Vakman, die Chris

Op het 2 x uitstellen van de geplande tijd na, is de klus vakkundig uitgevoerd door Chris. Ik hoefde zelfs mijn keukenkastje na afloop niet schoon te maken want dat had Chris ook gedaan. Goed uitgelegd waar het probleem vandaan kwam en uiterst sympathieke monteur.

Perfecte en snelle service

Zeer klantvriendelijk en deskundig probleem was snel opgelost

• Vakmanschap

Geruststellend en doeltreffend optreden van de loodgieter

Duidelijke afspraken, klantvriendelijke informatie van de telefonist. Vrolijke, optimistische en secure loodgieter. Alle noodzakelijke apparatuur voor de ontstopping was aanwezig.

Probleem goed opgelost

Probleem prima opgelost Jammer dat we wel 2 dagen moesten wachten tot de afspraak

Uitstekende service!

De afvoer in de keuken was verstopt. Loodgieter langs geweest, de boel ontstopt. Helaas toch niet ver genoeg, opnieuw zonder problemen langs geweest. Zelfde verhaal. Opnieuw zonder problemen een loodgieter langs geweest, uitgebreid onderzoek gedaan dit keer en de verstopping uitstekend opgelost. En dat allemaal onder de garantie. Topservice!!! Zou dit bedrijf bij een ieder aanbevelen.

Deskundig

De problemen werden goed uitgevraagd. En doorspelen afvoeren gecontroleerd. Bleek gelukkig geen rioolbreuk maar grondwater. Desondanks tevreden.

• Vakmanschap

Accuraat en snel probleem opgelost

Prima service. Buitenput opgegraven en riool doorgespoten. Alles binnen half uur en netjes weer opgeruimd.

• Vakmanschap

Super goed geholpen. En tips gekregen om herhaling te voorkomen.

We zijn geholpen door Chris. Een erg vriendelijke monteur. Hij had het probleem van de verstopping snel gevonden en in een mum van tijd opgelost. Daarnaast kregen we nog tips om herhaling te voorkomen. We konden bij de monteur betalen en kregen de factuur nog dezelfde dag per email. Erg handig! Ook over de mensen op kantoor bij Michel Doorn Rioolservice zijn we erg tevreden. We werden bij het melden van ons probleem vriendelijk te woord gestaan en snel ingepland. Prima geregeld daar!

Snel en netjes geholpen

Ik ben zeer tevreden. Ben erg vriendelijk en snel geholpen. Er werd oook op een eerlijke manier gefactureerd. Dus bij vervolg afspraak geen starttarief maar gewoon uur tarief. Ik ben erg tevreden en zou ook zeker weer terug komen als klant.

goede duidelijke service

goede duidelijke service

• Vakmanschap

Wat een top vent met vakmanschap!

Belde van tevoren hoe laat hij kwam. Hij was ontzettend vriendelijk. De gootsteen van mijn moeder was verstopt en hij ging door totdat het gemaakt was. Heel professioneel en weet wat hij doet! Echt een aanrader!

• Vakmanschap

Kundig, oplossingsgericht en zeer behulpzaam.

Op zelfde dag van melding, binnen de opgegeven tijd, stond een auto voor de deur met alle benodigde materialen erin. Na overleg werd besloten de put in de voortuin op te graven. Niet de makkelijkste keuze wel de beste. Kundig en snel werd de verstopping opgelost. En vervolgens werd de opgegraven plek met zorg dicht gemaakt en zoals de hulpverlener zei de bestrating weer terug gemozaiekt. Ik kan niet anders zeggen dan perfect gedaan.

Aardige man

Efficiënt aan het werk gegaan

• Vakmanschap

Zeer kundig en grondig onderzoek

Snel en kundig de lekkage gevonden

Professioneel

Snel, netjes, correct. Het is alleen vervelend dat voor een simpele verstopping de standaard prijs niet gehaald wordt. Volgende keer geen koffie, niet praten maar doorwerken (knipoog).

• Vakmanschap

Op tijd volgens afspraak . Heb eerder ervaring met bedrijf gehad.

• Vakmanschap

Snelle service en adequaat handelen

Ik was blij verrast dat de verstoppingsproblemen zeer snel verholpen waren. Men heeft de juiste apparatuur en voldoende ervaring om de verstopping heel snel op te lossen.

• Vakmanschap

Probleem verholpen door aardige medewerker

Enige is dat het wat lang duurde voor de reparatie plaats kon vinden. Aardige kundige medewerker, prijsindicatie klopte ook netjes ahv de tijd

• Vakmanschap

Snelle service en goed resultaat

De monteur was erg vriendelijk en werkt snel. Voordat je het weet is het gebeurt, zonder persoonlijk contact te verliezen. Erg prettig!

Geweldig!

Zeer vriendelijke heer van uw bedrijf heeft mij op 8 april in de Zuidoostbeemster geholpen om mijn riool weer door te spoelen. De zaak was snel voor elkaar. Deze heer was vriendelijk, beleefd en correct. Graag wil ik u vragen om de rekening die hij doorstuurde dat alleen een kort bericht was van Michel van Doorn. De rekening ontbrak. Zou deze nog graag voor mijn administratie willen ontvangen. Zal uw bedrijf in noodsituaties ook aan anderen aanbevelen.

Snel en accuraat

Aardige vent, die zeer snel het probleem had getraceerd en opgelost. Erg blij mee!

• Vakmanschap

Zeer tevreden met deze loodgieter!

Deze loodgieter bel ik de volgende keer zo weer. Maar of dat nog nodig is.. Rioolprobleem is namelijk zorgvuldig en goed opgelost. Werkt zeer netjes en snel. En ook goede adviezen gekregen. Bedankt Michel!

Uitstekende service.

Ik ben zeer tevreden. Probleem opgelost

Snelle en vakkundige service

Snelle en vakkundige service.

• Vakmanschap

Enthousiaste monteur en snelle service

Goede vakkundige monteur heeft ons geholpen en snel opgelost.Mooie fooi gegeven als compliment.