Bij de installateur van mijn cv ketel werd ik uit het servicegebied gegooid , daarom naar een ander gezocht. Warmte-groep had een heel mooi pakket met daarin jaarlijks onderhoud ipv 2-jaarlijks zoals de meeste + het voordeligst. Heb het comfort-X abonnement gekozen. Na het onderhoud van Warmtegroep functioneerde de ketel meteen beter o.a. geen lucht meer in de leidingen waardoor de radiatoren ongelijk warm werden en daardoor slecht verwarmden. De kamer kwam veel sneller op temperatuur. Ook het vuilfilter werd gereinigd. Nette en correcte monteur , alles wordt duidelijk uitgelegd. Ook werden de kosten voor vervanging van de onderhoudssets die nog gingen komen besproken. Ketel : Remeha B Tzerra 28c
Zoals elk jaar een afspraak voor het onderhoud van mijn cv ketel met nog een herinnering vooraf, wel zo gemakkelijk. Afspraken zijn binnen de afgesproken tijd. Voor mij nieuw dat ze ook letten op de verloop tijden van het expansie vat en koolmonoxide meter. Voor mij een goed bedrijf met marktconforme prijzen , duidelijke afspraken en goede service.
Bij eerste Ingebruikname na de zomer gaf de Gasdetector voor 3 minuten alarm 3 en Blue Sense permanent storing A 01. Dit zou betekenen, de ketel bij het opstarten, gas uitstootte of dat beide apparaten , die alleen de 230V en de locatie gemeenschappelijk hebben, gevoelig zijn voor netstoringen en/of electro-magnetische straling. Daar geen gebreken aan de ketel werden gevonden, zijn de huidige testen kennelijk onvoldoende. M.i. wijst het op onvoldoende elektronische filters en afscherming in de hardware. Ook kan het zijn, dat de software in deze verkeerd is geprogrammeerd. Gaan we uit van toevallige samenloop van omstandigheden dan komen slechte, vuile (stekker)verbindingen in aanmerking. Dit valt onder goed onderhoud en kan voorkomen worden door alle steekverbindingen eens in de 5 jaar met contactspray te reinigen. Ik ben hier dieper op ingegaan, omdat ik verwacht, dat de klachten zich weer zullen voordoen en ik met gas geen risico wil lopen.
Vandaag heeft de Warmtegroep weer de jaarlijkse onderhoudsbeurt aan de CV installatie gegeven. We krijgen steeds dezelfde monteur op bezoek, een jonge vent en een echte vakman. Hij constateerde dat het expansievat defect was en heeft deze direct vervangen, hetgeen schade aan de CV installatie zal voorkomen. Tevens adviseerde hij spontaan hoe de CV energiezuiniger ingesteld kon worden en heeft deze instellingen ook, na overleg, aangebracht. We hebben er alle vertrouwen in dat de CV weer een heel seizoen probleemloos zal functioneren.
Fijne monteur, ging netjes te werk, alles verliep soepel en afgesloten met een korte uitleg over de werking en instellingen.
Prima, aardige monteurs zakelijk en snel. Wel jammer dat er niet van te voren al het periodieke vervangen van onderdelen even wordt medegedeeld bij het maken van de afspraak.
De werknemer is professioneel.
Al jaren klant, experts van Warmte Groep zijn vriendelijk en professioneel.
CV verwarming gecontroleerd .Alles was ok maar kreeg het advies om mijn expansievat te vervangen .De uitleg hoe dat gaat was uitstekend en is ook gelukt wat mij heel wat euro’s scheelt ,heel veel dank voor deze service
Betrouwbaar, vriendelijk, op tijd en meedenkend. En gister zijn we helemaal geweldig geholpen met een aantal hele bruikbare besparingstips. Zeer welkom in deze tijd! Dank je wel!
geweldig bedrijf vol professionaliteit in elk opzicht.
Professionele en snelle service van een aardige medewerker van Warmtegroep!!
Mijn eerst ervaring met de Warmte Groep laat zich als zeer positief omschrijven. Nette servicemederwerker die de werkzaamheden snel en voor zover ik kan beoordelen goed heeft uitgevoerd.
great employees, you visited me yesterday, he spent 2 hours and did more than I asked, I believe that the whole company works like that, a professional for me
Goed
Monteur was duidelijk in zijn uitleg over het nodige onderhoud Gaf ook aan dat het drukvat lek was en duidelijke prijsopgave. Warmte Groep BV is voor iedereen een aanrader
Ieder jaar komt een mail vanuit Warmte Groep met een dag(deel) waarop de monteur langs komt met de optie om eventueel een andere dag voor te stellen (iets exactere tijd via mail of whatsapp vanuit monteur op de dag zelf zou fijn zijn want "tussen 12.00 en 17.00" is wel erg lang om aan huis gekluisterd te zijn). Monteur geeft netjes het advies aan dat bepaalde onderdelen periodiek dienen te worden vervangen en wat de kosten hiervan zijn (dit zou eventueel al van tevoren al kunnen worden aangegeven in de jaarlijke mail zodat de beslissing niet op het moment dat monteur er is meteen moet worden genomen). Afrekenen meteen na de onderhoudsbeurt via QR-code gaat makkelijk.
Alles prima
Afspraak ingepland. Monteur beweert aangebeld en gebeld te hebben. Wij hebben beide niks gehoord en ik heb geen gemiste oproep. 90 euro voorrijkosten berekend.
Hier is voorafgaand al communicatie over geweest. Feit is dat u niet thuis was ondanks de gemaakte afspraak, er is zelfs een foto van uw voordeur gemaakt is op het afgesproken tijdstip.
Er was een onderdeel kapot. De volgende dag werd het nieuwe onderdeel geleverd en gemonteerd. Snelle service, verantwoordelijke monteurs!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Werdt netjes gebeld met de vraag of de monteer erder konnkomen dan de afsgesproken tijdsvak. Monteur heeft de werkzaam heden uitgevoerd en besproken.
De monteurs onderzochten de ketel. Verklaarde de defecte onderdelen en de kostenpost . Prima.
Ik heb al een aantal jaar een contract bij warmtegroep en mijn ervaring met de monteurs voor het jaarlijkse onderhoud is uitstekend. Ze zijn vriendelijk, denken mee (hoe kan de ketel zo optimaal en zuinig mogelijk afgesteld worden). De prijsopgaaf is transparant en ik ervaar een keuze in de opties die geboden worden (wel of geen rubbers katen vervangen, wel of geen nieuwe onderdelen plaatsen). Dat voelt als een eerlijke keuze. Kleine tip: het vebster voor afspraken mag iets smaller, van een dagdeel naar een venster van twee uur. Makkelijker om rekening mee te hiuden. Maar ach..als dat alles is.....
meneer kwam mooi op tijd, werkte netjes en bekwaam, kosten werden ook gelijk verteld , betaling verliep vlot -punt had niet alle onderdelen bij zich waardoor de werkzaamheden wat langer duurden.
Goed advies, netjes opgeruimd, op tijd, vriendelijk, toegankelijk en snel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.