Organisatie redelijk. Het aanbrengen toppie

Wij zijn echt tevreden over de jongens die geweest zijn. Beleeft en netjes. Vakmensen. Echt toppie. Op de voorgaande factuur staat dat ze beluchting aangebracht zouden hebben voor de kruipruimte. Dit is toen niet gebeurt. Heel slecht. Deze jongens hebben dat even geregeld. En we zijn veel te vaak gebeld voor het veranderen qua datum. En van rtl zouden ze meekomen wat ook niet is gebeurd. Al met al beetje slordig. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Vr gr Gerrit v d Brink

Alleen komen wanneer het hun uitkomt

Het personeel is prima maar er zitten mensen op kantoor (managers) die er niet veel van begrijpen. Eerst proefstuk maken op plafond wat goed is en later als het echte werk begint anders opleveren dus moeten er plinten op. Ze komen wanneer het hun uitkomt en laten het je niet eens weten. Als er dan druk ontstaat sturen ze een externe club op een zaterdag.

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de uitvoering. Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen betreffende uw ervaring, helaas is dit niet gelukt. Wij hebben inderdaad besproken dat bij uitzondering een externe ploeg zou komen, zodat het werk volgens planning afgerond kon worden, gezien onze eigen specialisten vol stonden. Deze ploeg is door iemand op locatie geinstrueerd om het op deze wijze op te leveren. Vervelend dat er verwarring over ontstaan is, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Inmiddels is het werk allemaal conform opdracht opgeleverd. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Kundig en snel

Waren snel aan de beurt. Binnen 2 weken na 1e contact de spouwmuur geisoleert. Personeel komt kundig over.

Buitengewoon vriendelijke medewerkers die isolatie uitvoeren. Nemen de tijd om dingen uit te leggen.

Medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk, nemen de tijd om dingen uit te leggen en werken netjes en snel.

Snelle en goede service

Heren waren netjes op tijd en hebben alles goed verzorgd

accuraat, vakkundig, oplossingsgericht, goede service

Opdracht 110 m2 vloerisolatie met PUR-schuim, prettig contact met het hoofdkantoor, goede adviezen t.b.v. de uitvoering. Uitvoering accuraat, snel en schoon uitgevoerd door vakkundig en klantvriendelijk personeel.

Snel, vriendelijk, harde werkers.

Na meerdere offertes te hebben opgevraagd kwam ik bij van de Bunt. Al direct een fijn contact met de verkoper en ik werd snel gebeld of ze eerder terecht konden, omdat een andere klus was uitgevallen. Ze hebben netjes en snel vloerisolatie geplaatst. Vriendelijke harde werkers die alles netjes achter lieten. Zo hoor je als vakman met je klanten om te gaan.

Supernetjes en grondig

Top service

Garantie met 5-sterren! Na 7 jaar gewoon zonder kosten muren bijgevuld na vervangen kozijnen omdat de lijm niet alle bolletjes bij elkaar wilde houden. Absoluut aanrader voor iedereen die echt met garantie wil isoleren!

proffesioneel en zeer klantgericht

uitstekend

Vriendelijk, snel, oplossingsgericht

Goed gevoel!

Van de Bunt heeft spouwmuurisolatie aangebracht en ik ben zeer tevreden over de manier van werken, voor een hele nette prijs. Dennis was om 8 uur aanwezig en heeft 2 tussenwoningen geïsoleerd. Vakbekwaam, vriendelijk, netjes, harde werker.....kortom: top! Het is nu nog even afwachten wat de isolatie doet en hoeveel profijt ik ervan heb.....ben benieuwd. Eén klein puntje: de roosters vind ik niet mooi, ze doen goedkoop aan en lopen niet vlak met de muur (steken naar voren). Maar ja, als dat alles is:)

Zeer goed!

Erg vriendelijk en mooi werk!

Aanrader!

