Filters

2

Dubbele kosten, door eerst onderhoud en vervolgens afkeur

Eerst onderhoud uitgevoerd, onderdelen vervangen en vervolgens de ketel alsnog afgekeurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Probleem snel en uitstekend verholpen.

Euvel snel en correct opgelost.Zelf extra handelingen verricht in afstelling en schoonmaken bij warmtewisselaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfecte service!

Jaarlijkse servicebeurt, Vriendelijke vakbekwame monteur, komt op tijd, duidelijke uitleg. Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vlotte communicatie en adequate aanpak

Gedaan wat moest gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Professioneel

Elk jaar ben ik tevreden. Alle monteurs zijn vriendelijk. Je krijgt goed uitleg over je cv. Gaan jullie zo door met jullie klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede service

Alles prima gedaan, wel vond ik het volgende vreemd, ik wilde de oude onderhoud set graag houden (lijkt mij mijn eigendom)maar de monteur nam het mee. Verder een aardige man die serieus zijn werkzaamheden deed

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

heel goed

Op 19-11-2024 kwam er een monteur i.v.m. een kleine lekkage. De monteur heeft dit echt heel snel voor ons opgelost en ook duidelijk uitgelegd waar het vandaan kwam. Warmte Groep BV heeft echt een hele goede en snelle service, die uitgevoerd worden door vriendelijke en professionele monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede uitleg en service

Monteur gaf goede uitleg en liet eea goed en schoon achter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Goed werk, maar matig communicatief

Jongen heeft hoed gewerkt, maar mag werken aan zijn communicatievaardigheden. Amper goedendag en praatte zo ontzettend zacht en binnensmonds dat ik nauwelijks kon volgen wat hij zei.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer vakkundig

Goed geholpen water bijgevuld, Onze huis weer lekker warm voor de koud periode. Nogmaals bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

prima netjes

Netjes gedaan en vriendelijke jongeman!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Misleidende offerte en slechte communicatie

Ik heb bij Warmtegroep een offerte aangevraagd voor zowel een eenmalige cv-ketel onderhoudsbeurt als het vervangen van mijn thermostaat via de mail (heb hier meerdere mails van). In de offerte werd €150 euro voor voorrijkosten vermeld en 90 euro voor het vervangen van de thermostaat. Aangezien ik om beide diensten had gevraagd, ging ik ervan uit dat dit de totale kosten waren. Sind op hun website staat 125,- euro eenmalige cv-ketel beurt inclusief voorrijkosten en ik daarnaast overige kosten kon pinnen aan de deur. Toen de monteurs arriveerden, werd mij echter verteld dat er alleen een thermostaat zou worden geplaatst en dat de cv-ketel onderhoudsbeurt niet was inbegrepen. Ik heb nu €150 + €90 betaald, enkel voor het vervangen van de thermostaat, terwijl ik duidelijk en expliciet had gevraagd om beide diensten. Dit kwam voor mij als een enorme verassing, omdat ik de indruk had dat beide werkzaamheden waren inbegrepen in de offerte. Na meerdere e-mails gestuurd te hebben om dit misverstand op te lossen, heb ik tot nu toe geen enkele reactie ontvangen van Warmtegroep. Deze onduidelijke communicatie en het gebrek aan klantgerichte service is schandalig. Duidelijk is door warmtegroep een fout gemaakt en zijn mijn services niet opgenomen in de offerte.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
9

zeer tevreden

Gebeld toen de monteur iets later zou komen. heel netjes geregeld. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Very bad experience, unprofessional

I feel cheated taking their service. Because I paid them total 550 euros so far but heating issue still unresolved and despite doing lot of follow up over email there is no response. Below are the charges I paid to them 180 Euro (First visit to check the issue and recommend the solution) 150 Euro (Advance payment for next visit to fix the issue) 220 Euro (Material Cost 70 euro + Labor Cost 150 Euro) My issue is : One of the room's radiator is not getting warm up and as per their first visit inspection and recommendation I aggreged for their solution. but it turned out that their solution did not work and they took all my money and now not responding to my emails for fixing the problem. In all, they do not have any expertise but still they will try to recommend any solution which may or may not work and you will end up paying them heavily. I won't recommend anyone to take their services.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Tevreden

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Komen afspraken na, zeer tevreden met de monteur die al een aantal keren is geweest.

