Geweldige en accurate service, zeer klantvriendelijk. Een echte aanrader!

Dank voor de prettige en professionele samenwerking, bij een volgend project melden wij ons wederom bij jullie.

• Type webshop Shopify
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Kleertjes.com en Bol.com

Hi Brigitte, fijn om te lezen dat je graag met ons samenwerkt, daar worden we blij van :-) Het is geheel wederzijds!

TOP BEDRIJF + TOP SERVICE

geven je niet 1 maand, maar zelfs 2/3 maanden proefperiode als alles goed staat ingesteld. Support heel snel, zelfs na kantooruren. Ik had een probleem om 18:00 en personeel hielp mij tot 23:06 in de avond. Vriendelijke collega's, wat wil je nog meer!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Hey Esan, wat een mooie review! Normaal geven we natuurlijk gewoon maar één maand proefperiode en zijn we alleen tijdens kantooruren bereikbaar, maar soms is het nodig en lukt het ons om wat extra tijd te nemen en dan doen wij dat met plezier voor onze klanten :)

Prima software!

Effectieve koppeling, werkt enorm tijdsbesparend voor ons. Daarnaast een kundige en persoonlijke klantenservice. Kortom, zeer tevreden!

• Type webshop Lightspeed
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Hartelijk dank Suze, hier worden we blij van!

Staan altijd voor je klaar!

Mijn ervaring is echt dat ik supersnel geholpen wordt. Telefonisch of via de mail en zelfs al bijna tegen sluitingstijd aan, zetten zij zich volledig in om jou toch uit de brand te helpen. Dat ik wordt gebeld om te vragen hoe het gaat en of we tevreden zijn is super prettig. Ze staan open voor kritiek en zijn oplossingsgericht. Voor ons een geweldig team!

• Type webshop Lightspeed
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen N.v.t.

Bedankt voor deze mooie review Kamal! En ondanks dat we het niet meer dan normaal vinden om onze klanten goed te helpen, vinden we het wel heel prettig om dit te horen :)

Prima software

We wilde onze eigen site koppelen aan Bol.com. EffectConnect heeft dit voor ons gerealiseerd. Prima werking. Bij vragen wordt er snel gereageerd. Voor ons een prima oplossing.

• Type webshop Prestashop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Bedankt voor je review Erwin, goed om te horen dat je tevreden bent!

Goede software

Fijne customer service, persoonlijk en altijd heel vriendelijk. Software zelf is ook fijn in gebruik, ze blijven nieuwe tools ontwikkelen. Misschien een tip om een soort van case portal te ontwikkelen waar lopende cases/support vragen in worden ondergebracht. Zo zou je altijd de laatste status kunnen inzien, scheelt weer mailverkeer :-). Verder heel tevreden!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Amazon

Hallo Rudi, bedankt voor je uitgebreide review! Je tip nemen we mee voor de toekomst, want dat is inderdaad handig én het scheelt weer tijd :)

Makkelijke Software & Goede hulp

Wat een uitvinding is deze software voor de koppelingen met diverse platforms. Wij zijn helemaal blij!

• Type webshop Prestashop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol

Hi Kim, fijn te horen dat we je blij maken, dat is wat we het liefste doen! :)

Topbedrijf!

Samenwerken met Effect Connect is een genot. Perfecte service, pro-actief, goed product en altijd bereid om extra inzet te tonen. Ze hebben veel aandacht voor je en zijn voor ons van absolute toegevoegde waarde. Aanrader!

• Type webshop Magento
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Marktplaats, Beslist, Amazon en Real

Dit vinden we super om te horen Peter! Hartelijk dank voor deze enthousiaste review :)

Top!!

Het is fijn om met EffectConnect te werken! De koppeling werkt perfect en neemt veel werk uit handen. Support is top, vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn een zeer tevreden klant!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com Amazon

Fijn om te horen Dominique, hier worden wij blij van!

EffectConnect is een must-have wanneer je op marketplaces verkoopt

De functionaliteiten die EffectConnect biedt zijn inmisbaar voor het goed opereren van ons bedrijf. Vriendelijk en behulpzame support die graag met je meedenkt.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Hartelijk dank voor deze mooie review Wessel!

