prima klantgericht bedrijf

Goede communicatie. Vriendelijke jongens in de uitvoering en erg netjes gewerkt.

Snelle, betrouwbare en deskundige mensen bij v.d. Bunt

Wij zijn erg tevreden over de informatie voordat wij akkoord gingen met het aanbod. Advies was erg deskundig en betrouwbaar. Uitvoering van de werkzaamheden prima. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Medewerkers erg prettig in contact, werken snel en netjes. Fijn bedrijf, ga met dit bedrijf in zee en niet met een beuner.

zeer goed!!

Goede advies, netjes afgewerkt en alles netjes opgeruimd...

Uitstekend.

Keurig op tijd. Vriendelijke personen en naar onze mening vakkundige uitvoering.

Goed werk geleverd door prettige mensen

Snelle reactie op aanvraag voor een offerte. Snelle en duidelijke offerte. De opdracht kon snel ingepland worden. Contact met planning verliep prima. Deskundige en vriendelijke medewerkers met wie het prima communiceren was bij de uitvoering van de klus. Tevreden dus!

Alles conform afspraak

Vloerisolatie met PUR schuim hier laten uitvoeren omdat van de Bunt van een aantal bedrijven de voordeligste was. Adviseur is langs geweest voor advies en ik heb direct offerte ontvangen. Monteurs zijn op afgesproken tijd gekomen, spraken Nederlands waardoor ik nog een en ander kon afstemmen en overleggen. Ze hebben alles in ruim 2 uur gedaan en hebben de boel na afloop netjes opgeruimd. Na inspectie kruipruimte door mezelf een ruime week later heb ik gezien dat er niks vergeten is en dat laagdikte (op het oog) ruim voldoet aan de dikte en alles er netjes uit ziet. Ben zeer tevreden, over de kwaliteit van het schuim kan ik als leek niks zeggen dat zal de tijd moeten leren.

Doen wat ze beloven

Resultaat was meteen merkbaar, huis van 1932 is van spouwisolatie voorzien. Snijvoeg is in originele staat hersteld, nauwelijks te zien waar de gaten hebben gezeten. Mannen hebben alles schoon achtergelaten en goed werk afgeleverd.

uitstekende prijs kwaliteit verhouding / klantvriendelijke monteurs

uitstekende prijs kwaliteit verhouding / klantvriendelijke monteurs

Keurige afhandeling

De klus kon niet in een dag afgemaakt worden door verschillende omstandigheden, maar voor het ongemak kregen we een paar dagen later een bloemetje.

Echte vakmensen

Waren ruim voor de tijd aanwezig Werken snel en netjes En lieten de werkplek schoon achter

Geen nazorg

Aantal jaren geleden isolatiekorrels in de spow door van der Bunt laten uitvoeren, elke winter zijn de korrels rondom de woning te vinden, hierbij hebben ze onvoldoende lijm gebruikt. Een keer met de adviseur gebeld, gaf aan dat ik het zelf moet oplossen door de naden te dichten, terwijl de korrels niet naar buiten horen te komen. Heel slechte ervaring met het bedrijf hierdoor.

Beste heer Abdessalami, Vervelend dat u last van de losse parels hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Normaal gesproken wordt u in deze situaties doorverwezen naar ons kantoor, wij zorgen ervoor dat het probleem netjes opgelost wordt. Wilt u contact met ons opnemen, zodat wij het probleem alsnog naar tevredenheid opgelost kan worden? Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Prima ervaring van begin tot eind. De vloer- en spouwisolatie is vakkundig uitgevoerd. Het resultaat is een veel aangenamer binnenklimaat in de winter.

Professioneel werk door een team, dat netjes werkt en de werkomgeving schoon en opgeruimd oplevert.

Professionaliteit in zowel de technische uitvoering als omgang met de klant en zijn spullen en de omgeving. Het is vanzelfsprekend dat er geluidsoverlast is tijdens de uitvoering van de isolatiewerkzaamheden. Ik vind dat het uitvoerend personeel als een team aan het werk is.

inmeting (boven de grond) bleek niet juist. Maar is later wel recht gezet

De inmeting van de oppervlakte is boven de grond gedaan. Bij de uitvoer van de werkzaamheden (onder de grond) bleek een deel van woning die boven de grond was ingemeten niet toegankelijk. Verder ben ik wel tevreden over de uitvoer van de werkzaamheden, maar ik hoop nog wel op een gedeeltelijke restitutie. Nadat ik had laten weten dat er iets mis was gegaan is er inderdaad een credit nota verstuurd.

