Zeer goed. ik werd overal vriendelijk en professioneel geholpen.

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring met EffectConnect. Vanaf het moment dat ik contact opnam, werd ik overal vriendelijk en professioneel geholpen.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol en FonQ

Top bedrijf, zeer tevreden!

Al ruim 2 jaar klant bij EffectConnect. Ik wordt iedere keer weer verrast door hun klantvriendelijke benadering en het meedenken met de klant. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com / Amazon

Goede ervaringen met EffectConnect

We werken al enige jaren prettig samen met het team van EffectConnect. Support is erg sterk en er zit een hoop goede ontwikkeling bij.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Fonq, Amazon

Goede Ervaring met Effectconnect

We zijn begonnen met effectconnect om koppelingen te maken tussen de marketplaces obelink, brico en praxis. Daarnaast heeft effectconnect ook geholpen bij het aanmelden bij deze marketplaces door contact te zoeken met hun. Over het contact en de integratie zijn we zeer tevreden.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Obelink, praxis, Brico

Bedankt voor je mooie review Rick! Fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact, persoonlijk contact is voor ons erg belangrijk.

gebruiksvriendelijk

Snelle reacties op mijn vragen en prima software

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Marktplaats

Effectconnect een goed alternatief voor Channable!

Na velen jaren gebruik gemaakt te hebben van channable voor marktplaats koppelingen zijn wij afgelopen jaar op de webwinkelvakdagen in concact gekomen met Effectconnect. Bij het eerste gesprek merkten wij dat er kennis van zaken was en dat alle medewerkers erg gepassioneerd te werk gingen. Na een gedegen onboarding ochtend zijn wij afgelopen zomer gestart met Effectconnect en als eerste marktplaats werd bol.com gekoppeld. Effectconnect is heel basic opgebouwd, dat betekent dat zelfs iemand met "0" ervaring kan met enige backoffice hulp zijn webshop koppelen aan bv een bol.com of andere marktplaats of platform. De meeste features zijn door Effectconnect al ingebouwd en hierna is het enkel het toewijzen van produkt aan die feature en binnen 24 uur is men al op het betreffende platform aan het verkopen. Het platform Effectconnect is ook heel stabiel, vanaf het begin tot heden is er nog geen enkel moment geweest van storing of dat de koppeling niet functioneerd of happerde. Als men alle + en - tegen elkaar afweegt, kunnen wij Effectconnect alleen maar aanbevelen. Eenvoudig qua opmaak en bediening "een kind kan de was doen", maar ook een backoffice met kennis van zaken, no nonsense cultuur en aanpak. Effectconnect een goed alternatief voor Channable!!!

• Type webshop Lightspeed
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com / Amazon / CDiscount / Kaufland

Enkele jaren geleden top, nu zeer slecht

Enkele jaren geleden was de support goed. Problemen? Meteen opgelost. Nu al een maand een case open, telkens 1 tot 3 werkdagen wachten op een reactie. In elke reactie wordt gevraagd om geduld en dat er overlegd moet worden met developers. Zelf weet de support weinig tot niets.

• Type webshop Prestashop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com, Fruugo

Geweldige partner

Sinds 2021 een enorm tevreden klant van EffectConnect! Heel erg duidelijke demo gehad met de mogelijkheden en meteen verknocht geraakt aan EffectConnect. Na het tekenen van het contract heb ik een uitgebreide opleiding gehad maar het belangrijkste is dat ze een snelle en behulpzame support afdeling hebben. Niet alleen lossen ze problemen snel op (een paar keer issues gehad met de API, maar lag meestal aan mijzelf ;-)) maar denken ze ook actief mee! Wij hebben EffectConnect gekoppeld aan ons ERP pakket via de beschikbare API en vanuit EffectConnect sturen wij meerdere marketplaces aan. Werkt als een zonnetje! Prijzen zijn steeds correct en voorraden actueel. Als bonus komen er elke paar maanden nieuwe functies uit (waarvan enkele wij gevraagd hebben aan hun ontwikkelaars). Kortom: Super ervaring, wel stijle leercurve omwille van de vele mogelijkheden. Maar EffectConnect heeft ons al enorm veel tijdbesparing opgeleverd.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Hartelijk dank voor deze mooie review Alex! Dit lezen wij graag :))

