Teleurgesteld

Op 9 november stroomde ons toilet beneden flink over en bleek dus verstopt. Wij gelijk ontstoppingsbedrijf Michel Doorn gebeld. Die konden pas op 11 november komen, dat is niet fijn met een verstopt riool. Op 11 november kwamen 2 medewerkers van Michel Doorn langs en na een vlot bezoek en 149 euro armer konden we weer naar het toilet. Na een week stroomde de boel echter weer over. Gelijk gebeld, want er is 3 maanden garantie op de reparatie. Bij Michel Doorn hield men vol pas na het weekend (dus 4 dagen later!) te kunnen komen, zelfs nadat we vertelden dat er mogelijk iets niet goed gedaan was en het toch een onhoudbare situatie was geworden. Dus weer dagen met een verstopt riool gezeten. De medewerker die op maandag 23 november kwam vermoedde dat er sprake is van een kapotte rioolbuis, heeft daarom een camera inspectie gedaan en die bevestigde dat er een knik in een rioolbuis zit. Waarom is dat niet bij het eerste bezoek vastgesteld? Voor dit bezoek, waar we van verwachtten dat het onder de garantie zou vallen, bracht Michel Doorn in eerste instantie 250 euro in rekening. Na een telefoontje met het hoofdkantoor bleek de garantie er meer voor de sier bij te staan, want pas na veel mopperen ging de rekening terug naar 140 euro die we onder protest hebben betaald. We zijn nu 290 euro verder en eigenlijk nog niets opschoten. We hadden het bedrijf Michel Doorn altijd hoog zitten maar na deze ervaring zullen wij ze nooit meer inhuren. Het is zeer klantonvriendelijk en er valt helemaal niet mee te praten.

• Vakmanschap

Goedemorgen meneer Willem, Bedankt voor de feedback. Ik begrijp dat het vervelend is dat e.e.a. anders is verlopen dan u verwacht had. Ook wij hadden liever gezien dat de verstopping direct verholpen had geweest. In dit geval bleek echter het riool defect, waardoor de verstopping terug is gekomen. Helaas niet iets wat wij direct hadden kunnen achterhalen. Extra inzet van een monteur met camera heeft gelukkig het pijnpunt bloot kunnen leggen. Onze garantie-policy is zeer duidelijk; doen wij iets niet goed, dan krijgt u keurig garantie. Het risico van het defecte riool ligt echter bij uzelf. Ik snap uw teleurstelling. We hebben er echter alles aan gedaan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u nog vragen hebben, bel dan gerust. We staan u graag te woord. Michel Doorn Rioolservice BV

Klantgericht

Toen de loodgieter niet in staat was om de verstopping van mijn toilet te verhelpen - er was een glazen potje ingevallen en dat zat ramvast in de hals van de toiletpot... - kreeg ik een forse factuur te voldoen en het advies om maar een nieuwe toiletpot te kopen. Ik heb deze factuur morrend betaald. Echter, mijn buurman verhielp later die dag binnen 10 minuten de verstopping (kwestie van pot losschroeven, omkeren en het potje viel er vanzelf uit). Ik heb hierover met het bedrijf gemaild en tot mijn aangename verrassing stelden zij voor om het gehele bedrag terug te storten: fout inzicht van de loodgieter! Hoe gaaf is dat?! Ik ben dus erg blij met dit bedrijf en zal zeker opnieuw bellen als ik een probleem heb.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

De service was zeer goed. Sympathieke werknemer, kundig en netjes.

Het probleem is zeer goed verholpen.

• Vakmanschap

Wij zijn een VvE en wilde de standleidingen laten frezen. Michel Doorn gaf ons een offerte met een korting als hij 1 man kon sturen en onze huismeester de technicus kon assisteren. Alles prima, kleine communicatie storing, maar alles direct opgelost. Zeer professioneel, ook de back office, vriendelijk en snel. Van harte aan te bevelen.

Top service

Onze verstopping keurig opgelost!!!

