Goed netjes gewerkt

Goed netjes werk

Wel onderschat de schade die de isolatie aanbrengt aan de data bekabeling. Die werkt namelijk niet meer. Daarnaast lijkt het effect beperkt. Oppervlaktetemperaturen van de vloer met een kleine 1 tot 1,5gr.C verhoogd

Beste heer Hop, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat er schade is aangebracht aan de bekabeling tijdens het isoleren. In de tekst van de offerte wordt geadviseerd om bij de uitvoering van de werkzaamheden de eventuele bekabeling in de kruipruimte met de uitvoerders door te spreken. Wanneer zij hier vanaf weten, zullen zij hier rekening mee houden tijdens de uitvoering. Dit voorkomt eventuele schades. Volgens onafhankelijk onderzoek wordt een vloer gemiddeld 1.5-3 graden warmer na vloerisolatie, dit is afhankelijk van de omgevingstemperatuur. Dit maakt vaak juist het verschil in het wooncomfort. Indien u hier meer uitleg over wilt hebben, neem dan gerust telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek.

óveral bolletjes in de tuin

Dag, Er lagen nog duizenden isolatiebolletjes in mijn gras en tussen het groen en waaiend over straat. Overal nog boorgruis op de grond, vensterbanken boven en onder. Roosters niet afgewerkt met kit. Barstschade in een steen. Bolletjes tussen de naden van mijn tuintegels en rood steengruis. Tuinaccesoiresschade. Er lag ook lijmlekkage binnen op mijn vensterbank, daar mail ik nog over. Ik merk wel minder koude vertrekken in het huis.

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de werkzaamheden niet naar tevredenheid uitgevoerd zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Helaas kan ik aan de hand van uw e-mail geen klantgegevens terugvinden. Ook hebben wij geen e-mail van u ontvangen hierover. Wilt u uw ervaring met foto's en uw contactgegevens per e-mail naar ons toezenden? UIteraard lossen wij dit graag voor u op. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Aanvankelijke tegenvaller bij plaatsing werd professioneel opgelost

Na een eerste offerteafspraak bleek spouwmuurisolatie bij ons (jaren 30 woning) mogelijk. Medewerker was erg vriendelijk en netjes. Bij de plaatsing van de isolatie waren enkele inschattingsfouten gemaakt, o.a. onze enkelsteens keukenmuur met glasplaat werd doorboord. Uiteraard niet blij met de situatie en bij Vd Bunt aangegeven. De schade werd ons volledig vergoed en openstaande punten zijn naar tevredenheid verholpen. Uiteindelijk een goed product en gereageerd op de ontstane situatie.

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Goede uitleg door de vertegenwoordiger die aan huis komt en perfect afgewerkt door de medewerkers die het uitvoeren en ook vallen de kosten mee.

Alles uitstekend geregeld

Zeer tevreden. Mensen komen op tijd en voeren het werk snel en professioneel uit. Rommel wordt opgeruimd.

Gedreven vakmannen

Spouwmuur gevuld met supafil glaswol, klus snel en netjes gedaan.

heb ze al 3 keer ingeschakeld door verhuizingen, ze blijven top!

Heb de spouw van ons nieuwe huis laten na isoleren omdat we bij het vervangen vd kozijnen zagen dat de spouw half leeg bleek te zijn, De vorige bewoners hebben de spouw laten vullen door de heren die beter isoleren maar de spouw bleek half leeg te zijn. Wederom vd Bunt isolatietechniek gebeld omdat ze ons vorige huis ook hebben geïsoleerd en we daar super tevreden over waren. Ze bleken toevallig 1 week later in onze straat 2 huizen te gaan isoleren en ze zouden ons daarin meenemen. Efficiënt dus!!

zeer snelle plaatsing na akkoord offerte.

een goede uitleg van de isolatie en een hele snelle en uitgebreide offerte ontvangen. Het inplannen van een afspraak voor het uitvoeren kon al binnen 2 weken. de 2 werknemers van de Bunt hebben heel nauwkeurig de spouwmuur isolatie uitgevoerd en alles netjes achtergelaten.

Uitstekend werk geleverd

Afspraak vlot gemaakt voor spouw isolatie. Monteurs waren keurig op tijd. Er werd zeer net gewerkt, alles nadien nog nabesproken en werd gewezen op kieren bij kozijnen. Vriendelijke en kundige monteurs.