Super tevreden!

Gestart met EffectConnect op aanraden van een relatie en daar geen spijt van gekregen. Erg fijne onderneming om mee te werken. De plug-in werkt enorm tijdsbesparend bij verkoopplatformen en is daarmee zeer voordelig. Daarbij wordt er snelle, professionele ondersteuning geleverd door vriendelijke medewerkers die bereid zijn met je mee te denken!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com, Beslist, Fonq

Super bedankt voor deze mooie review Ida, wij worden hier erg blij van!

Makkelijke oplossing en goed geprijst

In mijn zoektocht naar een goede feedmanager voor onze woocommerce shop heb ik bijna alle partijen vergeleken en Effectconnect kwam er bij ons als voordeligste keuze uit. Los van de goede prijs is de service ook top en werkt het product gewoon naar behoren. Wij zijn erg tevreden.

• Type webshop Maatwerk webshop of ander platform
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen amazon, bol.com

Hartelijk dank voor je lovende woorden Frank!

EffectConnect heeft ondernemen voor mij veel gemakkelijker gemaakt

In de wereld van de platformeconomie maakt de software van EffectConnect het leven van de webshop onderneming veel gemakkelijker. EffectConnect neemt veel tijdrovende klussen uit handen om een eenvoudig te begrijpen manier. Hierdoor heb ik de tijd gekregen nieuwe webshops te openen.

• Type webshop Shopify
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.Com, Amazon, VidaXL, Ebay

Wat een fijne review, daar doen we het ook voor, om tijdrovende klussen uit handen te nemen :) Bedankt Hugo, en Angelique natuurlijk ook!

Super handige en fijne App

Wij werken al een aantal jaren met deze App en zijn daar bijzonder blij mee. Ook altijd fijn klanten contact met de helpdesk. De app neemt ons veel werk uit handen en heeft in verhouding een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader voor bedrijven die verkopen via één of meerdere platformen.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.ccom en Amazon

Hartelijk dank Peter voor deze mooie aanbeveling!

Gewoon top!

Altijd goeie ervaringen met de supportafdeling. Vaak bereikbaar via de livechat en anders reageren ze aardig snel via email. Ook wordt er goed meegedacht waar zaken verbeterd kunnen worden. Ook qua product zit het allemaal goed in elkaar. Er worden volgens mij actief functionaliteiten/platformen toegevoegd, dus dat is ook top. Al met al niet heel veel op aan te merken!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com

Bedankt voor je beoordeling Gideon! We proberen altijd héél snel te reageren en natuurlijk zo goed mogelijk mee te denken. Wat ons betreft is het een echte samenwerking en doen we er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen :)

Goed en betrouwbaar bedrijf

Effectconnect communiceert goed, lanceert nieuwe functies (Amazon) ruim op tijd en hun geboden service is betrouwbaar.

• Type webshop CCV Shop
  • Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com / Amazon

Bedankt voor deze mooie review Quinten!

Al 5 jaar een tevreden klant

Wij zijn al vanaf 2015 klant en nog steeds zeer tevreden. Natuurlijk gaan er wel eens dingen fout, maar die worden dan zsm opgelost. EffectConnect is een aanrader voor iedereen! Met vriendelijke groet, Francois Thiele Senvi BV

• Ervaring met de volgende marktplaatsen VidaXL Amazon Bol.com Blokker

Hartelijk bedankt voor deze review Francois! Wij vinden het inderdaad ook heel belangrijk om er te zijn voor onze klanten en te helpen als er iets is.

Heel blij met Efffectconnect!

Wij zijn nu een maand lid en zijn erg blij hiermee! Het neemt ons veel werk en tijd uit handen en met de opties die er telkens bij komen wordt het alleen maar beter! Ga zo door!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Beslist, Kleertjes.com

Michel, bedankt voor je mooie review, we gaan zeker zo door!

Heerlijk helder...

