Netjes en zoals afgesproken geleverd

Voorlichter was duidelijk en netjes, bij vragen nam hij de tijd om te verduidelijken. Bij uitvoering was uitvoerder vriendelijk en ging netjes te werk. Kortom tevreden met hoe van de Bunt zijn werk levert en doet.

Perfect bedrijf

Perfect bedrijf komt afspraken goed na . Zeer netjes gewerkt naar alle ter vredenheid Resultaat meteen te merken .

Netjes gewerkt

Vriendelijke mannen netjes gewerkt

Zeer tevreden !

Zeer goede ervaringen met isolatie van onze vloer. Prima personeel die de isolatie goed hebben uitgevoerd ! Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Top Service! Vooraf, tijdens en nadien.

Wat een prima bedrijf is Van de Bunt. Het begon met een goede intake waarin duidelijke de opties worden uitgelegd. De vertegenwoordiger was niet te beroerd om nog even langs te komen voor additionele vragen. Snelle correcte uitvoering van de werkzaamheden, uiteindelijk was het zelfs minder werk dan initieel ingeschat. Keurige factuur achteraf, niets te klagen!

Zeer tevreden.

Snel, netjes, vriendelijk en goede communicatie.

Wij zijn zeer tevreden over de offerte fase en de uitvoering. Vakkundig en zeer vriendelijk personeel

nette prijs, vriendelijk, flexibel, service gericht, netjes werkend

Ik heb meerdere offertes aangevraagd en Van de Bunt had een eerlijke prijs. De verkoper gaf prettig advies en dacht met me mee. Met plannen van afspraken waren ze flexibel, mensen van kantoor gaven snel reactie op een vraag die ik heb gesteld. Ik heb 3 isolatietypes afgenomen, dus 3 verschillende teams in huis. Alle jongens waren netjes en beleefd. Ze werkte snel en netjes. De jongens die de spouwmuur hebben gevuld, hebben zelfs even een dakpan recht gelegd die scheef lag. Daar word ik blij van.

Professioneel

Erg professioneel bedrijf. Benaderbaar, komen afspraken na, leveren hoge kwaliteit en zeer efficiënt. Kortom, een plezier om zaken mee te doen!

Professioneel, vakkundig en snel!

Zeer goede ervaringen met zowel de spouwmuur als vloerisolatie!

Heel tevreden

Accurate service, vakkundig en snel uitgevoerd door vriendelijke medewerkers. Alles netjes achter gelaten. En mocht de kleur van de voegspecie, na drogen en weersinvloeden, toch afwijken van de oorspronkelijke kleur, valt aanpassing hiervan onder de garantie. Zeker tevreden

Isolatie klus vlot en netjes uitgevoerd

Snelle service, vakkundig uitgevoerd door vriendelijke medewerkers. Alles netjes achter gelaten. Zeer tevreden.

Kwaliteit en vakkundig

Van opname tot uitvoering is het tot volle tevredenheid uitgevoerd. Wij zijn in onze nopjes met deze firma. Zeer aan te bevelen.

Volledig naar wens uitgevoerd

Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Duidelijke communicatie. Werkzaamheden naar wens uitgevoerd en zodoende zeer tevreden!

Vriendelijk, snel, efficiënt en effectief

Het productie proces van voorlichting, prijsstelling, uitvoering, oplevering en nazorg was uitstekend.

Experts en snel klaar!

Kennis en kunde, vriendelijke mannen en snel klaar!

Isolatiewerk oké. Nakomen van afspraken tot 2x toe FOUT

Vloerisolatie=PIF denk ik oké!( Ik durf zelf niet onder de vloer om te kijken) 1e Adviesafspraak perfect. Onder de vloer werd een lekkage geconstateerd die gerepareerd moest vóór de isolatie. Direct een offerte. Leek betrouwbaar dus oké. Afspraak gemaakt. Offerte getekend en wachten tot ze kwamen op de betreffende dag. Door een misverstand kwam er niemand. Ze kwamen alsnog in dezelfde week. Helaas een stukje tekort. Dus weer een afspraak. Uiteindelijk klaar met excuses vergezeld van een mooi boeket. Aanbeveling:ja maar......

Beste Jody, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat e.e.a mis is gegaan bij de planning van de werkzaamheden, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Inmiddels hebben wij rechtstreeks contact met u gehad. Nogmaals onze excuses voor het verloop van de planning. Wij hopen dat het toch naar tevredenheid opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek.

Simpel en snel

Na een prettig gesprek met de adviseur hebben we, na goede voorlichting, gekozen om onze kruipruimte te isoleren met bodemparels. De 'montageploeg' kwam voorrijden met een grote bus en nog grotere aanhanger. Na de koffie werden grote flexibele buizen uitgerold en een half uurtje later was onze kruipruimte veranderd in een enorme ballenbak. De heren waren zeer correct en erg netjes. Geen rommel achtergelaten en de plank werd weer op het toegangsgat gelegd. Een dag later voelde het al meteen comfortabeler op de begane grond. Blij dat we hiervoor hebben gekozen

Prima werk!

De medewerkers van Van der Bunt hebben prima werk bij ons geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop het werk gedaan is. Aanvankelijke miscommunicatie is op een goede manier opgelost. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Super service

Binnen een middag hebben ze mijn spouwmuren geisoleerd. De heren hebben supernetjes gewerkt en alles netjes achtergelaten. Grote aanrader!

Goede communicatie met medewerker Mo en goed werk verricht

Medewerker heeft goed verstand van het werk wat hij verricht. Denkt in oplossingen en denkt mee met de klant. Mooi visitekaartje voor het bedrijf. Zeer tevreden over de verwerking van de spouwmuurisolatie!

Mensen zijn prettig en werken netjes.

Prettige mensen, werk wordt netjes uitgevoerd.

Snel geregeld

Na tekenen van offerte snel een afspraak kunnen maken voor 2 dagen later. Op de dag zelf waren de uitvoerders zelfs eerder dan gepland. Netjes gewerkt en rommel weer opgeruimd.

Vakwerk

Goed werk afgeleverd. Alles volgens offerte en plan. Eerst de spouwmuren gecontroleerd en daarna de mogelijkheden doorgenomen. Goede afspraken en keurige oplevering.

Snel geregeld.

Snel geregeld maar als tip wil ik meegeven dat degene die de offerte kwam maken zich goed hield aan Corona maatregelen (mondkapje en handschoenen). De twee collega’s van de uitvoering hadden dat niet.

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.