Na jaren een vaste leverancier die er mee is gestopt voor het eerst service door de Warmtegroep laten doen. Meer dan tevreden, goede afhandeling en erg vriendelijk. Later in de week nog een steekproef waarmee ze ook de kwaliteit van hun organisatie hoog houden.
Fijn om te horen dat uw eerste ervaring met onze service zo positief was! We streven ernaar om kwaliteit en vriendelijkheid in al onze werkzaamheden te waarborgen. Ook de steekproef is bedoeld om onze hoge standaard te behouden, en het is goed te weten dat u dit waardeert.
Super snel een afspraak kunnen inplannen. En t probleem is zelfde dag nog verholpen. Aardige werkers hebben ook goed uitgelegd wat er mis was. Zijn de hele middag bezig geweest en uiteindelijk werkt alles weer na behoren. Erg tevreden!
Het is fijn dat de monteurs niet alleen snel konden helpen, maar ook duidelijk uitleg gaven over het probleem. Het harde werk van de middag heeft zijn vruchten afgeworpen, en we zijn blij dat alles weer naar behoren werkt. Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Na een onderhoudsbeurt die tot mijn verrassing eerder werd uitgevoerd dan oorspronkelijk gepland, bleek dat het expansievat vervangen moest worden, evenals de rookgasafvoerbuis en de bebeugeling hiervan. Dat laatste nadat de onderhoudsmonteur een forto had gemaakt van de installatie en heeft laten beoordelen door een expert van het bedrijf. De volgende dag kreeg ik al een offerte met zeer duidelijke informatie over wat er precies moest gebeuren. Als huurder moest ik eerst overleggen met de verhuurder omdat die de nota van de reparatiewerkzaamheden zou betalen. Na diens akkoord kreeg ik al heel spoedig een telefoontje of ze binnen een week de opdracht konden uitvoeren. Er was 1.5 uur voor gepland. De uitvoerder kwam met twee monteurs in opleiding. Exact binnen de geplande tijd waren de werkzaamheden uitgevoerd. Ik kreeg vervolgens een uitvoerige toelichting op wat er precies was gedaan, waarbij de monteurs in opleiding elk hun verhaal moesten doen. Als docent heb ik dat bijzonder gewaardeerd. De service was fenominaal, de werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd en de planning van de werkzaamheden was boven verwachting. Een groot compliment!
We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze service en de uitvoering van de werkzaamheden. Het is altijd ons doel om onze klanten goed te informeren en een vlotte planning te waarborgen, en het doet ons deugd te horen dat dit in uw geval zo goed is gegaan. Het is fantastisch dat de monteurs in opleiding hun kennis hebben kunnen delen en dat u hun uitleg waardeerde als docent. We streven ernaar om niet alleen kwalitatief hoogstaand werk te leveren, maar ook om een leerzame ervaring te bieden voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Uw complimenten zullen we zeker delen met ons team.
I have a subscription that covers the labor costs. This helped a few times already, when once a sensor broke and I had no hot water and other time when there was a leak inside the cv ketel. In general happy with engineers that come and quality of work. Scheduling for yearly maintenance can be improved though. But this is minor inconvenience.
Thank you for your review! We’re delighted to hear that you have been satisfied with our service for many years and that your subscription has helped you with previous issues, such as the broken sensor and the leak in your boiler. It’s great to know that you are happy with the quality of our work and the expertise of our engineers. We appreciate your feedback regarding the scheduling of yearly maintenance, and we will use it to further improve our processes.
Al 7 jaar klant met een onderhoudscontract. Voor het eerst een storing (E36 bij remeha ketel). Zeer slechte ervaring. Er waren drie bezoeken nodig om de storing te verhelpen (incl onderhoud). Totaal € 950,- Monteur van eerste 2 bezoeken was niet deskundig, niet klantvriendelijk en gaf aan geen onderdelen bij zich te hebben om gemelde storing (A36-st8) te verhelpen. Pas na zijn rekening betaald te hebben en geklaagd te hebben kwam de hoofdmonteur langs die meteen zag wat het probleem was, wel onderdelen bij zich had en het probleem kon verhelpen. Door ondeskundigheid, heeft het langer geduurd en meer gekost dan nodig was. Slechte ervaring. Email met mijn klacht gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.
Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat er meerdere bezoeken zijn afgelegd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Echter, we willen graag verduidelijken dat de voorstelling van zaken niet geheel klopt. De monteur had een foutief onderdeel bij zich omdat er geen E36-storing was gemeld. Daarnaast willen we u erop wijzen dat de problemen ook zijn veroorzaakt door het zelf plaatsen van een thermostaat.
The mechanic that carried the service was professional, quick and clean.
Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear that you had a positive experience with our mechanic. Professionalism, efficiency, and cleanliness are top priorities for us, and it’s great to know that we met your expectations.
Professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van de verwarmingsketel.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van uw verwarmingsketel. Het is onze prioriteit om hoogwaardige service te bieden en we waarderen uw erkenning van ons werk.
Bij afsluiten van een service contract word de ketel beoordeeld en is er bij mij een nog niet zo oud expansie vat vevangen. Bij een volgende beurt werd de ketel even opengemaakt afstelling gecheckt maar niets vervangen. Bij mijn oude instalateur ging er of een A set of een B set pakkingen in. Bij de 2e beurt werd er wederom afgesteld maar niets vervangen. Na een storings meldin eerd er alleen een onsteker vervangen tegen een prijs van een gehele B set) Nu krijg ik een lekkage op een o ring of slang, word er gevraagd een foto te sturen. Krijg je een offerte met alle aansluitblokken en slangen verniewen (wat mij een overkill ljjkt) maar ook vooraf al een aankondigingen dat er arbeidslook bij zit. Dit tewijl het abonnement zegt geen arbeids kosten. Ik vind het allemaal niet aanbevelingen waardig
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw service en de bijkomende kosten. Bij het afsluiten van een servicecontract beoordelen we de ketel en vervangen we onderdelen indien nodig. We begrijpen dat er bij de vervangingen en afstellingen in uw geval onduidelijkheid is ontstaan. Het klopt dat de (hydro) aansluitblokken en bepaalde andere onderdelen niet onder het abonnement vallen zie de door u geaccepteerde voorwaarden). Wij vergoeden alleen de reguliere arbeidskosten voor onderhoud en vervangingen die onder het abonnement vallen. Wij begrijpen dat de offerte voor de vervanging van de aansluitblokken en slangen als overkill kan aanvoelen, en we nemen uw feedback hierover serieus. Onze intentie is om de efficiëntie van uw verwarmingsketel te waarborgen en onverwachte storingen in de toekomst te voorkomen.
prima service prettige monteur
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat u de monteur prettig vond om mee samen te werken.
WG heeft jarenlang het onderhoud bij ons verzorgd, maar eind oktober verliep dit helaas niet naar verwachting. Zij zouden het expansievat vervangen, en ’s ochtends arriveerden twee monteurs keurig op tijd om de werkzaamheden uit te voeren. Na ongeveer drie kwartier bleek echter dat het hen niet lukte om het expansievat los te krijgen, en vermoedelijk hebben zij daarbij de leiding beschadigd. De monteurs gaven aan dat de cv-ketel per direct niet meer mocht worden ingeschakeld en vertrokken vervolgens zonder maar enige vorm van oplossing. Kort daarna ontvingen wij een telefoontje van het WG-kantoor met de mededeling dat zij ons niet verder konden helpen, terwijl er wel een bedrag van 150 euro in rekening werd gebracht “voor de poging.” We hebben vervolgens een ander bedrijf ingeschakeld, dat de reparatie binnen een dag succesvol heeft afgerond. De deskundige monteur van de concurrerende partij kreeg het vat binnen enkele minuten los. Uiteraard bracht dit echter extra kosten met zich mee, bovenop de vervangingskosten van het expansievat, ter hoogte van 300 euro. Sindsdien reageert WG helaas niet meer op onze e-mails en lijkt men elke verantwoordelijkheid af te wijzen, zonder enige vorm van financiële oplossing te bieden. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en vinden het bijzonder teleurstellend dat wij op deze manier letterlijk en figuurlijk in de kou zijn komen te staan.
We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is alleen spijtig dat uw voorstelling van zaken afwijkt van de werkelijkheid terwijl hier uitgebreid over gecommuniceerd is.
Kundige monteur die netjes werkte
We zijn blij dat u zijn deskundigheid en netheid heeft gewaardeerd.
Hele vriendelijke beleefde jongens. Professioneel en behulpzaam. Legden alles uit.1 werd er ingewerkt door de andere. Dat deed hij ook goed.
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze monteurs. We zijn blij dat u hun vriendelijkheid, professionaliteit en behulpzaamheid hebt gewaardeerd. Het is ook geweldig om te horen dat de samenwerking en het inwerken zo goed zijn verlopen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het is altijd prettig om te horen dat ons team dit waarmaakt.
Vlotte communicatie, duidelijke afspraken. Snel en netjes werk afgeleverd.
Ervaren bedrijf en levert goede service. Echter heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen onderhoud gehad wegens afkeuring cv ketel.
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaringen met ons. We zijn blij te horen dat u ons als een ervaren bedrijf beschouwt dat goede service levert. Het spijt ons te horen dat uw cv-ketel tijdens de laatste onderhoudsbeurt is afgekeurd en dat u geen onderhoud heeft kunnen ontvangen. In deze hebben wij u een aanbieding gedaan.