Snel en professioneel

Snelle reactie, direct geholpen en onze verstopping prima verholpen

Uitstekend maar een 10 is alleen voor de meester

Snel Deskundig Vriendelijk Heldere uitleg Prettige man

Uitstekende en snelle dienstverlening

Deskundige en klantvriendelijke oplossing van het probleem door Pascal.

super goed

Fantastisch geholpen super snel en vakwerk afgeleverd. Personeel erg aardig en meedenken. Wij zijn erg blij met dit bedrijf, hebben wel nare ervaring met een ander dus dit is een opluchting. Dank jullie wel. Gerie

• Vakmanschap

Snelle en professionele aanpak!

De situatie was in een paar tellen bekeken. Zonder rommel is de verstopping opgelost in 20 minuten tijd. Prima en vlot gewerkt! Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanraden!

Toppers!!

Al 3x ontstoppers/loodgieters voor mijn probleem gehad. Camera’s en spiralen gebruikt, echter nooit een goede en definitieve oplossing. Nu na inspectie bleek er al jaren een spiraalkop vast te zitten in het systeem. Door iedereen gemist, behalve nu. Blij eindelijk het lek boven te hebben. Kortom; wij zijn echt uitermate tevreden over dit bedrijf en zijn klantvriendelijke medewerkers. Echt een top bedrijf!!!

Snel en vakkundig! Aardige man

Goed en netjes gewerkt

Netjes gewerkt vriendelijke man

• Vakmanschap

Ze doen wat ze beloven - probleem opgelost

Monteur was stipt op tijd. Zeer correct/beleefd en vond het zelfs leuk om uit te leggen wat hij deed. Dat wekt vertrouwen. Netjes binnen het halfuur en kosten conform de site. Enig minpunt: de eerste afspraak moest worden geannuleerd omdat de dagplanning pas na telefoontje van mijn kant uitgelopen bleek te zijn, en ik de deur uit moest. Geen groot drama, maar iets betere communicatie was fijn geweest. Daarom 4 ipv 5 sterren. Er werd zonder probleem een nieuwe afspraak gemaakt.

Zeer snelle service

Zeer vakkundige monteurs met goed uitgerust gereedschap

Snelle adequate hulp.

Door de snelle hulp was de verstopping binnen 10 minuten opgelost.

• Vakmanschap

Chauffeur prima, service aan telefoon goed. Verstopping goed verholpen. Afhandeling ook goed. Bedankt en ik hoop niet snel tot ziens ( dan zouden we weer een verstopping hebben)

Professioneel en snel

Zojuist een douche afvoer laten frezen ivm verstopping. Was lastig te traceren maar toen de trekveer z’n gehele 20 meter had bereikt, liep ineens met een draaikolk het water weg. Hij was vriendelijk en werkte ondanks de hitte erg snel en professioneel.

Snel en goed

Waren snel ter plaatse en zo opgelost, prijs is van te voren duidelijk. Werken zeer vakkundig

• Vakmanschap

Michel Doorn Rioolservice is een betrouwbaar bedrijf.

Positief: Klantvriendelijk, kennis van zaken, goed geoutilleerd. Negatief: Prijs- kwaliteitverhouding.

• Vakmanschap

een supersnelle service geregeld door een empathische telefoniste

Dit was de 2e keer dat ik Michel Doorn Rioolservice nodig had. De 1e keer was ik al super tevreden. De telefoniste heeft ervoor gezorgd dat op de dag voor ik op vakantie ging toch nog iemand kon langs komen. Dat was Pascal. In ons 17e eeuws Amsterdams grachtenpand heeft hij ervoor gezorgd dat de verstopping werd opgelost!

• Vakmanschap

Niet goedkoop, wel snel en effectief

En daarnaast ook nog eens een hele vriendelijke bejegening ad telefoon. Er wordt gedaan wat er gezegd wordt. Top!

• Vakmanschap

Snel, kundig en betrouwbaar.

We hadden direct telefonisch contact, snel een afspraak en vervolgens direct de juiste hulp voor ons probleem conform de afgesproken prijs. Klasse!

Vriendelijk, snel en kundig

Uiterst vriendelijk en met kennis van zaken werd het probleem van de verstopte riolering snel opgelost.

Verstopping

De verstopping perfect opgelost... Ben super blij.. Weer de vaatwasser gebruiken... Kan weer douchen... Heerlijk. Dikke 10 voor de monteur die de klus geklaard heeft