afspraak snel gemaakt. Aardige medewerkers met een enorme dosis humor. Je kunt zien dat ze passie voor hun vak hebben. Het dak is keurig volgens afspraak gemaakt en alle restmaterialen netjes opgeruimd. Jammer dat ik niet dagelijks op ons dak kom om het werk te bewonderen.

Prima vogelwering geplaatst vriendelijke mensen en goede service zelfs wat extra gedaan komt zeker betrouwbaar over

• Betrouwbaarheid

Inmiddels hebben wij twee keer beroep kunnen doen op dit bedrijf, en wij we zeer tevreden. Dan daar bij hebben we te maken gehad met 2 zeer vriendelijk mannen, die de werkzaamheden hebben verricht!

• Betrouwbaarheid

Een betrouwbaar bedrijf en vriendelijke mensen

• Betrouwbaarheid

Een lekkage in de slaapkamer is vermoedelijk veroorzaakt door sneeuwbuien. Hoek van dak na laten kijken en nieuw zink laten aanbrengen, zo ook daggoot vervangen die scheurtjes begon te krijgen. Alles netjes gebeurt en afgewerkt.Nu hopelijk ook betere afwatering.