Excellent

Klasse werk geleverd!

Snel en effectief gehandeld

Zowel aan de telefoon om een afspraak te maken als later door Tom ben ik vriendelijk benaderd. De afspraak voor de verstopte riolering kon nog dezelfde dag plaatsvinden. Op de afgesproken tijd heeft Tom snel en effectief gehandeld. De gootsteen loopt weer door. Ook voor de wc had Tom een oplossing voor dezelfde prijs. Met pin kon ik gemakkelijk betalen, echt perfect!

• Vakmanschap

Was er op de aangeven tijd en binnen uur verholpen mijn verstoping met frezen en hoge druk

Vriendelijk en professionel

het was snel eb goed gedaan

Zeer goed!

De mannen blijven doorzoeken tot het probleem is gevonden en daarna opgelost! En snelle service.

• Vakmanschap

Vriendelijke monteur(Rob) ,die goed luisterde naar mijn horrorverhaal.

De klus was binnen een half uur klaar,maar ik ben niet 100procent overtuigd dat het nooit meer voorkomt,en waardoor het is ontstaan.

• Service N.v.t.
  • Vakmanschap

Erg fijn bedrijf ..snel het probleem opgelost .

• Vakmanschap

Goede service en professioneel de verstopping verholpen .

Goede service ( maar niet niet TE commercieel worden )

• Vakmanschap

Snel adequaat en keurige geholpen.

Keurig en snel geholpen.

• Vakmanschap

Uw werknemer kwam rustig en netjes over en gaf goed advies

zeer goed

goed en snel de probleem opgelost en aardige mensen en behulpzaam zeer aan te raden

Super snel en professioneel

Mijn telefonische aanmelding is klantvriendelijk behandeld. Ook werd rekening gehouden met mijn verzoek tot spoed. Het uiteindelijk verhelpen van de rioolverstopping werd gerealiseerd door monteur Tom. Leuker en beter kun je niet treffen. Alles binnen een halfuur opgelost en de nodige nuttige adviezen om verstoppingen te voorkomen werden door Tom meegegeven. En dat alles tegen zeer billijke kosten. Graag geef ik dit adres door aan mensen die het nodig hebben.

• Vakmanschap

Goede communicatie en vakkundig.

Camerainspectie laten doen van de hemelwater afvoer . Netjes te woord gestaan ,duidelijke afspraak gemaakt en keurig op tijd en snel het probleem zichtbaar gemaakt .

Uitstekend service en klantvriendelijk

Wegens een mogelijk probleem heb ik contact opgenomen met Michel Doorn. Aan de telefoon werd ik vriendelijk te woord gestaan en er werd duidelijk doorgenomen hoe men te werk gaat. Al snel kon er een medewerker langskomen. Deze vriendelijke medewerker (Tom) heeft alles grondig onderzocht en concludeerde dat geen problemen met de riolering waren. Ik waardeer deze eerlijke manier van werken zeer en er worden dus ook niet onnodig kosten berekend. Al met al heeft dit bedrijf een zeer positieve indruk achtergelaten en kan ik dus ten zeerste aanbevelen!

• Vakmanschap

Deskundig, aardig en super goed geholpen.

Deze werknemer weet duidelijk veel van verstopte riolering af, zeer goed en deskundig geholpen. Bovendien ook erg vriendelijk en een goed advies voor na die tijd meegekregen.

goed en snel opgelost

Deskundige medewerker. Snel opgelost. Gaf advies mee waar het aan lag.

Zeer netjes geholpen

Niet alleen de boel netjes gemaakt maar ook meteen de rest van het rioolwerk verbeterd. Met de camera inspectie rustig de tijd genomen om ons alles te laten zien en uitleg te geven. Top gedaan.

probleem opgelost.

Vriendelijke man. Kwam professioneel over.

uitstekend

Snelle reactie en actie , en binnen het half uur het probleem opgelost.

Snel, effectief en vriendelijk

's Middags gebeld, de volgende dag om 09:15 op de stoep en om 09:45 vertrokken met een weer als vanouds werkende keukenafvoer. Keurige, vriendelijke medewerker die zeer ervaren bleek te zijn. In ben een tevreden klant.

probleem verholpen.

Probleem was snel verholpen.

Goed en snel geholpen

Gebeld en snel een afspraak kunnen maken. Toilet in no time ontstopt. Keurige medewerker die alles schoon achterliet. Aanrader!

• Vakmanschap

Na 1 telefoontje (van mijn bejaarde moeder) zijn jullie de volgende dag al gekomen! Doucheputje liep niet meer door, binnen kwartier was het opgelost Prima service. Heel blij mee!

Professioneel

Professioneel. Geen op of aanmerkingen

• Vakmanschap

Helemaal goed en vriendelijk geholpen

Keurig op tijd en de heer die aan t werk moest in een kleine/vieze kruipruimte 😒. Petje af. Helemaal tevreden