Onderhoud uitgevoerd en controle werking. Zeer professioneel gedaan.Monteur werkte netjes en was voorkomend. Legt alles goed uit en laat geen rommel achter.
Monteur was er op juiste tijd. Weet dezelfde als vorig jaar. Net werk geleverd
Vriendelijke monteur die uitlegt wat moet gebeuren en die werkzaamheden vervolgens met verve uitvoert.
Ik ben om meerdere redenen zeer ontevreden over dit bedrijf, en daarom heb ik besloten om het onderhoud van onze cv-ketel niet langer door hen te laten uitvoeren. Ik wil anderen ook waarschuwen voordat ze met dit bedrijf in zee gaan. Vorig jaar kwam er een monteur langs voor het onderhoud van onze cv-ketel. Opvallend genoeg bleef hij steeds om zich heen kijken en vroeg vervolgens naar ons wifi-wachtwoord — iets wat ik erg verdacht vond. Ik heb het bedrijf hierover benaderd en gevraagd waarom hij zoiets nodig had, aangezien we in onze buurt altijd goed bereik hebben en de ketel niet eens op wifi is aangesloten. Dit jaar stuurden ze opnieuw dezelfde monteur. Bij aankomst heb ik hem direct verteld dat er lekkage was bij de rookgas- en luchtafvoer van de cv-ketel. De monteur beweerde dat hij het probleem had opgelost door het rubber te vervangen. Een dag later lekte de rookgasafvoer echter opnieuw. Ik heb het bedrijf opnieuw gebeld en kreeg een offerte toegestuurd van ruim €500. Toen ik de onderdelen opzocht die op de offerte stonden, bleek dat ze minstens drie keer zo duur waren als de gangbare prijzen op internet. Maar zelfs dat vond ik nog niet het ergste. Wat ik wél kwalijk vond, is dat ze mij pas eind augustus konden inplannen — terwijl het hier gaat om een gevaarlijke lekkage. Dat het lekkende gaswater schadelijk kan zijn voor de gezondheid, leek hen niets uit te maken. Uiteindelijk heb ik een derde partij ingeschakeld, die het probleem snel en vakkundig heeft opgelost — voor slechts €65 in totaal, in plaats van de ruim €500 die dit bedrijf vroeg. Daarbij bleek ook dat het rubber, dat volgens de eerdere monteur was vervangen, helemaal niet nieuw was. De derde partij liet me het onderdeel zien, en het was overduidelijk dat het er al veel langer in zat — zeker geen paar dagen oud. Kortom, ook dat bleek dus een leugen. Pluspunten? Ja, die zijn er ook. Ze zijn goed bereikbaar. Maar ze zijn duur, onbetrouwbaar en niet behulpzaam wanneer je ze écht nodig hebt.
Dank voor uw review. Helaas kunnen wij uw bericht niet koppelen aan een bekende klant of opdracht, en ook het bijbehorende e-mailadres is bij ons niet bekend. Daardoor kunnen wij helaas niet inhoudelijk reageren. Mocht u alsnog contact met ons willen opnemen om uw ervaring toe te lichten, dan horen wij dat uiteraard graag.
Al jarenlang bij Warmtegroep. Onlangs heeft de monteur onbedoeld schade aangebracht aan een kledingrek die ik verschoven had zodat de monteur bij de ketel kon. Deze stond nu achter de vlizotrap en hij heeft deze vernield toen hij de trap naar boven schoof. Wellicht niet eens in de gaten gehad. De schade van slechts €27,50 weigert Warmtegroep te vergoeden. Ze zeggen dat de monteur zich er niets van kan herinneren en ik het dus zelf verzonnen heb
Beide monteurs harde werkers en hebben kennis van zaken werken accuraat
Voor de eerste keer meegemaakt dat een monteur alles zo serieus heeft uitgelegd en uitgevoerd. Hoop dat dezelfde monteur weer komt. Weet zijn naam niet meer, maar hij is altijd Welkom en hij verdiend een bonus. Beste monteur ooit. Groeten Carlo Goedegebuur
Netjes alles geregeld, communicatie en de vakmanschap TOP
Zeer tevreden over de monteur. Vriendelijk te woord gestaan en goede service. Probleem werd ook de zelfde dag opgelost.
Vriendelijke monteur, netjes gewerkt
Uw medewerker wist zich nog details van zijn bezoek 2 jaar geleden te herinneren. Rustig doorwerkend, op vragen kreeg ik een duidelijk antwoord
De beleefde onderhoudsmonteur doet nu twee jaar netjes zijn werk en voor schappelijke prijs. Maar ik ben minder te spreken over de policy van het preventief vervangen van de branderpakking. Hier wordt ongeacht het materiaal van de pakking 2 jaar voor aangehouden. Siliconen pakkingen gaan namelijk een stuk langer mee en de handleiding van onze Nefit specificeert een vervangingsinterval van 4 jaar. Hierdoor komen we nu onnodig ongeveer 50 euro per jaar hoger uit dan initieel aangenomen. Het zou fijn zijn als Warmte Groep BV hier onderscheid ik zou maken!
