Vakkundig en professioneel

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik hoop voorlopig hun diensten niet meer nodig te hebben maar mocht dat wel zo zijn dan zal ik hen zeker weer inschakelen.

• Vakmanschap

Probleem super en praktisch opgelost

We hebben het bijzonder gewaardeerd dat de monteur zoveel mogelijk geprobeerd heeft te voorkomen dat het verstopte toilet van de muur gehaald moest worden om mechanische ontstopping mogelijk te maken. De allerlaatste krachtinspanning met de gewone ‘plopper’ deed de prop losschieten! Super en nogmaals heel erg bedankt! Ik weet helaas zijn naam niet.

• Vakmanschap

De medewerker heeft goed werk geleverd.

Medewerker heeft snel en goed werk geleverd.

• Vakmanschap

Waterschade gedurende riool reiniging maar zegt "komt niet door ons".

Deze week een folder ontvangen dat er in de wijk (kersenboogerd) rioolwerkzaamheden plaats vinden. Het advies: Toilet met folie afdichten, klep omlaag en er iets zwaars op zetten. Dit keurig gedaan maar vanochtend bleek er een laag water in mijn gang te staan, het toilet was volledig overspoeld en na uren werk heb ik het ergste opgeruimd maar de laminaatvloer begint al op te zwellen. Toevallig stonden de aannemer en volgens hem "grote baas" van het bedrijf (vermoedelijk dus de medewerker zelf) bij me voor de deur en ik vertelde vol begrip voor de werkzaamheden en mogelijke overlast mijn probleem. De "grote baas" vertelde me doodleuk "dat kan niet door ons komen"...... Ik snap dat er schade kan ontstaan door dit soort werkzaamheden, vandaar natuurlijk ook de waarschuwingsfolder maar dat hij dan durft te zeggen dat het niet door hen komt vind ik erg kwalijk. Nog nooit wateroverlast gehad en zou dit dan toeval zijn? Natuurlijk niet. Ik moet maar contact opnemen met de gemeente vertelde hij me. Een beetje begrip en hulp had wel fijn geweest, mijn deur stond open maar hij kwam niet eens even kijken.

Snel en vakkundig!

Uitstekend!

Goed geholpen

Prima service maar het duurde dagen voor ze langs konden komen, dat is niet fijn bij verstopping.

• Vakmanschap

Enige verbetering is de wachttijd voordat jullie kunnen komen. Maar is begrijpelijk met huidig personeelstekort. Zowel aan de telefoon als thuis erg goed en vriendelijk personeel. Complimenten.

• Vakmanschap

Wat een prettige man en zo doelgericht en meedenkend! Top

Snel de opdracht uitgevoerd, en daarna pas kletsen

Netjes gewerkt

Geweldig!!

Supersnel en heel netjes!!

• Vakmanschap

Mensen die weten wat ze doen, ruime ervaring en erg vriendelijk.

Gewoon goed

• Communicatie N.v.t.

Klantvriendelijk.

Professioneel en vriendelijk.

vriendelijk en snel

Jammer dat de afspraak op de gepande datum (met spoed) vanwege drukte niet door kon gaan, maar de volgende dag is de verstopping vriendelijk en snel verholpen

• Vakmanschap

goede service, werd volgende daf

goed geholpen, prima service !

Goed geholpen

Op de juiste manier geholpen. Probleem was snel opgelost.

Uitstekende en snelle service

Hoewel er pas na 2 dagen een gaatje was, was dat voor mij geen echt probleem, omdat de verstopping gelukkig vrij lokaal was. Een zeer aardige en uitstekende vakman heeft toen het probleem snel verholpen. Uiterst tevreden.

• Vakmanschap

De man was keurig op tijd en had de verstopping snel opgelost. Zeer nette werker, hij naam zelfs de binnenkanten van het kastje af en zette de spullen weer netjes terug.

Fantastisch geholpen.

Fijn dat jullie zo goed geholpen hebben.

Niks mis mee

Ik dacht problemen met me riool te hebben,maar het bleek wat anders te zijn..de beste man heeft het probleem opgelost,en het tarief werd probleemloos aangepast..helemaal goed !

Prima vakwerk!

zie boven

• Vakmanschap

Prima bedrijf, soepel in de omgang, zeer klantvriendelijk

Zie hierboven

Prima en snel.

Prima en snel. Hoop dat het niet meer terugkomt. Anders bel ik Michel Doorn.

Prima werk

Monteur was vakman.wist wat hij moest doen en deed het uitstekend.

Snel en adequaat

De monteur was goed op de hoogte