Gewoon goed!

Na het isoleren van de kruipruimte en de spouwmuren merken wij een wereld van verschil. Ons huis is in 1965 gebouwd, en was wat betreft isolatie nou niet heel warm. Nu koelt het beneden een stuk minder af, en blijven de voeten warm. Nooit gedacht dat het zoveel verschil zal maken. Tijdens het opmaken van de offerte gaf men aan dat de wachttijd wel tot december kon zijn. Geen probleem natuurlijk. Echter worden wij een week later gebeld met de vraag "of we morgen tijd hebben" er was iets uitgevallen.. Nu zitten we er binnen 3 weken na de offerte warm bij. Top service, anders kan ik niet zeggen..

Prima fijn bedrijf

Communicatie en afspraken nakomen waren goed.Personeel vriendelijk en positief. Duidelijk in uitleg wat ze gingen doen en met welk materiaal.Wij hebben een vrijstaande woning van jaren 70 en nu dat de isolatie er in zit zowel vloer als spouw voelt het in huis al veel aangenamer. De warmt in de woonkamer is s’morgens maar een paar graden gedaald. De vloer voelt ook prettig nu we geen koude voeten meer hebben .Mochten we een koude winter krijgen is dit een luxe.

Zowel de spouwmuurisolatie als vloerisolatie uitgevoerd. Goede communicatie en vakmensen die het uitgevoerd hebben.

Vakmensen en perfecte uitvoering

Ondanks dat ik even moest wachten op de uitvoering, gezien de toenemende vraag naar isolatie van woningen. Heeft Van de Bunt Isolatie ons huis vakkundig geïsoleerd. Ik raad die bedrijf absoluut aan.

Organisatie redelijk. Het aanbrengen toppie

Wij zijn echt tevreden over de jongens die geweest zijn. Beleeft en netjes. Vakmensen. Echt toppie. Op de voorgaande factuur staat dat ze beluchting aangebracht zouden hebben voor de kruipruimte. Dit is toen niet gebeurt. Heel slecht. Deze jongens hebben dat even geregeld. En we zijn veel te vaak gebeld voor het veranderen qua datum. En van rtl zouden ze meekomen wat ook niet is gebeurd. Al met al beetje slordig. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Vr gr Gerrit v d Brink

Alleen komen wanneer het hun uitkomt

Het personeel is prima maar er zitten mensen op kantoor (managers) die er niet veel van begrijpen. Eerst proefstuk maken op plafond wat goed is en later als het echte werk begint anders opleveren dus moeten er plinten op. Ze komen wanneer het hun uitkomt en laten het je niet eens weten. Als er dan druk ontstaat sturen ze een externe club op een zaterdag.

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de uitvoering. Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen betreffende uw ervaring, helaas is dit niet gelukt. Wij hebben inderdaad besproken dat bij uitzondering een externe ploeg zou komen, zodat het werk volgens planning afgerond kon worden, gezien onze eigen specialisten vol stonden. Deze ploeg is door iemand op locatie geinstrueerd om het op deze wijze op te leveren. Vervelend dat er verwarring over ontstaan is, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Inmiddels is het werk allemaal conform opdracht opgeleverd. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek

Kundig en snel

Waren snel aan de beurt. Binnen 2 weken na 1e contact de spouwmuur geisoleert. Personeel komt kundig over.

Buitengewoon vriendelijke medewerkers die isolatie uitvoeren. Nemen de tijd om dingen uit te leggen.

Medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk, nemen de tijd om dingen uit te leggen en werken netjes en snel.

Snelle en goede service

Heren waren netjes op tijd en hebben alles goed verzorgd

accuraat, vakkundig, oplossingsgericht, goede service

Opdracht 110 m2 vloerisolatie met PUR-schuim, prettig contact met het hoofdkantoor, goede adviezen t.b.v. de uitvoering. Uitvoering accuraat, snel en schoon uitgevoerd door vakkundig en klantvriendelijk personeel.

Snel, vriendelijk, harde werkers.

