Voor een top bedrijf in isolatietechniek moet je bij Van de Bunt zijn.

Kris en zijn maatje waren op 17 september in Harmelen (onze trouwdag) om onze vloer te isoleren. Eerst werd alles duidelijk uitgelegd hoe de situaties onder vloer was en wat hij ging doen. Voor de veiligheid moesten we het huis verlaten en konden we in restaurant Kloosterhoeve onze trouwdag beginnen met koffie en appeltaart. Na 1,5 uur was de klus geklaard en hebben Kris en zijn maatje alles keurig opgeruimd. Een professioneel bedrijf met vriendelijke mensen die alles duidelijk uitleggen, ook de afdeling planning krijgt van ons 5 sterren.

Snel gewerkt en verder alles weer netjes opgeruimd

In 4 uur klaar , van 8.00 tot 12.00 bezig

prima werk geleverd

uiterst prettige mensen goede voorlichting vooraf prima kwaliteit van het werk

In één dag vakkundig mijn spouwmuur laten isoleren :-)

Mijn ervaring met het isolatieteam van Van de Bunt was heel goed. Eerst werd me uitgelegd hoe ze het gingen aanpakken, daarna werd het werk volgens plan uitgevoerd en aan het eind werd alles netjes opgeruimd. Ik ben blij met het resultaat.

Prima snelle afhandeling van gevelisolatie

Na het zoeken op internet keuze gemaakt voor Van de Bunt, op basis van goede referenties. Dat deze terecht positief waren heb ik intussen ervaren. Snelle en vakkundige afhandeling door een uitermate beleefde en betrokken werknemer. Puntje van aandacht; jammer dat er toch nog een, zij het zeer kleine, hoeveelheid piepschuim korrels op straat beland tijdens de uitvoering. Nu afwachten wat de isolatie gaat opleveren qua comfort en energiebesparing.

Prima werk conform afspraak snel en kundig uitgevoerd

Het adviesgesprek voorafgaand aan de offerteaanvraag was heel duidelijk en to the point. De adviseur zag als eerste dat de kruipruimte alleen bij de ingang niet diep genoeg was voor spuiten van pur, maar verderop wel. Dat konden wij makkelijk zelf verhelpen, zodat pur isolatie toch kon worden aangebracht. Van de Bunt was op de afgesproken tijd bij mijn huis voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Het werk is snel uitgevoerd. De communicatie was steeds heel vlot en duidelijk. Het digitale offerte- en factuursysteem werkt heel goed en helder. Ook is van de Bunt telefonisch goed te bereiken.

Van begin tot eind KLASSE

Vakbekwaam personeel dat alle afspraken zeer netjes na kwam.

Snel,

Snel, heb zelf niet gekeken onder de vloer ik neem aan dat het goed gebeurd is

Fantastisch

Zeer vriendelijke, goede en kundige medewerkers. Bovendien contactueel ook goed. Werk werd snel en kundig uitgevoerd. Ben er zeer tevreden over.

Prima.

Keurig werk, attente organisatie en planning, prettige mensen.

Hele goede monteurs!

Geen gedoe, echte professionals die het snel en efficient doen. En uitleg geven wat ze doen als je daar om vraagt.

Heel tervreden, vriendelijke jongens snel gewerkt en alles schoon gemaakt. Voeg op het huis aan gepast ( wit/zwart) en goed uit gelegd wat ze gingen doen . En hoe ze op die ladders staan 🙈 Top bedrijf bedankt

Alles is vrij snel gebeurd

Een email met fotos heb ik al 2 weken geleden opgestuurd naar jullie emailadres ,daar ik een opmerking had ,nadat het personeel weg was. Een Tip ,laat het personeel adviseren ,dat alle raampjes gesloten moeten zijn. Het is n.l. zo ,dat toen ik in het toilet kwam ,ik schrok van de ravage ,veel stof en ar ook lag er veel in gruzelementen op de tegelvloer. Een glas in loodraampje en beeldjes kapot ,maar ook de rand van de tegels van het nog niet zolang geleden vernieuwde toilet ,is beschadigd . Heel jammer. Helaas heb ik hierop nog niets gehoord! Dus adviseer uw personeel ,dat ze nachecken of alle ramen dicht zijn bij aanvang van de werkzaamheden.

Er is inmiddels contact geweest met mevrouw. Een dag voordat de werkzaamheden starten versturen wij een automatische e-mail met een aantal punten waar de bewoners rekening mee kunnen houden, o.a. het vrijhouden van parkeerruimte en het advies om de ramen te sluiten voor aanvang van de werkzaamheden. Mevrouw heeft deze e-mail helaas niet ontvangen.

Erg netjes en secuur gewerkt

Ik heb een huis uit 1935 met een fraaie knipvoeg. Nadat de spouwmuur geïsoleerd was, was het zoeken naar de gaatjes die gemaakt zijn. Alles werd netjes opgeruimd. Ik ben heel tevreden over de dienstverlening

Van de Bunt is een vakkundig bedrijf met goede mensen die het werk netjes en schoon uitvoeren.

In alle opzichten positief!

Meest opvallend: vriendelijkheid en geen spoortje rommel achtergelaten.

Duidelijke uitleg, goede hulp, klantvriendelijk.

Goed geholpen. Ze waren wel iets te vroeg bij ons en hebben per ongeluk een muur extra gedaan.

prettig bedrijf om zaken mee te doen.

vanaf het moment dat de vertegenwoordiger langs kwam tot en met de laatste werkzaamheden flexibel en fijn om mee te werken. prettige mensen en goede kwaliteit.

Zeer Correct personeel. Uitvoering uitstekend

Krijg melding type rating.

Goeie gasten

Netjes gewerkt

Vriendelijk personeel, werkte rustig en gestaag. Alles strak afgewerkt.

Zie boven

Goed ingespeeld op klacht

Aanvankelijk was ik niet blij met de manier waarop de knipvoegen waren hersteld. De firma Van de Bunt heeft hier echter goed op ingespeeld en zijn het vlot in orde komen maken. Netjes opgelost!

Beste mevrouw De Greef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent over de knipvoeg. Wilt u contact met ons opnemen? Dan komen wij uiteraard langs om de knipvoeg netjes naar tevredenheid te herstellen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Uitstekend werk geleverd.

Komen afspraken na, zijn betaalbaar en leveren uitstekend werk.

Goede ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes gewerkt en afspraken zonder problemen nagekomen. Top.

Snel en professioneel gewerkt

volgens afspraak, snel, netjes gewerkt