Mooie route, mooie boot, goede service

Ik heb samen met de familie de 8 persoons boot gehuurd. Goede uitleg over de route en wat te verwachten. Ook de zwemplekken goed uitgelegd en n hoe om te gaan met sluizen. Nette service, compleet incl zwemvesten voor de kleinste Aanraden voor mensen die er een dagje uit willen

Ein schöner Ausflug mit dem Boot

Ich wurde sehr gut über das Boot informiert und eingewiesen. Alles verlief bei der Übernahme zu meiner Zufriedenheit. Wir hatten einen wunderschönen Tag mit dem Boot dank der Routenvorschläge,die wir mitbekommen haben. Auch bei der Abgabe des Bootes lief alles zu meiner Zufriedenheit. Sehr nette Leute. Kann ich nur weiterempfehlen. Gruß Axel

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Leuke sloep

Goed geregeld

Heerlijke dag gehad

Het was wel teleurstellend dat we een boot hadden gehuurd met overkapping en bij aankomst bleek deze niet aanwezig ,omdat die stuk is Naar mijn menig had dit vermeld moeten worden na het tonen van interesse in de boot . Maar verder prima en aardige mensen .

top

mooie sloep gehuurd ...lekker varen over markermeer

alles zeer positief !

de reservering ging vlot, de ontvangst en uitleg over de boor was vriendelijk, de boot zelf was in uitstekende staat, de omgeving is magnifiek.

Zeer vriendelijke mensen en alles goed geregeld.

Prachtige boot we hebben enorm genoten van de mooie en afwisselende vaarroute die we meekregen . En natuurlijk de foto in volendamse kleding kon niet ontbreken , met bootje daar aangelegd ... Ook de booteigenaren waren behulpzaam en erg aardig . Een aanrader om daar een boot te huren .

Prima boot goede begeleiding.

Geweldige boot om over het mooie Ijsselmeer mee te varen

Leuke gerichte service van dit bedrijf, leuke mooie ruime boot waar je heerlijk mee kan varen, kan iedereen aanraden om een stop te maken in Marken.

Heerlijk gevaren rond Volendam met een comfortabel sloep.

Prachtige luxe sloep gevaren.

Op moederdag een Dutch runabout 22 gehuurd.

Met de familie een gezellig dagje weg geweest. De mooie route was al voor ons uitgestippeld. Van belang is het om met de tijden van de sluizen en de opening van de bruggen rekening te houden. Enige ervarenheid als stuurman is niet geheel onbelangrijk, om schade aan de boot te voorkomen. Wij hadden een slecht weer garantie en hebben hier tegen betaling gebruik van kunnen maken. De verhuurders zijn super vriendelijk en gaven een duidelijke uitleg.

Prima sloep met lekkere zitplaatsen.

Zie boven

Wij hebben een fantastische dag op het water gehad. Lekker op ons gemak en een geweldige klant vriendelijke uitleg.

super, mooi rondje gevaren

super, mooi rondje gevaren

Sehr hilfsbereit und freundlich

Wir hatten uns ein Boot gemietet was dann leider kaputt war. Wir wurden rechtzeitig informiert und man hat uns sofort eine Lösung angeboten, die Top war. Die Schönwettergarantie die man dazubuchen kann ist auch mega. Vielen lieben Dank für die tolle Zeit..

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Perfect geregelde trip met veel aandacht voor de klant.

Van begin tot eind goed geregeld door Schroder Watersport in Volendam. Veel aandacht voor details, zijn geduldig met kleine kinderen. Goede vaarroute meegekregen met prima uitleg. Vestjes voor de kids er bij. Erg tevreden, kan niet beter. Top!

Super nette goed onderhouden sloep

Ze zijn niet de goedkoopste, maar daarvoor krijg je wel fantastische en duidelijke uitleg over de boot en de omgeving waar je gaat varen. Sluistijden etc. De boten zijn in topconditie, alleen adviseer ik wel als je het markermeer op wil om een zwaardere motor en stabielere sloep te huren. Wij hadden de 495 met 10 PK, deze was met rustig weer prima, maar met voorbijkomende schepen soms echt te onstabiel en net niet krachtig genoeg.

super

super mooi sloep en geode uitleg gekregen en mooi route om te varen was een top dag dankjewel mannen

Heerlijk dagje varen Rond Volendam

We werden heel erg vriendelijk en goed ontvangen door de verhuurders. We zijn complete newbies als het gaat om varen maar er werd ons uitgelegd hoe we de boot moesten besturen. We kregen ook een informatief boekje mee met een vaarroute. Doordat er een storing was bij een brug in Edam konden we jammer genoeg niet naar Marken. We kregen daarom ook korting op ons brandstof. Hele vriendelijke mensen. Echt een aanrader!

Het was geweldig!

Mooie sloep, fijne uitleg, aardige mensen en een superhandig routeboekje mee gekregen, voor herhaling vatbaar!

Mooie sloep en zeer goede service.

Via internet een sloep gereserveerd en op de dag van ophalen lag de sloep klaar. Mooie sloep. Voor de eerste keer het water op. Uitstekende uitleg gehad. Echt super. Top service.

Heerlijke boot en hele vriendelijke mensen

De boot had geen mankementen en zag er goed en schoon uit. We kregen goede uitleg over de boot EN over de route die we konden varen. We hebben evjy een heerlijke dag gehad

Bij het ophalen van de sloep een rustige en duidelijke uitleg. Een leuke, mooie route meegekregen om te varen. Deze werd duidelijk beschreven. Vooral de bruggetjes bij Edam was een leuke ervaring. Ook bij terugkomst werd alles weer duidelijk en netjes afgehandeld.

Super genoten!

Op vakantie in Volendam maakte een dagje huursloep ons verblijf helemaal af! Prachtige route gevaren en veel pittoreske plaatsjes gezien. Goeie uitleg over de boot gehad en een koelbox mee aan boord maakte dat we een relaxed dagje hadden!