Zeer nette service

Goed meegedacht, mooi afgewerkt. Kwaliteits werk!

Goede uitleg en uitvoering

Wij hebben onze vloer laten isoleren door van de Bunt. Na een prettig informatie gesprek snel overgegaan tot het geven van de opdracht. Op de dag van het spuiten waren de medewerkers keurig op tijd en zeer beleeft. Hebben het huis zeer netjes achter gelaten en om dat we niet thuis mochten blijven netjes even laten weten dat ze weg gingen en het huis weer netjes hebben afgesloten. Achteraf had ik wel wat hulp en tip willen hebben met wat voor foto's belangrijk zijn voor de subsidie. gelukkig kwamen andere medewerkers een paar weken later bij onze buren en hebben nog even netjes staan poseren voor de missende foto's

Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw positieve review. De tip wat betreft de foto's hebben wij in onze communicatie toegevoegd. Fijn dat het alsnog met de andere uitvoerders opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt isolatietechniek.

Uitstekend personeel, nette afwerking en constructief denkend

Ze hebben bij ons de bodem en de spouwmuur geïsoleerd. Er zijn 5 werknemers geweest (2 ploegen) die je duidelijk als ambassadeurs van hun bedrijf kunt noemen. Ze waren ruim op tijd en erg vriendelijk en netjes. Ze hebben alles keurig afgewerkt en na afloop alles prima schoongespoten. Het kan niet beter !!

Netjes gewerkt, vriendelijke personeel, keurig volgens afspraak

Erg netjes gewerkt, rustig uitleggen wat ze precies gingen doen. Zeer vriendelijke werknemers. Bij het afsluiten van de werkzaamheden alles netjes achter gelaten. Zeer tevreden, nu op naar een warm huis.

Snel en accuraat bedrijf

Vriendelijk en goed personeel die snel werkten. Ook erg behulpzaam met het fotograferen i.v.m. de aanvraag subsidie. Dit bedrijf is zeker een aanrader

Vriendelijk personeel, kundig en hulpvaardig

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Vriendelijk personeel die zelfs kleine schade aan de voeg hebben gerepareerd. Na afloop alles keurig opgeruimd, grote pluim!!

Nette en correcte werkwijze !

Keurig personeel vlot werkend. Laat werkplek schoon achter.

Top bedrijf

Voor onze vloerisolatie en spouwmuur isolatie zijn geweldige kerels aan het werk geweest allen waren gezellig en verstonden hun vak en wordt keurig werk afgeleverd dus met andere woorden erg tevreden. Dit bedrijf is dus een aanrader.

Heel servicegericht en solide werk wordt geleverd !

De vloerisolatie èn de spouwmuren zij solide uitgevoerd, en er is héél netjes gewerkt. Vriendelijk personeel heeft v.d. Bunt. Proficiat !

Uitmuntende installatie vloerisolatie

Netjes op tijd. Alles ging volgens afspraak. Uitstekende voorinformatie en waar ik rekening mee moest houden als ik subsidie wil aanvragen.

Keurig werk geleverdvolgens afspraak top.

Fantastisch werk geleverd goed meegedacht kkeurig afgewerkt geen rommel achter gelaten.

Snel schakelen netjes en correct.

Snel afspraak gemaakt en na telefonisch contact snel kunnen uitvoeren.

Goede vakmensen net werk geleverd.

Netjes werk geleverd ziet er goed uit allemaal !!

Prima, vriendelijk, snel en zorgvuldig

Zie boven

Maken hun afspraken waar.

Deze keer geen opdringerige vertegenwoordiger, maar iemand die simpel uitlegt wat mogelijk is en de keuze aan de consument laat. De uitvoering door deskundig en vriendelijk personeel is geheel in overeenstemming zoals afgesproken. Wat tegenvallers werden ter plekke netjes opgelost. Ook nadat de klus geklaard is werden later aan het licht gekomen onvolkomenheden alsnog netjes opgelost. Prima bedrijf !!!!

Snel en klantgericht

Fijne mannen die duidelijk verstand van zaken hebben. Snel gewerkt, alles opgeruimd. Ben onwijs tevreden en zou het aan iedereen aanbevelen.

Prima informatie en uitvoering

Na een zeer prettig en informatief gesprek i.v.m. het opstellen van de offerte is ook de uitvoering van de werkzaamheden prima verlopen. Nu nog even afwachten of de isolatie ook het gewenste resultaat gaat geven, maar de verwachtingen zijn zeker positief.

prima bedrijf, aanrader

Duidelijke uitleg vooraf, nette uitvoering en correcte facturering. Prima benaderbaar voor uitleg en vragen.

Maakt belofte waar

Begin april hebben medewerkers van Van de Bunt bij ons de vloer en de spouwmuren geïsoleerd. Conform de afspraken hebben zij keurig werk opgeleverd. Bij hun vertrek hebben ze alles netjes achtergelaten. Of de isolatie zo goed is als we verwachten kunnen we nog niet zeggen, maar aan de uitvoering zal het niet liggen.

Isolatie op zolder is netjes uitgevoerd en er is geen rommel achtergelaten. Vriendelijke mensen.

Zeer tevreden, vakkundige mensen, kunnen onverwachte problemen goed ter plekke oplossen

Spouwmuur en kruipruimte laten isoleren. Zeer tevreden. Vakkundige lui, vriendelijk, niet te beroerd om onverwachte problemen ter plekke op te lossen. Alles in goed overleg.

super tevreden alles volgens afspraak

Alles keurig volgens afspraak verzorgd

Goede hard werkende mensen die alles netjes opruimen

Super tevreden, alles netjes opgeruimd

Goede service!

Heel goed personeel !Heel goed gedaan we geven jullie een dikke 10!

De verwachting die ik vooraf had, komen niet overeen met de geleverde kwaliteit.

Het cijfer voor de door u geleverde kwaliteit is voor mij een 6. Reden: 1. bij bezoek en inspectie van uw vertegenwoordiger heeft hij niet geconstateerd dat een deel van de gevel niet kon worden geïsoleerd. 2. Uw werknemers waren na afloop snel weg waardoor ze waren vergeten 2 gaten te voegen. Deze zijn 2 weken later alsnog gevoegd met donkere specie in een donkere plint. Prima. Jammer dat dit dus wel kan met donkere specie, terwijl bij het isoleren alle gaten met witte voegspecie zijn gevoegd ook in de donkere plint. :-( 3. Kwaliteit van het voegwerk is niet vakkundig maar slordig aangebracht.

Beste heer Grift, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het niet naar tevredenheid uitgevoerd is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze adviseurs boren bij de inspectie volgens de richtlijnen van het SKGIKOB. Op basis hiervan mogen wij een conclusie voor de gehele gevel trekken. Helaas kunnen wij vooraf niet de gehele gevel uitboren. Ik hoop dat u dit begrijpt. De voegkleur hoort inderdaad niet licht te zijn bij een donkere plint. Mijn collega neemt contact met u op voor een afspraak voor het naar tevredenheid herstellen van de voegen en het verwijderen van de cementsluier. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek.

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.