Prima service!

Prima service, binnen het half uur was het probleem verholpen.

Snel en netjes

Verstopping in afvoer aanrecht, met een lengte van ca 10 meter, snel en vakkundig verholpen.

In 1 keer opgelost

100% dik tevreden

Snel en goed geholpen, binnen 1 dag de verstopping waar ik al even mee zat verholpen door een kundige en zeer vriendelijke medewerker! Alles netjes achtergelaten, direct een duidelijke bon op de mail.

Tevreden!

Goede en beschaafde medewerker .

Vakkundig

De loodgieter had in 1 opslag in de gaten waar het stankprobleem vandaan kwam . Daarmee veel kosten kunnen voorkomen van een onnodige rooktest. Gelijk ook naar oplossingen voor me gekeken. Kortom snel vakkundig en goed opgelost .

• Vakmanschap

Één dag te vroeg waarin jammer genoeg niet gecommuniceerd werd Verder wordt er schoon en netjes gewerkt Ik dank u voor u service

Keurig werk geleverd

Probleem opgelost binnen korte tijd en alles weer netjes aangesloten. Prettig en net persoon.

wel ff wachten, 4 dagen, maar is weer opgelost

• Vakmanschap

Prettig geholpen en probleem snel opgelost.

Zeer positief

Vakkundig en vriendelijk

Op zondagavond binnen een uur na de klacht geholpen door Mustafa. Ging heel vriendelijk en voortvarend te werk. Nadat de klacht verholpen was alles weer netjes opgeruimd. Top vakman, nogmaals bedankt.

• Vakmanschap

Snel verholpen, duidelijke uitleg van probleem en alles weer opgeruimd.

Vriendelijk en accuraat

Snel en goed opgelost

Nadat we eerder zijn opgelicht door een ander rioleringsbedrijf, was ik huiverig om te bellen. Vriendelijke planner aan de telefoon, we werden voor na 17.00 ingepland (toeslag tarief), maar mocht de monteur eerder tijd hebben, dan zouden we gebeld worden. Gelukkig had een monteur eerder tijd (15.00uur), zijn we netjes gebeld en het probleem was zo opgelost. Heel blij met de service! Dank!

• Vakmanschap

Ik ben blij dat ik snel geholpen kon worden

Wel jammer dat er voor nog geen 20 minuten werk, aan het einde van de middag zo’n hoog tarief berekend is. Dat ik extra moest betalen voor de extra inplanting maar ik begreep dat de monteur op weg naar huis, mijn adres zou passeren. Dus van extra inzet is m.I. geen sprake. Maar ik ben toch heel blij.

• Vakmanschap

Goedendag mevrouw De Waal, bedankt voor uw feedback. Tijdens onze reguliere planning proberen wij zo veel mogelijk klanten te helpen tussen 08:00 en 17:00 uur. Wij werken inderdaad met een toeslagtarief buiten kantoortijden. Onze collega was zoals afgesproken om 18:00 uur bij u. Helaas was er in onze planning geen eerdere mogelijkheid. Daarom is, zoals vooraf besproken, het toeslagtarief van toepassing geweest. Gelukkig was de verstopping vlot verholpen, en konden de afvoeren na een bezoek van 20 minuten weer gebruikt worden. Nogmaals dank voor uw feedback, en een fijne dag gewenst.

Prima, snel op de dag zelf.

Prima, snel op de dag zelf.

Goede ervaring met Michel Doorn

Ik heb een goede ervaring met Michel Doorn opgedaan. De monteur bleef rustig, bleef zoeken naar oplossingen en heeft deze ook keurig uitgevoerd.

prima.

s ochtends gebeld en een paar uur later was er al iemand. Snel opgelost.

• Vakmanschap

Goed werk verricht, helaas toch nog wat lekkage . Maandag weer gebeld, en ze komen vandaag nog weer even langs.

Deskundig advies

Wij hebben een deskundig advies gekregen en er is geprobeerd om de kosten laag te houden. Helaas had ons riool meer aandacht nodig en de vervolg afspraken waren snel gemaakt. Nu duimen wij dat ons riool het volhoudt tot de eerst volgende afspraak

• Kwaliteit N.v.t.

Vakman

Deed wat hij moest doen mijn gootsteen ontstoppen keurig en correct gedaan, en aardige man

snel en deskundig

Snel en deskundig de verstopping in mijn riolering verholpen. Helaas nog een keer terug moeten komen omdat mijn riool verzakt bleek te zijn. Nu verder zoeken naar een oplossing

• Vakmanschap

leuke kerel, fixde het probleem

prima, kan me keuken weer gebruiken

top service deze keer

In oktober zijn jullie geweest voor een verstopping. Dat is destijds niet goed verholpen. De monteur liep tegen allerlei bochten aan, wat lastig was. Doorgespoten en het werkte weer volgens deze monteur. Het leek allemaal weer te werken maar binnen no time was het probleem weer terug. Zelf nog van alles geprobeerd maar helaas. Gisteren was Martin (ik hoop dat ik het goed heb onthouden) en hij ging er helemaal voor! Hij zag het als een uitdaging om ons probleem te verhelpen. De tuin opengegooid en echt met veel gedoe en een paar bakken (intussen koude) koffie tussendoor het probleem opgelost. Respect voor deze man. En super aardig en klantvriendelijk. Vasthouden zulke mensen zou ik zeggen. Dus, alles werkt nu weer naar behoren en wij kunnen weer met een gerust hart naar onze enige wc.

Goed en vakkundig geholpen

Ik kan Michel Doorn Rioolservice BV zeker aanbevelen als u problemen met uw afvoer heeft om dit op te lossen