Zeer correcte afhandeling, komen afspraken na. Prettige vaste monteur. Kortom, prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

de monteurs hebben het perfect geregeld, alles volgens afspraak.

Muttalip en Niederdin, de monteurs, hebben hun werk prima gedaan. Het contact vooraf door warmte groep is ook goed verlopen. Volgens de offerte werd het werk besproken en afgehandeld. Ook werd uitleg gegeven over de diverse extra's voor e.e.a. gemonteerd werd. zoals afgesproken werden de oude materialen meegenomen en de montageplek netjes achtergelaten. petje af, mannen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

De onderhoudsmonteur is ter zake kundig.

Hij kan duidelijk maken hoe de CV-ketel functioneert en wat er eventueel vervangen moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed in communicatie en in vakkennis

Warmte groep denkt met je mee, en de installateurs geven een eerlijk advies. Je kunt vertrouwen op de service, en men komt afspraken goed na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Eerste contact prima verlopen

Terdege goede monteur , rustig tijd nemend Netjes werk geleverd , kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede uitleg. Net werk geleverd.

Netje gewerkt .zie goed uit. Goede uitleg over de werking van. Niewe ketel. Als op geruimd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Over het algemeen goed.

Er was een afspraak ingepland voor in de morgen. Later kregen we een nieuwe afspraakvoorstel wat we niet begrepen omdat er al een afspraak ingepland was. Dit was een standaard mailtje. Later na heen en weer mailen (ze zijn heel kort van bewoording in de email) bleek dus dat de afspraak in de morgen niet meer ging. Deze toelichting had er wel bij kunnen staan bij de nieuwe afspraakvoorstel om verwarring te voorkomen. Het onderhoud is verder na behoren uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Schandalig slechte communicatie staat onderhoud in de weg

Vorig jaar zei de monteur dat er beugels geplaatst moesten worden, omdat ze anders de ketel niet van onderhoud zouden mogen voorzien. Warmtegroep heeft 1 voorstel gedaan, maar op die dag konden we niet. Wij hebben 5 data doorgestuurd, maar die bleken voor Warmtegroep niet mogelijk. Ze zouden op termijn een afspraak maken, en vervolgens hebben we ze er nooit meer over gehoord. Wel wilden ze een afspraak maken voor regulier onderhoud. Maar ja, we wilden niet in een situatie terecht komen waarbij de monteur langs zou komen, zou zien dat de beugels nog niet zijn aangebracht en wel voorrijkosten in rekening zou brengen. Dus wij hebben dat steeds netjes aangegeven: eerst beugels, dan onderhoud. Vervolgens wordt er niet meer geantwoord op onze mailtjes. Op een gegeven moment is de maat vol, en leggen we onze klacht neer bij Trustpilot. Daar wordt op gereageerd dat het voor hen onmogelijk is om met ons afspraken te maken, en dat ze ook geen afspraak meer zullen maken. Daarop hebben wij aangegeven na vijf jaar geen klant meer te willen zijn, en ook de offerte te willen terugtrekken. Bijzonder onbeschoft om niet op mailtjes te reageren, maar wel via een klachtensite aan te geven dat ze niet aan hun verplichtingen willen voldoen terwijl hun interne communicatie (tussen de mensen van het reguliere onderhoud en de monteurs van de verplichte beugels) niet deugt. Bedroevend slecht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
3

niet best

er worden dingen vervangen , waarna wij denken ketel is gemaakt en in orde. komt er daarna nog een mail dat de brander krom is kost +/- 400 eur. waarom wordt dat niet gelijk gemeld ? als we dit hadden geweten hadden we nooit den andere onderdelen laten vervangen maar direkt een nieuwe gekocht. nu 300 eur kwijt voor niets !!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Keurige dienstverlening door medewerkers

Duidelijke afspraken en tijdigheid. Keurige monteur die zich ook bij aankomst voorstelt. Heldere uitleg over de gedane werkzaamheden en werking van de geïnstalleerde apparaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.