Topbedrijf Van de Bunt Isolatietechniek

I.v.m. situatie kruipruimte moest het een aantal keren worden uitgesteld, maar bedrijf communiceert goed én denkt mee. Vriendelijk personeel, werkt snel en netjes. Raad dit bedrijf absoluut aan.

Van de Bunt Isolatietechniek een topbedrijf!

Duidelijke uitleg door medewerkers. Vriendelijk en behulpzaam bij alle vragen. Van de Bunt Isolatietechniek is echt een aanrader.

Betrouwbaar en kundig, zeer tevreden over de geleverde dienst!

Zeer kundig en professioneel bedrijf. Goede communicatie ook tijdens de klus, er werd goed meegedacht. Dit bedrijf raad ik absoluut aan!

Kundige mensen, duidelijke communicatie, fijn bedrijf!

Onze gevels: voor, achter en zijkanten waren snel gevuld met isolatie. Ze werkte slim en keihard moet ik zeggen. Erg onder de indruk van dit bedrijf vanwege hun professionele en duidelijke aanpak.

zeggen wat zij doen, doen wat zij zeggen!

snel offerte / duidelijke uitleg bij vragen goede uitvoering door vriendelijke medewerkers vriendelijke dame aan de telefoon om een misverstandje te bespreken direct gecorrigeerde factuur

Waren zeer zeer behulpzaam want er zit en zat nogal wat klimop tegen de muur gegroeid. Hebben ze meer dan keurig gaten gemaakt en vervolgens de isolatie ingebracht.

Doorwerken zonder poespas van begin offerte aanvraag tot aan opleveren

We zijn vanaf het begin tot het einde prettig geholpen. Tijdens de schouw werd er praktisch nagedacht en meegedacht. Alles werd kort en bondig zonder bla bla verhaal uitgelegd en de offerte verscheen al snel. Ok tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden werd ons geholpen waar we aan moeten denken om de subsidie te verkrijgen

geweldig

de uitvoerders werken netjes vriendelijk professioneel

Kundige vaklui die degelijk werk hebben afgeleverd bij onze vloerisolatie!

Na een gesprek met de vertegenwoordiger was de offerte snel binnen. Binnen een paar weken kon de vloerisolatie gedaan worden. In de ochtend verschenen twee vriendelijke en gezellige werklui die aan de gang gingen. Tijdens de werkzaamheden bleek dat ze niet het hele oppervlakte konden bereiken vanwege verschillende (steun)muurtjes onder de vloer. Maar het verschil is netjes gecorrigeerd in de factuur. Ik werd goed op de hoogte gehouden en na een kleine 4 uur waren ze klaar. Ze hebben alles netjes achtergelaten en het huis afgesloten. Voorlopig zeer tevreden, nu kijken of we het verschil duidelijk merken van de winter.

Deskundig, netjes, vriendelijk!

Beide medewerkers van Van de Bunt (verwijderen oude spouwmuurisolatie en aanbrengen nieuwe) waren vriendelijk, werkten hard en doelgericht met (voor zover wij dat konden beoordelen) goed materiaal en waren snel klaar met de klus. Ze lieten de boel weer netjes achter. Ook de prijzen waren, vergeleken met andere bedrijven, prima.

Eerlijk en goed advies, degelijke uitvoering

Eerlijk en goed advies, goed te bereiken en heldere communicatie, goede planning en degelijke uitvoering. Komen afspraken na. Ik geef niet vaak internet beoordelingen, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Ook het feit dat niet gevraagd wordt om een beoordeling pleit voor het bedrijf.

TOP BEDRIJF !!

Pur isolatie kruip ruimte laten, zij gaan zeer net te werk. Totaal geen geur overlast. Kan alleen maar zeggen TOP BEDRIJF!!

Werk is correct uitgevoerd door vriendelijk en ter zake kundige mannen.

Prima, voor al het zich gelijk voorstellen, zodra de mannen uit de auto stapten, gaf een goed gevoel.

Helemaal Top!

Nette mensen die snel en goed vakwerk afleveren. Zeker een aanrader.

Uitgevoerd volgens afspraak, wel overlast gemorste EPS bolletjes

Advies door verkoper vooraf was prima. Contact tussendoor iets minder omdat hij geen antwoord kon/wilde geven via e-mail op inhoudelijke vragen maar alleen telefonisch. Het vullen van de spouwmuur met EPS parels ging snel (prima teamwerk). Wat ons tegenviel is de hoeveelheid plastic bolletjes die bij het vullen van de spouwmuur 'gemorst' werden. Met de tuinslang werd de gevel schoongespoten (stof van het boren), en de bolletjes (die nog niet waren weggewaaid) werden het gras/tuin mee ingespoten. We zijn de hele middag bezig geweest deze bolletjes uit onze en de tuinen van buren te verwijderen. En nog vinden we ze in onze tuin en in de buurt terug! Aan de ene kant denk je goed voor het milieu bezig te zijn door te isoleren, maar aan de andere kant vind er een kleine milieuramp plaats door alle plastic bolletjes die bij het isoleren in het milieu terecht komen. Mogelijk hadden we ons beter moeten verdiepen en evt. een andere milieuvriendelijkere isolatie moeten kiezen. Misschien ook een tip voor Van de Bunt om met een innovatief idee het morsen tijdens het isoleren tegen te gaan. Daarmee zullen jullie goede naam kunnen maken en voorbeelden zoals te lezen op https://www.epsisolatieparels.nl/ tegen kunnen gaan. De isolerende werking, waar we dit uitendelijk voor hebben gedaan, moeten we gaan ervaren in de herfst/winter maanden die komen.