Werken nu al enige tijd met effectConnect en dit gaat steeds beter, we luisteren goed naar elkaar waardoor de samenwerking steeds beter wordt. Dit was van het begin al goed maar waar veel bedrijven daarna de focus verdwijnt word deze bij jullie steeds een beetje beter. Hoop zo nog vele jaren met jullie samen te mogen werken. Vast fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com

Bedankt voor de mooie beoordeling Herman! Fijn dat jij onze samenwerking ook zo ervaart. We gaan ervoor zorgen dat we elke dag nog steeds een beetje beter worden :-)

Zeer prettig en service gericht

Al enige tijd maken wij gebruik van de koppelingen tussen de website en verschillende marketplaces. Het werkt al enige tijd zeer goed zonder moeite en als er een keer wat is wordt je altijd direct geholpen op een zeer klantvriendelijke manier.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com , vidaxl

Superfijn dat we deze mooie review van je mogen ontvangen Jori! We vinden het fijn dat we dit al jarenlang voor jullie kunnen realiseren.

Koppeling was echt zo voor elkaar

Onlangs weer begonnen met het koppelen van market places, o.a. bol, amazon, we zochten een oplossing die ons het werk uit handen nam en die hebben we met Effectconnect gevonden, heerlijk dat je met een paar drukken op de knop een order binnenkrijgt via het platform, nette Magento koppeling, welke we na een paar aanpassingen in onze eigen flow geautomatiseerd hadden met ons warehouse, top! De jongens van de helpdesk helpen je netjes en heel snel verder, thanks! Ga zo door!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol.com, Amazon

Fijn dat je zo enthousiast bent Paul! Dat is ook precies wat we willen doen; zorgen dat je efficiënt kunt werken en bij ons terecht kunt als je vragen hebt. Wij gaan zeker zo door!

Handige en prijsvriendelijke oplossing voor marktplaatsen

In het begin is het gebruik van EffectConnect wat uitzoekwerk, maar met hulp van de klantenservice die meedenkt wordt alles vlot duidelijk. Ze zijn relatief snel met het oplossen van kleine bugs en geven tips waar ze nog kansen zien. EffectConnect biedt voor een prima prijs een volledig product, zeker een aanrader.

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Bol, Amazon

Hartelijk dank voor deze mooie review Fenno, fijn om te lezen dat je onze samenwerking zo ervaart :)

Snel en doeltreffend advies

Bij vragen helpen ze je snel En doeltreffend opweg. Niets is teveel gevraagd. Met EffectConnect hebben wij snel ons aanbod aangesloten op diverse nieuwe kanalen. Hadden we eerder moeten doen!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen Amazon, bol.com, beslist.nl

Hartelijk dank voor deze mooie review Vincent, we zijn blij te lezen dat je precies ervaart wat wij elke klant proberen te bieden!

Maakt het je makkelijk, maar je moet wel secuur zijn!

Wij vinden EffectConnect goed werken, echter kleine foutjes zijn er zo ingeslopen waardoor het effect minder positief kan zijn. Een hele goede handleiding die deze details beschrijft is nog aan te bevelen voor EffectConnect. Maar als je alles goed hebt ingericht werkt het echt super!

• Ervaring met de volgende marktplaatsen bol.com

Bedankt voor deze mooie beoordeling Alonda! We zijn blij dat je waarde uit onze oplossing haalt :-) Momenteel wordt hard gewerkt aan de verduidelijking van diverse modules, waardoor het werken met EffectConnect nog eenvoudiger wordt. Uiteraard informeren we je daarover wanneer het zover is!

De mensen achter EffectConnect zijn allemaal even vriendelijk en hulpvaardig. En dat was een verademing nadat we op dat gebied een negatieve ervaring hebben gehad met een conculega! Bij vragen is de klantenservice telefonisch altijd goed bereikbaar en wordt er echt met je mee gedacht. Er is op ons verzoek zelfs een aanpassing aan het systeem gedaan. Top! Het koppelen van de diverse kanalen en het instellen van de mapping werkt gemakkelijk. Ideaal dat alles daarna automatisch gaat. De koppeling werkt perfect. Wij zijn een zeer tevreden klant. Wat ons betreft verdiend EffectConnect een dikke 10!

• Type webshop WooCommerce

Super bedankt voor deze geweldige beoordeling Sandra! Hier doen wij het voor en worden we blij van :)