Na meerdere offertes te hebben opgevraagd kwam ik bij van de Bunt. Al direct een fijn contact met de verkoper en ik werd snel gebeld of ze eerder terecht konden, omdat een andere klus was uitgevallen. Ze hebben netjes en snel vloerisolatie geplaatst. Vriendelijke harde werkers die alles netjes achter lieten. Zo hoor je als vakman met je klanten om te gaan.

Supernetjes en grondig

Top service

Garantie met 5-sterren! Na 7 jaar gewoon zonder kosten muren bijgevuld na vervangen kozijnen omdat de lijm niet alle bolletjes bij elkaar wilde houden. Absoluut aanrader voor iedereen die echt met garantie wil isoleren!

proffesioneel en zeer klantgericht

uitstekend

Vriendelijk, snel, oplossingsgericht

Goed gevoel!

Van de Bunt heeft spouwmuurisolatie aangebracht en ik ben zeer tevreden over de manier van werken, voor een hele nette prijs. Dennis was om 8 uur aanwezig en heeft 2 tussenwoningen geïsoleerd. Vakbekwaam, vriendelijk, netjes, harde werker.....kortom: top! Het is nu nog even afwachten wat de isolatie doet en hoeveel profijt ik ervan heb.....ben benieuwd. Eén klein puntje: de roosters vind ik niet mooi, ze doen goedkoop aan en lopen niet vlak met de muur (steken naar voren). Maar ja, als dat alles is:)

Zeer goed!

Erg vriendelijk en mooi werk!

Aanrader!

Vriendelijk en vakkundig personeel. Goede afspraken, duidelijke uitleg & keurig werk.

De Bunt komt z’n afspraken na! En de jongens die het werk gedaan hebben, waren heel vriendelijk en behulpzaam!

1snel, netjes en vriendelijk.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kundige mannen

Aardige vriendelijke werklui

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, adviseur had dingen aangegeven (Oa spouwborstel) wat niet uitvoerbaar was. Wel naar tevredenheid alles opgelost en uitgevoerd. Heren hebben netjes gewerkt en alles opgeruimd.

Super service!

Driekwart jaar gelden kochten wij ons huis. Dat is ooit geïsoleerd door de vorige bewoners, zelfs door de bewoners van daarvoor weer. Via via kwam ik erachter dat het werk was uitgevoerd door Vd Bunt. Nu vonden we steeds meer losse isolatiepareltjes in de tuin. Bleek een bekend probleem te zijn van een oit verkeerde lijm(leverancier). Ondanks dat wij de spouwmuurisolatie dus zelf niet hadden laten doen, kwam Vd Bunt alsnog kosteloos alle kieren dichten en de spouwmuur aan de zijkant, weer bijvullen met nieuwe pareltjes en voorzien van nu de juiste lijm. Ik zeg: GROTE KLASSE met hoofdletters Dank je wel firma Vd Bunt!

Wederom uitstekend

Plezierig en kundig personeel met oog voor de klant, voor de 2e keer de juiste keuze gemaakt

Zeer tevreden, vakkundige mensen, kunnen onverwachte problemen goed ter plekke oplossen

Spouwmuur en kruipruimte laten isoleren. Zeer tevreden. Vakkundige lui, vriendelijk, niet te beroerd om onverwachte problemen ter plekke op te lossen. Alles in goed overleg.

Nette mannen.erg vriendelijk.

Snel en kundig gewerkt.erg vriendelijke mannen.ruimden alles netjes op.

Over Van de Bunt Isolatietechniek B.V.

Van de Bunt Isolatietechniek BV is een Veluws familiebedrijf dat vanaf 2008 actief is op de isolatiemarkt en is inmiddels uitgegroeid is tot één van de grotere spelers in Nederland. Wij zijn specialist op het gebied van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en kruipruimte-isolatie. Met ons ervaren team isoleren wij jaarlijks zo'n 3000-4000 woningen, agrarische panden, utiliteits- en industriegebouwen.