Nette vriendelijke kundige heren

Zeer tevreden over het gedane werk

Ik kan de firma Van de Bunt zeker aanbevelen. Zowel de spouwmuurisolatie als de vloerisolatie is bij ons goed uitgevoerd. Verder was het personeel vriendelijk en netjes. De werkplek werd ook opgeruimd en netjes achtergelaten.

Goed werk . Goed overleg

Uitstekende service, prettige contacten met de monteurs

Het werk is voorspoedig verlopen. De monteurs dachten mee en overlegden goed. Ze waren op tijd aangekomen en ook weer rond plm. 13u klaar, zonder dat ik het gevoel dat er haast was. De werkvoorbereider had iets meer details kunnen doornemen vooraf. Denk aan waterkraan, boomtakken en hoogwerker. Nu moesten we wat improviseren, maar dat lukte gelukkig uitstekend met de monteurs ter plekke.

Professioneel en heldere communicatie.

Na de klus is alles weer netjes opgeruimd. Professioneel en heldere communicatie. Beetje jammer dat de foto's welke worden gemaakt niet gedeeld worden met de opdrachtgever.

Prettig en professioneel uitgevoerd

Duidelijke communicatie over wat er gedaan zou worden. Gaven advies fotos te nemen van het werk met het huisnummer erop voor aanvraag van subsidie. Enigzins onverwachts dat ze ook in kruipruimte moesten kijken om locatie voor het boren van de ventilatie gaten te kiezen zonder eventuele leidingen te raken. Hetgeen natuurlijk op zich logisch was, maar ze hadden geluk dat we net een nieuw luik geplaatst hadden, anders was dit onmogelijk geweest. Snel maar zorvuldig gewerkt. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Om de tuinplanten heen gewerkt, achteraf de straat geveegd, afval meegenomen en de geboorde gaten netjes met dezelfde kleur als de voeg afgewerkt zodat ze onzichtbaar zijn. Prettig in de omgang. Geen uitgebreide kletspraatjes maar met name vriendelijke en feitelijke communicatie, waarbij tevens doorgewerkt werd, behoudens korte (staande) koffiepauze.

Alles volgens afspraak gedaan, netjes gewerkt

Gewoon gedaan zoals beloofd, zoals het hoort.

Keurig

Zeer net werk geleverd

Professioneel en snel isolatie aangebracht

Goede afhandeling zowel bij offerte aanvraag als bij het aanbrengen van de vloer isolatie

Nette en accurate, vriendelijke werkers

Nette en accurate, vriendelijke werkers

Prettig en flexibel bedrijf met een uitstekende service!

Super prettig contact gehad met de medewerkers van dit bedrijf. Buiten hun schuld zijn ze zelfs twee keer langs geweest voordat de werkzaamheden uitgevoerd konden worden. Uiteindelijk de werkzaamheden naar zeer grote tevredenheid uitgevoerd.

Er word netjes en zorgvuldig gewerkt mensen komen hun afspraken na en zijn oprijd zeer tevreden

Duidelijk en doeltreffend bedrijf

Vloer en spouwmuur isolatie laten uitvoeren. Fijne communicatie en alles was snel en goed geregeld niks anders dan een zeer positieve ervaring!

Goed overleg

Er wordt duidelijk met erg veel plezier en zorgvuldig gewerkt. Voor de zekerheid werd alles gecheckt. Keurig afgeleverd. We zullen het aan anderen doorgeven! Bedankt

Lekker snel

Prima service, lekker vlot

De jongens waren sociaal, werkten rustig door , ruimde alles netjes op

het was goed ze gaven voldoende info bij wat ze gingen doen

Vakkundige en zorgvuldig werkende mensen.

Vakbekwame mensen hebben zorgvuldig en ineen snel tempo de muurisolatie aangebracht.

Naast snelle en goede aanleg van vloerisolatie, is de service eromheen zeer goed

Naast een nette afwerking, waarderen wij vooral ook de service eromheen. Tijdens offerte bezoek werd ons al gewezen op de dingen die we moeten doen (foto's maken bijv.) voor de subsidieaanvraag. De extra informatie en links hieromtrend bij de factuur waren zijn makkelijk. Super.

Professioneel, klantgericht en snel uitgevoerd

Deskundig advies omtrent de keuze welke vloerisolatie de beste optie was voor ons huis. Snelle reactie op aanvraag; snelle en duidelijke offerte. Prima uitvoering door vriendelijke en deskundige mensen.

Top geregeld!

En voor ons gevoel nu al direct resultaat.

Contact en uitvoering helemaal zoals het hoort.

Vlotte afspraak met adviseur, gevolgd door zeer snelle offerte met nette prijs. UItvoering vervolgens ingepland zoals gewenst en keurig netjes uitgevoerd zoals afgesproken. Niets op aan te merken.

Ronduit uitstekend

Prima service, vakbekwame en vriendelijke mensen, snelle en accurate communicatie en een mooie prijs.

goede service

Lof voor de service, hoe isolatie is uitgevoerd weet ik niet omdat het in de kruipruimte wordt aangebracht en ik er nog niet inkruip.

Correct samenwerking.

Van de Bunt maakt duidelijke afspraken, komt deze goed na en heeft medewerkers in dienst die tevens voor een correcte uitvoering zorgdragen.

Good advice, guarantee, correct working method when installing cavity.

The executive men were friendly, working neatly and quickly.