Goed advies, goede planning en goede uitvoering

Ik heb meerdere bedrijven benaderd voor het uitvoeren van de her-isolatie van onze grote zijgevel inclusief het verwijderen van oud isolatiemateriaal. Van de Bunt was een van de weinigen die netjes reageerde en op redelijke termijn een afspraak maakte. De adviseur die langskwam om het werk op te nemen was zeer deskundig en realistisch. De offerte volgde snel en die viel ons niet tegen! De planning verliep vlot. De werkzaamheden zijn conform de planning uitgevoerd. Ben meer dan tevreden.

Alles klopt

De offerte was uitgebreid en duidelijk Planning accuraat, hadden direct alle gegevens bij de hand En dan de 2 mannen die het uitvoerden (ben helaas hun namen vergeten) ware toppers, deskundig en gemotiveerd Top bedrijf !

Fantastische klantenservice

Wat een geweldige service! 10 uit 10! Ik schrijf nooit reviews, maar neem nu speciaal de moeite. Ik heb 6 jaar geleden spouwmuur isolatie gekregen, naar volle tevredenheid. Ik stuurde nu een mailtje met een vraag of ze een tip hadden voor het zelf een klein hoekje na-isoleren waar onvoldoende parels nog leken te zitten. Ik werd onmiddellijk gebeld, en binnen 2 weken is er een inspectie gedaan, en het stukje muur is direct nagevuld. Ik ben oprecht blij geworden van zulke klantvriendelijkheid! Bedankt!

Ontevreden over uitvoering en resultaat spouwmuurisolatie

Op basis van beoordeling door adviseur zou er 40 m2 spouwmuur geïsoleerd worden. De uitvoering zelf vond ik nogal gehaast en rommelig. Na een week heb ik warmtefoto’s laten maken en hieruit bleek dat op twee grote plekken nog veel warmte weglekte. Van der Bunt heeft nog iemand gestuurd om dit na te vullen met isolatie en nog twee boorgaten te vullen die vergeten waren te vullen. Het bleek dat er niet nagevuld kon worden vanwege spouwmuurvervuiling en een latei boven een groot voorraam. Er is minder geïsoleerd dan besproken en ik merk eerlijk gezegd na twee weken nog niet veel van de isolatie. De achtergelaten cementresten en werden niet opgeruimd. Ik kan dit bedrijf helaas niet aanbevelen voor spouwmuurisolatie als je een ‘oudere’ woning hebt met kans op spouwwmuurvervuiling. Ik vond het advies niet ‘eerlijk’ genoeg. Ik had de verklaring die het bedrijf achter gaf graag vooraf geweten, dan had ik het niet laten uitvoeren.

Top Isolatiebedrijf

- Heldere intake met goede informatie en duiding van de mogelijkheden - Duidelijke Offertes - Snelle planning en uitvoering - Prettige communicatie - Prima uitvoering - Fantastisch resultaat

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Bij het vervangen van een kozijn bleek dat de isolatiekorrels los zaten en naar buiten kwamen. Op mijn mailtje naar van de Bunt werd snel gereageerd en al spoedig kwam men inspecteren. Ondanks dat het geen fout was van van de Bunt werd het probleem vakkundig opgelost , het personeel was vriendelijk en meedenkend. Kortom het is prima voor elkaar gekomen !! , en wij zitten er weer warmpjes bij.

Zeer tevreden over fa. Van de Bunt Isolatie. Werken vlot en netjes. Prettig contact met medewerkster op kantoor. Betrouwbaar en eerlijk bedrijf. Vloeren defember 2023 en spouwmuur januari 2024 laten isoleren, zeer tevreden. Absolute aanrader.

