Snel en doeltreffend advies

Bij vragen helpen ze je snel En doeltreffend opweg. Niets is teveel gevraagd. Met EffectConnect hebben wij snel ons aanbod aangesloten op diverse nieuwe kanalen. Hadden we eerder moeten doen!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Amazon, bol.com, beslist.nl

Hartelijk dank voor deze mooie review Vincent, we zijn blij te lezen dat je precies ervaart wat wij elke klant proberen te bieden!

Maakt het je makkelijk, maar je moet wel secuur zijn!

Wij vinden EffectConnect goed werken, echter kleine foutjes zijn er zo ingeslopen waardoor het effect minder positief kan zijn. Een hele goede handleiding die deze details beschrijft is nog aan te bevelen voor EffectConnect. Maar als je alles goed hebt ingericht werkt het echt super!

• Type webshop Lightspeed
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com

Bedankt voor deze mooie beoordeling Alonda! We zijn blij dat je waarde uit onze oplossing haalt :-) Momenteel wordt hard gewerkt aan de verduidelijking van diverse modules, waardoor het werken met EffectConnect nog eenvoudiger wordt. Uiteraard informeren we je daarover wanneer het zover is!

De mensen achter EffectConnect zijn allemaal even vriendelijk en hulpvaardig. En dat was een verademing nadat we op dat gebied een negatieve ervaring hebben gehad met een conculega! Bij vragen is de klantenservice telefonisch altijd goed bereikbaar en wordt er echt met je mee gedacht. Er is op ons verzoek zelfs een aanpassing aan het systeem gedaan. Top! Het koppelen van de diverse kanalen en het instellen van de mapping werkt gemakkelijk. Ideaal dat alles daarna automatisch gaat. De koppeling werkt perfect. Wij zijn een zeer tevreden klant. Wat ons betreft verdiend EffectConnect een dikke 10!

• Type webshop WooCommerce

Super bedankt voor deze geweldige beoordeling Sandra! Hier doen wij het voor en worden we blij van :)

Een zeer betouwbare club om mee samen te werken! Zeer zeker een aanrader! Ze staan altijd voor je! Ook dingen waar ze kunnen helpen ze zijn er atijd voor je als partner.

• Type webshop Magento

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling Marc!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gezien de prijs zeker tevreden. totaaloordeel afegzet tegen de prijs geven wij een 7,5. Wel zouden we graag zien dat we betere monitoring hebben op welke producten wel echt getoond worden en niet. Daarbij hebben we 2 maal gehad dat wekenlang honderden producten niet getoond werden bij Bol.com omdat een export weer werd gedelete. Geen inzicht/alarm bij uitval etc. Daarbij filtering op producten met missende info zou erg handig zijn. Contact met iedereen is altijd goed en vriendelijk.

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Bedankt voor jullie reactie. Wij werken continu aan het optimaliseren van ons product, we zullen ook deze verzoeken hierbij meenemen. We nemen binnenkort telefonisch contact op om de voortgang te bespreken!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na wat opstartproblemen, die we overigens samen adequaat hebben opgelost draaien we nu al geruime tijd zonder problemen.

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling Marco!

Wij zijn erg blij met onze samenwerking!

• Type webshop Lightspeed

Super bedankt voor deze beoordeling Patrick!

Wij gebruiken EC al jaren naar volle tevredenheid. Het team staat altijd voor je klaar, de snelle service is echt heel prettig. Zoek je een betrouwbare en stabile koppelpartij voor bv Bol.com en Beslist, dan is EC een optimale oplossing. Bij de Amazon SC koppeling via EC worden helaas de productteksten nog niet meegestuurd. wellicht komt dit snel nog

• Type webshop Magento

Zeer bedankt voor deze beoordeling Jan Willem! Altijd fijn om zo'n positieve reactie te mogen ontvangen :)

Erg behulpzaam en vrolijk. Goede en gebruiksvriendelijke backoffice. Prima samenwerking.

Bedankt Rene!

Wij maken al ruim twee jaar met veel plezier gebruik van EffectConnect. Door het volledig geautomatiseerd ophalen van orders en het doorschieten van content naar de verschillende marketplaces kunnen wij blijven doen waar we goed in zijn: verkopen! Als er problemen zijn kan je altijd bij support terecht. Ze reageren snel, zijn kundig en kunnen in de meeste gevallen een probleem zelf oplossen. Dat zorgt voor een prettige samenwerking!