Vanaf het opnemen tot en met het uitvoeren van het eerste deel van opdracht is alles goed verlopen. Het tweede deel n.l. vloerisolatie gebeurd in januari. Alles is netjes en schoon opgeleverd, keurig en vriendelijk personeel.

Prima, prima!

Via de site van Vereniging Eigen Huis kwamen wij bij van de Bunt uit. Eerst een bezoek gehad van een adviseur die een duidelijk en eerlijk advies gaf. Daarna bijzonder prettig contact met een medewerkster van het service centrum gehad en vervolgens bezoek van de mannen die de gevels kwamen isoleren. Vakkundige mensen die nog wat aanvullende adviezen gaven en zelfs het plat dak van de erker bladvrij hebben gemaakt. Dank, heren :) Van harte aanbevolen!

Verschrikkelijk

Helaas van januari tot en met oktober bezig geweest om mijn vloer geïsoleerd te krijgen. Er kan best eens wat mis gaan maar niet 10 maanden lang. Communiceren is iets wat ze niet kennen. Mensen die niet op komen dagen op afgesproken dagen, vaak verteld dat ze mij gaan bellen maar niemand heeft ooit gebeld. Constant alles zelf moeten regelen/bellen/informeren. Na 9 maanden dagelijks er mee bezig zijn geweest & 10! vrije dagen voor niks te hebben opgenomen aangegeven bij de adviseur dat ik nu wel geduld genoeg heb gehad. Hierop nog een zeer grote mond van de adviseur (telefonisch) en hij begreep werkelijk niet dat ik na 10 nutteloze vrije dagen en vele beloftes verder mijn geduld op was. Overigs een aantal jaar eerder ook door dit bedrijf geholpen (muur isolatie) en toen helemaal zonder problemen.

Beste mevrouw Martelli, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over de uitvoering en geen prettige ervaring hebt gehad met de adviseur. Zojuist heeft onze directeur telefonisch contact met u opgenomen om de situatie te bespreken. Wij zullen het uiteraard met de adviseur opnemen. Zoals uitgelegd zijn wij inderdaad meerdere malen bij u geweest. De de ondergraving in de kruipruimte liep vol met water. Dit is voor onze uitvoerders geen veilige situatie om door een ondergraving te gaan. Hierdoor zijn wij inderdaad meerdere malen Mochten wij toch nog wat voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Van de Bunt Isolatietechniek

Prima werk afgeleverd

De 2 medewerkers van vd Bunt hebben prima werk afgeleverd, beleeft en alles netjes en schoon achter gelaten

prima werk

we hebben goede ervaringen met het isoleren van de buiten muur door van de Bunt isolatietechniek. Vakkundig en vriendelijke personeel. Keurig gewerkt.

super goed geregeld

Goed aan te bevelen. goed werk geleverd en direct resultaat echt blij mee.

Netjes en goed uitgevoerd

Netjes en goed uitgevoerd

Goed geregeld! Vriendelijke vakmensen!

Na een prettig en goed adviesgesprek hebben de vakmensen bij ons zowel de vloer als de spouwmuur geïsoleerd. De mannen werken hard, en netjes. Omdat wij een snijvoeg in onze buitengevel hebben waren we benieuwd hoe deze na het boren van de gaten hersteld zou worden. Dit hebben de mannen erg netjes hersteld! Compliment!

Veel EPS in de tuin, bedrijf is niet gericht op het voorkomen, opruimen is een monnikenwerk.

