Filters

10

Goede informatie

Een hoop nieuwe informatie gekregen wat ik nog kan doen om het huis beter te isoleren en ook klimaatbestendig te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

Fijn en goed om duurzaamheid woonhuis eens tegen het licht te houden

De aanloop naar de afspraak was wat rommelig (verschillende benamingen en email-adressen...ik wist uiteindelijk niet met welke instantie ik nu t maken had), maar het was zeker leerzaam om met iemand eens naar mijn persoonlijke situatie te kijken. Ondanks dat ik al veel goed doe qua duurzaamheid zijn er altijd nog verbeteringen te behalen. Ook fijn om centraal de info (brochures en internetsites) aangereikt te krijgen...scheelt mij weer veel uitzoekwerk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Geeft goed inzicht in mijn huidig verbruik en wat ik hier aan kan doen.

Prettige begeleiding gekregen van een deskundig persoon! Heb direct een aantal dingen gedaan, zoals het bestellen van radiatorfolie en ben achter het afstellen van mijn ketel en radiatoren aan gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Goed, duidelijk en overzichtelijk advies

Ik heb het gesprek als heel prettig ervaren. Fijn is dat je een overzicht krijgt over alle aspecten die voor energie besparing mogelijk zijn. Het rapport geeft dat nog eens duidelijk weer. Nog een klein verbeterpunt. Sommige hyperlinks in het rapport werken niet direct vanuit het rapport (bijvoorbeeld https://advies-op-maat.milieucentraal.nl/aom/?mo-dule=isolatieglas). Tekstverwerker heeft hier waarschijnlijk koppeltekens tussen geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

snel teruggebeld en goede en concrete antwoorden

4 van de 5 sterren

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen? N.v.t.
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
2

negatief

Mijn ervaring is dat ik meerdere keren uw site heb geïnformeerd en ook de warmtescan

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via de website
10

eerlijke en heldere informatie, prioriteiten vastgesteld

Enorm veel inzicht gekregen, ook in wat zeker niet hoefde. Prio-lijst samengesteld wat als eerste moet gebeuren. Advies gekregen en door zeer deskundig iemand. Ontzettend blij dat ik dit gesprek heb aangevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Goed advies, op de hoogte van actuele mogelijkeden en zeer meedenkend

Goed en uitgebreid advies, hier hebben we veel aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Uitstekende deskundige woonwensen scan

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? N.v.t.
8

Mooi dat deze mogelijkheid bestaat en ons de kans biedt om gratis deskundig advies te krijgen

Via de website heb ik een verzoek ingediend en kort daarna werd ik opgebeld voor een afspraak. Deze heeft tuis plaatsgevonden en we hebben van de coach een uitgebreid advies m.b.t. energiegebruik/-besparing gekregen. Dit nemen we mee in onze verbouwplannen komend jaar. Heel fijn dat dit mogelijk wordt gemaakt door de gemeente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
5

geen nieuwe informatie/ inzichten

Hetgeen is verteld is al bekend. Boekje dat verstrekt wordt is oud. weinig diepgang in advies

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Ik vond het een heel prettig en leerzaam gesprek.

Ik heb veel geleerd en ga me nu verdiepen in de mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Genuanceerd en goed

Praktisch en toepasbaar, de adviezen. Er is een goede opstap geboden voor de volgende fase van de verduurzaming van mijn woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Deskundig, op de situatie afgestemd advies

praktisch relevante informatie en tips, waar meeste winst te behalen in verhouding tot investereing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

5

Mevrouw kon telefonisch al mijn vragen beantwoorden; was helder en duidelijk en had kennis van zaken. De vragen die ik had zijn tot tevredenheid beantwoord. Dank u!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
9

Dit geeft de richting naar het gasloos wonnen

Met de beschreven adviezen heb ik de te nemen maatregelen en de volgorde daarvan goed op het netvlies. De ontwikkelingen omtrent gasloos wonen in mijn wijk zijn echter bepalend voor het moment waarop ik verdere investeringen zal gaan doen. Vooralsnog is het isoleren van het dak het meest dringend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
10

Zeer goed

Duidelijk uitgebreid zakelijk deskundig en meedenkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

Ondanks regels zeer goede service

Omdat ik in 2017 een scan heb gehad kwam ik daarvoor niet meer in aanmerking. Heb toch per mail en telefonisch uitstekend advies voor verdere verduurzaming van mijn woning gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
9

Goede richtingaanwijzer in het (oer)woud van iso- en venti-latie

De adviseur heeft ruim de tijd genomen om enerzijds het huis te doorlopen en anderzijds met mij de verschillende mogelijkheden door te nemen. En hoe je dit ook op een logische manier stapsgewijs kunt doen. Voor mij was de vervolgstap dat ik een gespecialiseerde adviseur in de arm heb genomen die met een samenhangend pakket aan maatregelen gaat komen en daarmee de noodzakelijke ventilatie ook meeneemt plus hoe tot uitvoering te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach
8

Goede praktische aanpak en benadering, begrijpelijk uitleg etc..

Na eerst een kort contact in het kantoor Diderna en aanmelding naar het energie loket kwam uw vertegenwoordiger binnen redelijke tijd naar mij toe om de situatie bij mij thuis te bespreken 24/2. D.d. 26/2 had ik een keurig verslag met bevindingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Overig
10

Goede deskundige informatie

Door de warmtescan werden de zwakke plekken in de isolatie van ons huis heel inzichtelijk gemaakt. Wij kregen goede adviezen hoe wij de isolatie kunnen verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

Verrassend goed

Gelukkig geen evangelieprediker. Deskundig, betrokken, praktisch en overtuigend. Zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Warmtescan
10

prima

Klantvriendelijk en gekregen waar ik om vroeg via de mail.Hier kan ik mee vooruit. Met vriendelijke groet Eric Broens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via telefoon of vraag via webformulier
9

Waardering voor de beantwoording!

Deskundig antwoord en eventuele verwijzing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Informatie via de website
8

Leerzame ervaring

Het woonwensen gesprek was zinvol. Weer even bewust nagaan of er nog verbeterpunten zijn en in welke mate er winst te boeken is, was heel nuttig. Op basis hiervan een paar besluiten tot verbetering genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe heeft u de service ervaren?
  • Hoe zijn de afspraken nagekomen?
  • Hoe scoort u onze deskundigheid?
  • Hoe ervaart u onze klantvriendelijkheid?
  • In hoeverre hebben wij aan uw verwachting voldaan?
  • Wat heeft u via het loket gedaan? Gesprek met woonwensencoach

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.