Snel schakelen en bouwen precies hetgeen wat jij voor ogen hebt!

Een fijne en prettige samenwerking. Er werd snel geschakeld onderling en goed gecommuniceerd over de verschillende stappen en updates. Binnen een kort tijdsbestek was de website al klaar voor gebruik. Moesten een aantal keer WMD op wat foutieve puntjes attenderen, maar deze werden ook snel opgepakt. Zeker een aanrader.

Topservice! Zeer aan te raden

Webmyday heeft verschillende websites voor ons gebouwd. Tijdens het proces nemen ze de tijd om de wensen door te spreken en luisteren echt naar wat je als klant wilt. Daarnaast denken ze mee om de websitebezoeker de optimale beleving te geven. Ook na de oplevering van de websites blijft Webmyday gemakkelijk bereikbaar en worden wijzigingsverzoeken binnen een dag opgepakt en uitgevoerd. Het contact verloopt goed en er wordt echt met je meegedacht als klant. Wij bevelen Webmyday van harte aan!

Vakwerk

Wij hebben al meerdere websites door WebMyDay laten ontwikkelen en ook deze keer zijn we zeer tevreden. De verwachtingen worden goed gemanaged en de communicatie over de voortgang is helder. De korte lijnen gedurende het hele proces zijn erg prettig.

• Betrouwbaarheid

Je wordt altijd geholpen en met je mee gedacht!

Sinds kort is onze website door Webmyday overgenomen. Allereerst kwamen zij kennismaken zodat wij wisten wie we konden bereiken met eventuele problemen op de website. Zo is er voor beide partijen een gezicht erbij. Nu zijn er al een aantal problemen met de website geweest. Even een telefoontje plegen en wij worden zo snel mogelijk geholpen zodat de website weer naar wens werkt. Het meeste contact hebben wij met Laura, waar wij zeer over te spreken zijn. Een snelle reactie en er wordt met je mee gedacht hoe het duidelijk en netjes op de website komt te staan. Alleen maar goede ervaringen tot nu toe en wij zijn erg met dit bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Precies zoals we het willen!

Voor ons bedrijf ZOSz B.V. was een nieuwe website hard nodig. Met de input die we hebben gegeven, heeft Webmyday heel snel een prachtige opzet gemaakt. We werken al langer samen met Webmyday, en hebben altijd fijn contact, problemen worden snel aangepakt.

• Betrouwbaarheid

Goede service met een mooi resultaat!

Een hele fijne en interactieve samenwerking bij de ontwikkeling van onze nieuwe website. Klantgericht, deskundig en een goede verwachtingsmanagement. Mijn complimenten naar Wessel en het team!

Goed en snel geholpen!

Wij zijn tevreden met onze nieuwe website. Snelle en goede service!

Zeer goede service & Professionele medewerkers

WebMyDay heeft voor ons een website met webshop gebouwd. Ze hebben altijd goed met ons meegedacht en kwamen met creatieve oplossingen. Er staat altijd een medewerker voor je klaar om je te helpen met vragen en door de diverse specialiteiten van de medewerkers kunnen ze je op veel verschillende vlakken helpen je onderneming naar het volgende niveau te tillen. Kortom, wij zouden WebMyDay zeker aanraden!

• Betrouwbaarheid

Top bedrijf met jonge ontwikkelaars

Ik heb Webmyday leren kennen toen ik mijn eerste webshop begon. Deze was half klaar gemaakt door de vorige ontwikkelaar die ermee op hield. Nu een nieuwe webshop cicciocaffe.nl laten ontwikkelen. Doordat het team mij al kent, weten zij direct welke kant ik op wil. Ik kon mijn verhaal doen, welk doel ik had en hoe de website eruit moest komen te zien. Snelle reactie en ook verbeteringen. Ik heb een 9,5 gegeven, want er is altijd een puntje voor verbetering. 10 is perfect en dat bestaat bij mij niet. TOP ik raad Webmyday altijd aan!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor onze fantastische website!

Wij zouden Webmyday écht aanbevelen als het gaat om het creëren van een mooie overzichtelijke goed werkende website. Alhoewel we niet bij elkaar in de buurt zitten hebben het super positief ervaren hoe er naar je geluisterd wordt, en je ideeën ook echt tot leven komen. Altijd het gevoel te hebben dat niks teveel gevraagd is en er gedaan word wat er beloofd is. Een échte aanrader!! Dankjewel Wessel Korteweg en het Webmyday team!

Prettig schakelen en communiceren

Het is lekker vlot schakelen en communiceren met WebMyDay.

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf met prettige medewerkers

Onze samenwerking met Webmyday is tot nu toe super! De medewerkers denken mee over hoe de volgende stap het beste gemaakt kan worden. Ook het webdesign is over te laten aan Webmyday. Daarnaast, als er iets is, kan er snel geschakeld worden en ben je zo in contact met de juiste persoon. Bij ontevredenheid of miscommunicatie wordt er ook correct gehandeld.

• Betrouwbaarheid

Super snel geschakeld, top service!