Teleurstellend maar super opgelost

Voor de spouwmuur isolatie van mijn huis was ik door een architectenvriend naar vd Bunt verwezen. Nadat ik mij had aangemeld kwam er vrij snel een vertegenwoordiger die mijn huis bekeken heeft en toen, vanwege de al aanwezige glaswol, geadviseerd heeft om na te isoleren met glaswol. Ik heb de offerte geaccepteerd. De volgende stap was dat er iemand kwam om het huis natuurvrij te maken. Deze meneer vertelde echter dat de ruimte in mijn spouwmuur op veel plaatsen eigenlijk te krap was voor glaswol na-isolatie, dat hij de zaak had gebeld en dat er mogelijk toch een andere isolatie in moest. De mensen die vervolgens de isolatie kwamen aanbrengen wisten hier niets van en hebben de achtergevel niet kunnen isoleren omdat de ruimte te krap was (m2 zijn overigens wel in mindering gebracht op de rekening). Al met al heeft dit mijn vertrouwen in de zaak geen goed gedaan. Daarnaast trof ik toen ze weg waren op de oprit, bij de voordeur en op de vensterbanken best wel veel opgedroogd cement aan dat moeilijk/niet te verwijderen is. Geen idee of dit normaal is. Nagekomen bericht: Nadat deze review was geplaatst ben ik benaderd door van de Bunt en hebben zij op korte termijn het cement keurig op geruimd en werd er bij mij de dag nadat ik door ze was gebeld met oprechte excuses over hoe het was gelopen een prachtig boeket bloemen afgeleverd. Het maakt veel goed dat mijn teleurstelling zo adequaat en prettig werd opgepakt.

Een aanrader

Een prima ervaring met de isolatie van vloer en muren. Een bedrijf met service hoog in het vaandel en bovenal vriendelijk en vakkundig personeel. Een aanrader om met van de Bunt in zee te gaan bij isolatie van het huis.

Uitstekende service!

Er was eerder plek dan initieel vermeld, daar werd helder over gecommuniceerd en alles was uiteindelijk heel snel geregeld. Een deel van de spouwmuur was bij het vullen niet zeker of dit kon, dus dit is achteraf keurig uitgezocht en twee weken later was het alsnog gevuld.

Eerste klas vakmensen

Heel voortvarend hebben de eerste klasse vakmensen met zorg voor de omgeving onze woning voorzien van spouwmuurisolatie. Een voorbeeld hoe hedendaagse technieken bij ambachtslieden in goede handen zijn.

Bedrijf is PROFESSIONEEL, KLANTVRIENDELIJK en BEHULPZAAM

Door een onverwacht incident (medisch) moest de afspraak op het laatste moment veranderd worden en dat was geen enkel probleem voor Van de Bunt Isolatietechniek B.V. Bij de werkzaamheden (vloerisolatie) werd er keurig gewerkt waarbij geen noemenswaardige verstoring van de woonruimte veroorzaakt werd. Er werden duidelijke foto's gemaakt van het resultaat waarbij ook de labels duidelijk vastgelegd werden. Een bedrijf dat de werkzaamheden uitvoert zoals afgesproken, waarbij geen problemen te melden zijn, gewoon goed en dat is tegenwoordig helaas meer uitzondering dan normaal. 100 % een aanrader!!!!

Door werkzaamheden op onze zolder was de PIF beschadigd. We mochten langs komen voor een stuk PIF en band. We zijn heel vriendelijk geholpen. Hartelijk bedankt voor de goede service.

Netjes en klantvriendelijk bedrijf.

Positieve ervaring met Van de Bunt, van de persoon die het werk aanneemt tot de mensen die het uitvoeren. Er wordt goed werk geleverd volgens afspraak en alles wordt netjes/schoon achter gelaten met vriendelijk personeel.

Hele aardige vakmensen en isolatie is perfect aangebracht

Wij hebben isolatiefolie laten plaatsen onder onze vloer. Gelukkig hebben wij een vrij hoge kruipruimte dus dat was fijn voor de medewerkers. Hele aardige vakkundige mannen die het met plezier voor ons hebben aangebracht. Administratief verliep ook alles prima en de adviseur heeft alles in begin uitgebreid uitgelegd. Fijn dat hij aan huis kwam dat vinden wij prettiger dan alleen via internet afspraken maken. Al met al Perfect bedrijf een aanrader.

