Filters

10

Prima service

Vriendelijke monteur deskundig en duidelijk in advies en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima

Monteur was op tijd en was zeer duidelijk wat er ging gebeuren. Gaf ook uitleg over de interval periode onderhoud. Prima monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Tevreden over het resultaat.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima vakkundige monteur

Effectief en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Vriendelijke monteur heeft zijn werk wellicht goed gedaan

Ik ben er niet bij geweest om te kijken wat de monteur precies heeft gedaan, maar ga er vanuit dat hij ervaren genoeg is om te weten wat jij moet doen. Hij heeft water bijgevuld en hoewel hij vroeg om een handdoek, en deze gekregen heeft, stond er merkte ik veel later nog wel water op het laminaat en dat was deels opgezwollen. Hoop dat het weer droog gaat worden. Ik kan jullie vragen niet allemaal invullen. Ik kan niet beoordelen op technisch gebied omdat ik er geen verstand van heb. Ik vertrouw erop dat gij weet wat hij doet en alles werkt nog dus het zal goed zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
9

De monteur heeft zijn werk keurig uitgevoerd.

De gemaakte afspraken zijn perfect uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Dit bedrijf komt zijn afspraken na.

De monteur kwam op afgesproken tijd en was vriendelijk en klantgericht, heeft zijn werk goed gedaan en wij zijn zeer tevreden. Dank jewel warmteservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

opvallend positief

Na het opgeven voor een abonnement werd eerst een 0 keuring gedaan. De monteur regelde alles keurig, en ruimde alles weer keurig op. Ook vertelde hij dat het expansievat met 7 jaar ouderdom zijn langste tijd had gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

nice and clean

the work has ben done professionally and everything left clean afterwards.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

netjes op tijd, vriendelijke meneer en denkt mee

De vriendelijke collega was op tijd. Vertelde wat hij ging doen en wat het ging kosten. Fijn bezoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer service gerichte techneut, en behulpzaam

Dit was voor ons de 2e kennismaking met warmte groep. De monteur of moet ik zeggen Specialist heeft niet alleen een onderhoudsbeurt gegeven aan onze CV, maar ook instellingen van vloerverwarming gechecked en gecorrigeerd, tevens dat van de CV geoptimaliseerd. Zeer bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Op tijd, duidelijk en snel

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

onduidelijk over de vervangende materialen

Het zou duidelijker zijn wanneer van te voren wordt vermeld bij het jaarlijks onderhoud wat vervangen moet worden en wat de kosten zijn. Monteur is wel op de hoogte en heeft bij binnenkomst al de vervangende materialen bij zich. Vervelend voor de monteur die de discussie moet aangaan van wel of niet vervangen. De klant wordt ter plekke geconfronteerd en niet vervangen betekent dat het abonnement wordt beëindigd

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

not an usual review

The previous 2 times I had your employees visiting it was really a great experience. This time, your employee clearly didn't like or was scared with my dog - I do feel sorry for him, because it must be very difficult to get to work in a place with a dog if you don't like it. My dog is friendly, but barks and gets too excited. Overall I had a feeling he was really bothered and that didn't help the communication between us (plus I don't speak dutch). I need to put my dog on a leash, while having a work conference to avoid my dog getting close to him. This is a not a complain, his job seems to be very well done efficiently but for the sake of the next time, please send someone that don't mind dogs - it will be better for me and for your worker. Thank you.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Professioneel

De moteur kwam prima op de afgesproken tijd en was zeer beleefd en vriendelijk. Voortvarend ging hij aan het werk en informeerde mij tussendoor naar wat er diende te gebeuren. Was zeer informatief en duidelijk; vooraf werd aangegeven wat extra service kostte en werkte snel en goed. Deze jongeman (Stefan) is een wandelende reclamezuil voor de Warmte Groep, wat een prima service !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Monteur correct soepel bekwaam

Monteur nam de tijd. Was ervaren en goed bekend met type ketel

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

buitengewoon goede service, vriendelijk en waar voor je geld

Achterstallig onderhoud aan de ketel werd zeer professioneel aangepakt. Ketel klinkt weer als nieuw. Meteen ook uitleg wat er gedaan werd en kostenoverleg voor nieuwe onderdelen (die hard nodig waren). Ik kan de warmte groep zeer aanbevelen, ik heb geen zorgen meer dat ik in de winter in de kou zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Geweldig bedrijf

Heel goed verlopen en heel goed personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima uitvoering en vriendelijke monteur!

Prima erg tevreden vriendelijk en toch zakelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goede service, goede uitleg wat er waarom moest gebeuren.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Snel opgelost

Geen warm water was het probleem. S’morgens gebeld en s’ middag kwam er iemand langs. Storing in de sensor. Kon gelukkig gelijk vervangen worden. Binnen een half uur hadden we weer warm water. Goed geholpen en van te voren ingelicht over de kosten van de sensor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Jaar lang laten betalen voor niks

Jaar lang dure abonnement afgesloten en bij 1 jaar schoonmaken zeggen ze dat er een aanpassing is dus niet onderhoud doen Je lees niks op de website als je een zonneboiler erbij neemt dat je abonnement niet meer geldig is Ze maken hun eigen regels Mensen pas op !!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima werk geleverd.

Goede uitleg. Direct alles vervangen wat nodig was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundige controleur

Heel blij mee. Goede tips, professioneel advies en controle goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.