Volgens afspraak: op tijd, vriendelijk en goed verzorgd onderhoud.
Prima service met heldere uitleg over wat gedaan werd bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt
De Warmte Groep komt bij mij zeer professioneel over. Jaarlijkse onderhoudsbeurt en onlangs nieuw expansievat en beugels voor de buizen. De communicatie is duidelijk vooraf, de prijs wordt vooraf besproken, het personeel is zeer netjes en opgeruimd. Afrekenen gaat eenvoudig aan het eind. Ik kan de Warmte Groep aan iedereen aanbevelen
Zeer klantonvriendelijk bedrijf: - onderdelen enorm duur - voorbeeld: Remeha Tzerra onderhoudset C voor € 130 (waar € 70 tot € 80 gangbaar is en de goedkoopste op internet € 40) - voorbeeld: beugel om pijp vast te zetten € 20 (kost elders overal minder dan € 5) - onderdelen verplicht bij hen afnemen, je mag niet zelf een onderhoudset aanschaffen - als je dure onderdelen weigert moet je ruim € 100 voorrijkosten betalen (onredelijk en feitelijk afpersing) - monteur laat meetnippel open staan, moet ondanks hard bewijs echter naar de rechter om de schade van € 75 extra gasverbruik vergoed te krijgen, zelfs de rechter sprak er schande van - wordt vervolgens zonder bericht als klant uit hun systeem gegooid, ondanks dat ik nog voor een jaar service heb betaald Kortom, in plaats van uitspraak rechter te accepteren en excuses aan te bieden, wordt je nog eens bedonderd.
Uitstekende service en advies met een prijsopgave vooraf. Plus de vraag om het warm water aan te kunnen passen. Dat was geen probleem en werd gewoon uitgevoerd. Service is helemaal top!!
Ik ben zeer te spreken over het personeel, vriendelijk en vakkundig, en bovendien wordt er altijd precies uitgelegd welke werkzaamheden er zijn verricht.
Komen afspraken na en werken netjes.
De monteur was beleefd, geduldig en behulpzaam. Ik had een probleem met mijn thermostaat en app maar met alle geduld belde hij ATAG. Alle onduidelijkheid werd opgelost. Ik ben zeer tevreden en ik kan dit bedrijf zeker aanraden!
Vriendelijke monteur,netjes gewerkt, mijn zoon gaat ze bellen voor,nakijken ketel.
Monteur was op tijd en vakkundig. Alles ging naar wens en tot volgend jaar weer.
Goede uitleg, goede supervisie aan de ' leerling'.
Telefonisch niet bereikbaar, communiceren zonder naam (ivm privacy zeggen ze), kan dus ook niet vragen naar een contactpersoon bij calamiteiten. Om een afspraak te maken moet je allemaal overbodige dingen invullen, die ze daarna niet gebruiken of bestuderen. Wel sturen ze dan een monteur, die vervolgens alleen een factuur met voorrijkosten achterlaat. Omdat de gegevens die ik had ingevuld niet waren gelezen door het bedrijf en de monteur dus verkeerd was geïnformeerd. De enige communicatie die daarna nog mogelijk is, is met het incassobureau. Meest klant onvriendelijke bedrijf wat ik ooit ben tegengekomen.
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Omdat deze review anoniem is geplaatst, kunnen we helaas niet inhoudelijk op uw situatie ingaan. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we uw klacht kunnen onderzoeken en waar mogelijk tot een oplossing kunnen komen. We willen u er vriendelijk op wijzen dat we graag een open gesprek voeren, maar dat het gebruik van termen als "oplichters" niet gepast is en niet bijdraagt aan een constructieve dialoog. We streven ernaar al onze klanten professioneel en respectvol te helpen.
Bij aankomst de monteur gevraagd naar de leeftijd van mijn cv. Hij constateerde 15 jaar oud. Hij was verplicht om pakkingen te vervangen ter waarde van €85,00. Mijn opmerking dat gezien de leeftijd van de cv dit zonde van het geld was ben ik toch verplicht deze uitgave te doen omdat er anders geen servicebeurt aan de hand van een jaarcontract mocht worden uitgevoerd. Na een servicebeurt van meer dan 2 uur sloeg de cv niet meer aan na aansluiting op het lichtnet. Een tweede monteur kwam en stelde de diagnose dat de cv kapot was en de pakkingen niet meer terug konden. Ook werd het contract afgesloten en de activiteit als reparatie bestempeld. Wat resteerde was een nota van €210,00 en de mogelijkheid om een offerte te laten uitbrengen. Triest dat ik onnodig op kosten ben gejaagd.