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Bedankt Dennis, precies dát is wat we graag doen: zorgen dat onze klanten makkelijker kunnen verkopen en optimale support bieden :)

Mijn collega's van de orderverwerking vonden het vervelend dat ze steeds de orders van bol.com en andere externe platformen handmatig moesten invoeren in ons systeem. Kostte veel tijd die ze liever aan andere zaken wilden besteden. Aan mij de taak om te zorgen dat ze daar wat minder werk aan hadden. Na wat vergelijken met aanbieders van oplossingen om bol.com te koppelen aan Magento, kwam ik bij EffectConnect uit. Destijds was EffectConnect de enige die een SaaS oplossing bood voor bol.com icm. Magento. Andere aanbieders boden een plugin die rechtstreeks met de API van bol gekoppeld werd. Dat heeft als nadeel dat nieuwe ontwikkelingen niet meegenomen worden zonder de plugin te updaten. Bovendien wordt Magento daar nogal sloom van, en dat is al niet het snelste programmaatje dat we draaien. Enfin, de keuze viel op EffectConnect. Dat bleek geen verkeerde keuze! Omdat EffectConnect met allerlei platforms kan koppelen, konden we met een paar drukken op de knop ook via Amazon en andere platforms verkopen. Bovendien wordt er bij EffectConnect flink doorontwikkeld. Nieuwe features krijg je er in de regel zo bij, of tegen een vaste maandelijkse meerprijs. Dat lijkt misschien duur, maar is volgens mij nog altijd goedkoper dan zelf een programmeur die features laten ontwikkelen. We lopen dus altijd een stukje voor op de andere bol.com verkopers die niet met EffectConnect werken. Ook ben ik erg tevreden over de support van EffectConnect. Er gaat overal wel eens wat mis -vooral als je mij aan de knoppen laat zitten-, maar EffectConnect is nooit te beroerd om mee te denken en oplossingen aan te reiken. Op mailtjes wordt razendsnel gereageerd. Ik meld een bug en een half uur later heb ik al een reactie. En dan niet 1 met "bedankt en we gaan er eens naar kijken", maar waarin vermeld wordt dat het reeds verholpen is. Ongekend. Dus ja, als je dit verhaal zo leest dan denk je vast dat ik EffectConnect zou willen aanraden. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet! Want dan krijgen wij er meer geduchte concurrentie bij op Bol.com. Ik heb liever dat je voor een andere partij kiest zodat je achter loopt op ons en wij dus minder concurrentie hebben op bol.com.

• Type webshop Magento

Enorm bedankt voor deze uitgebreide en zeer positieve review Wouter! We zijn heel blij dat we jullie organisatie mogen helpen om tijd te besparen en blijven ook in de toekomst graag met jullie meedenken :)

Ruim een jaar maken wij gebruik van Effect Connect om ons assortiment te kunnen koppelen aan diverse marktplaatsen, informatie hoeft nu maar een keer ingevoerd te worden en de actuele voorraad stand is steeds beschikbaar. Belangrijker nog is de afhandeling van orders van de marktplaatsen. Deze worden nu direct verwerkt zonder dat we deze nogmaals hoeven in te voeren. En de nieuwe mogelijkheid om ook te werken met fulfilment is erg handig. Nu kunnen we een mooie combinatie maken tussen eigen verzending en verzending door bol.com. De afhandeling van vragen en verzoeken door de support afdeling is ook zeer goed en snel. Vragen worden vrijwel direct opgepakt, complimenten!

• Type webshop Magento

Super bedankt voor deze zeer positieve beoordeling Herrald! Wij blijven EffectConnect continu optimaliseren, dus je kunt ook in de toekomst nieuwe features verwachten die je helpen nóg efficiënter te werken. Je complimenten zijn doorgegeven aan onze collega's van support, zij zeggen 'graag gedaan' :)

Door EffectConnect hebben we een volledig geautomatiseerd e-commerce order- en contentproces. Het team van supportmedewerkers en developers staat altijd voor je klaar, wat zorgt voor een bijzonder prettige samenwerking. Zonder EffectConnect zouden we moeten werken met eindeloos veel verschillende Excel documenten voor elke marketplace. Laat staan handmatig voorraden bijhouden en orders verwerken. Het is ongelofelijk hoeveel tijd dit ons bedrijf bespaart!

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Bedankt voor deze mooie reactie Angela!

Nadat we een paar optimalisatie ideeën met elkaar hebben uitgewisseld, heeft EC deze ideeën gebundeld in een prachtige fulfilment module, die ons veel tijd bespaart en extra omzet genereert in het traject met Logistiek voor Bol.com. Echt super hoe snel dit is opgepakt en hoe goed dit is uitgewerkt!

• Type webshop Magento

Bedankt voor je beoordeling Mark. Wij denken altijd graag met onze klanten mee en worden net zo blij als jij met het opleveren van een nieuwe module die onze klanten tijd bespaart!