De monteur komt langs en weigert onderhoud uit te voeren omdat de nieuwe ketel naast een trapgat is opgesteld. Mijn zoon was alleen thuis en de monteur zei dat hij pas weg ging als mijn zoon had getekend. Ook vanuit het bedrijf is niet gereageerd op de klacht. Mijn advies is om een lokale service gerichte partij te zoeken .
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de service van onze monteur. We willen verduidelijken dat er wel op uw klacht is gereageerd. De opstelling van de cv-ketel voldeed niet aan de veiligheidsvoorschriften, wat de reden was voor het weigeren van onderhoud. Veiligheid staat bij ons voorop, en het is belangrijk dat alle installaties aan de geldende normen voldoen. Daarnaast willen we benadrukken dat uw zoon niet onder druk is gezet om te tekenen. We begrijpen dat dit kennelijk een vervelende situatie was, en onze excuses als dit als druk ervaren is.
De bureco’s
bedankt voor uw reactie, maar duidelijk is dit niet.
Correct en netjes uitgevoerde onderhoud buurt.
Nette medewerker, beleefd en sympathiek Ketel netjes nagekeken
Afspraak netjes op tijd en onderhoud uitgevoerd. Communicatie (afspraken en bevestiging) via mail altijd duidelijk en overzichtelijk.
De medewerker was heel vriendelijk, netjes gebeld van te voren dat hij er aankomt. Vooraf en prijsberekening gekregen van de monteur wat hij gaat doen en wat de kosten zijn. De plek rondom de verwarmingsketel schoon achter gelaten.
Bedankt voor je positieve review! We streven ernaar om onze klanten altijd netjes en transparant te helpen, van het maken van een afspraak tot het achterlaten van een schone werkplek.
Nette monteur en overlegd alles
De monteur was erg vriendelijk en kundig. Na een snelle diagnose bleek hij ook voldoende onderdelen bij zich te hebben. Na demontage, montage van de vervangende onderdelen en controle was de klus snel geklaard. De afrekening van de gebruikte materialen ging ook erg makkelijk. Top geregeld.
Het is fijn om te horen dat onze monteur u snel en vakkundig heeft kunnen helpen en dat alles soepel is verlopen, van de diagnose tot de afrekening. We streven ernaar om altijd goed voorbereid te zijn en service op maat te leveren.
Vriendelijke jongen stelde zich netjes voor. Na vertrek had ik alleen nog geen warm water. Via de telefoon is de storing goed verholpen maar de monteur had dit moeten doen
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de monteur vriendelijk was en zich netjes heeft voorgesteld, maar vervelend dat het warm water na zijn vertrek nog niet werkte. We begrijpen dat dit eigenlijk meteen opgelost had moeten worden. Gelukkig is de storing via de telefoon alsnog goed verholpen, maar we zullen dit zeker meenemen om in de toekomst nog nauwkeuriger te werken. Bedankt dat u ons de kans geeft om onze service te verbeteren!
De monteur was lekker op tijd, het is natuurlijk altijd ff wachten maar dat kan ook niet anders. Snel en goed geregeld, eigenlijk altijd wel goed bij jullie. Ik kan er weer een jaar mee vooruit, dank jullie voor de service. Gr karel coenradie
Hartelijk dank voor uw mooie review en het vertrouwen in onze service! We vinden het geweldig om te horen dat alles weer naar tevredenheid is verlopen en dat u weer een jaar zorgeloos verder kunt.
Bij aanvang van de service had ik probleem gemeld n.l. dat er soms een brom te horen was wanneer de verwarming aansloeg. De monteur had er een verklaring voor en zou ernaar kijken. Ik ben over de service v/d monteur tevreden, over het algemeen loopt de ketel beter. Echter de brom in de ketel/leidingen is er nog wel. Bij het bellen, vertelde de telefoniste, dat de ketel de verantwoordelijkheid is van de monteur maar de leidingen niet?? Hoewel ik geen idee heb waar het probleem zit, is dit toch een vreemde opstelling, de ketel is toch duidelijk verbonden via leidingen met de radiatoren, hoezo hoort dat er dan niet bij? Daarbij was er geen garantie op de service en zou ik opnieuw voorrijkosten en loonkosten moeten betalen. Onbegrijpelijk aangezien de monteur in kennis was gesteld maar het probleem niet was opgelost. Met vriendelijke groet, Nol van Koolwijk
Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We vinden het jammer om te horen dat het probleem met de brom nog steeds niet is verholpen, ondanks dat u dit bij de monteur heeft aangekaart. Het onderscheid tussen de ketel en leidingen kan inderdaad verwarrend overkomen, zeker als het probleem niet duidelijk te herleiden is. Vast gesteld is dat de brom niet door de ketel wordt veroorzaakt. Ook begrijpen we dat het opnieuw moeten betalen van voorrijkosten en loonkosten teleurstellend is maar dat is het gevolg van uw keuze voor een losse onderhoudsbeurt i.pl.v. een abonnement.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.