Goede service en gemakkelijk in gebruik

Effectconnect heeft ons altijd goed geholpen en de service is uitstekend. Als we vragen hebben over de werking van de koppelingen krijgen we alles altijd netjes uitgelegd en extra! Wij maken gebruik van meerdere accounts voor zowel de feed manager voor bijvoorbeeld Google shopping en marketplaces voor bol.com. Beide werkt uitstekend en ik heb hier verder niks op aan te merken. Het heeft ons bedrijf zeker geholpen om meer omzet te genereren. Het fijne is ook dat het helemaal niet duur is voor alles waar je gebruik van kunt maken. Verder heb ik nooit gehad dat er vanuit effectconnect bijvoorbeeld een fout in de koppeling heeft gezeten. Kortom: het werkt perfect

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Fijn dat je ervaart dat EffectConnect zo goed werkt Jason. Ook goed om te lezen dat je blij bent met onze service, dat is iets dat wij ook heel belangrijk vinden!

Erg vriendelijk, en goed werkend systeem!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol

Hi Inge, hartelijk dank voor je lovende review!

Top partner! Staat altijd voor je klaar

Momenteel ruim 3 maanden onderweg in onze samenwerking en geen momenteel spijt. Ze helpen je bij alles waar ze kunnen en zijn uiterst betrouwbare professionals. Het is een bedrijf dat weet hoe je met elkaar goed communiceert. 100% aanrader!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol

Hartelijk dank voor deze mooie review Mark!

Top bedrijf! Helpt met alles waar je tegenaan loopt

Ze helpen je altijd waar je tegen aan loopt. Heb je een storing om 22:00? Kan je de noodchat starten en helpen ze je direct!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Goede tool met uitstekende service

Wij zijn sinds kort gaan samenwerken met EffectConnect en wij kunnen het iedereen aanbevelen die op marketplaces verkoopt. De software doet wat het belooft, werkt gemakkelijk en zorgt voor een perfecte automatisering van je business. Qua klantcontact bieden ze uitstekende service. EffectConnect staat altijd voor je klaar en denkt daarnaast ook met je mee op het gebied van uitbreiding naar andere, mogelijke marketplaces. Aanrader! ^Somnox

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Amazon, Bol

Handig en betrouwbaar - bovendien, wat niet evident is in deze tijden krijg je er een persoonlijke aanpak bovenop. De klanten begeleiding is dan ook top.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Beslist

Goeie support

Met alles worden we goed geholpen en ondersteunt. Ook is het fijn dat er goed word meegedacht.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Goede service en vriendelijke personeel.

Als er problemen zijn worden deze snel en kundig verholpen. Personeel denkt mee en staan ons altijd vriendelijk te woord.

De beste connector,

EffectConnect. Al jaren doe ik zaken in de online wereld. Vele apps gehad, Vele problemen met andere apps. EffectConnect heeft er voor gezorgd dat ik mijn personeel gemakkelijk prijzen kan laten aanpassen als ik er zelf geen tijd voor heb. Het hele systeem is zo opgezet dat je er geen omkijken meer naar hebt. Wil je een hogere omzet kan je gemakkelijk per kanaal jou eigen %prijs en vaste prijs op je eigen product zetten. Goed overzicht van bestellingen en uit welke landen/kanalen ze vandaan komen. Of deze zijn verwerkt en onderweg zijn word goed aangegeven met een leuk busje als icoon :) in het kort. Probeer EffectConnect 1 maand gratis. Maar ik weet zeker dat je lange tijd een geweldige ervaring zal hebben. reiskofferdealxxl - bizarshop

• Ervaring met de volgende marktplaatsen amazon NL, FR, IT, UK, ES en vidaxl

Enorm goed in klantcontact

Erg tevreden over de manier waarop de communicatie plaatsvindt. Al de mensen die wij telefonisch en via de mail vragen stellen helpen ons goed en snel verder. Vooral Harjan en Liza van de afdeling Sales, zijn erg klantgericht en snel in het vinden van een passende oplossing. Ga zo door!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com Vidaxl Blokker

Super bedankt voor je mooie review Arek! Goed om te horen dat je zo enthousiast bent over onze communicatie, daar doen wij ook erg ons best voor (naast het bieden van superfijne software uiteraard ;)

Kwalitatieve service; bereid om te streven naar meer

Vanaf het begin heeft Effectconnect super support/advies geboden vanuit een zo-transparant-mogelijk perspectief. Effectconnect is niet alleen transparant in situaties, maar ook naar klanten en zichzelf toe. Effectconnect geeft toe wanneer iets minder goed gaat en zet zich in om de situatie naar een succes te brengen. Ik heb een super ervaring (gehad) met Effectconnect en beveel dit bedrijf dan ook hoog aan. Normaliter schrijf ik niet zo snel een review. Meestal alleen als de ervaring zo slecht of zo goed was dat het naar mijn mening onder de aandacht gebracht moest worden. Dit bedrijf moet zeker onder de aandacht worden gebracht in een positieve zin.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Bedankt Selda, voor deze oprechte en uitgebreide review. Wij proberen onze klanten altijd optimaal te helpen, fijn dat je dit ook zo ervaren hebt!

Top bedrijf!! Goede en snelle klantenservice!!

Goede communicatie & support! Altijd snelle reactie en duidelijke uitleg. Fijne samenwerking!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com, Amazon

Bedankt voor je review Vivian, dat waarderen wij zeer!

Geweldige en accurate service, zeer klantvriendelijk. Een echte aanrader!

