Goed werk. Prima

Snel en netjes

fa. van de Bunt doet wat ze hebben beloofd!

Isolatiewerkzaamheden uitgevoerd cf. offerte. Door de informatie van de accountmanager is er vrijwel direct veel vertrouwen in deze firma. In totaal 79 m2 behandeld met PUR isolatieschuim. Laagdikte van ca. 10cm adequaat aangebracht onder de breedplaatvloer. Heel netjes gewerkt en goed gecommuniceerd zowel voor, tijdens en na de uitvoering. Administratie en verwijzingen naar instanties door kantoormedewerkers prima afgehandeld. Aan het einde van de werkzaamheden alles zeer netjes opgeruimd onze complimenten! Nu zeer benieuwd naar het effect!

Van de Bunt werkt met enthousiaste medewerkers die hun vak verstaan.

Zowel de medewerkers op kantoor als die van de praktijk stralen enorme betrokkenheid uit. De muurisolatie werd vakkundig en secuur uitgevoerd. Na het klaren van de klus werd er ook goed "opgeruimd". Kijken uit naar de volgende klus, het aanbrengen van de kruipruimte isolatie.

Beleefd, vakkundig en snel

Fantastische ervaring gehad. Woonkamer is na isoleren van de vloer voelbaar aangenamer.

Uitstekende inzet, vakkenis en ervaring

De twee ploegen voor muurisolatie en vloerisolatie hebben hard gewerkt en hebben met inzet het huis geïsoleerd.

Vakwerk tegen reële prijs.

Van eerste bezoek t/m aanbrengen isolatie vakwerk, gedaan door zeer prettige medewerkers.

Vlotte werkzaamheden

Was negatief maar de vrouw wilde het dus vandaar dat het gebeurd is merk nu ook wel dat het klimaat warmer is in huis gr Peter en een blijde vrouw

Klantvriendelijk en net bedrijf!

Het contact verliep van begin tot eind goed. De adviseur gaf eerlijk en goed advies, zonder het gevoel dat iets werd opgedrongen! Eenmaal akkoord met de offerte, kon de isolatie op korte termijn plaatsvinden en de uitvoerders daarvan gingen ook netjes te werk! Conclusie; wij zijn blij dat we bij vd bunt terecht gekomen zijn!

Goed advies en een prettige snelle uitvoering van het werk

Tijdens het maken van de offerte werd er deskundig geadviseerd om de mogelijkheden om te isoleren. De uitvoering verliep vlot De prijs kwaliteit is prima Een aanrader als je je huis wilt laten isoleren.

Prima werk

Netjes werk geleverd en snel

Geweldig uitgevoerd...top gasten

Ben zelf hoofd uitvoerder in de bouw geweest...dit is heel goed en netjes uitgevoerd...nogmaals top gasten.

Afspraak goed gepland, netjes gewerkt

Prima oplevering

Erg goed, deskundig personeel

Nette offerte. Bedrijf met verstand van zaken. Netjes personeel dat keurig werkt heeft geleverd

Snel en vakkundig

Al duurde het even voordat ze de isolatie aanbrachten ivm de bouwvak, zijn we er erg blij mee. Ruim voor de winter is de klus geklaard en toen de heren ermee begonnen, waren ze snel klaar. We kozen voor vd Bunt vanwege een kennis die al ervaring had met hen en na vergelijken van meerdere offertes kwam dit bedrijf als het meest betrouwbaar uit de bus. Goede prijs kwaliteit verhouding en een professionele werkwijze.

Duidelijk snel en netjes

Op tijd duidelijke uitleg

Snel en keurig werk geleverd.

Alle contacten verliepen soepel. De planning was iets minder, omdat de mannen om 7.45 uur op de stoep stonden ipv 12.00 uur, zoal afgesproken. Geen probleem. Netjes opgeruimd. Hoe het gaat werken zal komende tijd wel merkbaar zijn. Ik ben in elk geval tevreden.

prima voor elkaar. Netjes gewerkt

prima voor elkaar. Netjes gewerkt

Uitstekend: aanbevelenswaardig

Uitstekend de werkzaamheden verricht en zeer netjes alles na afloop schoongemaakt. Bijzonder prettige medewerkers

Snel en netjes uitgevoerd.

Goede uitleg over de werkzaamheden. Vlot uitgevoerd en na die tijd alles keurig opgeruimd.

