Probleem vakkundig gefixt

Verstopping was hardnekkig maar de oorzaak goed opgespoord en pas vertrokken toen het duidelijk was dat alles weer goed doorstroomde.

• Vakmanschap

Zeer tevreden en kwamen keurig op tijd

keurig netjes gewerkt weinig troep gemaakt en dat ook nog opgeruimd Het werk snel hersteld ,het riool loopt weer als vanouds

ervaring was zeer goed

Alles is duidelijk aan mij uitgelecht

• Vakmanschap

Betrouwbaar, aardige en beleefde monteur, probleem snel opgelost,

Om de paar jaar loopt mijn gootsteen niet meer door. Ik ga niet meer rommelen met allerlei dure ontstoppingsmiddeltjes maar bel direct Michel Doorn.

vlot en goed werk

De medewerker was er al om 10 uur (hij zou komen tussen 10 en 14.00 uur), werkte snel en efficiënt en maakte de boel schoon. Gaf ook uitleg van wat hij deed.

Snelle en vriendelijke service

Ik had last van een verstopt riool en mijn vriend belde zondag Michel Doorn Rioolservice BV. Er werd heel eerlijk gezegd dat het vrij duur is om op zondag geholpen te worden en geadviseerd een mail te sturen. Ik stuurde een mail en maandag kon er iemand langskomen voor regulier tarief. Ik werd dus heel snel geholpen door een vriendelijke medewerker en ik ben blij dat alles weer naar behoren werkt!

super

ik blijf voor altijd klant, als het nodig is. lieve mensen en bekwaam. groet peter en leonie.

Super goed geholpen

Vlot geholpen door de vriendelijke medewerker. Zijn zeer tevreden.

goed vakwerk

Mijn rioolsysteem ik vakkundig door de jongens van Michel Doorn vakkundig hersteld.Goede communicatie naar de klant en nette werkers.Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Wij zijn zeer tevreden!

Het verwijderen van het urinesteen is professioneel uitgevoerd. De medewerker was bijzonder servicegericht. Tevens heeft hij goed uitgelegd wat hij ging doen en liet na afloop het resultaat van zijn werk zien.

snel en vakkundig

Snelle afspraak mogelijk bij verstoppingsonderzoek. Duidelijke uitleg bij het probleem. Nu gaan we er van uit dat eea goed blijft gaan :-)

Prima bedrijf

De heren hebben uitstekend werk geleverd. De verstopping was vlot verholpen tegen een redelijke prijs. En de heren lieten de zaak netjes achter. Zelfs het keukenkastjes kreeg een doekje! Ik zal dit bedrijf zeker pronoten

Professioneel en vriendelijk

Binnen korte tijd een gootsteenverstopping als een grote afvoerlekkage in de kruipruimte verholpen. Beide keren op de afgesproken tijd en binnen de afgesproken tijd geholpen. Na afloop zelfs nog rond het luik van de kruipruimte gestofzuigd zodat alles netjes achter bleef.

Positief

Aardige en behulpzame mannen, goed werk geleverd

• Vakmanschap

Wij hebben ze gebeld voor het doorspoelen van de keukenspoel bak, omdat die volgens de keukenboer verstopt zat, bij aankomst was volgens de monteur alles in orde. En werden er geen kosten in rekening gebracht.

uitstekend

de afspraak werd telefonisch gemaakt en binnen een paar dagen geregeld. De uitvoering was vlot en professioneel , goede communicatie met Michel . Wij zullen bij volgende storing zeker jullie weer bellen

Wat een toppers

Maandagochtend gebeld, kwamen donderdagmiddag en na een halfuur was ons probleem verholpen. Wanneer de wasmachine ging centrigugeren kwam het water er boven en onder bij de wasbak eruit. Gewone ontstopper e.d. hielp niet. Nou dit bedrijf weet er wel raad mee. Draait weer als een zonnetje hier. Ze hebben speciale apparatuur om de opstopping los te krijgen. Je kunt direct bij de medewerker pinnen, top!

tevreden

Zeer gericht te werk om het probleem optelossen. Toch nog een opmerking, als men met de werkzaamheden begint graag waarschuwen dat evt vuilwater door de gootsteen in de keuken kan komen. En door het gespetter wordt de keuken vies. Tijdje nodig gehad om alles schoon te maken.

• Vakmanschap

Goed geholpen, snel, en top opgelost!

Ik belde vanwege een verstopping. Meteen werd er een afspraak ingepland, en kwamen zij mij uit de brand helpen. Super aardige medewerker die het snel en goed heeft opgelost. “Gaan we regelen”, en dat werd het ook! Alles is netjes achtergelaten. Super.

Zorgvuldig en goed

Zie boven

• Vakmanschap

Goede duidelijke afspraken gemaakt via telefoon, ook qua kosten etc. Snelle service, probleem goed opgelost, vriendelijke mensen. Kortom dikke prima!

Regenpijp verstopt

Kundige en meedenkend vakman/vrouw.

Perfect geregeld en duidelijk

Bij het afspraak maken worden de kosten duidelijk uiteengezet zodat ik weet wat de kosten zullen zijn. Werknemer op de afgesproken tijd op de stoep. Kundig verstopping verholpen. Ook vriendelijke man.

Precies zoals afgesproken.

Michel van Doorn was de enige die onze septictank compleet wou verwijderen uit de grond i.p.v. het doorbreken van de schotten en afvullen met zand van de tank. Het was even spannend of dit ook echt ging lukken, i.v.m. met een waterleiding aan de ene kant en een gasleiding aan de andere kant van de tank. Maar de werknemers hebben alles in het werk gesteld om dit mogelijk te maken. Erg blij mee met de geleverde diensten!

opluchting

In de ochtend gebeld en niet verwacht zo snel ondanks de enorme drukte geholpen te worden door een hele fijne medewerker, top. 6 sterren.