Professioneel!

Prettig bedrijf en vriendelijke mensen. Je wordt als particulier goed geïnformeerd over de mogelijkheden, opties en het proces. De heren die de spouwmuurisolatie kwamen aanbrengen hebben dit mijns inziens zeer professioneel gedaan en wat ook prettig is ruimen al hun rommel op zodra alles klaar is. Er was wel wat misgegaan met de tijd in onze afspraakbevestiging waardoor we vroeger opgestaan zijn dan nodig bleek. Mijn tip; bel een (werk)dag van te voren even met de klantendienst, om het tijdstip dat ze met je afgesproken hebben even te checken, zodat je zeker weet wanneer je ze daadwerkelijk kan verwachten. Desalniettemin doet dit kleine foutje niet af aan de prettige ervaring die ik met Van de Bunt gehad heb.

uitstekend gewerkt. fijne monteurs

alles prima gegaan. Ook de oudere gaten dichtgemaakt en zelfs nog een extra stukje geïsoleerd zonder iets meer te rekenen. Zorg wel voor een boormachine met afzuiging want er moest het een en ander worden gepoetst, ook bij de buren.

Goed geholpen maar slordig in afwerking

We kregen een prima offerte en vragen werden vlot beantwoord. De spouwmuurisolatie kon ook eerder worden aangebracht dan verwacht. Op de dag van leveren kwam er 1 medewerker en die had duidelijk haast om de klus te klaren. Er lag overal boorgruis, ook van de diamantboor. En op een hoop plekken vond ik plukken isolatiemateriaal. Verder hoop ik dat het echt wat helpt, want dat heb ik de afgelopen weken nog niet kunnen vaststellen.

Duidelijke communicatie, goed werk, komen afspraken na.

Snel een afspraak kunnen maken. Duidelijke uitleg welke isolatie het beste is. Afspraak maken voor uitvoering snel te boeken. Duidelijke communicatie over uitvoer en veiligheid tijdens de werkzaamheden (ivm mogelijke schadelijke dampen tijdens aanbrengen). Je mag tot 2 uur na de werkzaamheden niet in huis zijn. Snelle uitvoering, je word op de hoogte gebracht wanneer de werkzaamheden klaar zijn. Alles schoon en netjes achtergelaten. Op het luik (afgeplakt en geïsoleerd) een sticker tot welke datum het luik dicht moet blijven. Factuur komt pas na enkele dagen en je hebt 14 dagen de tijd om te betalen. Ook goede uitleg over aanvraag en eventuele help bij aanvragen subsidie. Zeker aan te bevelen. Top

Goed advies, goed benaderbaar, goede uitvoering

Er zijn op dit moment veel bedrijven actief op deze markt, en eerlijk gezegd zijn onze ervaringen niet altijd positief. Maar hier was alles okay: de adviseur die langs kwam, was zeer deskundig en ging niet over een nacht ijs (en ontdekte in het voorbijgaan nog fouten die een eerder bedrijf had gemaakt bij de vloerisolatie), het bedrijf was goed benaderbaar, ook per telefoon, hield zich volledig aan de afspraken, was snel en adequaat. De uitvoering was ook prima. Wij hebben lastige voegen te herstellen en dat ging beter en sneller dan ik had gedacht. Alleen maar complimenten dus.

Heel tevreden over het eindresultaat

Zeer vriendelijk en correct te woord gestaan, zowel door de medewerkers op kantoor als door installateurs.

super nette vriendelijke mannen

Prima betrouwbaar bedrijf. Snel, kundig en netjes!

Slechte service

Gaten niet allemaal gevuld, voegsel uitgedroogd. 5 x bellen elke keer opnieuw moeten aangeven wat er niet goed is gegaan. Belofte keer op keer: U krijgt zsm een belletje. Dus niet. Belofte na 5e telefoontje: Er komt donderdag om 9.00 uur iemand langs om het op te lossen. Dus niet, voor niets zitten wachten. Weer bellen: Wie moest er komen? Hier niets van bekent. Wij bellen u zsm vandaag nog terug. Nee dus. Krijg een flauw appje van de man die had moeten komen. Sorry hoor. Kortom, klaar mee. Slecht.

Prima monteurs en snelle installatie

De vloerisolatie was binnen 2 uur geregeld. Aardige monteurs, die mij er ook nog op wezen dat ze twijfels hadden bij de ventilatie. Inmiddels heb ik contact opgenomen met de planningsafdeling. Wel jammer dat ik nog niet ben teruggebeld, zodat ik er nog maar een telefoontje aan gewaagd heb. Ook daar een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Nu hoop ik nog wel op een vervolgactie!

Prima ervaring

Komen afspraken na en uitvoerder zijn netjes en overleggen.

Van Leeuwenhoekstraat 27

3846 CA Harderwijk

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.