Vriendelijk, goede service en mooi eindresultaat

Direct, eerlijk en nette afhandeling van het bestellen en plaatsen van 2 mooie garagedeuren. Zeer tevreden!

Is goed

Mijn ervaring zijn goed. Goede afwerking.

Goede service! Alles netjes weggewerkt! TOP

Service TOP

Rolluiken besteld en gemonteerd, door kijk op garagedeuren. Na een klein misverstand perfect opgelost. Top bedrijf heel erg blij mee

Goed advies, super service en fijne mensen.

In een prettig gesprek kregen we goed advies. Snelle service en meteen reactie bij vragen. We zijn heel tevreden met onze garagedeur die van alle gemakken is voorzien.

Op en top vakwerk allesomvattend bedrijf

Terdege goed werk verricht, aardige mensen en alles volgens afspraak gedaan. Zeker aan te bevelen.

Gewoon super goed

Prettige mensen, goed en snel werken, weten wat ze doen

Vriendelijk en snel

Na het achterlaten van een bericht via de site werd ik snel gebeld voor het plannen van een afspraak. Vervolgens kregen we heldere en eerlijke uitleg over de rolluiken. De termijn die was afgesproken is nagekomen. Plaatsing van de rolluiken verliep vlot en clean. Wij zijn heel erg tevreden.

Prettig contact en goede service

Na een prettig gesprek waarin alles heel duidelijk is uitgelegd en daardoor de juiste keuzes zijn gemaakt zijn de producten geplaatst. Ook het plaatsen verliep prettig en de uitleg over de werking was ook duidelijk. Al met al zeer tevreden over het contact en de producten.

netjes afgewerkt, nietrs op aan te merken

Netjes,kundig, vriendelijk

Super vriendelijke mensen. Toen bleek dat de rolluiken niet gehangen konden worden omdat het hout eerst vervangen moest worden. Hebben we daarvoor een andere afspraak voor mogen maken . Kwamen snel toen het hout vervangen was. We maken zeker reclame over dit bedrijf

Mooi resultaat. Aardige vakmensen.

Duidelijke afspraken, die nagekomen worden. Mooi product afgeleverd. Wij zijn er blij mee.

Snelle en goede service

De motor van de garagedeur had de kuren. Daarom een nieuwe besteld. Met een paar dagen is de nieuwe geplaatst zodat de deur weer veilig gebruikt kan worden. Dus goede snelle service.

Prima en snelle service

Onze ervaring is tot dusver prima. De deur is snel geleverd netjes ingehangen en functioneert prima. Klein detail is dat de panelen van de oude deur nog moeten worden opgehaald. We gaan er vanuit dat dit binnenkort ook zal gebeuren.

Snelle service vriendelijk behulpzaam en vakwerk

Zeer tevreden met mijn rolluik.

Het bestellen leveren en monteren van het tolluik is heel goed verlopen. Ik ben er erg blij mee!

top service

Ondanks de barre temperaturen werden mijn screens toch geleverd en aangebracht.

Mooie deur goed meedenkend

Door een logistiek probleem is de deur wat later geplaatst, in tussentijd is de situatie wat veranderd door aangepast leidingwerk. Hier is goed in meegedacht zit nu een mooie srakke garagedeur in, met fijne stille motor

Katoenstraat 2 A

5753AX Deurne