Snel en goed

Waren snel ter plaatse en zo opgelost, prijs is van te voren duidelijk. Werken zeer vakkundig

• Vakmanschap

Michel Doorn Rioolservice is een betrouwbaar bedrijf.

Positief: Klantvriendelijk, kennis van zaken, goed geoutilleerd. Negatief: Prijs- kwaliteitverhouding.

• Vakmanschap

een supersnelle service geregeld door een empathische telefoniste

Dit was de 2e keer dat ik Michel Doorn Rioolservice nodig had. De 1e keer was ik al super tevreden. De telefoniste heeft ervoor gezorgd dat op de dag voor ik op vakantie ging toch nog iemand kon langs komen. Dat was Pascal. In ons 17e eeuws Amsterdams grachtenpand heeft hij ervoor gezorgd dat de verstopping werd opgelost!

• Vakmanschap

Niet goedkoop, wel snel en effectief

En daarnaast ook nog eens een hele vriendelijke bejegening ad telefoon. Er wordt gedaan wat er gezegd wordt. Top!

• Vakmanschap

Snel, kundig en betrouwbaar.

We hadden direct telefonisch contact, snel een afspraak en vervolgens direct de juiste hulp voor ons probleem conform de afgesproken prijs. Klasse!

Vriendelijk, snel en kundig

Uiterst vriendelijk en met kennis van zaken werd het probleem van de verstopte riolering snel opgelost.

Verstopping

De verstopping perfect opgelost... Ben super blij.. Weer de vaatwasser gebruiken... Kan weer douchen... Heerlijk. Dikke 10 voor de monteur die de klus geklaard heeft

prima service

Na melding verstopping riool binnen 2 dagen geholpen, vriendelijke en vakkundige service, top!!

aardige monteur Rob

Alleen jammer dat het later werd dan afgesproken, kan me voorstellen dat het erg druk was maar had graag bijtijds een belletje gehad.

Fantastisch

Belde laat in de middag en de volgende dag om11 uur stonden ze op de stoep!

deskundig en duidelijk vooraf

kundig en heel duidelijk in aanpak. Ook de prijsstelling is transparant ( zie hun website.

Vlotte afspraak en afwerking

Vriendelijke medewerker ,luisterde goed naar het probleem ,en was vlot in het verhelpen van de verstopping.

Snel afgehandeld

De monteur kwam mooi op tijd en het probleem werd snel opgelost

prima service

Zeer klantvriendelijk en een prima service

Snelle en vriendelijke service

Een verstopping in mijn keuken. Advies was om een y-stuk te plaatsen, zodat het in de toekomst ook makkelijker zou zijn om erbij te kunnen als er nog eens een verstopping zou zijn. Dit laten doen en de verstopping was binnen het half uur opgelost, het verloop van alle acties werden duidelijk uitgelegd en alles met goed overleg.

• Vakmanschap

Netjes, snel en professioneel.

De monteur werkte snel en doelmatig en bood zelfs na afloop nog aan om het gootsteenkastje schoon te maken.

Erg positief

Tom kwam op tijd, was vriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat ik zorgeloos weer kan afwassen. Perfect!

Excellent

Klasse werk geleverd!

Snel en effectief gehandeld

Zowel aan de telefoon om een afspraak te maken als later door Tom ben ik vriendelijk benaderd. De afspraak voor de verstopte riolering kon nog dezelfde dag plaatsvinden. Op de afgesproken tijd heeft Tom snel en effectief gehandeld. De gootsteen loopt weer door. Ook voor de wc had Tom een oplossing voor dezelfde prijs. Met pin kon ik gemakkelijk betalen, echt perfect!

• Vakmanschap

Was er op de aangeven tijd en binnen uur verholpen mijn verstoping met frezen en hoge druk

Vriendelijk en professionel

het was snel eb goed gedaan

Zeer goed!

De mannen blijven doorzoeken tot het probleem is gevonden en daarna opgelost! En snelle service.

• Vakmanschap

Vriendelijke monteur(Rob) ,die goed luisterde naar mijn horrorverhaal.

De klus was binnen een half uur klaar,maar ik ben niet 100procent overtuigd dat het nooit meer voorkomt,en waardoor het is ontstaan.

• Service N.v.t.
  • Vakmanschap

Erg fijn bedrijf ..snel het probleem opgelost .

• Vakmanschap

Goede service en professioneel de verstopping verholpen .

Goede service ( maar niet niet TE commercieel worden )