Dank voor de prettige en professionele samenwerking, bij een volgend project melden wij ons wederom bij jullie.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Kleertjes.com en Bol.com

Hi Brigitte, fijn om te lezen dat je graag met ons samenwerkt, daar worden we blij van :-) Het is geheel wederzijds!

TOP BEDRIJF + TOP SERVICE

geven je niet 1 maand, maar zelfs 2/3 maanden proefperiode als alles goed staat ingesteld. Support heel snel, zelfs na kantooruren. Ik had een probleem om 18:00 en personeel hielp mij tot 23:06 in de avond. Vriendelijke collega's, wat wil je nog meer!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Hey Esan, wat een mooie review! Normaal geven we natuurlijk gewoon maar één maand proefperiode en zijn we alleen tijdens kantooruren bereikbaar, maar soms is het nodig en lukt het ons om wat extra tijd te nemen en dan doen wij dat met plezier voor onze klanten :)

Prima software!

Effectieve koppeling, werkt enorm tijdsbesparend voor ons. Daarnaast een kundige en persoonlijke klantenservice. Kortom, zeer tevreden!

• Type webshop Lightspeed
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Hartelijk dank Suze, hier worden we blij van!

Staan altijd voor je klaar!

Mijn ervaring is echt dat ik supersnel geholpen wordt. Telefonisch of via de mail en zelfs al bijna tegen sluitingstijd aan, zetten zij zich volledig in om jou toch uit de brand te helpen. Dat ik wordt gebeld om te vragen hoe het gaat en of we tevreden zijn is super prettig. Ze staan open voor kritiek en zijn oplossingsgericht. Voor ons een geweldig team!

• Type webshop Lightspeed
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review Kamal! En ondanks dat we het niet meer dan normaal vinden om onze klanten goed te helpen, vinden we het wel heel prettig om dit te horen :)

Prima software

We wilde onze eigen site koppelen aan Bol.com. EffectConnect heeft dit voor ons gerealiseerd. Prima werking. Bij vragen wordt er snel gereageerd. Voor ons een prima oplossing.

• Type webshop Prestashop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Bedankt voor je review Erwin, goed om te horen dat je tevreden bent!

Goede software

Fijne customer service, persoonlijk en altijd heel vriendelijk. Software zelf is ook fijn in gebruik, ze blijven nieuwe tools ontwikkelen. Misschien een tip om een soort van case portal te ontwikkelen waar lopende cases/support vragen in worden ondergebracht. Zo zou je altijd de laatste status kunnen inzien, scheelt weer mailverkeer :-). Verder heel tevreden!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Amazon

Hallo Rudi, bedankt voor je uitgebreide review! Je tip nemen we mee voor de toekomst, want dat is inderdaad handig én het scheelt weer tijd :)

Makkelijke Software & Goede hulp

Wat een uitvinding is deze software voor de koppelingen met diverse platforms. Wij zijn helemaal blij!

• Type webshop Prestashop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol

Hi Kim, fijn te horen dat we je blij maken, dat is wat we het liefste doen! :)

Topbedrijf!

Samenwerken met Effect Connect is een genot. Perfecte service, pro-actief, goed product en altijd bereid om extra inzet te tonen. Ze hebben veel aandacht voor je en zijn voor ons van absolute toegevoegde waarde. Aanrader!

• Type webshop Magento
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Marktplaats, Beslist, Amazon en Real

Dit vinden we super om te horen Peter! Hartelijk dank voor deze enthousiaste review :)

Top!!

Het is fijn om met EffectConnect te werken! De koppeling werkt perfect en neemt veel werk uit handen. Support is top, vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn een zeer tevreden klant!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com Amazon

Fijn om te horen Dominique, hier worden wij blij van!

EffectConnect is een must-have wanneer je op marketplaces verkoopt

De functionaliteiten die EffectConnect biedt zijn inmisbaar voor het goed opereren van ons bedrijf. Vriendelijk en behulpzame support die graag met je meedenkt.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Hartelijk dank voor deze mooie review Wessel!

Super tevreden!

Gestart met EffectConnect op aanraden van een relatie en daar geen spijt van gekregen. Erg fijne onderneming om mee te werken. De plug-in werkt enorm tijdsbesparend bij verkoopplatformen en is daarmee zeer voordelig. Daarbij wordt er snelle, professionele ondersteuning geleverd door vriendelijke medewerkers die bereid zijn met je mee te denken!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com, Beslist, Fonq

Super bedankt voor deze mooie review Ida, wij worden hier erg blij van!

Makkelijke oplossing en goed geprijst

In mijn zoektocht naar een goede feedmanager voor onze woocommerce shop heb ik bijna alle partijen vergeleken en Effectconnect kwam er bij ons als voordeligste keuze uit. Los van de goede prijs is de service ook top en werkt het product gewoon naar behoren. Wij zijn erg tevreden.

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen amazon, bol.com

Hartelijk dank voor je lovende woorden Frank!

EffectConnect heeft ondernemen voor mij veel gemakkelijker gemaakt

In de wereld van de platformeconomie maakt de software van EffectConnect het leven van de webshop onderneming veel gemakkelijker. EffectConnect neemt veel tijdrovende klussen uit handen om een eenvoudig te begrijpen manier. Hierdoor heb ik de tijd gekregen nieuwe webshops te openen.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.Com, Amazon, VidaXL, Ebay

Wat een fijne review, daar doen we het ook voor, om tijdrovende klussen uit handen te nemen :) Bedankt Hugo, en Angelique natuurlijk ook!