De monteur was op het afgesproken tijdstip aanwezig. Hij zag er verzorgd uit en communiceerde met verstand van zaken. Hij liet mij duidelijk zien wat het probleem was en heeft dat vakkundig en vooral vlot, hersteld. Geen verrassingen en een prima service!
Het was eerste keer dat ik CV-ketel onderhoud van Warmte Groep gebruikt. Het is goedkoper dan bij mijn energie leverancier en meest belangrijk beter kwaliteit. De ontluchter en isolatieplaat waren al lang helemaal kapot. Het was veel roet binnen verwarmingselement jarenlang verzameld. Vorige onderhouden hadden het genegeerd. Nu CV-kettel werkt stiller en beter.
De monteur was op tijd aanwezig en vriendelijk. Ook deskundig.
Monteur Jannick was op tijd. Werkte netjes en gaf voldoende informatie.
Afspraak makkelijk via mail. Monteur komt binnen afgesproken tijdblok. Overlegt over servicepakket dat moet worden geplaatst, pakkingen in dit geval. Alle metingen gedaan waarvan de uitkomsten later via de mail gedeeld worden Uitgebreid onderhoud gedaan. Niet eerder gehad maar nu wel, een andere monteur komt later nog langs om te checken of eerste zijn werk goed heeft gedaan. Neem aan dat dit steekproefsgewijs is.
Netjes gewerkt. Overleg waar nodig. Vriendelijke heren en telefoniste.
De monteur kwam stipt op tijd. Legde alles op een begrijpelijke en rustige manier uit. Gaf goede bruikbare voorlichting en na afloop werd alles netjes opgeruimd en schoon gemaakt. Top
Wij hebben een hybride warmtepomp - CV ketel - boiler installatie. Na 6 jaar te hebben getobd met verschillende technici van diverse aanbieders, hebben we een onderhoudscontract afgesloten bij Warmte Groep, omdat zij uitstralen een brede ervaring te hebben. En dat klopt. De man die kwam was deskundig, rustig, meedenkend, net en vriendelijk. We hebben eindelijk een bedrijf gevonden die weet waar ze het over hebben én hun afspraken na komt. Wat een geruststelling! Van harte aanbevolen!
Netjes en goed werk verricht.
Monteur was er volgens afspraak. Liep alles van te voren door. Vroeg of hij verwarmin efficienter mocht afstellen. Snel gereed
Een fijne monteur die ruim de tijd heeft genomen om de CV en centraal afzuigsysteem de jaarlijkse onderhoudsbeurt te geven.
Jaarlijkse servicebeurt van de ketel. De medewerkers komen altijd op tijd en zijn vriendelijk en kundig. Nog nooit klachten gehad over Warmte Groep.
This was quite surprising: we not only received a top service but were educated about the pipe, heater and flow in the whole unit. Furthermore, the usage was adjusted to the eco level which will result in less spendings over the year. Thank you for your top service on the top floor! :)
Monteur wist wat hij deed en een zeer vriendelijke monteur
Bij uitvallen ketel ivm ernstige slijtage, besloten tot nieuwe ketel , 2dagen later hing deze er dan ook werkelijk. Goed en vriendelijke monteurs
Onze cv was door de vorige eigenaren jarenlang niet onderhouden. Daardoor viel het onderhoud de eerste keer hoog uit. De monteur was echter op tijd, vriendelijk en zakelijk en dacht mee over eventuele kostenbesparing (waar we uiteindelijk niet voor kozen). Omdat de reparatie gisteren plaatsvond heb ik nog geen oordeel over de kwaliteit, aangezien dat deze winter nog moet blijken.
De monteur was er op de afgesproken tijd en deed zijn werk vlot. Hij gaf mij inzicht in de werkzaamheden en kosten. Hij was eerlijk over wat wel en niet nodig was, en schrapte bijv. daarom het schoonmaken van de mechanische ventilatie (had ik wel aangevraagd, maar was nog niet nodig). Scheelde mij weer in de kosten! Ook hielp hij mijn verwarming te onluchten, dat had niet gehoeven. Al met al heel klantvriendelijk dus, waardoor ik Warmte Groep BV zeker zou aanraden.
Komen afspraken na , duidelijk, meedenkend , nette werknemers Al jaren blij met dit bedrijf
Wij zijn al jaren klant bij Warmte Groep en dit naar grote tevredenheid. Dit geldt voor zowel het onderhoudscontract als het recent vervangen van onze oude ketel. Bij het onderhoudscontract gaat het altijd naar wens. Wij worden benaderd voor een onderhoudsbeurt en als deze in de agenda past geven wij akkoord. Past het niet in de agenda, is het altijd snel geregeld om het op een ander moment in te plannen. De monteurs die bij zo'n onderhoudsbeurt langs komen werken altijd netjes en schoon. Als vervanging van onderdelen nodig is, gaat het altijd in overleg zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Recent is onze oude ketel vervangen door monteur Muttalip en zijn leerling Damien. Die mannen hebben keurig netjes gewerkt en Muttalip deed niets zonder overleg en telkens nam de tijd om uit te leggen wat hij aan het doen was of wat gedaan ging worden. Ook de uitleg van de werking van de ketel en bijbehorende thermostaat met app waren heel duidelijk. En er was ruimte voor een grapje hier en daar, iets wat hier in huis als zeer prettig wordt ervaren! Ik lees her en der een aantal negatieve reviews over Warmte Groep, maar herken dit niet. Zoals de title al zegt, wij zijn al jaren tevreden klant bij Warmte Groep en nog steeds!
Alles conform afspraken. Nette service. Duidelijke instructies aangaande onderhoud en dergelijke.
Monteur kwam op tijd, maakte gezellig praatje en was zeer behulpzaam. Kwam voor de ketel maar keek even op ons verzoek ook even naar de kachel in onze badkamer. Deed het al een tijd niet maar hij had het in een paar minuten gefixt.
Dit is mijn eerste ervaring met Warmtegroep . Kreeg een nette en deskundig iemand over de vloer .
Superduidelijke communicatie. Doordat de ervaren monteur een nieuwe collega aan het opleiden was, werd elke handeling hardop besproken met elkaar. Doordat ik in de kamer ernaast aan het werk was, kon ik steeds horen hoe precies elk onderdeel van het onderhoud zorgvuldig gedaan werd. Vervolgens werd mij geadviseerd preventief een aantal onderdelen te vervangen. Dat advies werd goed gemotiveerd. De monteurs lieten ook zien in de ketel hoe de slijtage zichtbaar was en hoe een nieuw onderdeel eruit ziet en hoe een nieuw onderdeel bijdraagt aan het goed functioneren van de ketel. Ik ben zeer tevreden.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Als je contact zoekt met deze organisatie omdat je het niet eens bent met de prijs van de diensten of materialen verwijst de telefoniste je niet door. Ondanks meerdere malen vragen naar leidinggevende of ander sinds mensen die er iets over mogen zeggen werd de lijn verbroken. Ik moest voordat er ook maar iets aan mijn ketel gedaan werd eerst maar even 3/4 van de kosten betalen. Had ook de keuze om de monteur te laten vertrekken maar had dan geen werkende ketel meer. Ik mis hier echt een stuk klantvriendelijkheid en zou dit bedrijf dan ook niet meer aanbevelen bij andere.
Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.
Deze organisatie raad ik ten zeerste af. Ze veroorzaken schade van vele honderden euro's en als het dan opgelost moet worden verschuilen ze zich achter de leugens van de monteur.
Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.