Filters

10

1e keer service van dit bedrijf en enorm tevreden

Na jaren een vaste leverancier die er mee is gestopt voor het eerst service door de Warmtegroep laten doen. Meer dan tevreden, goede afhandeling en erg vriendelijk. Later in de week nog een steekproef waarmee ze ook de kwaliteit van hun organisatie hoog houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed!

Super snel een afspraak kunnen inplannen. En t probleem is zelfde dag nog verholpen. Aardige werkers hebben ook goed uitgelegd wat er mis was. Zijn de hele middag bezig geweest en uiteindelijk werkt alles weer na behoren. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

geweldige service, adequate informatie en voortreffelijke planning van de werkzaamheden

Na een onderhoudsbeurt die tot mijn verrassing eerder werd uitgevoerd dan oorspronkelijk gepland, bleek dat het expansievat vervangen moest worden, evenals de rookgasafvoerbuis en de bebeugeling hiervan. Dat laatste nadat de onderhoudsmonteur een forto had gemaakt van de installatie en heeft laten beoordelen door een expert van het bedrijf. De volgende dag kreeg ik al een offerte met zeer duidelijke informatie over wat er precies moest gebeuren. Als huurder moest ik eerst overleggen met de verhuurder omdat die de nota van de reparatiewerkzaamheden zou betalen. Na diens akkoord kreeg ik al heel spoedig een telefoontje of ze binnen een week de opdracht konden uitvoeren. Er was 1.5 uur voor gepland. De uitvoerder kwam met twee monteurs in opleiding. Exact binnen de geplande tijd waren de werkzaamheden uitgevoerd. Ik kreeg vervolgens een uitvoerige toelichting op wat er precies was gedaan, waarbij de monteurs in opleiding elk hun verhaal moesten doen. Als docent heb ik dat bijzonder gewaardeerd. De service was fenominaal, de werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd en de planning van de werkzaamheden was boven verwachting. Een groot compliment!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Using them for many years now

I have a subscription that covers the labor costs. This helped a few times already, when once a sensor broke and I had no hot water and other time when there was a leak inside the cv ketel. In general happy with engineers that come and quality of work. Scheduling for yearly maintenance can be improved though. But this is minor inconvenience.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Slechte ervaring bij CV storing

Al 7 jaar klant met een onderhoudscontract. Voor het eerst een storing (E36 bij remeha ketel). Zeer slechte ervaring. Er waren drie bezoeken nodig om de storing te verhelpen (incl onderhoud). Totaal € 950,- Monteur van eerste 2 bezoeken was niet deskundig, niet klantvriendelijk en gaf aan geen onderdelen bij zich te hebben om gemelde storing (A36-st8) te verhelpen. Pas na zijn rekening betaald te hebben en geklaagd te hebben kwam de hoofdmonteur langs die meteen zag wat het probleem was, wel onderdelen bij zich had en het probleem kon verhelpen. Door ondeskundigheid, heeft het langer geduurd en meer gekost dan nodig was. Slechte ervaring. Email met mijn klacht gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Very good

The mechanic that carried the service was professional, quick and clean.

  • Would you recommend us? Yes
10

Professioneel werk van de monteur.

Professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van de verwarmingsketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slechte service

Bij afsluiten van een service contract word de ketel beoordeeld en is er bij mij een nog niet zo oud expansie vat vevangen. Bij een volgende beurt werd de ketel even opengemaakt afstelling gecheckt maar niets vervangen. Bij mijn oude instalateur ging er of een A set of een B set pakkingen in. Bij de 2e beurt werd er wederom afgesteld maar niets vervangen. Na een storings meldin eerd er alleen een onsteker vervangen tegen een prijs van een gehele B set) Nu krijg ik een lekkage op een o ring of slang, word er gevraagd een foto te sturen. Krijg je een offerte met alle aansluitblokken en slangen verniewen (wat mij een overkill ljjkt) maar ook vooraf al een aankondigingen dat er arbeidslook bij zit. Dit tewijl het abonnement zegt geen arbeids kosten. Ik vind het allemaal niet aanbevelingen waardig