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Afdeling sales die beloftes maakt die helemaal niet waar kunnen worden gemaakt. Het enige wat de app moest doen is de winkelvoorraad aanpassen na een verkoop op het platform. De belofte was ‘’ het wordt alleen zeer eenvoudig en bespaart jullie veel tijd’’ In werkelijkheid moet per kanaal per artikel ook handmatig een prijs en levertijd worden vastgelegd die er voor zorgt dat bij een crash of ontkoppeling van het platform je niet terug valt op je eigen webshop prijzen en levertijd. Heb je dus 3 kanalen met elk 2000 artikelen, zijn dit alleen in het voor veld al 12.000 handmatige invoeren plus moet je voor elk kanaal het artikel of bundel opnieuw invoeren. Dupliceren is teveel gevraagd en was allemaal nog in ontwikkeling. Het heeft ons meer dan 60 uur tijd gekost en uiteindelijk zonder het beloofde resultaat. In plaats van herkennen van de fout en het juist afhandelen door terug storting van de gedane betaling zegt men doodleuk ‘’ het is toch werkbaar’’ Ja alles is werkbaar maar onder ‘’eenvoudig en veel tijd sparen’’ versta ik als ondernemer toch heel wat anders. Kort samengevat, een drama ervaring en gezien de betaalherinneringen die we ontvangen zal dit wel een juridische gevalletje worden.

• Type webshop CCV Shop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen bolcom

Beste Wim, we vinden het vervelend dat je dit zo ervaren hebt. We hebben natuurlijk veelvuldig contact gehad en zijn van mening dat we er vanuit onze zijde alles aan hebben gedaan om samen EffectConnect optimaal in te stellen voor jouw situatie. Wij hebben heel veel klanten die absoluut ervaren dat wij hen tijd besparen, anders zouden zij, en wij, dit niet zeggen. Wij betreuren het dat de geboden oplossing niet voor jou past. Desondanks bedankt voor je review en een fijne dag gewenst.

Fijne partner om mee samen te werken

EffectConnect is een fijne partij om mee samen te werken. Het systeem werkt gemakkelijk en heb je binnen no-time onder de knie. De koppelingen werken allemaal soepel en je krijgt goede support vanuit EffectConnect. Fijn ook dat we naast de support waar je terecht kunt ook een accountmanager hebben die meedenkt over vervolgstappen. Soms merk je nog wel dat de integrator nog volop in de ontwikkeling zit bij sommige koppelingen waardoor je nog weleens tegen iets aan kan lopen. Wel gaan ze hier vervolgens mee aan de slag. Al me al zou ik EffectConnect zeker aanraden als je de ambitie hebt om op meerdere marketplaces te gaan verkopen. Het is een fijne partij om mee samen te werken.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com, Decathlon, V&D, Obelink

Hallo Kim, bedankt voor je review! Fijn dat je prettig met EffectConnect werkt en dat je ook ziet dat we, zoals elke goede software organisatie, continu aan het doorontwikkelen zijn om onze klanten te voorzien van de beste integratie. Wij waarderen het ook zeer dat je hierin je wensen aangeeft zodat wij daarmee aan de slag kunnen!

Professionele en deskundige benadering

Ik sluit me graag aan bij de club van vijfsterren- gevers. Door Effectconnect worden we steeds op deskundige, vriendelijke en professionele manier geholpen en behandeld. Ik vind de wijze waarop en hoe ze met klanten omgaan een dikke plus waard!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol Amazon

Welkom bij de club van de vijfsterren-gevers! Een alsmaar groeiende club van blije klanten :))

Top Service en begeleiding

Het is altijd zoeken naar een bedrijf waarmee je wilt samenwerken en het ook altijd klikt. Bij EffectConnect weten ze waar ze over praten. Niet alleen een snelle service maar ook meedenken in oplossingen voor speciale vragen maar ook bij snelle reacties die ook bevredigend zijn. Kortom een zeer betrouwbare partner voor ons.

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen BOL, AMAZON, V&D, BLOKKER, MARKTPLAATS, ENZ

Hartelijk dank voor deze mooie review!

EffectConnect is snel en zeer klantvriendelijk!

Ik heb een eigen webshop in kerstdorpartikelen (huisjes, bomen, figuren). Via EffectConnect onlangs een koppeling gemaakt naar Bol.com. Dit was heel snel en goed geregeld. Behulpzaamheid bij implementatie was zeer groot. Er werd heel snel gereageerd op vragen. Zeer tevreden over werking van koppeling en alle mogelijkheden.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review Ilonka! Daar worden we heel blij van! :)

Verrast door de betrokkenheid en hulp bij het aansluiten

Wij zijn nu ruim een jaar aangesloten bij Effectconnect en wij zijn verrast vanaf het eerste moment door de betrokkenheid die zij hebben getoond. Ze hebben ons op alle vlakken geholpen met het aansluiten en in orde maken van de koppelingen. Wij zijn gestart met 1 koppeling en hebben inmiddels 5 actieve koppelingen met marketplaces de omzet en verkoop via deze kanalen is zeer succesvol te noemen.

• Type webshop Prestashop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Amazon, Kaufland

Bedankt voor de mooie review! Heel fijn om te horen dat jullie blij zijn met EffectConnect. Daar doen we het voor!

Effectconnect is er voor je in elke zin, met geduld en kennis!

