prima, wel een vraag. ik begreep dat de verstopping op 16 meter zat. ik vraag me af of dit dan nog wel op ons terrein is, en niet op openbaar deel waar dus meerdere gebruikers afvoeren. Dan zou het dus voor de gemeente zijn? ik hoor graag even

Goede en snelle service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We werden uiterst vriendelijk geholpen, maar het werd uiteindelijk toch een iets grotere smeerbende dan vooraf ingeschat. Er had even mogen worden geadviseerd om het overstortventiel met stankslot in het keukenkastje af te dekken. Nu spoot daar alle stinkende smurrie ook uit en in de keuken. Leermoment voor allebei zullen we maar zeggen.

• Vakmanschap

Inzake verstopte wastafel in de badkamer. Probleem snel verholpen door aardige monteur.

• Vakmanschap

zoals je hoopt dat het zal zijn als je een loodgieter inschakelt: goed en heel vriendelijk te woord gestaan, snelle afspraak, knus snel en goed geklaard!

• Vakmanschap

Goede afspraken. Kundig personeel. Er werd netjes gewerkt.

• Vakmanschap

Snel goed en heel erg vriendelijk. Wij zijn heel erg tevreden. Met vriendelijke groet. fam. Visser.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik lees veel positieve recensies. Helaas heb ik een ander verhaal. Vorig jaar maart is dit bedrijf bij ons geweest wegens verstopping. Drie dagen later hetzelfde probleem. Nog weer een maand later wederom hetzelfde probleem. De ‘garantie’ valt ook vies tegen, want geldt alleen voor het eerste halve uur. Afijn na drie keer geweest te zijn vorige jaar bleef er regelmatig een rioollucht te ruilen. Nu wederom hetzelfde probleem. Borrelende geiser, verstopping in de douche, bij het doortrekken van het toilet komt het water bij het wasbakje naar boven. Etc. Etc. Algehele malaise. Ondanks regelmatig spoelen met soda en geloof me, bij ons verdwijnt er geen haar of doperwt in de afvoer. Iemand een tip welk bedrijf in te schakelen?

• Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

De monteur was erg vriendelijk en vakkundig ,..een visitekaartje voor het bedrijf.

• Vakmanschap

Er kwam op dezelfde dag nog iemand langs netjes gewerkt en probleem is verholpen echt top!

Zie e-mail

• Vakmanschap

Op tijd en prima service

• Vakmanschap

Om 8.00 uur gebeld met het probleem een verstopte keukenafvoer. Het voorstel was om de volgende dag langs te komen, maar omdat ik niet kon, kwam men nog dezelfde dag. De monteur heeft het probleem binnen een half uur zeer professioneel gefixt, dat had ik dus nooit gekund. Duidelijke afspraak over het bedrag wat het kost, gelijk al door de telefoon, dus geen verrassingen achteraf. Al met al, ik ben erg tevreden.

• Vakmanschap

na bellen heel snel aanwezig . situatie besproken ook van ander lekdetectiebureau die al constateerde dat lek in kruipruimte waarschijnlijk aan de buitenzijde van muur te vinden moest zijn. Snel rookmachine ingezet en binnen 10 minuten lek gevonden . VAKMANSCHAP IS MEESTERSCHAP. Dikke 10 voor uw bedrijf.

• Vakmanschap

Na een verstopping gebeld de volgende dag meteen geholpen. Super vriendelijke monteur die duidelijk weet wat hij doet ! Als ik ooit weer een verstopping heb hoop ik dat dezelfde monteur weer langskomt

• Vakmanschap

Zeer goede en snelle service

• Vakmanschap

Prima service! ‘s ochtends gebeld ivm verstopt riool, ‘s middags klacht al verholpen. Het ‘s ochtends afgesproken bedrag werd ‘s middags zonder extra en onverwachte kosten in rekening gebracht.

Zeer netjes,profecioneel,en vriendelijk geholpen echt een dikke 10 👍👍

• Vakmanschap

Het ging allemaal gesmeerd. Prima monteur.

• Vakmanschap

Had een probleem met afvoer gootsteen. Ander bedrijf uit Almere via internet gebeld zijn langs geweest berekende me de hoofdprijs en uiteindelijke geen oplossing. Via mijn broer jullie tel nr. en gebeld. Jullie kwamen langs en na een aantal minuten was het probleem helder ook met behulp van tekeningen die ik had.Wat testen gedaan en toen heeft de monteur met een frees spiraal de boel weer schoon gekregen. na afloop weer wat testen en alles liep weer prima door. Ook de prijs hiervoor vond ik zeer acceptabel. Petje af !!

Aardige man. Rustig en beheerst

Over Michel Doorn Rioolservice BV