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

zeer goed

prima service prettige monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

In de kou gelaten

WG heeft jarenlang het onderhoud bij ons verzorgd, maar eind oktober verliep dit helaas niet naar verwachting. Zij zouden het expansievat vervangen, en ’s ochtends arriveerden twee monteurs keurig op tijd om de werkzaamheden uit te voeren. Na ongeveer drie kwartier bleek echter dat het hen niet lukte om het expansievat los te krijgen, en vermoedelijk hebben zij daarbij de leiding beschadigd. De monteurs gaven aan dat de cv-ketel per direct niet meer mocht worden ingeschakeld en vertrokken vervolgens zonder maar enige vorm van oplossing. Kort daarna ontvingen wij een telefoontje van het WG-kantoor met de mededeling dat zij ons niet verder konden helpen, terwijl er wel een bedrag van 150 euro in rekening werd gebracht “voor de poging.” We hebben vervolgens een ander bedrijf ingeschakeld, dat de reparatie binnen een dag succesvol heeft afgerond. De deskundige monteur van de concurrerende partij kreeg het vat binnen enkele minuten los. Uiteraard bracht dit echter extra kosten met zich mee, bovenop de vervangingskosten van het expansievat, ter hoogte van 300 euro. Sindsdien reageert WG helaas niet meer op onze e-mails en lijkt men elke verantwoordelijkheid af te wijzen, zonder enige vorm van financiële oplossing te bieden. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en vinden het bijzonder teleurstellend dat wij op deze manier letterlijk en figuurlijk in de kou zijn komen te staan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke monteur

Kundige monteur die netjes werkte

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Hele vriendelijke beleefde jongens. Professioneel en behulpzaam. Legden alles uit.1 werd er ingewerkt door de andere. Dat deed hij ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

prima

Vlotte communicatie, duidelijke afspraken. Snel en netjes werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Vakmanschap

Ervaren bedrijf en levert goede service. Echter heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen onderhoud gehad wegens afkeuring cv ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Zeer onvriendelijk en bedreigend

De monteur komt langs en weigert onderhoud uit te voeren omdat de nieuwe ketel naast een trapgat is opgesteld. Mijn zoon was alleen thuis en de monteur zei dat hij pas weg ging als mijn zoon had getekend. Ook vanuit het bedrijf is niet gereageerd op de klacht. Mijn advies is om een lokale service gerichte partij te zoeken .

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Het zat de mannen erg tegen

De bureco’s

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goede service

Correct en netjes uitgevoerde onderhoud buurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Nette medewerker, beleefd en sympathiek Ketel netjes nagekeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zoals gewoonlijk weer prima geregeld

Afspraak netjes op tijd en onderhoud uitgevoerd. Communicatie (afspraken en bevestiging) via mail altijd duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goed en netjes geholpen

De medewerker was heel vriendelijk, netjes gebeld van te voren dat hij er aankomt. Vooraf en prijsberekening gekregen van de monteur wat hij gaat doen en wat de kosten zijn. De plek rondom de verwarmingsketel schoon achter gelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Prima

Nette monteur en overlegd alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Service op maat.

De monteur was erg vriendelijk en kundig. Na een snelle diagnose bleek hij ook voldoende onderdelen bij zich te hebben. Na demontage, montage van de vervangende onderdelen en controle was de klus snel geklaard. De afrekening van de gebruikte materialen ging ook erg makkelijk. Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Vriendelijk maar niet goed

Vriendelijke jongen stelde zich netjes voor. Na vertrek had ik alleen nog geen warm water. Via de telefoon is de storing goed verholpen maar de monteur had dit moeten doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

De monteur was lekker op tijd, het is natuurlijk altijd ff wachten maar dat kan ook niet anders. Snel en goed geregeld, eigenlijk altijd wel goed bij jullie. Ik kan er weer een jaar mee vooruit, dank jullie voor de service. Gr karel coenradie

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

matig

Bij aanvang van de service had ik probleem gemeld n.l. dat er soms een brom te horen was wanneer de verwarming aansloeg. De monteur had er een verklaring voor en zou ernaar kijken. Ik ben over de service v/d monteur tevreden, over het algemeen loopt de ketel beter. Echter de brom in de ketel/leidingen is er nog wel. Bij het bellen, vertelde de telefoniste, dat de ketel de verantwoordelijkheid is van de monteur maar de leidingen niet?? Hoewel ik geen idee heb waar het probleem zit, is dit toch een vreemde opstelling, de ketel is toch duidelijk verbonden via leidingen met de radiatoren, hoezo hoort dat er dan niet bij? Daarbij was er geen garantie op de service en zou ik opnieuw voorrijkosten en loonkosten moeten betalen. Onbegrijpelijk aangezien de monteur in kennis was gesteld maar het probleem niet was opgelost. Met vriendelijke groet, Nol van Koolwijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.