Beste Diederik, Wij hebben geprobeerd in contact met u te komen, maar dat is helaas nog niet gelukt. Het klopt inderdaad dat het opmeten van de kruipruimte boven de grond gedaan wordt, dit heeft met Arbo-technische redenen te maken. Graag zou ik u hier meer uitleg over geven. Wilt u contact met ons opnemen, zodat wij de niet uitgevoerde meters netjes kunnen verrekenen? Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Duidelijk, snel en adequaat

Geen poespas. duidelijke uitleg en toelichting. Vriendelijke vaklui. Wilden zelfs nog stofzuigen :-). Ook wat betreft het advies welke isolatiemiddelen aan te laten brengen was dit nuchter, helder en eerlijk advies.

Helder en geen gedoe

Uitgenodigd voor spouw en zolder isolatie. Helaas werd meteen duidelijk dat zolder niet mogelijk was (helemaal vol), dat was niet eerder gemeld. (daarom geen 5 sterren) Uiteindelijk wel de spouw laten isoleren. Is prima gedaan, wel in 2 dagen omdat 1 van de spuiten het niet goed deed. De installateurs konden er niet mee verder werken en dus is de volgende dag het werk afgemaakt.

Op tijd, professioneel, netjes en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Op tijd, professioneel, netjes en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Perfect van A tot Z

Voortraject: Van de Bunt heeft eerst de spouw gecontroleerd met een camera op diverse plekken om de staat te bekijken. Andere partijen deden dit niet. Na diverse offertes was van de Bunt veruit de scherpste qua prijs. Uitvoering: De heren waren keurig op tijd en hebben eerst gekeken naar de plek van de schoorsteen en eventuele andere obstakels. Daarna zijn ze aan het werk gegaan. Het woord pauze kennen ze niet want ze hebben bijna in 1 stuk doorgewerkt (isolatie spouwmuur vrijstaande woning) Na de werkzaamheden werd alles keurig opgeruimd. Resultaat: Veel meer comfort in huis. In de nacht daalt de temperatuur minder snel en ook de bovenverdieping is nu erg comfortabel. We hebben veel bedrijven over de vloer momenteel aangezien we de hele woning aan het verbouwen zijn maar als ik naar deze uitvoerder kijk dan is dit echt een 10

Prima ervaring

Positief

Prima in orde

Wij hebben de spau-muren laten isoleren. Alles is prima verlopen en zonder problemen.

Zeer netjes en snel gewerkt!

- De jongens arriveerden op tijd op de afspraak - Van te voren bij ons ter plekke overleg over de werkwijze en volgorde van de acties - in huis en buiten netjes werken en schoon weer afleveren - afmelden als de werkzaamheden zijn uitgevoerd kortom prima gedaan!

Nette vertegenwoordiger en aardige uitvoerders

Bij aankomst hadden de uitvoerders weinig of geen gegevens van mijn woning. Dachten dat mijn woning een tussenwoning zou zijn ipv twee onder een kap. Heb toen zelf met Juan gebeld en daarbij de telefoon aan de uitvoerders gegeven. Ze vertelden mij dat ze Juan niet kenden of ooit gezien te hebben. Zou wellicht aanbeveling zijn? Na het telefoontje zijn ze aan de gang gegaan. Vlotte werkers! Ik vraag me echter af hoeveel isolatiemateriaal is ingespoten daar op sommige plakken niets inging en de "boorder" zei dat de hoeken van de muur voor en achterpui massief waren. ??? Dus het aanbrengen van 96 m2 lijkt me sterk overdreven.

Beste heer Janssen, Hartelijk dank voor uw reactie, wat vervelend dat er onduidelijkheden bij de uitvoering waren, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij hebben u per e-mail toelichting gegeven wat betreft de situatie. Graag komen wij nogmaals langs om te situatie wat betreft de massieve delen te bekijken. Indien dit het geval is, zullen wij deze meters van de factuur aftrekken. Met vriendelijke groet, Van de Bunt Isolatietechniek.

Super snel en goed

Goed gedaan kijken niet op een cuubje meer of minder. Ik heb het resultaat binnen 24 uur al kunnen merken.

Supernetjes en meedenkend

Keurig gebeld dat ze wat eerder konden komen (wat heel goed uitkwam op Sinterklaas). Meteen in de kou aan de slag met boren en daarna met vullen. Een geoliede machine! De oude ventilatie roosters werden keurig vervangen, het metselwerk was prima. Wat ik helemaal goed vond was dat ze een rare constructie door de muur met koperen buizen (waarschijnlijk iets van vroeger, jaren 30 huis) die bij onze badkamervloer uitkwam ook netjes verwijderd en dichtgemaakt hebben!. Ik merkte meteen het verschil in warmte in ons huis. Ook nog advies gehad over metsel/voegwerk wat waarschijnlijk toch een keer opnieuw moet worden gedaan. Al met al een prima ervaring.

Uitstekende uitgevoerde isolatiewerkzaamheden

Scherpe offerte en de vloerisolatie (pur) is netjes aangebracht volgens offerte. Super netjes gewerkt en achtergelaten. Mijn complimenten voor de heren. Ik heb jullie al aanbeveelt bij onze vrienden. En wouw, wat een verschil nu met vloerisolatie.