Uitstekende uitgevoerde isolatiewerkzaamheden

Scherpe offerte en de vloerisolatie (pur) is netjes aangebracht volgens offerte. Super netjes gewerkt en achtergelaten. Mijn complimenten voor de heren. Ik heb jullie al aanbeveelt bij onze vrienden. En wouw, wat een verschil nu met vloerisolatie.

Prima advies en nette monteurs die goed werk willen leveren

Goed advies dat past bij de situatie en niet perse voor de duurste oplossing gaan. Ook wordt er meegedacht over eventuele subsidie. Nette monteurs die het huis en tuin achterlaten zoals aangetroffen.

Prima ervaringen vloer en spouwisolatie

Deze week heeft Van de Bunt bij ons de vloer en de spouw geisoleerd. We zijn goed geinformeerd. Contacten en planning gingen vlot en soepel. De medewerkers die het werk uitgevoerd hebben zijn vriendelijk, werken vlot en netjes en hebben verstand van zaken.

Vriendelijke netjes behulpzaam vakkundig en vlot

Ik heb de spouwmuur van mijn woning laten isoleren dmv Supafil. Je krijgt keurig de dag vooraf nog een reminder toegezonden. De uitvoerende ploeg (3 man) was heel prettig in de omgang. Er werdt nog een checklist met mij doorgenomen en zekerheidshalve onder de vloer gecontroleerd of leidingwerk in de weg zou zitten ivm de aan te brengen kruipruimte ventilatie. Er werd netjes gewerkt en ook aan t einde nog zorgvuldig opgeruimd en de mensen zijn prettig in de omgang

Tevreden

Meer dan tevreden zijn wij met uw werk, omdat alles w.b. uitvoering, het communicatieve telefonisch overleg over o.a. de stuk geraakte verwarming, het overige contact met uw financiële administratie etc. erg coöperatief is verlopen. U hebt een bedrijf dat wij absoluut zullen aanraden!

prima gedaan snel en goed werk

prima gedaan snel en goed werk

Goede klantervaring

Op een juiste wijze voorgelicht door de adviseur. Daarna goed te woord gestaan door de klantenafdeling, o.a. bij het verzetten van afspraken. Het is natuurlijk moeilijk om te beoordelen of de uitvoering op de juiste wijze gedaan is, dat gaan we zien aan de vermindering van het energieverbruik.

Deze winter geen koude voeten.

Volgens afspraak kwamen de isoleerders op tijd. Ze hebben vlot en zonder veel geluid met elkaar er voor gezorgd dat er in de kruipruimte, tegen mijn kamervloer, een dikke laag isolatie kwam. Nu al voel ik enig verschil.

goed werk , snelle werkers

Goed werk geleverd , ben zeer tevreden

Zeer corect , je weet waar je toe was, uitvoerders zeer duidelijk.

Zeer goede mensen, die dingen goed uitlegde.

Het team bestond uit 3 man, zeer nette lui en mededeelzaam, hebben het keurig achter gelaten, heel erg tevreden.

Snel, schoon en professioneel!

Vloer laten isoleren door van de Bunt, wel nog even eerst de kruipruimte vrij moeten maken (16 zakken puin) maar het resultaat mag er zijn. Alles keurig netjes en schoon gedaan. Keurig geisoleerd. Ook al bij de buren kunnen zien hoe de toekomstige muurisolatie wordt gedaan. Ook alles keurig netjes gedaan. Fijne communicatie over wat er van jou verwacht wordt en makkelijk offerte aanvragen en doorzetten. Aanrader!

Er werd snel, keurig en efficiënt gewerkt door vriendelijk personeel

De deskundige voorlichting door Garmt heeft ons over de streep getrokken om voor Van de Bunt te kiezen. Het uitvoeren van het werk ging snel en zorgvuldig. Alle rommel werd opgeruimd.

Eerlijk advies, geen verkooppraatje!!

Advies gevraagd over bodem en vloerisolatie bij een huis uit 1932 met balken en planken en met minimale kruipruimte van 25 cm. Gezien de planken verwijderd gaan worden, adviseerde zij, een nieuwe geïsoleerde vloer aan te brengen. Dit zou goedkoper zijn dan vloer of bodemisolatie. geïsoleerde bodemplaten worden niet verkocht door Van de Bunt. Dat noem ik eerlijk advies.

vakwerk, snel en zonder sporen achter te laten geïsoleerd

zeer goed

Sneller had niet gekund. Het ziet er prima uit onder onze vloer.

