Bedroevende afwerking

Een offerte laten maken voor rolluiken. Positief over de eerste afspraak, gesprek verliep ongedwongen. Bij levering moest ik gaan werken en zodoende heb ik de afwerking niet gezien. Mijn man echter wel en hij was redelijk in shock hoe het achtergelaten is. Helaas weinig tot een oplossing kunnen komen. Ik betreur dat enorm! De kabelgootjes lagen al op de grond. Hoekstukjes zaten er niet. Onder de verwarming liep het gootje niet door. 1 kabelgoot is scheef geplakt. En de rolluiken zijn niet helemaal dicht. Ik weet niet of dit normaal is zoals ze mij gezegd hebben of dat dit net als de beroerde afwerking hoort bij de service.

Beste Maartje, Op verzoek van uw man is er een vergoeding terug gestort. Zodat u het zelf kunt maken zoals u het wil. Dit was de oplossing. De wensen moeten natuurlijk wel reël zijn. Jammer dat het zo gelopen is en dit spijt ons enorm.

Erg content

ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben met dit bedrijf.

Scherpe prijs voor goed vakmanschap

Fijne eerste kennismaking. Scherpe prijs voor goede kwaliteit. Op de dag van de afspraak waren de heren stipt op tijd. De afwerking was perfect. Wij zijn zeer tevreden!

vriendelijke en snelle service

vriendelijke en duidelijke communicatie vanaf het begin. Het monteren werd snel en netjes gedaan. Een foutje vanuit de fabriek werd snel en vakkundig opgelost.

Hele fijne ervaring mooie service en snelle levering!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, Oplossingsgericht, Meedenkend, Snelle levering, Goede afwerking

Snel levering, faire prijzen en vakkundig! echt aan te bevelen..

Na het vrijblijvende informatiegesprek op locatie is de garagedeur binnen 3 weken geleverd en vakkundig gemonteerd. Het was even passen en meten maar het resultaat mag er zijn. Faire prijs en ze nemen ook in overleg de oude materialen direct mee. Zeker aan te bevelen! Bedankt voor jullie service.

Uitstekend vakman

Betrouwbaar en een eerlijke vakman. Heeft inmiddels al enkele roldeuren bij ons vervangen tot volle tevredenheid.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Zoals hierboven vermeld

Positief

Alles netjes achter gelaten en perfect gemonteerd.

zonder problemen een mooie garagedeur

contact verliep soepel en de afspraak was snel gemaakt. Op de afgesproken tijd stonden twee vriendelijke mannen aan de deur. De oude deur was snel verwijderd en een paar uur later zat de nieuwe deur erin. Om de ruimte op te vullen onder de garagedeur werd beton gebruikt. Dit hadden ze niet zo vaak gedaan. Desondanks ziet het er keurig uit. Garagedeur is helemaal naar wens.

Garagedeuren

Very good!!!! Recommend

• Would you recommend us? Yes

Goeie service en kwaliteit

Goeie en snelle service. Netjes gemonteerd.

zeer correct behandeld en met vakmanschap

Bij de eerste afspraak en een goed gesprek en duidelijke uitleg van de materialen van de deur al meteen een goed gevoel van vertrouwen van vakmanschap en akkoord gegaan met het kopen en laten plaatsen van de garagedeur ,na het inmeten van de deur en na een paar weken wachten de deur gemonteerd en zeer tevreden over het monteren van de deur en zeker niet te beroerd om wat extra werk te doen wat niet gepland was zodat ook alles perfect past en werkt, prima gedaan en zeer zeker een tevreden klant en daarbij ook nog een leuke prijs voor een goede garagedeur en vakmanschap. en nogmaals een zeer tevreden klant.

Super tevreden

Wij zijn zeer tevreden over het verloop van alles, het eerste gesprek, de offerte, het plaatsen en afhandelen van de rolluiken. In 1 woord toppie

Correct gehandeld en gemonteerd

Prettig contact, later kleur nog kunnen aanpassen, was geen probleem. Alles goed en binnen een dag gemonteerd. TOP

uitvoering conform offerte en acquisitie praatje

duidelijk advies, alternatief besproken. Correcte uitvoer en conform afgesproken prijs.

