Zeer slechte service

Ik heb 2 jaar geleden elders een scooter gekocht scooter was toen 5 jaar Maar omdat die zaak verder weg zit .gekozen voor reperatie.s en onderhoud naar Hordijk te gaan .Dit had ik beter niet kennen doen Vorig jaar december een service beurt laten uitvoeren omdat hij steeds slecht starte tijdens de kou ..Kosten €225 Wat ze gedaan hebben weet ik niet maar volgens hun was alles nodig Hij reed weer prima ..maar na een maand of 6 begonnen de problemen weer .Weer terug en toen hebben ze er een nieuwe accu ingezet probleem was opgelost 2 maanden en daar was ik weer voor t zelfde probleem ..nu bleek de regulator kapot te zijn Nieuwe regulator en hoppa weer €86 Ik had toen ook aangegeven kijk gelijk mijn verlichting na want hij was met de storm omgevallen en t schroefje bij de verlichting was eruit getrild Komt goed mevrouw ..nou komt niet goed want t was niet nagekeken ze hadden enkel een nieuwe koplamp erin gedaan en me achterlicht deed het nog steeds niet Maar nu komt het Na 14 dagen nadat de nieuwe regulator erin is gezet wil ik zondags mijn scooter pakken en wil hem starten en hoor een tik en voel mijn zadel weg glijden Dacht wtf mijn achterband knalt eronder uit Nee mijn hele motorblok lag los Hoe dan ? Zijn ze iets vergeten aan te draaien want volgens vele is dit onmogelijk dat zoiets los trilt Levensgevaarlijk ook Weer op laten halen €35 reperatie €32.50 Hij was klaar dus ik kon hem.weer ophalen En ik zeg tot over 14 dagen sarcastisch Komt die hork uit zijn kantoortje en zeg u zeg nu wel tot over 14 dagen maar hier kunnen wij niks aan doen De scooter is op en alle reperatie.s is die niet waard Wat ? Scooter is 7 jaar en een gewoon A merk Ze hebben u een barrel verkocht Tuurlijk zou ik ook zeggen ..want dan koop ik er vast wel 1 bij jullie Ben gisteren uiteraard naar de scooterzaak gegaan waar ik hem gekocht heb met dit verhaal Ook verteld van t motorblok wat los lag Zijn antwoord is ..Dat is onmogelijk en levensgevaarlijk..

Goed geholpen

Ik werd goed geadviseerd. Levertijd vanuit de fabrikant was opeens langer, ze hebben ervoor gezorgd dat de scooter alsnog enigzins optijd geleverd kon worden.

Onbeschoft

Breng mijn scooter op afspraak (13-8) langs met vermelding van mijn klachten. Op 18-8 bel ik op om te vragen naar status scooter. Zou worden terug gebeld, maar niks gehoord. Op 19-8 weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat er niks raars was. Heb toen gezegd dat ik hem eind van de middag wel kwam halen. Daar aangekomen nogmaals gevraagd hoe het kan dat hij naar olie ruikt. De verkoper ging toen naar oliepijl kijken en deze bleek aardig leeg?? Na wat vragen kreeg ik het antwoord dat ik een goede goede scooter wenste dat dat dan 1200 euro ging kosten. Zeer raar antwoord en ik zij dat een klant toch koning was. Zijn antwoord was toen nee en hij was het ook beu dat ik al zes keer had gebeld(niet gedaan). Heb hem toen maar verteld dat ik niet met hem op school had gezeten en gelijk mijn scooter ongerepareerd meegenomen. Wat een flut zaak!!!!!!!!!

Altijd tevreden

Bij aanschaf (elektrische) fiets kundig en uitgebreid advies gekregen waardoor ik een fijne fiets heb gekocht. Verder ook erg tevreden over onderhoud en wanneer nodig reparatie waarbij men ook gelijk kijkt of er nog andere zaken aandacht verdienen dan hetgeen wat gerepareerd wordt. Personeel is vriendelijk en servicegericht.

Goede service!

In overleg kon ik mijn gerepareerde fiets na sluitingstijd ophalen, erg fijn! Niet echt goedkoop, maar ook weer niet overdreven duur.

Fijne fietsafdeling met goed en vriendelijk personeel. Goede adviezen gekregen m.b.t. de aanschaf van onze e-bikes. Kortom vanaf de eerste dag tot aan de eerste beurt van onze fietsen zeer tevreden.

Uitstekend geholpen

Klantvriendelijke behandeling Stipte levertijd Redelijke prijs

Oke

Service is oké, zeker omdat er een vervangende fiets is geregeld.

professioneel en keurig geholpen

deskundig geholpen

Uiterst tevreden

Bij het uitzoeken van nieuwe fietsen zeer deskundige voorlichting idem bij het afleveren nemen ze de tijd voor je met goede uitleg

Zie hier onder

De rek . 250€ ,fiets afgeleverd vuil en smerig moest ik zelf schoon maken in alle 50 jaren als klant nooit meegemaakt. Ik vroeg waarom, het antwoord was: stond niet vermeld in de bon.

Goede voorlichting

Deskundig advies en ruim te tijd om zaken uit te leggen

Goede uitleg,tijd ervoor nemen en goede service.

Slechte service.

Nieuwe fiets voor mijn zoon gekocht en tijdens afhalen, afrekenen en er wordt gezegd daar staat de fiets. Word niet meegelopen voor enig uitleg en om te controleren of de hoogte van zadel/stuur goed is. Na mijn verzoek is er naar gekeken. Heb hier al meerdere nieuwe fietsen gekocht en nog nooit zo’n slechte service gehad

goede voorlichting en uitleg

Gewoon goed

Deskundig advies vanaf het moment van bestellen.

Men nam de tijd voor mij en mijn vragen en reageerde correct en vriendelijk

Ik ben goed geslaagd

Snel en professioneel

Scooters gekocht en in onderhoud

Wat je vraagt te repareren, wordt netjes gedaan.

Kleine reparaties uit laten voeren. Er is niet stiekem meerwerk gedaan waar je onverwacht kosten voor krijgt. Erg netjes dus.

Goede service en vriendelijk en deskundig personeel

Ik ben geholpen door een vriendelijke man die mij goed geholpen heeft bij het uitzoeken van de juiste fiets.

Relaxt en deskundig personeel. Konden op ons gemak een mooie fiets uitzoeken.

👌

ben heel prettig geholpen

• Aanbod

Ik wilde een elektrische fiets kopen maar ik wist er niets van af. Samen met de verkoper langs diverse modellen en opties gelopen en uiteindelijk een keuze gemaakt. Toen de leverdatum wat aan de late kant was heeft de verkoper bij de leverancier bedongen dat mijn fiets eerder geleverd zou worden wat ook inderdaad gebeurde. Super blij met mijn nieuwe fiets.