Binnen twee weken heeft Webmyday voor ons een landingspagina gerealiseerd en deze live opgeleverd. Deze partij komt zijn afspraken na en schakelt snel op momenten dat je ze nodig hebt. We zijn dan ook zeer te spreken over onze samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Snelle service en fijne samenwerking

We hebben onze website laten overzetten van de ene partij naar de andere, Webmyday in dit geval. Binnen enkele weken was dit gebeurd en konden wij ermee aan de slag. De website ziet er top uit en aan de achterkant is het veel meer gebruiksvriendelijk, waardoor we nu zelf een heleboel kunnen zonder dat er extra kosten aan verbonden zijn. Fijn! Verder is Webmyday goed bereikbaar. De lijnen zijn kort, waardoor problemen snel opgelost zijn en vragen snel beantwoord worden. Kortom, een fijne samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Echt top! Super geholpen en staan altijd voor je klaar!

Heel erg tevreden!

Heel erg tevreden over de kwaliteit en service! Als je ergens niet uit uitkomt is het na een telefoontje gelijk geregeld!

• Betrouwbaarheid

Vertrouwen, Professioneel, Kloppend, Hartgedragen.

Fijne samenwerking, voel mij gehoord en er word snel en aduquaat gereageerd. Een warm bad en alle vertrouwen in de toekomst van mijn bedrijf en de daaraan verbonde Website. Nu kwestie van geduld en vertrouwen. Dankbaar.

• Betrouwbaarheid

Een perfect product met continue ondersteuning!

Het totaalpakket is geen woord te veel. Elke seconde van de werkdag bereikbaar. Er is hard gewerkt aan mijn site en dat kun je zien! En elke keer komt er weer iets moois bij. Webmyday, een aanrader! Bedankt allen!

Geweldig blij met mijn Website

Thuiskomen in een warm bad. Er wordt goed geluisterd en meegedacht, ik ben dan ook zeer blij met mijn Website. Fantastisch dat ik in deze tijd van Crisis de ruimte krijg om even te mogen wachten met mijn Website actief in de markt te zetten. Dankbaar en dus een echte aanrader. Vriendelijke groet en ga zo door, Michael van der Kroon (Bewustmichael.nl) Ps Alle vertrouwen in een prettige voortzetting en samenwerking in de toekomst.

• Betrouwbaarheid

Pro-actieve meedenkers en een specialistisch team

We werken nu een aantal maanden met Webmyday en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het werk en het feit dat er actief met ons wordt meegedacht. De communicatie verloopt prettig en afspraken worden nagekomen. Je weet precies waar je aan toe bent.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Webmyday (Wessel) neemt de zorg van onze website uit handen.

Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop onze website tot stand is gekomen. Mede door de prettige samenwerking met projectmanager Wessel Korteweg. Wessel wist in twee gesprekken al exact wat wij bedoelde en heeft bij de eerste presentatie van het concept meteen onze wensen visueel gemaakt. Wij zijn echt heel erg tevreden over de samenwerking en het resultaat. Graag bevelen wij ondernemers die bezig zijn met hun core business Webmyday aan. Webmyday neemt de zorg van de website uit handen.

• Betrouwbaarheid

Een geweldig en top team die altijd voor je klaarstaan

We zitten nu bijna een jaar bij web My day en zijn zeer tevreden. Ze hebben een hele mooie website gebouwd en onderhouden het ook erg goed. We komen regelmatig samen in het jaar om de ontwikkelingen te bespreken. Web My day heeft een heel fris team en met daarom ook blij met onze samenwerking.

• Betrouwbaarheid

Uniek bedrijf met enthousiaste ervaren mensen

In mijn hoofd was mijn website al helemaal klaar. Alles klopte...... alleen hoe ga ik dit vertalen naar de een echte website...... help??? Gelukkig was daar webmyday ( Wessel en Katja). Samen hebben wij mijn ideeën vertaald naar een mooi, klantvriendelijke website. Uitvaart is niet de meest gewilde site om naar te zoeken. Samen hebben we de site toegankelijk gemaakt. Bij Webmyday werken mensen die ook het verschil willen maken, meedenken en ou of the box. Daarom matchen Soull Uitvaartbegeleiding en Webmyday ook zo goed. Toppers zijn het!!!

• Betrouwbaarheid

Professionele website, mooi gemaakt en snel opgeleverd!

Na een helaas mislukte SEO-campagne voor een andere webshop heeft Webmyday op een professionele manier meegedacht. De campagne is afgebroken en er is in plaats hiervan voor mijn saxofoonreparatiebedrijf een prima website gemaakt. Ik ben zeer tevreden.

Goed persoonlijk geholpen

vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat met een super goede service

Over Webmyday

Webmyday biedt een totaalpakket op het gebied van digital marketing en webdevelopment. Vanuit ons hoofdkantoor in Dordrecht, werken wij elke dag voor in totaal 200 klanten maandelijks aan online optimalisatie. Dit doen we al sinds 2010, met behulp van een gedreven team van online marketing en designspecialisten. Of u nu op wilt vallen op Facebook, Pinterest of Google. Webmyday heeft alles in huis om u optimaal te begeleiden.