Vriendelijke monteur deskundig en duidelijk in advies en uitleg
Monteur was op tijd en was zeer duidelijk wat er ging gebeuren. Gaf ook uitleg over de interval periode onderhoud. Prima monteur.
Goed
Effectief en snel
Ik ben er niet bij geweest om te kijken wat de monteur precies heeft gedaan, maar ga er vanuit dat hij ervaren genoeg is om te weten wat jij moet doen. Hij heeft water bijgevuld en hoewel hij vroeg om een handdoek, en deze gekregen heeft, stond er merkte ik veel later nog wel water op het laminaat en dat was deels opgezwollen. Hoop dat het weer droog gaat worden. Ik kan jullie vragen niet allemaal invullen. Ik kan niet beoordelen op technisch gebied omdat ik er geen verstand van heb. Ik vertrouw erop dat gij weet wat hij doet en alles werkt nog dus het zal goed zijn.
De gemaakte afspraken zijn perfect uitgevoerd!
De monteur kwam op afgesproken tijd en was vriendelijk en klantgericht, heeft zijn werk goed gedaan en wij zijn zeer tevreden. Dank jewel warmteservice.
Na het opgeven voor een abonnement werd eerst een 0 keuring gedaan. De monteur regelde alles keurig, en ruimde alles weer keurig op. Ook vertelde hij dat het expansievat met 7 jaar ouderdom zijn langste tijd had gehad.
the work has ben done professionally and everything left clean afterwards.
De vriendelijke collega was op tijd. Vertelde wat hij ging doen en wat het ging kosten. Fijn bezoek.
Dit was voor ons de 2e kennismaking met warmte groep. De monteur of moet ik zeggen Specialist heeft niet alleen een onderhoudsbeurt gegeven aan onze CV, maar ook instellingen van vloerverwarming gechecked en gecorrigeerd, tevens dat van de CV geoptimaliseerd. Zeer bedankt.
.
Het zou duidelijker zijn wanneer van te voren wordt vermeld bij het jaarlijks onderhoud wat vervangen moet worden en wat de kosten zijn. Monteur is wel op de hoogte en heeft bij binnenkomst al de vervangende materialen bij zich. Vervelend voor de monteur die de discussie moet aangaan van wel of niet vervangen. De klant wordt ter plekke geconfronteerd en niet vervangen betekent dat het abonnement wordt beëindigd
The previous 2 times I had your employees visiting it was really a great experience. This time, your employee clearly didn't like or was scared with my dog - I do feel sorry for him, because it must be very difficult to get to work in a place with a dog if you don't like it. My dog is friendly, but barks and gets too excited. Overall I had a feeling he was really bothered and that didn't help the communication between us (plus I don't speak dutch). I need to put my dog on a leash, while having a work conference to avoid my dog getting close to him. This is a not a complain, his job seems to be very well done efficiently but for the sake of the next time, please send someone that don't mind dogs - it will be better for me and for your worker. Thank you.
De moteur kwam prima op de afgesproken tijd en was zeer beleefd en vriendelijk. Voortvarend ging hij aan het werk en informeerde mij tussendoor naar wat er diende te gebeuren. Was zeer informatief en duidelijk; vooraf werd aangegeven wat extra service kostte en werkte snel en goed. Deze jongeman (Stefan) is een wandelende reclamezuil voor de Warmte Groep, wat een prima service !!
Snelle en vriendelijke service
Monteur nam de tijd. Was ervaren en goed bekend met type ketel
Achterstallig onderhoud aan de ketel werd zeer professioneel aangepakt. Ketel klinkt weer als nieuw. Meteen ook uitleg wat er gedaan werd en kostenoverleg voor nieuwe onderdelen (die hard nodig waren). Ik kan de warmte groep zeer aanbevelen, ik heb geen zorgen meer dat ik in de winter in de kou zit.
Heel goed verlopen en heel goed personeel
Prima erg tevreden vriendelijk en toch zakelijk.
Prima.
Geen warm water was het probleem. S’morgens gebeld en s’ middag kwam er iemand langs. Storing in de sensor. Kon gelukkig gelijk vervangen worden. Binnen een half uur hadden we weer warm water. Goed geholpen en van te voren ingelicht over de kosten van de sensor.
Jaar lang dure abonnement afgesloten en bij 1 jaar schoonmaken zeggen ze dat er een aanpassing is dus niet onderhoud doen Je lees niks op de website als je een zonneboiler erbij neemt dat je abonnement niet meer geldig is Ze maken hun eigen regels Mensen pas op !!!!
Uiteraard maken wij onze egen regels. Sinds het voorgaande bezoek is uw installatie gewijzigd naar een combinatie met een warmtepomp (geen zonneboiler) waarvoor een ander prijs van toepassing is. Ook is hier een anders gekwalificeerde monteur voor nodig. Er is hier met u over gecommuniceerd maar u was niet voor reden vatbaar.
Goede uitleg. Direct alles vervangen wat nodig was.
Heel blij mee. Goede tips, professioneel advies en controle goed uitgevoerd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.