al sinds ik in mijn nieuwe huis woon had ik problemen met de afvoer maar het werd een paar weken geleden echt heel erg en toen kwamen de mannen van Doorn erbij en werd geen moeite bespaart om het probleem op te lossen. Wat bleek? Door de gemeente was mijn afvoer niet goed aangesloten op de gemeentelijke riolering. de problemen waren met een dag opgelost door de prima samenwerking tussen Michel Doorn en de gemeente Koggenland. Wat ben ik blij met ze, chapeau!

• Vakmanschap

stipt op tijd vakundig, vriendelijk en snel geholpen!!!

Helemaal TOP!

Zeer ervaren hulp verleend en direct de oorzaak achterhaald. Daarnaast zeer netjes te werk gegaan en filmpje van verstopping gemaakt. We zijn zeer content.

Snelle en vriendelijke service

Onze spoedmelding werd heel snel en vakkundig opgelost. Daar zijn we erg blij mee

• Vakmanschap

Super goozert die heeft geholpen

Snelle opsporing van euvel

Met indrukwekkende apparatuur (slangen, camera, geluid en licht) probleem opgespooord. Helaas moet een grondbedrijf nu het werk afmaken.

Prima opgelost.

Keurige vakman die de verstopping adequaat heeft aangepakt en verholpen.

Perfect,

Duidelijke informatie over de kosten ook mondeling. Snel actie,

• Vakmanschap

Prima gegaan. Aardige meneer, ruimde alles weer netjes op. Gaf goede uitleg.

Snelle hulp en vriendelijk

Snel geboden hulp, vriendelijk - wel best prijzig

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Dezelfde dag is ons probleem verholpen met vakkundige mensen.

Kundig beleeft en betrouwbaar

Ķundig beleeft en betroubaar

• Vakmanschap

Duidelijk, vrindelijk en professioneel. Snel opgelost.

Bedankt. Kris was super!

• Vakmanschap

Snelle en uitstekende service!

Prettig contact, afspraak was snel gemaakt en een supervriendelijke en vakkundige medewerker. Er werd oplossingsgericht meegedacht en we kwamen niet voor onverwachte kosten te staan.

Fantastische service!

Michel Doorn Rioolservice redde de dag! Vakman Chris kwam snel langs, detecteerde de bron via rookdetectie en loste het probleem ter plekke op. Super service!

Opgelost

Aardige monteur. Probleem verholpen. Duidelijke uitleg van het probleem en uitleg hoe het in de toekomst waarschijnlijk te kunnen voorkomen.

Topbedrijf

De schrik van elke huiseigenaar, een verstopping in het weekend en ook nog Pinksteren. Slechts een belletje en de monteur kwam op afgesproken tijd langs. Snel en efficiënt handelend. Binnen het afgesproken weekend tarief gebleven. Subliem.

Prima service !

Zeer net en correct bedrijf. Verstopping snel en goed verholpen. Fijn dat ze zo dicht in de buurt zitten. Je kan er ook je camper gaan wegen.

• Vakmanschap

Geen flauwekul bedrijf ,doen wat ze beloven ,in mijn geval ,controle / onderzoek hemelwater afvoer. Pro gereedschap!.

Super Service

Precies op tijd volgens afspraak. Werd professioneel geholpen door een vriendelijke en zeer vakkundige monteur. Prijs zeer redelijk. Michel Doorn is een bedrijf om in je "contacten" op te nemen, dan hoef je nooit meer te zoeken!

• Vakmanschap

Snel en echt top geholpen. Was in het weekend. De monteur probeerde mij eerst telefonisch te helpen. Toen dat niet lukte, was hij er op exact het afgesproken tijdstip. Van te voren ook duidelijk gemaakt wat de weekend tarieven zijn. Tijdens het oplossen van mijn verstopping, werkte hij snel om mij niet op extra hoge kosten te brengen.

Snelle en goede service

Uiteraard hoop je dit soort bedrijven nooit nodig te hebben, maar als dat dan toch moet is Michel Doorn echt een aanrader. Vriendelijk en kundig personeel.

• Vakmanschap

Gelukkig verstopping a.g.v. plastic snel en goed verholpen. Vloer hoefde niet opengebroken te worden. Heel aardige en vriendelijke rioolontstopper die het riool schoonspoot. Telefonisch de prijs nogmaals uitgelegd. Fijn dat de kosten op de site staan zodat je weet waar je ongeveer aan toe bent qua kosten. Aanrader.

Top ontstopper!

Eerst buiten gekeken of hij zo binnen kon komen door riolering zodat niet de smerige slangen door het huis gingen. Helaas moest het toch maar hij heeft dat heel netjes opgelost kosten ons maar een paar oude handdoeken maar het huis bleef netjes.

Transportweg 3

1619BG Andijk