De jaarlijkse CV-beurt weer gehad: de planning verloopt via email en is duidelijk. Je wordt de week voorafgaand nog een keer herinnerd aan de afspraak. De monteur is netjes binnen de afgesproken tijd en is correct in zijn optreden.
aardige en eerlijke mensen
Zie hierboven.
Zeer tevreden over de geleverde service bij het vervangen van mijn HR ketel! In een relatief korte tijd en ook nog eens keurig uitgevoerd. Zeer vriendelijke monteur.
Komt op afgesproken tijd. Werkt netjes. Vriendelijke monteur.
Vriendelijke nette medewerker Volgens mij veel kennis in zijn vak
Mijn gasverbruik is mede door goed onderhoud en afstelling van de verwarmingsketel fiks omlaag gegaan. Als je vragen hebt stel ze dan aan de onderhoudsmonteur. Het is leerzaam en je kan besparen op je verbruik. Ik ben uiterst tevreden over de onderhoudsmonteurs van Warmtegroep en de mensen op kantoor die afspraak jaarlijks inplannen.
Bedankt voor uw mooie beoordeling.
De mannen kwamen op tijd, waren vriendelijk en leverden goed werk, eveneens ruimden ze netjes op. Zeer tevreden!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Prima service! De monteur ging snel te werk en liet alles weer netjes achter. Heeft ook een CO2 geplaatst in de keuken maar ons hierover niets verteld..
Bedankt voor uw positieve review. De CO melder hebben wij in opdracht van uw verhuurder geplaats.
De aardlekschakelaar ging steeds uit na onderzoek van ons zelf kwamen we tot conclusie het is de cv. Het was na 17:00 dus kreeg een bandje en daarop met spoed dan op de site invullen en dan wordt u gebeld. Wij gedaan binnen 1 min worden wij gelijk gebeld, samen kwamen we door goede aanwijzingen tot conclusie waterpomp is kapot. Andere dag 15:15 staat de monteur voor de deur met nieuwe waterpomp en wij weer blij. Al met al duidelijk te woord gestaan, vakmanschap en vriendelijk geholpen. Superfijn :)
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Afspraken worden nagekomen en goed bereikbaar.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Heldere uitleg. Meedenken over behoud van ketel maar ook over toekomstige vervanging. Uitleg over extra kosten ten behoeve van behoud ketel. Duidelijk advies over duurzaamheid. Duidelijke advies over expansievat.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Hij kwam op tijd, je werd vriendelijk te woord gestaan en hij deed zijn werk goed.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Net verhuisd en niet goed de staat van de CV ketel weten. Er moest wel het een en ander gedaan worden. Monteur had alle benodigdheden bij zich en kon dit direct vervangen. Top.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Onze monteur stopte ermee en zijn we op zoek gegaan naar betrouwbare partij. Onderhoud netjes uitgevoerd en fijne communicatie met de monteur. Echt een aanrader.
zz
Bedankt voor uw 5 sterren.
Erg goed geholpen voor een degelijke prijs. Monteur was attent en gaf zelfs nog tips. Volgend jaar weer warmte groep!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Zoals voorgaande jaren weer tevreden.
Bedankt voor uw positieve review.
Op het werk vooralsnog niets aan te merken maar de monteur zou wel een cursus klant omgang mogen volgen. Ik heb er begrip voor als het warm is dat het minder prettig werken is op een zolder maar om dat dan maar herhaaldelijk van een bezoekend monteur op een vervelend toontje te horen is irritant.
Onze excuses voor het gedrag van de monteur, wij gaan hem daarop aanspreken.
Bij een klachten melding, pas bericht na 2e verzoek en een herinnering mail pas na 4 weken, na de eerste melding een antwoordt. Men vond het blijkbaar niet nodig op de 1e klacht te reageren. Het enige antwoord op mijn klacht was een verwijzing naar de algemene voorwaarden. (In deze verwijs ik u naar onze en door u geaccepteerde voorwaarden:) Is uw toestel bij de 1e beurt 15 jaar of ouder, dan is een abonnement niet meer mogelijk en wordt een enkele onderhoudsbeurt uitgevoerd. Mijn Cv toestel was elk jaar onderhouden door een ander bedrijf en dit was dan in het 14 jaar dat ik bij warmte groep terecht kwam. En geen 15 jaar !!! wat ik als bericht terug kreeg op mijn klacht. Daar moet je het dan ook maar meedoen. Onzorgvuldig handelen op een klacht en met een kluitje het bos insturen. Antwoord beneden pijl.
Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.
Afspraak was snel geregeld na het invullen van het aanvraagformulier op de website. Duidelijke communicatie over de onderdelen die vervangen diende te worden. 1/2 uur vtv sms was helemaal top kon ik toch boodschapje doen.
Bedankt voor uw beoordeling, zo zien wij het graag.
Benadering is wel heel erg geautomatiseerd maar wel professioneel. Kreeg van de monteur duidelijk uitgelecht wat nodig was waarom en de kosten.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Heel blij met warmtegroep de monteurs die de afgelopen jaren het onderhoud gedaan hebben zijn altijd netjes en duidelijk ter zake kundig. Communicatie met het kantoor is altijd goed.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Na een afspraak te hebben gemaakt voor een onderhoudsbeurt viel de ketel in storing. Monteur kon eerder komen om naar de storing te kijken en het onderhoud te doen. Paar dagen na bezoek van monteur is dezelfde storing terug. Gebeld en reactie was dat ik 120 euro voorrij kosten moest betalen. Zeer onterecht, nog afgezien van het feit dat het bedrag buitensporig hoog is. Dit is gemakkelijk te vergelijken met de concurenten die lagere bedragen rekenen. Vervolgens Feenstra gebeld, die zijn geweest en voor een bedrag voor nog geen 90 euro storing in eerste instantie verholpen. Conclusie, dit bedrijf is niet service gericht maar wel geld gericht. Verder gezien dat dit bedrijf altijd reageert op de slechte recensies met een excuus. Zal nu ook wel weer gebeuren.
Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.
Voordat de monteur de cv ketel heeft open gemaakt, zegt hij dat de rubbers die 2 jaar geleden zijn vervangen weer vervangen moeten worden. Zo uit het niets. De tijd voordat Warmte Groep het onderhoud deed hebben ze in die 9 jaar nog nooit een rubber vervangen en nu moet het om het jaar gebeuren. dat is wel heel vreemd en ze kijken niet eens of de oude nog goed is. Zo kosten die 2 simpele rubber weer 40 euro extra.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw toch nog positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen. Wij doen onderhoud zoals het hoort en daarbij moeten om uw toestel veilig te houden afdichtingen vervangen worden volgens een cyclus. Dat dit eerder niet gebeurde zegt alles over het voorgaande onderhoudsbedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.