Prima sloep en vriendelijke medewerkers

Leuke dag gehad met de SilverYacht 495. Prima uitleg gekregen en duidelijke antwoorden op vragen. De koelbox is handig. De radio heeft bluetooth zodat het mogelijk is om zelf muziek vanaf telefoon af te spelen. Telefonisch is men goed bereikbaar incl. hulp bij het online boeken.

Perfect voor een dag plezier.

Alles goed geregeld. Duidelijke uitleg en perfect bootje voor een dag plezier.

Heel vriendelijk, duidelijke uitleg, mooie boten.

Heerlijke dag gevaren met z’n zessen in de Runabout 22 white (8 pers.). De uitleg was heel goed en duidelijk voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje in de Runabout 22 white Was een rugsteun voor de bestuurder. Bij navraag bleek dit door een huurder te zijn afgebroken echt niet te geloven hoe mensen met andermans spullen om kunnen gaan.

Mooi materiaal, aardig personeel

We kregen een vrij nieuwe 6-persoons sloep mee met cabriokap. Het zag er allemaal keurig uit en ruimte voor koelbox. Helaas werkte de 12V aansluiting niet waardoor we koelelementen meekregen. Ontvangst en uitleg was duidelijk en vriendelijk. Bij terugkeer was de jongen die de sloep in ontvangst nam iets minder aardig. Maar al met al: zeer tevreden over huureensloep.nl

Een top dag gehad

Mooi rondje gevaren Edam Monickendam Marken volendam. Lekker even Wat gedronken Bij de Visscher Marken en bij aankomst gegeten bij Smit Bokkum naast de verhuur van Schröder.

Nette service, bootje lastig bestuurbaar

Wij hadden de Oud Huyzer 575. Leuk bootje maar op smallere stukjes lastig bestuurbaar. Bootje reageerd bij lagere snelheden langzaam op correcties. Verder netjes geholpen, goede service, zou nogmaals hier willen huren maar met een ander, meer stuurbaar, bootje.

Super leuk, top service

We hebben een super leuke dag gehad, de sloep is brand new en was makkelijk te varen. Niet zo veel geluk gehad met zwemweer, dus we komen zeker terug!

De sloep was nieuw, het personeel van Schröder vriendelijk en behulpzaam, en de dag was fantastisch.

We hebben een heerlijke dag op het water gehad.

Sehr schön boot Ausflug ohne boot fahren Erfahrung kein Problem

Wir haben sehr schön Ausflug mit dem Boot silver Jacht gemacht.Wir waren 5 Personen 2 Erwachsene 3 Kinder 13j,10j,9j. Platz genug für alle. Wir haben eine Karte bekommen, womit man die gegen mit boot erkunden konnten. Der Vermieter ist sehr freundlich, sie erklären sehr gut wo man mit dem Boot hinfahren kann und was man beachten sollte. Alles hat gut geklappt. Wir haben sehr viel Spaß gehabt. Gerne wieder. Ich kann nur empfehlen.

top bootje, prachtig varen

We hadden een nieuwe boot, deze was netjes, ruim en krachtig genoeg. We hebben het heerlijk gehad, mooie omgeving. Goede uitleg gehad, vriendelijke mensen bij Schroder, TOP

Super leuke dag!

Prima ontvangst en uitleg, duidelijke route en richtlijnen meegekregen in een map. Mooie sloep voor 5 personen, mocht het doek omhoog moeten ivm het weer is de sloep wel wat klein. Je kunt dan niet rechtopzitten. Heerlijke dag gevaren, zeker een aanrader. Als tip, op de website vermelden dat er 1 vaste route bijzit. Ik kon dat niet vinden tijdens het boeken. Zeker aan te raden!

geweldig genoten

Zeer vriendelijke verhuurders. We hadden mooi weer en dus heerlijk gevaren.

Een geweldige ervaring.

Heerlijk een dagje weg met een luxe sloep wie wilt dat nou niet. Enig puntje was dat de oud huijzer sloep wat instabiel ligt.