Enkele dagen nadat we ons meldden voor de uitvoering van de vloerisolatie kwam de vertegenwoordiger langs. Deze leek ons op een eerlijke wijze te informeren over de mogelijkheden en kosten. Wij gaven direct ons instemming met het voorstel dat ons werd gedaan. Al een paar dagen later stonden de monteurs bij ons voor de deur en binnen enkele uren was de vloerisolatie aangebracht (geen Purschuim). We moesten wel vrij lang wachten op de factuur, maar ja... dat was niet ons probleem. Na ontvangst de factuur dus ook maar direct betaald. Wij zijn op dit moment tevreden en zijn benieuwd naar de praktijkeffecten van de vloerisolatie.

Prima!

Hartstikke net en eerlijk adviesgesprek en offerte. Prima uitvoering en alle boorgaatjes netjes hersteld in de snijvoegen! :)

Vriendelijk en adequaat

Goed contact voorafgaand isolatie. De werkers gaan grondig te werk en ruimen netjes achter zich op. Nette prijs.

De vloerisolatie is perfect en snel door uw personeel uitgevoerd.

De vloerisolatie is perfect en snel door uw personeel uitgevoerd. Zij hebben zelfs mijn gang rond het vloergat schoon gemaakt toen zij klaar waren.

Een bedrijf die weet waar ze het over hebben

Goede informatie van de inspecteur. Keurig en vakbekwaam personeel. Echt aan te bevelen.

Extra service geboden

De buren gingen op mijn advies over op spouwmuurisolatie bij Van de Bunt. Als tegenprestatie was Van de Bunt bereid om enkele scheuren in de muren van mijn huis netjes dicht te maken.

Het istalleren van mijn vloerisolatie verliep zeer voorspoedig.

De medewerkers van v.d. Bunt waren eerder dan gepland aanwezig. Hoewel de kruipruimte niet helemaal conform de minimale hoogte van 50 cm was, zijn de medewerkers na telefonisch overleg met 'het bedrijf' toch begonnen. Na ruim een uur was alle vloerisolatie aangebracht. Voor zover ik heb kunnen zien zit alles er netjes in. nu afwachten of we komende winter warmere voeten houden en lagere stookkosten hebben.

Vaardige mensen met prima service!

Na een prettig gesprek waarin besloten is wat we zouden gaan doen is alles netjes uitgevoerd.

Voor een top bedrijf in isolatietechniek moet je bij Van de Bunt zijn.

Kris en zijn maatje waren op 17 september in Harmelen (onze trouwdag) om onze vloer te isoleren. Eerst werd alles duidelijk uitgelegd hoe de situaties onder vloer was en wat hij ging doen. Voor de veiligheid moesten we het huis verlaten en konden we in restaurant Kloosterhoeve onze trouwdag beginnen met koffie en appeltaart. Na 1,5 uur was de klus geklaard en hebben Kris en zijn maatje alles keurig opgeruimd. Een professioneel bedrijf met vriendelijke mensen die alles duidelijk uitleggen, ook de afdeling planning krijgt van ons 5 sterren.

Goed begin, tegenvallend eind

Wat begon met een prettig intake gesprek, eindigde in een teleurstelling. Na een goed begin in de kruipruimten onder woonkamer en keuken, kwam het feit dat dat er nog 2 ruimten waren voor de jongens als een verrassing. Hiervoor hadden ze ook niet genoeg materiaal bij zich, dit werd nageleverd en 1 ruimte werd met reststukken op een erg amateuristische manier “afgeraffeld”. Leidingen werden deels vrijgelaten, deels ingepakt. Verdeelborden op de muur werden onder de pur gespoten. Al met al niet iets wat je aan familie/vrienden en dorpsgenoten laat zien als ze ook vloerisolatie willen laten aanbrengen.

Beste Gerard, Inmiddels zijn wij langs geweest en hebben wij de isolatie hersteld. Wij hopen dat het inmiddels allemaal naar tevredenheid verholpen is. Met vriendelijke groet, Team Van de Bunt Isolatietechniek