Hele goede monteurs!

Geen gedoe, echte professionals die het snel en efficient doen. En uitleg geven wat ze doen als je daar om vraagt.

Heel tervreden, vriendelijke jongens snel gewerkt en alles schoon gemaakt. Voeg op het huis aan gepast ( wit/zwart) en goed uit gelegd wat ze gingen doen . En hoe ze op die ladders staan 🙈 Top bedrijf bedankt

Alles is vrij snel gebeurd

Een email met fotos heb ik al 2 weken geleden opgestuurd naar jullie emailadres ,daar ik een opmerking had ,nadat het personeel weg was. Een Tip ,laat het personeel adviseren ,dat alle raampjes gesloten moeten zijn. Het is n.l. zo ,dat toen ik in het toilet kwam ,ik schrok van de ravage ,veel stof en ar ook lag er veel in gruzelementen op de tegelvloer. Een glas in loodraampje en beeldjes kapot ,maar ook de rand van de tegels van het nog niet zolang geleden vernieuwde toilet ,is beschadigd . Heel jammer. Helaas heb ik hierop nog niets gehoord! Dus adviseer uw personeel ,dat ze nachecken of alle ramen dicht zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Er is inmiddels contact geweest met mevrouw. Een dag voordat de werkzaamheden starten versturen wij een automatische e-mail met een aantal punten waar de bewoners rekening mee kunnen houden, o.a. het vrijhouden van parkeerruimte en het advies om de ramen te sluiten voor aanvang van de werkzaamheden. Mevrouw heeft deze e-mail helaas niet ontvangen.

Erg netjes en secuur gewerkt

Ik heb een huis uit 1935 met een fraaie knipvoeg. Nadat de spouwmuur geĂŻsoleerd was, was het zoeken naar de gaatjes die gemaakt zijn. Alles werd netjes opgeruimd. Ik ben heel tevreden over de dienstverlening

Van de Bunt is een vakkundig bedrijf met goede mensen die het werk netjes en schoon uitvoeren.

In alle opzichten positief!

Meest opvallend: vriendelijkheid en geen spoortje rommel achtergelaten.

Duidelijke uitleg, goede hulp, klantvriendelijk.

Goed geholpen. Ze waren wel iets te vroeg bij ons en hebben per ongeluk een muur extra gedaan.

prettig bedrijf om zaken mee te doen.

vanaf het moment dat de vertegenwoordiger langs kwam tot en met de laatste werkzaamheden flexibel en fijn om mee te werken. prettige mensen en goede kwaliteit.

Zeer Correct personeel. Uitvoering uitstekend

Krijg melding type rating.

Goeie gasten

Netjes gewerkt

Vriendelijk personeel, werkte rustig en gestaag. Alles strak afgewerkt.

Zie boven

Knipvoegen slordig hersteld

Qua prijs is Van de Bunt interessant maar ik vind dat de knipvoegen heel slordig zijn hersteld. Ik twijfel er ook sterk aan of er wel daadwerkelijk met de beloofde 14 mm boor is gewerkt omdat de gaten echt fors waren en er op de factuur ook staat dat er met 16 mm is gewerkt. Of de isolatie op zich bevalt kan ik in de winter pas beoordelen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw De Greef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent over de knipvoeg. Wilt u contact met ons opnemen? Dan komen wij uiteraard langs om de knipvoeg netjes naar tevredenheid te herstellen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Uitstekend werk geleverd.

Komen afspraken na, zijn betaalbaar en leveren uitstekend werk.

Goede ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes gewerkt en afspraken zonder problemen nagekomen. Top.

Snel en professioneel gewerkt

volgens afspraak, snel, netjes gewerkt

Uitgevoerd conform verwachtingen

Spouwmuurisolatie (Supafil) uit laten voeren. Dat is goed en netjes gedaan. Vanwege minder goede ervaringen bij de buren, wel vooraf zelf de benodigde checks uitgevoerd (waar liggen kabels, controle kruipruimte, etc) en voorafgaand aan de werkzaamheden e.e.a. goed doorgesproken, met de nadruk dat het netjes gedaan moet worden.

Goede service, nette levering.

Ondanks de pech dat bij het boren van de ventilatiekanalen een waterleiding werd geraakt verder erg goede service. Netjes gewerkt, keurig alles weer opgeruimd en aangeveegd. Wel een hele dag zonder water gezeten aangezien de loodgieter aan het einde van de middag pas kwam. Volgende keer misschien wel prettig om te vermelden welke loodgieter er komt. Nu wacht je en hoop je maar dat er iemand komt maar je kunt niet even bellen met de loodgieter hoe laat je hem kunt verwachten.

Super aardige vaklui

Perfect- werken netjes, zijn aardig!! Gaatjes keurig dicht en niet meer te vinden. Absoluut een aanrader.

Wederom zeer prettig, snel en vakkundig geregeld door vriendelijk personeel

Na vloerisolatie nu ook de muur laten isoleren, goed advies gekregen. Bij installatie werd er eerlijk aangegeven dat twee kokers niet nodig waren te plaatsen wat weer geld scheelde, die eerlijkheid waardeer ik enorm. Vriendelijk personeel dat keurig op tijd komt, de locatie netjes en schoon achterlaat en zelfs de schoenen uit wil doen als ik ze binnen vraag voor een kopje koffie :-) Aanrader, en ook prijstechnisch zéér concurrerend!

Duidelijk verhaal, goede uitleg en prima medewerkers

Informatie gevraagd over vloerisolatie. Pur werd ons niet aangeraden vanwege het gebruik van een "puf" voor de luchtwegen door mij. In plaats daarvan PIF genomen. Een soort deken die uit laagjes bestaat en onder tegen de vloer gemonteerd wordt Vriendelijke medewerkers die de klus naar volle tevredenheid in een ochtend geklaard hebben. Wij hebben vloerverwarming dus het resultaat zullen wij komende winter moeten gaan merken.

Snelle reactie en prima uitvoering

Naar aanleiding van de vraag snelle reactie en offerte. Prima snelle uitvoering

Vriendelijk personeel

Naar onze mening was niet overal de juiste dikte aangebracht. Van de Bunt maakte daar helemaal geen probleem van en kwamen terug om dit naar onze tevredenheid in orde te maken. Dit gegeven wordt door ons zeer gewaardeerd.

Goede service, uitmuntende medewerkers

Het was een uitdaging om zo dicht mogelijk bij ons huis te komen, er werd uitstekend mee gedacht door de medewerkers en het werk is keurig afgeleverd. In eerste instantie was ik bang dat ze weer rechtsomkeer weg zouden gaan maar ze zijn de uitdaging uitstekend aan gegaan.

Bij de intake ging het niet vlekkeloos en er was onduidelijkheid over de offertes waardoor een verkeerd team was aangestuurd. Het zou beter zijn om een bevestiging te sturen met het uit te voeren werk. Dan was dit niet gebeurd. Verder prima resultaat!
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Er komt een adviseur van het bedrijf langs, deze geeft goede adviezen en een eerlijke prijs. Uitvoerders waren keurig op tijd en komen de afspraken na.
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Filter op Taal