We had a faulty boiler. The communication via email before the visit was decent, though I had to ask a few questions multiple times to get an answer. However, in the end all questions were clearly answerred. The visit itself was good: a knowledgeable and friendly mechanic came to service our boiler.
Monteur gaf duidelijk aan wat hij ging doen, wat hij nodig had. Liet daarna dmv foto's zien wat er was gedaan. Ventilatie kanaal reinigen en onderhoud cv. Alles keurig opgeruimd.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie en het vertrouwen dat u ieder jaar opnieuw in ons stelt. Goed om te horen dat de monteur duidelijk communiceerde en netjes te werk ging. We vinden het belangrijk dat onze klanten weten wat er gebeurt en dat alles netjes achterblijft.
Mijn airco schoonmaken laten maken en een service contract erop genomen, top van mij een dikke tien, goede uitleg.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de schoonmaak van uw airco en het servicecontract. We geven uw compliment ook zeker door aan de monteur.
Er valt niet veel over te zeggen. Als uw bedrijf niet de capaciteiten heeft om problemen op te lossen en oplossingen te vinden, hoeft u uw klanten daar geen geld voor te vragen. Ik zou het erg op prijs stellen als ik mijn geld terug zou krijgen, maar ik heb er geen enkele hoop op dat uw bedrijf dat zal doen. Alle mensen die ik ken, zijn geschokt door uw service. Uiteraard wil ik geen klant meer bij u zijn.
Dank voor uw review. We vinden het jammer om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. Graag willen we reageren op enkele punten die u aanhaalt. Waar het genoemde bedrag vandaan komt is voor ons niet duidelijk; wij hebben bij u een camera-inspectie van de rookgasafvoer uitgevoerd. Tijdens deze inspectie is geconstateerd dat de rookgasafvoer vervangen moet worden. Dit is echter alleen mogelijk als deze volledig toegankelijk wordt gemaakt. Zowel onze monteur ter plaatse als in de vervolgmail is dit meerdere keren aan u toegelicht. We begrijpen dat de situatie voor u teleurstellend is, maar een veilige en correcte uitvoering is voor ons essentieel. Als de noodzakelijke voorwaarden niet aanwezig zijn, kunnen wij de werkzaamheden helaas niet afronden — dit heeft niets te maken met onwil of een gebrek aan capaciteit, maar met veiligheid en verantwoordelijkheid. Mocht u alsnog vragen hebben of in overleg willen treden, dan staan wij daar uiteraard voor open.
De monteur dacht mee met ons probleem en kwam met een goede oplossing, De installateur van de installatie kwam hier niet uit. Ik hoop dat deze monteur vast gekoppeld word aan ons servicecontract.
Hartelijk dank voor uw fijne review! Geweldig om te horen dat onze monteur met u heeft meegedacht en een goede oplossing kon bieden. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich gehoord voelen en goed geholpen worden.
Heel duidelijk in het maken van afspraken. Onderhoudsbeurten worden zonder problemen afgehandeld
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie en de afhandeling van de onderhoudsbeurten. Duidelijkheid en betrouwbaarheid vinden wij erg belangrijk.
We geven net 750€ uit voor een onnodige beurt. Had duidelijk advies moet geven voor vervangen cv. Want dit is duurkoop. Na een douche beurt. Geen warm water.
Dank voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent en lichten de situatie daarom graag toe. Gezien de leeftijd van uw cv-ketel (19 jaar) hebben wij u een offerte voor volledige vervanging aangeboden. U heeft er uiteindelijk zelf voor gekozen om te gaan voor een reparatie. Het door u genoemde bedrag van €750,- klopt niet met onze administratie. Onze monteur heeft u ter plaatse geïnformeerd over de staat van het toestel en het bijbehorende advies gegeven. Helaas kunnen we geen garantie geven op een oudere installatie, en is er altijd een risico dat nieuwe problemen zich voordoen. We vinden het jammer dat u ontevreden bent, maar hopen u hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven.
Super vriendelijke mensen en hulpzam.
Fijn om te horen dat u onze vriendelijkheid en hulp waardeert. Daar doen we het voor!
De onderhoudsmonteur was heel vriendelijk en heeft onze cv-ketel snel en doeltreffend onderhouden.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat het onderhoud vlot en naar tevredenheid is verlopen en dat u onze monteur als vriendelijk heeft ervaren.
Goed werk geleverd, transparantie over de te vervangen onderdelen en meedenkend. Eerlijk advies over toekomstige onderhoudswerkzaamheden (kanaalreiniging a €195 kan volgende keer met langer interval).
Monteur was zeer vriendelijk en heeft onze ketels weer volledig nagekeken.
Heel goed dat je op de website de kosten kan zien, bijvoorbeeld hoeveel een losse onderhoudsbeurt van de C.V.-ketel kost. En de monteur die de onderhoudsbeurt deed, was vriendelijk en respectvol en maakte de indruk kennis van zaken te hebben.
De technician was een zeer vriendelijke, voorkomende man; heeft eerst goed uitgelegd wat hij ging doen. Na de controle duidelijk verteld wat vervangen moet worden en waarom; meedenkend of bepaalde onderdelen vervangen moeten worden, gezien spoedige vervanging. Ook onderhoud goed gedaan, alles dubbel checken Goed bezoek
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.