Ben goed geholpen en kreeg na afloop duidelijke informatie wat ik volgende keer beter kan doen. Ander toiletpapier gebruiken, enz.
We belde om 9 uur in de ochtend en ze zou de voor de lunch komen en ze waren er ruim voor die tijd. En de klus geklaard in de tijd dat ze gemeld hadden.
De verstopping bleek ergens anders te zitten dan wij dachten. Maar is helemaal goed opgelost!! Hele aardige en vakkundige monteur!! Wij zijn heel blij dat alles weer goed werkt!!
13.15 gebeld. Monteur had nog een klus. Vervolgens naar ons gekomen en probleem opgelost. Vriendelijke en zeer sympathieke monteur.
Telefonisch afspraak ging prima. Degene die langs kwam was vriendelijk, beleefd, werkte vlot, had het probleem snel en netjes verholpen.
Maandag gebeld, dinsdag aan huis en de douche-afvoer doorgespoten in nog geen half uur tijd.
Probleem was razendsnel verholpen. Erg tevreden!
Problemen met de gootsteen. Water liep niet weg en dus lekkage. Prop vet in de afvoer in de kruipruimte. Onze hulp kwam snel en binnen no time opgelost.
Probleem snel verholpen
Prima werk geleverd.
De riolering zat verstopt. Uiteraard ga je zelf eerst wat proberen en dat bood geen oplossing. Toen de mensen van Michel Doorn gebeld en dezelfde middag liep alles weer als vanouds. Toen de monteur klaar was heeft jij alles netjes opgeruimd en schoongemaakt.
Vervelend als je de wc niet kunt gebruiken en wat prettig als dit binnen 2uur na mijn telefoontje is opgelost.
Een goede en snelle service!
Ervaren monteur
Medewerkers staan je goed te woord en zijn bereid om snel langs te komen. Denken mee bij het vinden en oplossen van het probleem en hebben het snel opgelost.
De medewerker kwam en blies "rook" in de afvoer zodat ik kon vaststellen waar het luchtlek zich bevindt. Dat blijkt binnen te zijn. Diagnose helder. 40 minuten aanwezigheid. Conclusie: Neem je gesprek op en stel de goeie vragen. Voor je eigen training in het omgaan met dienstverleners die iets anders berekenen dan zij beloven. PS ondanks Coronavirus droeg de medewerker geen handschoenen en heeft hij 5 deuren en handvatten ruimhartig in de hand genomen 👍😁
Beste meneer Visser, Bedankt voor uw reactie, ook uw mening stellen we zeer op prijs. Ik vind het vervelend dat u verrast was door onze tarieven. Deze worden duidelijk via telefoon en website gecommuniceerd. Het standaard tarief betreft de eerste 30 minuten. Meestal is dat voldoende. In uw geval hebben we een rooktest uitgevoerd. Dat brengt extra tijd en kosten met zich mee. - Ook dat communiceren we van tevoren - Qua corona passen we goed op. Mijn collega wast na ieder bezoek grondig met desinfectiemiddel. Tijdens de werkzaamheden ontkomen we echter soms niet aan deurklinken.. Ik hoop toch op uw begrip. Voor nu nogmaals dank voor de feedback, en een fijne dag gewenst.
Prettig telefoongesprek, duidelijke communicatie ook is het tarief genoemd voor 1e half uur en vervolg kwartier wat ik al had gezien op de website, maar toch fijn dat het vermeldt wordt. Ik zou worden gebeld voor aanvang van het bezoek, dit is gedaan. Verstopping was binnen een half uur opgelost !
Ons riool was verstopt,.. Super vervelend. Gebeld omdat ik dacht dit een goed bedrijf was. Echter,.. De jongeman die bij ons kwam was alles behalve bekwaamd. Het begon al dat hij geen gereedschap bij zich had. Hij is ruim een uur bezig te zijn geweest, waarvan hij zeker een half uur nog heb staan bellen over zaken die geen betrekking hadden met ons probleem, zonder het probleem op te lossen. Hij deelde mee dat hij niets voor mij kon betekenen en trok zijn pinapparaat tevoorschijn,.. We hebben ze nog een klachten mail gestuurd,.. Maar krijgen niet eens reactie,.. :(
Goedendag, Wat vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent! Uiteraard is dat absoluut niet onze insteek geweest. We willen dan ook graag in contact komen met u, om samen te kijken naar een passende oplossing. Al ons personeel is uitvoerig opgeleid en zou alle verstoppingen aan moeten kunnen. Wellicht hebben we uw klacht over het hoofd gezien. Top op heden is deze voor ons onvindbaar. Zou u ons willen contacten zodat we dit alsnog tot een goed einde kunnen brengen? Vriendelijk groet, Michel Doorn Rioolservice.
Uitleg en het laten zien van wat ze doen en zien op de film vond ik erg fijn. Ook de adviezen
Positief.
Probleem opgelost!!
Op tijd. Vriendelijk personeel. Top gereedschap. Probleem vakkundig opgelost.
wij maken al vele jaren gebruik van de diensten van Michel Doorn altijd goed
Goede en snelle service. Aardige behulpzame man.
Mijn ervaring is altijd positief.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.