Vakwerk

Frans en z’n maat hebben vakwerk geleverd. Prettig voorgesprek met duidelijke afspraken en verwachtingen. Zeer tevreden met het resultaat. Aanrader voor maatwerk!

Helemaal goed

Onlangs van onze bijkeuken en van onze twee dakkapellen de daken van nieuwe dakbedekking laten voorzien door Schatsbergen dakrenovatie. Na inspectie van de betreffende daken een professioneel advies en een duidelijke offerte mogen ontvangen. Uitvoering van de werkzaamheden werden vakkundig en netjes uitgevoerd, gebruikmakend van de betere materialen. Kortom, ben zeer content met de firma Schatsbergen dakrenovatie en diens medewerkers, alsmede de prijsstelling. Ik kan hen dan ook van harte aan een ieder aanbevelen.

overkapping voorzien van dakbedekking

de Firma Schatbergen werkt met goede materialen , duidelijke prijsafspraken en doet wat hij zegt. zonder enige twijfel een aanrader

Wat ben ik goed en snel geholpen door Frans Schatsbergen- dak renovatie – onderhoud. Kan iedereen deze firma zeer aanbevelen. Frans doet zijn naam eer aan. Hij is een schat die mijn bergen zorgen snel en goed verholpen heeft!

Prima resultaat!

Ik ben heel tevreden over de manier waarop de medewerkers van Schatsbergen mijn dak hebben gerepareerd. Met foto's hebben zij laten zien wat er mis was met het dak. Alles is goed gerepareerd, de rommel is goed opgeruimd, de factuur was conform offerte.

Duidelijk de probleem oplossing.

Keurig op tijd wat afgesproken is, netjes gewerkt zoals verwacht. Ga Schatsbergen aanbevelen, bij mijn omgeving.

Een Heel Goede Service,en Vriedelijke Personeel.

We hebben telefonisch contact gehad een en ander afgesproken. Alles is volgens telefonisch afspraak gehouden. Werk wat ze gedaan hebben is heel goed gedaan. Over gebleven afval meegenomen. Wij Zijn Heel Tevreden.

Keurig netjes afgewerkt

Duidelijke omschrijving van de werkzaamheden en netjes gewerkt. Inclusief verwijderen van afval.

Zeer vriendelijke mensen

Na inspectie van ons dak was de afspraak snel gemaakt. Aardige medewerkers met een enorme dosis humor. Je kunt zien dat ze passie voor hun vak hebben. Het dak is keurig volgens afspraak gemaakt en alle restmaterialen netjes opgeruimd. Jammer dat ik niet dagelijks op ons dak kom om het werk te bewonderen.

Prima vogelwering geplaatst vriendelijke mensen en goede service zelfs wat extra gedaan komt zeker betrouwbaar over
  • Betrouwbaarheid

Inmiddels hebben wij twee keer beroep kunnen doen op dit bedrijf, en wij we zeer tevreden. Dan daar bij hebben we te maken gehad met 2 zeer vriendelijk mannen, die de werkzaamheden hebben verricht!
  • Betrouwbaarheid

Een betrouwbaar bedrijf en vriendelijke mensen
  • Betrouwbaarheid

Een lekkage in de slaapkamer is vermoedelijk veroorzaakt door sneeuwbuien. Hoek van dak na laten kijken en nieuw zink laten aanbrengen, zo ook daggoot vervangen die scheurtjes begon te krijgen. Alles netjes gebeurt en afgewerkt.Nu hopelijk ook betere afwatering.
  • Betrouwbaarheid

De schoorsteen is mooi gemetseld en we hebben 10 jaar garantie.
  • Betrouwbaarheid

Helaas had ik een aantal hinderlijke lekkages tegelijkertijd. Schatsbergen had snel de oorzaken hiervan vastgesteld. Kort hierna hebben zij de reparaties uitgevoerd, welke op tijd en binnen het geoffreerde bedrag zijn uitgevoerd. De communicatie met Frans was helder en eerlijk. Inmiddels is dit een kwart jaar geleden, en na vele regenbuien heb ik geen enkel spoor mee van lekkage. Wat mij betreft zeer aan te bevelen!
  • Betrouwbaarheid

Onze lekkage ontdekten we vrijdag laat in de middag. Ondanks dat het bijna weekend was en hard regende, was men zeer snel bij ons aan de deur. Het probleem werd helemaal snel gevonden en opgelost. Men rekende vervolgens NIET de hoofdprijs. Zeer tevreden dus.
  • Betrouwbaarheid

Schatsbergen ingeschakeld om de lekkage te verhelpen. Na telefonisch contact al snel een afspraak gemaakt om het probleem te bekijken, waarbij een goede inschatting van het probleem werd gemaakt. Meteen een offerte ontvangen en een afspraak voor reparatie gemaakt. Tijdens de reparatie werd mij goed uitgelegd wat het probleem was en hoe het verholpen is. Hele fijne communicatie, goede deskundigheid en zeer snel geholpen!
  • Betrouwbaarheid

Erg blij met de nieuwe dakgoten, harde werkers en ze hebben verstand van het vak!
  • Betrouwbaarheid

Betrouwbaar bedrijf met hardwerkende werknemers, die hun vak goed verstaan. Afspraak is afspraak. Goede voorlichting vooraf. Eerst inspectie dan een uitvoer, waarbij ze beloven wat ze gaan doen. Leveren goed werk en na afloop van hun werkzaamheden wordt je goed geinformeerd over hoe hek gerenoveerde dak eruitziet en wat ze extra hebben gedaan, zodat het dak weer 30 jaar ertegen aan kan. Zeker aan te bevelen. Gewoon bellen en ze maken snel een afspraak.
  • Betrouwbaarheid

Keurig gerepareerd, lekkage schuuraanbouw. Vorig jaar 2018 gedaan. Nu echter weer een lekkage binnen 14dagen na het eerste telefoontje al gerepareerd. Top! een uiterst betrouwbaar bedrijf en een snelle reactie en afhandeling van de lekkage. Zeker aan te bevelen!
  • Betrouwbaarheid

Erg klantgericht en oplossingsgericht. Heb het gevoel dat we goed geholpen zijn.
  • Betrouwbaarheid

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over de verichte werkzaamheden. Werken netjes. Zeer vakkundig.
  • Betrouwbaarheid

Eerlijk, betrouwbaar, vakmanschap, ambitieus.
  • Betrouwbaarheid

Nieuw pannendak laten leggen door Frans & Collega's . Vriendelijke jongens met kennis van zaken. Erg blij met het eindresultaat
  • Betrouwbaarheid

Via leverancier van bouwmaterialen terecht gekomen bij: Schatsbergen Dakrenovatie. Eerste gesprek was goed en duidelijk vol vakmanschap. Afspraken werden nagekomen en afwerking in alle onderdelen goed. Geeft een vertrouwd gevoel voor onderhoud van uw huis.