Vriendelijk en vakkundig personeel. Goede afspraken, duidelijke uitleg & keurig werk.

De Bunt komt z’n afspraken na! En de jongens die het werk gedaan hebben, waren heel vriendelijk en behulpzaam!

1snel, netjes en vriendelijk.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kundige mannen

Aardige vriendelijke werklui

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, adviseur had dingen aangegeven (Oa spouwborstel) wat niet uitvoerbaar was. Wel naar tevredenheid alles opgelost en uitgevoerd. Heren hebben netjes gewerkt en alles opgeruimd.

Super service!

Driekwart jaar gelden kochten wij ons huis. Dat is ooit geïsoleerd door de vorige bewoners, zelfs door de bewoners van daarvoor weer. Via via kwam ik erachter dat het werk was uitgevoerd door Vd Bunt. Nu vonden we steeds meer losse isolatiepareltjes in de tuin. Bleek een bekend probleem te zijn van een oit verkeerde lijm(leverancier). Ondanks dat wij de spouwmuurisolatie dus zelf niet hadden laten doen, kwam Vd Bunt alsnog kosteloos alle kieren dichten en de spouwmuur aan de zijkant, weer bijvullen met nieuwe pareltjes en voorzien van nu de juiste lijm. Ik zeg: GROTE KLASSE met hoofdletters Dank je wel firma Vd Bunt!

Wederom uitstekend

Plezierig en kundig personeel met oog voor de klant, voor de 2e keer de juiste keuze gemaakt

Zeer tevreden, vakkundige mensen, kunnen onverwachte problemen goed ter plekke oplossen

Spouwmuur en kruipruimte laten isoleren. Zeer tevreden. Vakkundige lui, vriendelijk, niet te beroerd om onverwachte problemen ter plekke op te lossen. Alles in goed overleg.

Nette mannen.erg vriendelijk.

Snel en kundig gewerkt.erg vriendelijke mannen.ruimden alles netjes op.

Ben zeer tevreden

Vloer- en spouwmuur isolatie. Bij spouwmuur moest -door onvoorzien-in 3 delen worden gewerkt; de nieuwe afspraken zijn in kort tijdbestek achter elkaar uitgevoerd. Medewerkers gaven goede uitleg en ruimden alles op.

Snel en vakkundige bodemisolatie

De medewerker van vd Bunt is net een slang zo snel als hij zich onder de gehele vloer van ons huis begeeft. Alle hoeken en gaten zijn met isolatiemateriaal gevuld en dat heel snel.

Goede service (als ze tijd hebben) en de bolletjes laten los...

We zijn erg tevreden met de isolatie op zich. Goede klantvriendelijke service en zo te zien vakmensen die de spouwmuur hebben gevuld. Na een paar jaar komen er tijdens harde wind echter nog steeds bolletjes in de tuin terecht. Een groot irritatiepunt. Ik laat onder andere isoleren omdat het beter voor natuur en milieu is. Loslatende bolletjes zijn dat niet! Nu inmiddels diverse afspraken gemaakt dat er door het bedrijf naar gekeken zou worden. Deze afspraken werden echter inmiddels 2 of 3 maal verzet i.v.m. drukte. Nu weer een afspraak gemaakt. Over een 1,5 maand kon er pas wat ingepland worden......

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw review, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de service. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik heb even nagekeken wat er gebeurd is. Wij hebben de afspraak inderdaad één maal verzet, in verband met problemen in de bezetting. Gelukkig kon het twee dagen later al uitgevoerd worden. Vervolgens is er twee maal vanaf uw kant verzocht om de afspraak te verzetten. Helaas lukte het daarna inderdaad pas om de afspraak naar juni te verzetten, omdat onze planning vol stond. Indien er eerder ruimte vrij komt zullen wij uiteraard contact met u opnemen om te kijken of dit bij u mogelijk is. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Zeer nette service

Goed meegedacht, mooi afgewerkt. Kwaliteits werk!

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.