Een bedrijf dat ondersteuning, kennis en de oplossing biedt voor al je Marketplace. Denkt mee in de bedrijfsvoering en helpt je stappen vooruit om meer te verkopen.

• Type webshop N.v.t.
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Bedankt voor deze lovende review Mitchell! Heel fijn om te horen en we kijken er naar uit om nog veel mooie dingen samen te doen!

EffectConnect werkt makkelijk en overzichtelijk. Bij vragen word ik altijd snel en vakkundig geholpen. Aanrader!

• Type webshop Magento
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com

Wat een mooie review Jeroen! Bedankt, daar worden we heel blij van!

Top service!!!

We zijn zeer tevreden over de diensten en service van EffectConnect. De software is zelfs voor een onervaren leek goed in te richten en heeft uitgebreide mogelijkheden. Kom je er niet uit..Geen probleem. De medewerkers zijn op alle gebieden zeer bekwaam, bereikbaar, vriendelijk en proactief. Vooral het laatste, zie je bij weinig bedrijven terug. Echt top!!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen VidaXL, Bol.com en Marktplaats

Bedankt voor de lovende woorden Richard! Daar doen we het voor :-)

Sinds een tweetal maanden maken we gebruik van hun diensten. Weet ik iets niet ontvang ik steeds direct feedback! Goede aanrader!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Bedankt voor de mooie review! Vreugdedansje is gedaan hoor :-)

Alles naar eigen wens in te stellen en alle platforms zijn altijd up to date En als ik er even niet uitkom wordt ik altijd snel geholpen. Je krijgt echt waar voor je geld!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com Shopping

Bedankt voor de mooie review Jacelien!

Werkt beter dan verwacht - service is top

Wij gebruiken de dienst van Effectconnect nu een aantal maanden en zijn erg tevreden. Issues en vragen worden snel opgepakt. Telefonisch ook goed bereikbaar. Top service. Ik zou iedereen Effectconnect aanbevelen.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Fijn om te horen dat jullie blij zijn met onze software en service, Wouter. Daar doen we het voor!

Automatisering en schaalbaarheid van onze marketplace activiteiten

Effectconnect automatiseert zoals automatiseren is bedoeld! Compleet pakket voor het koppelen van stock, content en orderafhandeling. Vakkundig team van professionals die support bieden indien nodig en faciliterend werken. Wij zijn ontzettend tevreden over de samenwerking en zijn ervan overtuigd dat we met Effectconnect schaalbaar zijn om verder te groeien op marketplaces!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com, Amazon, Cdiscount, Blokker

Heel erg bedankt voor de mooie review Joep! Hier doen we het allemaal voor met het hele team.

Zeer hulpvaardig, vriendelijk en kundig team van mensen

Erg leuk team van mensen om mee samen te werken en niemand is te beroerd om je te helpen. Er zijn nog wel wat verbeterpunten v.w.b. de software (zoals een overzicht per marktplaats wat je op de marktplaats hebt staan) en de prijs zou iets lager mogen of voor hetzelfde geld meer ean codes plaatsen zou ook een verbetering zijn. Echter zonder EffectConnect is het niet mogelijk om een webwinkel op marktplaatsen te hebben dus ik ben zeer tevreden.

• Productontwikkeling N.v.t.
  • Type webshop Maatwerk webshop of ander platform
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com en v&d

Hartelijk dank voor je review en feedback Bernardine. Voor wat betreft het overzicht per marktplaats; dat zijn we aan het ontwikkelen, dus dat is over een tijdje mogelijk. We houden je op de hoogte!

Goede software, super team

Goede software, super team

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Amazon, Real

Hartelijk dank voor je aanbeveling Bram!

Dit team is super.

Zeer tevreden van jullie diensten.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Goed om te lezen dat je tevreden bent, dat horen wij graag :)

Geweldige tool en zeer goede service

Bij het opstarten heel goed op weg geholpen. Na wat instellingen tweaken werkte alles perfect in combinatie met Mijnwebwinkel.nl en kon ik aan de slag. De repricer heeft mijn posities in Bol.com versterkt en de verkopen een boost gegeven. Ik gaf mijn marges op aan het systeem door met formules te spelen en daardoor werd er binnen de marges de prijs automatisch aangepast als ik niet meer het koopblok had. Ideaal en scheelt heel veel tijd. De investering in het EffectConnect systeem verdien je echt dubbel en dwars terug. Het contact met de mensen bij EffectConnect is erg prettig en professioneel. Er wordt altijd snel geschakeld en men denkt mee en is zeer behulpzaam. Kortom, topbedrijf met een toptool!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Wat een mooie review Michael. Goed ook om te lezen dat onze Repricer jou zo goed helpt om tijd en vooral ook geld te besparen! Super, daar doen we het voor :))