Tijdens en na het isolatiewerk is duidelijk geworden dat de bouwsector eigenlijk niet met EPS parels kan werken. Als consument zou je toch mogen verwachten dat een bedrijf dat dagelijks met EPS werkt, er zorgvuldig mee om springt. Maar bij de werkzaamheden zijn er honderdduizenden ‘parels’ in mijn tuin terecht gekomen. Later bij dakonderhoud kwam er nog eens een grote hoeveelheid vrij. Natuurlijk wist ik van te voren dat EPS op zich geen duurzaam product is. Het is niet biologisch afbreekbaar, en als het in de natuur komt zal het langzaam afbrokkelen en als microplastics in de voedselketen terecht komen. Daarom heb ik uitvoerig doorgesproken wat ik mocht verwachten qua verwerking en of er niet teveel vrij zou komen. Er werd gezegd dat er hooguit af en toe een ‘terugslag’ is van het vulpistool waardoor er wat vrij komt. Dat klonk als iets wat beheersbaar is. Echter waaiden er tijdens het werk grote hoeveelheden parels in de tuin. Op advies van VdBunt was een deel van mijn voegwerk (in restauratie) nog niet helemaal afgewerkt, wat zal hebben bijgedragen aan de hoeveelheid. Maar ook bij de gevel waar de voegen in tact waren lagen grote hoeveelheden parels. Een paar dagen later kwamen ze met een grote stofzuiger die redelijk wat weg wist te krijgen, maar ‘beter werd het niet’ kreeg ik te horen. Ik was er toen wel klaar mee en heb de rest zelf verwijderd, wat een monniken werk is. Je kunt voor dit bedrag ook niet van ze verwachten dat ze uren besteden om de rommel op te ruimen. Wat je wel mag verwachten van een bedrijf dat met EPS werkt, is dat ze investeren in het voorkomen van afgifte. Ik zou vdBunt willen uitnodigen daar werk van te maken. Bedenk iets slims om rondvliegend EPS bij het inspuiten op te vangen. En maak het onderdeel van uw werkcultuur. Voorkomen is beter dan opruimen. Wellicht kunt u zich er ook nog positief mee onderscheiden op de markt.

Beste heer Dan Braber, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat het niet naar tevredenheid verlopen is. De voegen waren tijdens het isoleren uitgehakt. Mochten de voegen toch uitgehakt worden, dan geeft het natuurlijk het mooiste eindresultaat als het voor het isoleren uitgehakt wordt en na het isoleren volledig gevoegd. Na het uithakken is het metselwerk normaal nog redelijk in takt, onze uitvoerders stoppen dan alle gaten voor het isoleren dicht. Als het voegwerk heel ver uitgehakt betekent dit dat er heel veel gaten ontstaan. Onze uitvoerders doen onze uiterste best om het dan zo goed mogelijk dicht te stoppen. Dit komt gelukkig vrijwel nooit voor. Nadat u aangaf dat de parels in de tuin terecht waren gekomen, zijn wij twee keer teruggeweest om het netjes op te ruimen. Na onze laatste afspraak in juni hebben wij niets meer van u vernomen, waardoor wij in veronderstelling waren dat het naar tevredenheid opgelost was. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Netjes gewerkt, beleefd personeel!

Van tevoren goed geïnformeerd en hij heeft goed gekeken wat er mogelijk was. De vakmensen waren vroeg en op de tijd zoals afgesproken. Heel beleefd. Ze werken netjes en ruimen alles op bij weggaan. Heel tevreden over dit bedrijf!!

Prima werk volgens afspraak

Goede voorlichting en uitleg van de verkoper Juan Groenendijk gehad. De planning/uitvoering van het werk , was snel en is volgens afspraak uitgevoerd. Zou dit bedrijf aanbevelen !!!

Gewoon goed!

Na het isoleren van de kruipruimte en de spouwmuren merken wij een wereld van verschil. Ons huis is in 1965 gebouwd, en was wat betreft isolatie nou niet heel warm. Nu koelt het beneden een stuk minder af, en blijven de voeten warm. Nooit gedacht dat het zoveel verschil zal maken. Tijdens het opmaken van de offerte gaf men aan dat de wachttijd wel tot december kon zijn. Geen probleem natuurlijk. Echter worden wij een week later gebeld met de vraag "of we morgen tijd hebben" er was iets uitgevallen.. Nu zitten we er binnen 3 weken na de offerte warm bij. Top service, anders kan ik niet zeggen..

Prima fijn bedrijf

Communicatie en afspraken nakomen waren goed.Personeel vriendelijk en positief. Duidelijk in uitleg wat ze gingen doen en met welk materiaal.Wij hebben een vrijstaande woning van jaren 70 en nu dat de isolatie er in zit zowel vloer als spouw voelt het in huis al veel aangenamer. De warmt in de woonkamer is s’morgens maar een paar graden gedaald. De vloer voelt ook prettig nu we geen koude voeten meer hebben .Mochten we een koude winter krijgen is dit een luxe.

Zowel de spouwmuurisolatie als vloerisolatie uitgevoerd. Goede communicatie en vakmensen die het uitgevoerd hebben.

Vakmensen en perfecte uitvoering

Ondanks dat ik even moest wachten op de uitvoering, gezien de toenemende vraag naar isolatie van woningen. Heeft Van de Bunt Isolatie ons huis vakkundig geïsoleerd. Ik raad die bedrijf absoluut aan.

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.