Onze vloer is geïsoleerd. We zijn tevreden

Onze vloer is geïsoleerd. Wij zijn tevreden over de informatievoorziening die vooraf geleverd werd over de werkwijze van isolatie en de procedure over de afhandeling van de subsidie. De offerte was helder, duidelijk en overzichtelijk en komt overeen met de mondelinge informatie vooraf. Jammerlijk dat gemaakte afspraken voor de werkzaamheden meerdere keren werden afgebeld en verzet (kapotte machine, kapotte auto enz). Verder kan helaas niet controleren of de werkzaamheden correct zijn uitgevoerd, kan niet in de kruipruimte en heb geen foto van de werkzaamheden. De medewerkers waren correct en klantvriendelijk. Wij gaan dan ook ervan uit dat alles goed is gegaan.

geweldig

Dakisolatie binnenzijde woning: Allereerst de vertegenwoordiger, Rinaldo, had een duidelijk verhaal en uitleg. Later nog even bellen voor een vraag, geen probleem. De offerte snel binnen en een week of 8 later gingen zij al aan de slag bij ons. Isolatiemateriaal betrof pirplaten en daarna afgewerkt met witte platen. Het ziet er prachtig uit. Jos, John en een leerling wiens naam ik ben vergeten, hebben prachtig werk afgeleverd. En het was ook nog eens super gezellig met hun over de vloer. Via hun site kun je ook gelijk je subsidie aanvragen, handig! Ik zou zeggen, niet verder zoeken voor dakisolatie, Vd Bunt bellen!

Wat een toppers!!

Geweldig dat we met voorrang geholpen konden worden. Er wordt goed meegedacht. Al met al zeer klantgericht! De mannen die de klus geklaard hebben deden dit in goed overleg en alles was perfect opgeruimd. Grote klasse! Bedankt Kevin, Dennis en David!!

Wat problemen onderweg, maar uiteindelijk goed opgelost

Het ging niet helemaal zonder slag of stoot, door een niet-presterende onderaannemer (ik heb begrepen vdBunt inmiddels geen gebruik meer maakt van deze gasten; dat is goed nieuws). Maar uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost door vdBunt. En het eindresultaat telt: ons gasverbruik is aanmerkelijk gedaald. Dus toch een ruime voldoende.

perfecte werkzaamheden

Vooraf een goede en vakkundige calculatie gedaan met de daarop uitgevoerde werkzaamheden. Zeer snel en correct uitgevoerd met een aardige en vakkundige 'bemanning'. Gevuld met een goede kwaliteit minerale wol i.p.v. PUR schuim. Van de komende winter gaan we dit hopelijk merken. Via hun site kun je ook gelijk je subsidie aanvragen, erg handig en scheelt uitzoekwerk. TOP.

Topbedrijf Van de Bunt Isolatietechniek

I.v.m. situatie kruipruimte moest het een aantal keren worden uitgesteld, maar bedrijf communiceert goed én denkt mee. Vriendelijk personeel, werkt snel en netjes. Raad dit bedrijf absoluut aan.

Van de Bunt Isolatietechniek een topbedrijf!

Duidelijke uitleg door medewerkers. Vriendelijk en behulpzaam bij alle vragen. Van de Bunt Isolatietechniek is echt een aanrader.

Betrouwbaar en kundig, zeer tevreden over de geleverde dienst!

Zeer kundig en professioneel bedrijf. Goede communicatie ook tijdens de klus, er werd goed meegedacht. Dit bedrijf raad ik absoluut aan!

Kundige mensen, duidelijke communicatie, fijn bedrijf!

Onze gevels: voor, achter en zijkanten waren snel gevuld met isolatie. Ze werkte slim en keihard moet ik zeggen. Erg onder de indruk van dit bedrijf vanwege hun professionele en duidelijke aanpak.

zeggen wat zij doen, doen wat zij zeggen!

snel offerte / duidelijke uitleg bij vragen goede uitvoering door vriendelijke medewerkers vriendelijke dame aan de telefoon om een misverstandje te bespreken direct gecorrigeerde factuur

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.