Goede partij voor garagedeuren

Goede service, snel en netjes gewerkt. Aangezien de huidige garagedeur geen slot had, hebben ze het nieuwe slot nog snel kunnen leveren en monteren. Erg fijn.

Sociale vakmannen

Door een kleine vertraging in het transport met externe bedrijven heb ik even moeten wachten op de rolluiken. Toen ze de rolluiken kwamen zetten was alles goed georganiseerd en ze werkte snel maar nauwkeurig. Ook de prijs en wat je ervoor krijgt is perfect. Een echte aanrader

Verdiend een 10

Een fijne ervaring erg vriendelijk voor herhaling vatbaar

Mooie screens met een handige bediening

De screens zijn erg mooi qua design, kleur en de bediening is handig en mogelijk op afstand via het internet. De montage buiten aan de muur had 5 cm hoger kunnen zijn, zodat de ramen kozijnen nog in het zicht bleven. De afwerking binnen had beter gekund. De installatie van de afstandsbediening en de internet verbinding heb ik na enige moeite zelf moeten oplossen. De instructies hieromtrent zijn erg summier, ook van de leverancier.

Jammer dat er van alles mis ging

Beste Bram, Je bent een leuke vent en de screens zijn heel mooi. Maar wel jammer dat er van alles mis ging. Ik vond ook dat je ons niet echt op de hoogte hield, het initiatief voor meer info lag toch steeds bij ons. Wij hebben beide keren moeten vragen wanneer jullie kwamen en ik vind dat jullie ons beter op de hoogte hadden kunnen houden. Dan had je ook de indruk gewekt er alles aan te doen om het voor ons zo snel mogelijk te willen regelen. Nu was het meer van, jammer, het is zo en we zien wel wanneer ze geleverd worden. We hebben ten slotte in de heetste maanden van het jaar niet volledig gebruik kunnen maken van de screens. Een betere communicatie had dit gevoel weg kunnen nemen. Want ik snap dat het soms mis gaat, maar wek dan in ieder geval de indruk dat je er alles aan doet en benoem beter dat je het heel vervelend vind. Zie het als positieve feedback, mocht het nog een keer voorkomen :) Gr Marion

Beste Marion, Bedankt voor uw feedback. Het was inderdaad vervelend dat het niet zo liep als normaal. Naar mijn idee heb ik toch regelmatig contact gezocht, maar dit kan zeker beter. Ik begrijp uw gevoel hierin. Vriendelijke groet, namens KijkopGaragedeuren.nl

nu volledig tevreden

Twee rolpoorten laten plaatsen waar ik aanvankelijk niet geheel tevreden over was, is het probleem nu naar volle tevredenheid opgelost. Een dikke PLUS!

Beste Mien, Bedankt voor uw feedback. Doordat het hier om een plaatsing in de dag betreft en er geen voegwerk is, is er inderdaad ruimte tussen profiel en muur. Compriband was helaas niet mogelijk omdat de rolpoort strak tussen de muren zit, en de compriband zou beschadigen als deze vooraf geplaatst zou zijn. Samen zijn we tot een oplossing gekomen om een extra hoekprofiel met compriband te plaatsen om zo de kieren te dichten. Dit is inmiddels gedaan en hopelijk naar alle tevredenheid. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik het graag. Dit was een wijze les en komt in de toekomst niet meer voor. Vriendelijke groet, namens KijkopGaragedeuren.nl

Reageren vrij snel na aanmelding en komen ter plekke de situatie goed opnemen.

Een vriendelijke jongeman kwam thuis ter plekke de situatie opnemen, en inmeten. nadat hij alle mogelijkheden met ons had doorgenomen. gaf kundig advies. Had verstand van zaken zonder dat hij wat aan probeerde te smeren. Tussendoor nogmaals via email contact gehad waar ook snel op werd gereageerd. Op de dag van plaatsing kwam de jongeman inclusief stagiaire waar hij op een goede manier samen de rolluiken mee gehangen heeft. Kortom zeer tevreden.

poositieve ervaring en goede afspraken

goede snelle montage