Leuke ervaring

Wij hadden de runabout dit is een 8 persoonssloep. Mooie ruime sloep. We hebben één van de routes gevaren uit de map die erbij gegeven werd. Zeer aan te bevelen. Nederland is ook mooi vanaf het water. Je moet soms wel wat geduld hebben bij de sluisjes en de ophaaalbruggetjes die met de hand open en dicht gedaan moeten worden door een brugwachter maar als het lekker weer is is dit lekker genieten.

Perfecte en vriendelijke service.

Alles makkelijk geregeld via de website met een duidelijke uitleg wat te verwachten. Bij aankomst nog eens uitleg over de procedures en de werking van de sloep. Daarna: op pad! Heerlijk gevaren op de gouwzee en dankzij het iets mindere weer en geen wind, was het heerlijk rustig. We hebben genoten en gaan het zeker nog eens doen!

heel goed

Het was een leuke ervaring prettige mensen alleen wisten we niet van de betaling van de sluizen daar kon je alleen contant betalen, misschien een idee om dat te vermelden aan de mensen. Maar raadt dit bedrijf bij iedereen aan, het was een prachtige boot.

Mooie boot!

Mooie boot en hele mooie omgeving! De vrouw die ons te woord stond was jammer genoeg niet zo aardig. Zij was erg kortaf en leek graag naar huis te willen! Toch beveel ik huureensloep.nl wel aan want de rest was geweldig!

We hebben een heerlijke dag gehad!

Het weer zat erg mee maar de boot was super voor elkaar. Lekker de ruimte, zachte kussens, een trapje voor het zwemmen, zonen/regenkap. Een minpuntje is dat de kussens erg heet worden met de zo’n. Gelukkig hadden wij genoeg handdoeken mee waar we op konden zitten. Verder een aanrader! Ook een leuk rondje om te varen.

Een absolute aanrader!

Mede door de goede uitleg en service van het personeel was het een super dag.

Prachtige boot! Heel vriendelijk personeel

Wel een item: ga niet onvoorbereid het water op. Kijk goed waar je heen wilt, kijk ver vooruit en maak je dag een onvergetelijke! Ik had mijn schoonouders (82 en 84) mee, die vonden het super! Voor nu en nog-er-eens!

Heerlijke dag gehad met een nette boot.

Goede uitleg vooraf gekregen. Ook een duidelijke routekaart meegekregen. Boot was eenvoudig maar netjes. Wel een klein technisch mankement in de loop van de dag gehad, maar die kon ik zelf midden op het water oplossen m.b.v. telefonische ondersteuning vanuit Schroder watersport.

Een schitterende sloep en een prachtige dag

Wij hebben een schitterende sloep gehuurd waarmee nog niet mee gevaren was. De werknemer wie ons geholpen heeft was bijzonder aardig. Helaas was de boot niet bestuurbaar op smallere wateren. Op open water was het te doen. Wij hebben dit doorgegeven aan de werknemers welke direct voor de deur een rondje gevaren hebben. Ze kwamen tot de conclusie dat ze onze mening niet deelde. Dit is voor ons niet voor te stellen. Wij zijn in het bezit van vaarbewijs 1 en 2 dus we hebben inmiddels na vele jaren zelf diverse boten te hebben gehad voldoende ervaring. Wij zijn daarom heel bang dat de volgende huurders zonder ervaring in grote problemen komen.

Super mooie dag

De boot is super mooi en makkelijk te besturen. We hebben een hele mooie dag gehad

We hebben enorm genoten van de 5persoons sloep en de gastvrijheid van huureensloep.nl

Het regelen om een sloep te huren ging vrij eenvoudig

Het is een prachtige ervaring de meegekregen route te varen. Er waren wel wat onduidelijkheden onderweg. Tip om met een leek mee te varen om zo de route beschrijving beter te maken. Gezien de verbruikte brandstof niet gemeten wordt maar per/uur vd verhuur wordt gerekend, is het voor de huurder beter om de prijs vd brandstof direct mee te verrekenen. Dan weet je precies waar je aan toe bent.