Ben zeer tevreden

Vloer- en spouwmuur isolatie. Bij spouwmuur moest -door onvoorzien-in 3 delen worden gewerkt; de nieuwe afspraken zijn in kort tijdbestek achter elkaar uitgevoerd. Medewerkers gaven goede uitleg en ruimden alles op.

Snel en vakkundige bodemisolatie

De medewerker van vd Bunt is net een slang zo snel als hij zich onder de gehele vloer van ons huis begeeft. Alle hoeken en gaten zijn met isolatiemateriaal gevuld en dat heel snel.

Goede service (als ze tijd hebben) en de bolletjes laten los...

We zijn erg tevreden met de isolatie op zich. Goede klantvriendelijke service en zo te zien vakmensen die de spouwmuur hebben gevuld. Na een paar jaar komen er tijdens harde wind echter nog steeds bolletjes in de tuin terecht. Een groot irritatiepunt. Ik laat onder andere isoleren omdat het beter voor natuur en milieu is. Loslatende bolletjes zijn dat niet! Nu inmiddels diverse afspraken gemaakt dat er door het bedrijf naar gekeken zou worden. Deze afspraken werden echter inmiddels 2 of 3 maal verzet i.v.m. drukte. Nu weer een afspraak gemaakt. Over een 1,5 maand kon er pas wat ingepland worden......

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw review, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik heb even nagekeken wat er gebeurd is. Wij hebben de afspraak inderdaad één maal verzet, in verband met problemen in de bezetting. Gelukkig kon het twee dagen later al uitgevoerd worden. Vervolgens is er twee maal vanaf uw kant verzocht om de afspraak te verzetten. Helaas lukte het daarna inderdaad pas om de afspraak naar juni te verzetten, omdat onze planning vol stond. Indien er eerder ruimte vrij komt zullen wij uiteraard contact met u opnemen om te kijken of dit bij u mogelijk is. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Zeer nette service

Goed meegedacht, mooi afgewerkt. Kwaliteits werk!

Goede uitleg en uitvoering

Wij hebben onze vloer laten isoleren door van de Bunt. Na een prettig informatie gesprek snel overgegaan tot het geven van de opdracht. Op de dag van het spuiten waren de medewerkers keurig op tijd en zeer beleeft. Hebben het huis zeer netjes achter gelaten en om dat we niet thuis mochten blijven netjes even laten weten dat ze weg gingen en het huis weer netjes hebben afgesloten. Achteraf had ik wel wat hulp en tip willen hebben met wat voor foto's belangrijk zijn voor de subsidie. gelukkig kwamen andere medewerkers een paar weken later bij onze buren en hebben nog even netjes staan poseren voor de missende foto's

Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw positieve review. De tip wat betreft de foto's hebben wij in onze communicatie toegevoegd. Fijn dat het alsnog met de andere uitvoerders opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt isolatietechniek.

Uitstekend personeel, nette afwerking en constructief denkend

Ze hebben bij ons de bodem en de spouwmuur geïsoleerd. Er zijn 5 werknemers geweest (2 ploegen) die je duidelijk als ambassadeurs van hun bedrijf kunt noemen. Ze waren ruim op tijd en erg vriendelijk en netjes. Ze hebben alles keurig afgewerkt en na afloop alles prima schoongespoten. Het kan niet beter !!

Netjes gewerkt, vriendelijke personeel, keurig volgens afspraak

Erg netjes gewerkt, rustig uitleggen wat ze precies gingen doen. Zeer vriendelijke werknemers. Bij het afsluiten van de werkzaamheden alles netjes achter gelaten. Zeer tevreden, nu op naar een warm huis.

Snel en accuraat bedrijf

Vriendelijk en goed personeel die snel werkten. Ook erg behulpzaam met het fotograferen i.v.m. de aanvraag subsidie. Dit bedrijf is zeker een aanrader

Vriendelijk personeel, kundig en hulpvaardig

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Vriendelijk personeel die zelfs kleine schade aan de voeg hebben gerepareerd. Na afloop alles keurig opgeruimd, grote pluim!!

Nette en correcte werkwijze !

Keurig personeel vlot werkend. Laat werkplek schoon achter.

Top bedrijf

Voor onze vloerisolatie en spouwmuur isolatie zijn geweldige kerels aan het werk geweest allen waren gezellig en verstonden hun vak en wordt keurig werk afgeleverd dus met andere woorden erg tevreden. Dit bedrijf is dus een aanrader.

Heel servicegericht en solide werk wordt geleverd !

De vloerisolatie èn de spouwmuren zij solide uitgevoerd, en er is héél netjes gewerkt. Vriendelijk personeel heeft v.d. Bunt. Proficiat !

Uitmuntende installatie vloerisolatie

Netjes op tijd. Alles ging volgens afspraak. Uitstekende voorinformatie en waar ik rekening mee moest houden als ik subsidie wil aanvragen.

Keurig werk geleverdvolgens afspraak top.

Fantastisch werk geleverd goed meegedacht kkeurig afgewerkt geen rommel achter gelaten.

Snel schakelen netjes en correct.

Snel afspraak gemaakt en na telefonisch contact snel kunnen uitvoeren.

Goede vakmensen net werk geleverd.

Netjes werk geleverd ziet er goed uit allemaal !!

Prima, vriendelijk, snel en zorgvuldig

Zie boven

Maken hun afspraken waar.

Deze keer geen opdringerige vertegenwoordiger, maar iemand die simpel uitlegt wat mogelijk is en de keuze aan de consument laat. De uitvoering door deskundig en vriendelijk personeel is geheel in overeenstemming zoals afgesproken. Wat tegenvallers werden ter plekke netjes opgelost. Ook nadat de klus geklaard is werden later aan het licht gekomen onvolkomenheden alsnog netjes opgelost. Prima bedrijf !!!!

Snel en klantgericht

Fijne mannen die duidelijk verstand van zaken hebben. Snel gewerkt, alles opgeruimd. Ben onwijs tevreden en zou het aan iedereen aanbevelen.

Prima informatie en uitvoering

Na een zeer prettig en informatief gesprek i.v.m. het opstellen van de offerte is ook de uitvoering van de werkzaamheden prima verlopen. Nu nog even afwachten of de isolatie ook het gewenste resultaat gaat geven, maar de verwachtingen zijn zeker positief.

prima bedrijf, aanrader

Duidelijke uitleg vooraf, nette uitvoering en correcte facturering. Prima benaderbaar voor uitleg en vragen.

Maakt belofte waar

Begin april hebben medewerkers van Van de Bunt bij ons de vloer en de spouwmuren geïsoleerd. Conform de afspraken hebben zij keurig werk opgeleverd. Bij hun vertrek hebben ze alles netjes achtergelaten. Of de isolatie zo goed is als we verwachten kunnen we nog niet zeggen, maar aan de uitvoering zal het niet liggen.

Isolatie op zolder is netjes uitgevoerd en er is geen rommel achtergelaten. Vriendelijke mensen.

Zeer tevreden, vakkundige mensen, kunnen onverwachte problemen goed ter plekke oplossen

Spouwmuur en kruipruimte laten isoleren. Zeer tevreden. Vakkundige lui, vriendelijk, niet te beroerd om onverwachte problemen ter plekke op te lossen. Alles in goed overleg.

super tevreden alles volgens afspraak

Alles keurig volgens afspraak verzorgd

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.