Supersnelle service en zeer kundig

Ik heb eerst een ander bedrijf benaderd maar deze heeft mij drie maanden laten zitten met mijn verstopping. Op maandag naar jullie gebeld en binnen een paar dagen al topresultaat door zeer kundig en bekwaam personeel.zeer snel en accuraat Echt top service

Prima.

Heel prettig en zeer vakkundig geholpen.

positief

Ik werd goed en vriendelijk geholpen bij het bellen. Duidelijke uitleg en behulpzaam. Ook de hulp aan huis bij het verhelpen van de verstopping was goed. Camera inspectie werd duidelijk en goedgedaan. Er werd ook goed advies gegeven. Een min punt vind ik de manier van tijdsbepaling van de klus. Tijdens de klus hadden we een gesprek over oorzaken van een verstopping. De monteur had een vermakelijk verhaal over een glasvezelkabel die door een rioolbuis was geschoten....etc. Dit was een gezellig gesprek, maar heeft me wel 30 euro gekost. De klus heeft in totaal 32 minuten geduurd, gemeten van het eerste contact tot het aanmaken van de factuur op de ipad. Dus 30 euro hoger doordat het langer heeft geduurd dan 30 minuten. Wanneer we dus niet een 'gezellig' gesprekje hadden gehouden, had me dat 30 euro gescheeld. Ik vind het jammer dat jullie systeem op deze manier het factuur bedrag berekend. Want het sociale contact vind ik juist een goed iets.... maar de volgende keer houd ik dus een gesprek "tegen" totdat de klus geklaard is.

In 1 keer door geblazen!

Ik had meer vermogen nodig dan de waterdruk en dat heeft hij in zijn bus liggen. Alles loopt weer als normaal

• Vakmanschap

Werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Klantvriendelijk en vakmanschap.

Geweldig!!!

Professioneel vriendelijk en echt super resultaat!!! We kunnen weer douchen. Wat een weelde. Dankjewel mannen.

Zeer goede snelle service

Mijn gootsteen was goed verstopt na vele pogingen zelf toch maar professionele hulp ingeschakeld, ze konden me dezelfde dag nog uit de brand helpen!

• Vakmanschap

snelle service en zeer vriendelijke man

Goed geholpen!

Goede communicatie en netjes gewerkt

Aardige deskundige medewerkers

Vriendelijke deskundige hulp

• Vakmanschap

Hele goede ervaring met dit bedrijf

Rond de middag gebeld dat doucheputje van douchebak niet meer doorloopt. Paar uurtjes later was de klus al verholpen door een zeer vriendelijke loodgieter. Alles is heel snel en netjes gebeurd! Super blij mee. We kunnen weer douchen! Raad dit bedrijf zeker aan!

Prima Service

Prima service, lekkage op de zolder en het probleem was zo gevonden. Inmiddels alles mooi ontstopt en weer helemaal droog

• Vakmanschap

Afspraak was tussen tien en twee. Ze kwamen pas rond zes uur nadat ik al twee x had gebeld zelf hebben ze geen tel gegeven dat het uit liep. Afvoer is naar tevredenheid ontstopt

• Vakmanschap

In alle opzichten prima geholpen, ook gezien de omstandigheden. Snelle service

Snel en efficiënt

Ik belde vrijdagmiddag, ze konden een loodgieter inplannen op maandag. Professioneel en zeer goed uitgevoerd. Vriendelijke en vakkundige man.

Professioneel

Goed en snel geholpen. De mannen wisten precies waar ze moesten zijn om het probleem te verhelpen en snel opgelost.

Goed werk

Goed werk geleverd, alleen lang moeten wachten binnen de afgesproken tijd. Misschien een idee, de klant op de hoogte houden omtrent de aankomst tijd

Top service

Zeer vakkundig en goede service

Snelle prima service

Blot geholpen. Begint al met een uiterst professionele telefoonbeantwoording. Op afgesproken tijdstip monteur ontvangen. Binnen 30 minuten was verstopping verholpen. Aanrader.

• Vakmanschap

er werd op alle vragen weet ik niet geantwoord en hoge rek.

er werd op alle vragen weet ik niet geantwoord en hele hoge rek.

• Vakmanschap

Prima vakwerk! We konden weer veilig douchen.

Zeer vakkundige en vriendelijke medewerker die onmiddellijk door had wat er moest gebeuren, zodat geen dure avondtijd werd verspild. Kortom wij zijn zeer tevreden!! Was een prima aanbeveling van Cor Koppens!!

• Vakmanschap

Snel, hulpzaam en zeer vriendelijke medewerker

Zeer bekwame en vriendelijk medewerker. Snelle beschikbaarheid. Netjes gewerkt. TOP!

Snel, vriendelijk en adequaat

Mijn verstopte afvoer waar ik geen raad mee wist (oude roestige put) was binnen 20 minuten weer bevrijd. Grote opluchting. Snel opgelost door een goedlachse en geduldige meneer. Mooi op tijd volgens afspraak en kon al binnen een paar dagen nadat ik belde.

Netjes en snel gewerkt.

Prima werk geleverd.