Onze ervaring met van de Bunt is uitstekend

Vanaf de opname tot de uitvoering van spouwmuur en vloerisolatie is alles tot in de puntjes uitgevoerd. De medewerkers zijn erg netjes en superbeleefd. Wij kunnen van de Bunt aan een ieder aanbevelen !!

Prima!

Werkzaamheden netjes en volgens afspraak verricht.

Uitvoering top uitgevoerd door het installatieteam!

Betreft Spouwmuur isolatie. Na een mail naar vd Bunt, een afspraak gepland bij ons thuis met een vertegenwoordiger. Keurig op tijd en alles is opgemeten qua m2. Daarna een aantal proefboringen in de diverse gevels om met een duimstok en endoscoop de spouwdikte te bepalen en te checken op metselbaarden. De proef gaten netjes dicht gestopt op kleur van voeg. Ivm onze situatie advies Hr+++ parel gekregen en verschillen besproken met Suprafill. Keuze HR++9. De zelfde avond offerte. Ivm onze eigen agenda pas paar maanden later offerte bevestigd. Maar was nog zelfde prijs. Na orderplaatsing gemaild naar de planning voor een installatie afspraak. De reactie hierop duurde wel even maar uiteindelijk 3 data gekregen. Persoonlijk zou ik de klant dan even bellen om de afspraak te bevestigen. Nu kreeg ik 1 dag van te voren de bevestiging en moest nog ea regelen qua parkeerplaatsen etc. Dit was wat krap tijd. Mogelijk erg druk bij de planning. Klein verbeterpuntje voor de afdeling planning. Op de dag van installatie 18-9-2020 waren de twee monteurs perfect op tijd en hebben zich keurig voorgesteld. Voor aanvang van werkzaamheden keurig alles besproken incl een checklist. Toen werden de ladders gepakt. Het boren verliep zeer snel (wel veel lawaai maar maar was bekend) Zoals afgesproken zijn er vervangende gietijzeren roosters geplaatst die passen bij onze jaren 30 woning. Hier heeft een van de heren veel aandacht aan besteed om deze netjes te monteren. Hierna zijn alle gaten afgevuld met HR+++ parels en erg netjes op kleur gevuld/gevoegd. Na een paar uur drogen moet je echt zoeken om de gaten te vinden. Na afloop is alles netjes aangeveegd en hebben ze zelfs al het afval meegenomen. Ook werden onze ramen even schoongemaakt. De klus was tussen 08:00 en 12:30 geklaard voor een jaren 30 hoekwoning. Uitermate nette en beleefde monteurs. Ik kan na 1 dag Installatie in de nazomer niet vertellen hoeveel meer conform we hebben maar ik heb er wel vertrouwen in.

Professioneel bedrijf - komt afspraken na - prijs/kwaliteit TOP!

Het team van de Bunte heeft allereerst goed uitgelegd wat hun werkwijze is en hoe de vloerisolatie wordt aangebracht. Vervolgens was het maken en het verschuiven van de afspraak prima geregeld. Barend en Miquel, "the Isolators" hebben eerst heel nauwgezet uitgelegd wat ze gingen doen en hoe het werkt met de ventilatie. Aan boord van de wagen is ook een werkplaats waar de heren zelf het nodige onderhoud kunnen doen aan bv het spuitpistool. Als je de techniek ziet en hoe deze 2 heren werken dan kan alleen maar zeggen: Respect! Ook de uitleg over de nazorg was heel goed. Je ziet eigenlijk niets van de isolatie maar we weten nu wel dat het zeer professioneel gedaan is. Prijs/Kwaliteit in prima balans!! https://www.google.nl/maps/place/Van+de+Bunt+Isolatietechniek+B.V./@52.2292041,5.5830228,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47c649fe2b19d003:0x83d952f7ef71246!8m2!3d52.2292008!4d5.5852115?hl=en&authuser=0

uitstekend

prima personeel - vakmensen

Dream team van de Bunt is top

Michel heeft ons zeer goed geadviseerd . Met 3 man sterk, ondanks de hitte , ruim boven de 30 graden, werd de klus zeer professioneel geklaard. De afwerking was ook erg goed. Je kan niet meer zien dat de mannen bezig zijn geweest. Nadat de klus, welke binnen 1 dag geklaard was (vloer en spouw isolatie ) , zorgden de mannen ervoor dat alles weer netjes werd opgeruimd. Kortom Top en...... goede prijs kwaliteit verhouding.

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.