De verstopping is snel en vakkundig verholpen.

De verstopping is snel en vakkundig verholpen.

Top gewoon

Prima service alles netjes achtergelaten en probleem opgelost top

Leuk

Perfecto

• Vakmanschap

Snel, ‘s ochtends gebeld en in de middag opgelost

Okė

• Vakmanschap

Vriendelijk, snel en effectief.

Ondanks de drukte, toch een mogelijkheid gevonden om te helpen. Ervaren, vriendelijke medewerker die snel de verstopping had verholpen. Bedankt voor jullie inzet tips.

• Vakmanschap

Dhr wist precies wat hij moest doen we zijn hem heel dankbaar. Hij gaf ons ook goede tips.

• Vakmanschap

Goede service, professioneel, leveren goed werk en erg vriendelijk

Goede service, werken netjes en erg vriendelijk!

• Vakmanschap

Snel klaar, wat moet ik daar nou op zeggen

Nvt

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Prima professionele hulp

Dinsdags gebeld dat keukenafvoer verstopt was en water niet goed wegliep. Woensdags is dat door Michel Doorn Rioolservice hersteld. Netjes gewerkt, goed geadviseerd en vlot geholpen.

• Vakmanschap

Goede heren, goede informatie verkregen.

• Vakmanschap

Afspraak snel gemaakt, bij het ontstoppen werd er deskundig en netjes gewerkt

Bij het maken van afspraak werden er duidelijke vragen gesteld en beantwoord, en heb gelukkig maar een dag hoeven wachten. Bij het ontstoppingsproces met hoge druk werd er netjes gewerkt en opgeruimd, kreeg ook nog advies voor maandelijks onderhoud van gootsteen. Ben blij dat klacht verholpen is !

• Vakmanschap

soepel contact en snel en goed probleem opgelost met buitenriool

afspraken keurig nagekomen en probleem zeer naar behoren opgelost.

• Vakmanschap

Eindelijk een eerlijke partij en advies zonder verkoop truuk!

Zelf had ik al twee dagen zitten zwoegen. Hele badkamer onder de ... niet te harden. Na al eerdere slechte ervaringen, gezocht op ontstopper en camera onderzoek ipv loodgieter of verstopte leiding. Het vreselijke van Google en andere zoekmachines is dat ze pushen met Ads en drie pagina's met oplichtende tussen partijen. Michel Doorn https://micheldoorn.nl/ is een betrouwbare en eerlijke partij. Heb ik volgende week weer een verstopping dan bel ik hen direct. Aanrader, top service!! Wel grappig, de verstopping was letterlijk binnen 5 minuten verholpen. Heb tips ontvangen om herhaling tegen te gaan en weet ook wat er fout gaat.

Snel en adequaat

Prima service!

Zoals verwacht

Zoals verwacht Op tijd Aardig Weet wat het probleem is en hoe je dat op kan lossen De kosten vielen lager uit dan wat er was geschat

• Vakmanschap

Waren super beleefd en netjes

Goede survice

• Vakmanschap

Meer schade dan voorheen en geld weg

Verstopte regenpijp!! Michel Doorn Rioolservice BV gebeld. Bij aankomst vertel ik dat de verstopping boven zit. Toch wil meneer EERST beneden een gat boren om te kijken of het toch niet beneden zit. Dus hij boort het gat, constateert dat de verstopping daar niet zit, maakt het gat provisorisch (=lelijk) dicht en zegt dat ie dan niks meer kan doen!!! Want de verstopping zit boven, en hij heeft geen ladder bij zich!!!! Vervolgens wil hij wel 115 euro af tikken, voor de schade die hij heeft aangericht en het probleem dat hij niet heeft opgelost. Daar ging ik niet mee akkoord. Baas gebeld: 55 euro voorrijkosten! Waarom hebben ze geen ladder bij zich als ze regenpijpen claimen te kunnen ontstoppen? Bij mij hoeven ze van Michel Doorn Rioolservice BV nooit maar dan ook nooit meer terug te komen!

• Vakmanschap

Goedendag meneer Mattijs, bedankt voor uw review! Wij horen het uiteraard ook graag wanneer er onvrede is ontstaan na een bezoek van onze monteurs, zodat we op zoek kunnen naar een oplossing. Service, klanttevredenheid en kwaliteit hebben bij ons de hoogste prioriteit. Zou u ons willen contacten om de zaak nogmaals door te nemen? We horen graag van u! Vriendelijke groet, Team Michel Doorn Rioolservice.

Snel en effectief

Uitstekende service

Vakmanschap

Het begint al bij het eerste telefoontje; vriendelijk, doortastend en duidelijk. Binnen enkele dagen komt er een monteur kijken en ontvang je een offerte. Bij ons had de hele situatie wat voeten in aarde maar telefonisch een aantal vragen gesteld en vriendelijk beantwoord inclusief tips. Vervolgens afspraak gemaakt en op het afgesproken tijdstip staan er verschillende heren op de stoep om alle problemen te verhelpen. Professioneel, daadkrachtig en wederom super vriendelijk. Absoluut een fijn bedrijf.

• Vakmanschap

Goed geholpen en verholpen de verstopping

Een verzakking met een losgekomen verbinding volgestroomd met zand werd in tweede instantie gevonden en het leiding werk direct hersteld.

Professionele monteur

Zeer tevreden over de monteur

Goede, snelle service.

Ik heb al meerdere keren gebruik gemaakt van uw service en ben altijd zeer tevreden en zo ook deze keer.

• Vakmanschap

ik dacht dat 165 euro all in was, bleek dat er nog 2x extra half uur nodig was, had ik graag wat transparanter gehad.

vakkundig en vriendelijk

vakkundig en vriendelijk geholpen

Meer dan prima.

Tom was zeer deskundig en zeer klantgericht en zeer vriendelijk. Het probleem met de regenpijp heeft hij professioneel verholpen.