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het vervelend kan zijn als er extra onderdelen nodig blijken te zijn. In dit geval willen we graag toelichten dat het vervangen of aanbrengen van de pakking verplicht is om de veiligheid van de ketel te waarborgen. Zonder deze pakking kan de ketel namelijk niet veilig functioneren, wat risico’s met zich meebrengt voor zowel de installatie als de gebruiker. Onze monteurs zijn verplicht om volgens de geldende veiligheidsvoorschriften te werken, en daarom kon deze stap niet worden overgeslagen. We hopen op uw begrip en staan uiteraard open voor verdere toelichting als u daar behoefte aan heeft.
Zoals gewoonlijk, aan de cv ketel is weer prima onderhoud gepleegd. Door de mannen van warmtegroep. Hij kan er weer een jaartje tegen.
Fijn om te horen dat u weer tevreden bent over het onderhoud aan uw cv-ketel. Onze monteurs doen altijd hun best om alles veilig en in topconditie achter te laten.
Monteur controleerde de cv ketel. Na inspectie heeft deze advies en info gegeven en onderhoud keurig uitgevoerd.
Fijn om te horen dat het onderhoud naar tevredenheid is uitgevoerd en dat onze monteur u goed heeft geïnformeerd. We vinden het belangrijk om niet alleen veilig en vakkundig te werken, maar ook duidelijk advies te geven over uw installatie. Dank voor uw vertrouwen in Warmtegroep – we staan de volgende keer graag weer voor u klaar!
Bijzonder prettig en zorgvuldig
Keurige mensen netjes gewerkt en ik neem aan deskundig.
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs en hun werkwijze. We streven er altijd naar om netjes, klantgericht én vakkundig te werk te gaan.
Gelukkig de monteur die hier 3 jaar terug ook kwam. Deze meneer besteedt echt aandacht aan het werk en levert voor zover ik dat als amateur kan inschatten, vakkundig werk. De afgelopen 2 jaar was ik niet echt tevreden. Werk werd toen afgeraffeld en was een onvriendelijke monteur.
Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide review. Wat fijn om te horen dat u weer tevreden bent over het onderhoud en dat u dezelfde monteur als drie jaar geleden heeft mogen ontvangen. We zijn blij dat hij zijn werk met aandacht en vakmanschap heeft uitgevoerd – daar staan we voor. Het spijt ons te horen dat uw ervaringen in de voorgaande jaren minder positief waren. We nemen uw feedback serieus en gebruiken dit soort signalen om onze service te blijven verbeteren. Dank voor uw vertrouwen in Warmtegroep.
Het onderhoud van mijn warmtepomp en CV-ketel worden door de warmtegroep gedaan. De communicatie is duidelijk. De monteurs zijn correct en werken erg netjes.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het onderhoud van uw warmtepomp en cv-ketel. We vinden heldere communicatie en zorgvuldig werk erg belangrijk, en het is mooi om te zien dat dit wordt gewaardeerd.
Professioneel en onderhoud zeer goed uitgevoerd!!
Dank u voor uw review, we doen ons best om iedere keer weer kwaliteit te leveren.
Warmtegroep heeft d.m.v. een buffervat en nog andere toevoegingen gezorgd, dat allerlei zoem- en bromgeluiden zijn verdwenen. Ik ben geen techneut, en kan andere technische verbeteringen niet beoordelen, maar al die hinderlijke bijgeluiden zijn voor 99% verdwenen!!
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de aanvulling op uw hybride warmtepomp en dat de geluidsoverlast vrijwel volledig is verdwenen. Door het plaatsen van onder andere een buffervat hebben we het systeem beter in balans gebracht – en dat merkt u meteen in comfort én geluidsniveau.
Prima
Fijn om te horen dat onze monteur snel en goed werk heeft geleverd. We staan de volgende keer weer graag voor u klaar!
Een goede servicebeurt aan de cv. Monteur kwam op tijd. Hij vond een paar dingen die vernieuwd moesten worden waar je niet op hoopt bij een servicebeurt. De ketel is 9 jaar oud en het expansievat moest vervangen worden. De monteur was duidelijk in de kosten en de prijsopgave klopte met de factuur.
Goed om te horen dat u tevreden bent met de servicebeurt en de duidelijke communicatie van onze monteur. We begrijpen dat onverwachte vervangingen zoals het expansievat soms een verrassing kunnen zijn, maar we zijn blij dat alles helder is uitgelegd en de prijsopgave is nagekomen.
De monteur was mooi op tijd, stelde zich voor en ging aan het werk. Nadat hij de situatie bekeken had kwam hij vertellen wat er moest gebeuren en liet dat ook aan ons zien. Werk keurig uitgevoerd en alles netjes achter gelaten. Wij zijn dik tevreden.
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze monteur op tijd was, duidelijk uitleg gaf over het werk en alles naar wens heeft uitgevoerd. We vinden het belangrijk om transparant te zijn en het werk netjes en zorgvuldig te doen.
Monteur was vriendelijk en deed zijn werk goed. Fijne service!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.