super goed

Fantastisch geholpen super snel en vakwerk afgeleverd. Personeel erg aardig en meedenken. Wij zijn erg blij met dit bedrijf, hebben wel nare ervaring met een ander dus dit is een opluchting. Dank jullie wel. Gerie

• Vakmanschap

Snelle en professionele aanpak!

De situatie was in een paar tellen bekeken. Zonder rommel is de verstopping opgelost in 20 minuten tijd. Prima en vlot gewerkt! Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Toppers!!

Al 3x ontstoppers/loodgieters voor mijn probleem gehad. Camera’s en spiralen gebruikt, echter nooit een goede en definitieve oplossing. Nu na inspectie bleek er al jaren een spiraalkop vast te zitten in het systeem. Door iedereen gemist, behalve nu. Blij eindelijk het lek boven te hebben. Kortom; wij zijn echt uitermate tevreden over dit bedrijf en zijn klantvriendelijke medewerkers. Echt een top bedrijf!!!

Snel en vakkundig! Aardige man

Goed en netjes gewerkt

Netjes gewerkt vriendelijke man

• Vakmanschap

Ze doen wat ze beloven - probleem opgelost

Monteur was stipt op tijd. Zeer correct/beleefd en vond het zelfs leuk om uit te leggen wat hij deed. Dat wekt vertrouwen. Netjes binnen het halfuur en kosten conform de site. Enig minpunt: de eerste afspraak moest worden geannuleerd omdat de dagplanning pas na telefoontje van mijn kant uitgelopen bleek te zijn, en ik de deur uit moest. Geen groot drama, maar iets betere communicatie was fijn geweest. Daarom 4 ipv 5 sterren. Er werd zonder probleem een nieuwe afspraak gemaakt.

Zeer snelle service

Zeer vakkundige monteurs met goed uitgerust gereedschap

Snelle adequate hulp.

Door de snelle hulp was de verstopping binnen 10 minuten opgelost.

• Vakmanschap

Chauffeur prima, service aan telefoon goed. Verstopping goed verholpen. Afhandeling ook goed. Bedankt en ik hoop niet snel tot ziens ( dan zouden we weer een verstopping hebben)

Professioneel en snel

Zojuist een douche afvoer laten frezen ivm verstopping. Was lastig te traceren maar toen de trekveer z’n gehele 20 meter had bereikt, liep ineens met een draaikolk het water weg. Hij was vriendelijk en werkte ondanks de hitte erg snel en professioneel.

Snel en goed

Waren snel ter plaatse en zo opgelost, prijs is van te voren duidelijk. Werken zeer vakkundig

• Vakmanschap

Michel Doorn Rioolservice is een betrouwbaar bedrijf.

Positief: Klantvriendelijk, kennis van zaken, goed geoutilleerd. Negatief: Prijs- kwaliteitverhouding.

• Vakmanschap

een supersnelle service geregeld door een empathische telefoniste

Dit was de 2e keer dat ik Michel Doorn Rioolservice nodig had. De 1e keer was ik al super tevreden. De telefoniste heeft ervoor gezorgd dat op de dag voor ik op vakantie ging toch nog iemand kon langs komen. Dat was Pascal. In ons 17e eeuws Amsterdams grachtenpand heeft hij ervoor gezorgd dat de verstopping werd opgelost!

• Vakmanschap

Niet goedkoop, wel snel en effectief

En daarnaast ook nog eens een hele vriendelijke bejegening ad telefoon. Er wordt gedaan wat er gezegd wordt. Top!

• Vakmanschap

Snel, kundig en betrouwbaar.

We hadden direct telefonisch contact, snel een afspraak en vervolgens direct de juiste hulp voor ons probleem conform de afgesproken prijs. Klasse!

Vriendelijk, snel en kundig

Uiterst vriendelijk en met kennis van zaken werd het probleem van de verstopte riolering snel opgelost.

Verstopping

De verstopping perfect opgelost... Ben super blij.. Weer de vaatwasser gebruiken... Kan weer douchen... Heerlijk. Dikke 10 voor de monteur die de klus geklaard heeft

prima service

Na melding verstopping riool binnen 2 dagen geholpen, vriendelijke en vakkundige service, top!!

aardige monteur Rob

Alleen jammer dat het later werd dan afgesproken, kan me voorstellen dat het erg druk was maar had graag bijtijds een belletje gehad.

Fantastisch

Belde laat in de middag en de volgende dag om11 uur stonden ze op de stoep!

deskundig en duidelijk vooraf

kundig en heel duidelijk in aanpak. Ook de prijsstelling is transparant ( zie hun website.

Vlotte afspraak en afwerking

Vriendelijke medewerker ,luisterde goed naar het probleem ,en was vlot in het verhelpen van de verstopping.

Snel afgehandeld

De monteur kwam mooi op tijd en het probleem werd snel opgelost

prima service

Zeer klantvriendelijk en een prima service

Snelle en vriendelijke service

Een verstopping in mijn keuken. Advies was om een y-stuk te plaatsen, zodat het in de toekomst ook makkelijker zou zijn om erbij te kunnen als er nog eens een verstopping zou zijn. Dit laten doen en de verstopping was binnen het half uur opgelost, het verloop van alle acties werden duidelijk uitgelegd en alles met goed overleg.