De mensen achter EffectConnect zijn allemaal even vriendelijk en hulpvaardig. En dat was een verademing nadat we op dat gebied een negatieve ervaring hebben gehad met een conculega! Bij vragen is de klantenservice telefonisch altijd goed bereikbaar en wordt er echt met je mee gedacht. Er is op ons verzoek zelfs een aanpassing aan het systeem gedaan. Top! Het koppelen van de diverse kanalen en het instellen van de mapping werkt gemakkelijk. Ideaal dat alles daarna automatisch gaat. De koppeling werkt perfect. Wij zijn een zeer tevreden klant. Wat ons betreft verdiend EffectConnect een dikke 10!

• Type webshop WooCommerce

Een zeer betouwbare club om mee samen te werken! Zeer zeker een aanrader! Ze staan altijd voor je! Ook dingen waar ze kunnen helpen ze zijn er atijd voor je als partner.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gezien de prijs zeker tevreden. totaaloordeel afegzet tegen de prijs geven wij een 7,5. Wel zouden we graag zien dat we betere monitoring hebben op welke producten wel echt getoond worden en niet. Daarbij hebben we 2 maal gehad dat wekenlang honderden producten niet getoond werden bij Bol.com omdat een export weer werd gedelete. Geen inzicht/alarm bij uitval etc. Daarbij filtering op producten met missende info zou erg handig zijn. Contact met iedereen is altijd goed en vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na wat opstartproblemen, die we overigens samen adequaat hebben opgelost draaien we nu al geruime tijd zonder problemen.

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Wij zijn erg blij met onze samenwerking!

• Type webshop Lightspeed

Wij gebruiken EC al jaren naar volle tevredenheid. Het team staat altijd voor je klaar, de snelle service is echt heel prettig. Zoek je een betrouwbare en stabile koppelpartij voor bv Bol.com en Beslist, dan is EC een optimale oplossing. Bij de Amazon SC koppeling via EC worden helaas de productteksten nog niet meegestuurd. wellicht komt dit snel nog

• Type webshop Magento

Erg behulpzaam en vrolijk. Goede en gebruiksvriendelijke backoffice. Prima samenwerking.

• Type webshop Magento

Wij maken al ruim twee jaar met veel plezier gebruik van EffectConnect. Door het volledig geautomatiseerd ophalen van orders en het doorschieten van content naar de verschillende marketplaces kunnen wij blijven doen waar we goed in zijn: verkopen! Als er problemen zijn kan je altijd bij support terecht. Ze reageren snel, zijn kundig en kunnen in de meeste gevallen een probleem zelf oplossen. Dat zorgt voor een prettige samenwerking!

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Mijn collega's van de orderverwerking vonden het vervelend dat ze steeds de orders van bol.com en andere externe platformen handmatig moesten invoeren in ons systeem. Kostte veel tijd die ze liever aan andere zaken wilden besteden. Aan mij de taak om te zorgen dat ze daar wat minder werk aan hadden. Na wat vergelijken met aanbieders van oplossingen om bol.com te koppelen aan Magento, kwam ik bij EffectConnect uit. Destijds was EffectConnect de enige die een SaaS oplossing bood voor bol.com icm. Magento. Andere aanbieders boden een plugin die rechtstreeks met de API van bol gekoppeld werd. Dat heeft als nadeel dat nieuwe ontwikkelingen niet meegenomen worden zonder de plugin te updaten. Bovendien wordt Magento daar nogal sloom van, en dat is al niet het snelste programmaatje dat we draaien. Enfin, de keuze viel op EffectConnect. Dat bleek geen verkeerde keuze! Omdat EffectConnect met allerlei platforms kan koppelen, konden we met een paar drukken op de knop ook via Amazon en andere platforms verkopen. Bovendien wordt er bij EffectConnect flink doorontwikkeld. Nieuwe features krijg je er in de regel zo bij, of tegen een vaste maandelijkse meerprijs. Dat lijkt misschien duur, maar is volgens mij nog altijd goedkoper dan zelf een programmeur die features laten ontwikkelen. We lopen dus altijd een stukje voor op de andere bol.com verkopers die niet met EffectConnect werken. Ook ben ik erg tevreden over de support van EffectConnect. Er gaat overal wel eens wat mis -vooral als je mij aan de knoppen laat zitten-, maar EffectConnect is nooit te beroerd om mee te denken en oplossingen aan te reiken. Op mailtjes wordt razendsnel gereageerd. Ik meld een bug en een half uur later heb ik al een reactie. En dan niet 1 met "bedankt en we gaan er eens naar kijken", maar waarin vermeld wordt dat het reeds verholpen is. Ongekend. Dus ja, als je dit verhaal zo leest dan denk je vast dat ik EffectConnect zou willen aanraden. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet! Want dan krijgen wij er meer geduchte concurrentie bij op Bol.com. Ik heb liever dat je voor een andere partij kiest zodat je achter loopt op ons en wij dus minder concurrentie hebben op bol.com.

• Type webshop Magento

Ruim een jaar maken wij gebruik van Effect Connect om ons assortiment te kunnen koppelen aan diverse marktplaatsen, informatie hoeft nu maar een keer ingevoerd te worden en de actuele voorraad stand is steeds beschikbaar. Belangrijker nog is de afhandeling van orders van de marktplaatsen. Deze worden nu direct verwerkt zonder dat we deze nogmaals hoeven in te voeren. En de nieuwe mogelijkheid om ook te werken met fulfilment is erg handig. Nu kunnen we een mooie combinatie maken tussen eigen verzending en verzending door bol.com. De afhandeling van vragen en verzoeken door de support afdeling is ook zeer goed en snel. Vragen worden vrijwel direct opgepakt, complimenten!

• Type webshop Magento

Door EffectConnect hebben we een volledig geautomatiseerd e-commerce order- en contentproces. Het team van supportmedewerkers en developers staat altijd voor je klaar, wat zorgt voor een bijzonder prettige samenwerking. Zonder EffectConnect zouden we moeten werken met eindeloos veel verschillende Excel documenten voor elke marketplace. Laat staan handmatig voorraden bijhouden en orders verwerken. Het is ongelofelijk hoeveel tijd dit ons bedrijf bespaart!

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform

Nadat we een paar optimalisatie ideeën met elkaar hebben uitgewisseld, heeft EC deze ideeën gebundeld in een prachtige fulfilment module, die ons veel tijd bespaart en extra omzet genereert in het traject met Logistiek voor Bol.com. Echt super hoe snel dit is opgepakt en hoe goed dit is uitgewerkt!

Over EffectConnect

Filter op Taal