Eerst onderhoud uitgevoerd, onderdelen vervangen en vervolgens de ketel alsnog afgekeurd.
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het erg vervelend is om met dubbele kosten geconfronteerd te worden, vooral na onderhoud aan de ketel en de daaropvolgende afkeuring. We willen benadrukken dat deze beslissingen altijd in het belang van uw veiligheid worden genomen. In overleg met u hebben we besloten om een offerte op te stellen voor de volledige vervanging van de ketel. Mocht u nog vragen of aanvullende wensen hebben, staan we uiteraard klaar om deze samen met u te bespreken.
Euvel snel en correct opgelost.Zelf extra handelingen verricht in afstelling en schoonmaken bij warmtewisselaar.
Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat het probleem snel en naar tevredenheid is opgelost.
Jaarlijkse servicebeurt, Vriendelijke vakbekwame monteur, komt op tijd, duidelijke uitleg. Perfect!
Goed om te horen dat u tevreden bent over de jaarlijkse servicebeurt en de inzet van onze monteur. We streven er altijd naar om professioneel, vriendelijk en duidelijk te zijn.
Gedaan wat moest gebeuren
Duidelijk, dank u.
Elk jaar ben ik tevreden. Alle monteurs zijn vriendelijk. Je krijgt goed uitleg over je cv. Gaan jullie zo door met jullie klantvriendelijkheid.
Hartelijk dank voor uw compliment! Het is fijn om te horen dat u elk jaar tevreden bent en dat onze monteurs als vriendelijk en behulpzaam worden ervaren. We waarderen uw feedback.
Alles prima gedaan, wel vond ik het volgende vreemd, ik wilde de oude onderhoud set graag houden (lijkt mij mijn eigendom)maar de monteur nam het mee. Verder een aardige man die serieus zijn werkzaamheden deed
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en dat de monteur zijn werk serieus heeft gedaan. Wat betreft de oude onderhoudsset, dat is begrijpelijk. Wij nemen dit soort opmerkingen graag mee, zodat we dit in de toekomst beter kunnen afstemmen.
Op 19-11-2024 kwam er een monteur i.v.m. een kleine lekkage. De monteur heeft dit echt heel snel voor ons opgelost en ook duidelijk uitgelegd waar het vandaan kwam. Warmte Groep BV heeft echt een hele goede en snelle service, die uitgevoerd worden door vriendelijke en professionele monteurs.
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling! Goed om te horen dat de monteur de lekkage snel en vakkundig heeft verholpen en dat hij duidelijke uitleg heeft gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service.
Monteur gaf goede uitleg en liet eea goed en schoon achter.
Bedankt voor uw reactie! Het is fijn om te horen dat de monteur goede uitleg heeft gegeven en alles netjes en schoon heeft achtergelaten zoals het hoort.
Jongen heeft hoed gewerkt, maar mag werken aan zijn communicatievaardigheden. Amper goedendag en praatte zo ontzettend zacht en binnensmonds dat ik nauwelijks kon volgen wat hij zei.
Dank u voor uw eerlijke feedback. Het is goed om te horen dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd, maar jammer dat de communicatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij nemen dit serieus en zullen dit punt zeker bespreken, zodat onze monteurs niet alleen technisch, maar ook communicatief sterk blijven.
Goed geholpen water bijgevuld, Onze huis weer lekker warm voor de koud periode. Nogmaals bedankt
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen.
Netjes gedaan en vriendelijke jongeman!!
Dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat de monteur zijn werk netjes heeft uitgevoerd en dat u de service als prettig heeft ervaren.
Ik heb bij Warmtegroep een offerte aangevraagd voor zowel een eenmalige cv-ketel onderhoudsbeurt als het vervangen van mijn thermostaat via de mail (heb hier meerdere mails van). In de offerte werd €150 euro voor voorrijkosten vermeld en 90 euro voor het vervangen van de thermostaat. Aangezien ik om beide diensten had gevraagd, ging ik ervan uit dat dit de totale kosten waren. Sind op hun website staat 125,- euro eenmalige cv-ketel beurt inclusief voorrijkosten en ik daarnaast overige kosten kon pinnen aan de deur. Toen de monteurs arriveerden, werd mij echter verteld dat er alleen een thermostaat zou worden geplaatst en dat de cv-ketel onderhoudsbeurt niet was inbegrepen. Ik heb nu €150 + €90 betaald, enkel voor het vervangen van de thermostaat, terwijl ik duidelijk en expliciet had gevraagd om beide diensten. Dit kwam voor mij als een enorme verassing, omdat ik de indruk had dat beide werkzaamheden waren inbegrepen in de offerte. Na meerdere e-mails gestuurd te hebben om dit misverstand op te lossen, heb ik tot nu toe geen enkele reactie ontvangen van Warmtegroep. Deze onduidelijke communicatie en het gebrek aan klantgerichte service is schandalig. Duidelijk is door warmtegroep een fout gemaakt en zijn mijn services niet opgenomen in de offerte.
Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben uw situatie nogmaals nagekeken en zoals eerder met u besproken, heeft u een offerte voor het vervangen van een thermostaat geaccepteerd en niet voor onderhoud.
Gebeld toen de monteur iets later zou komen. heel netjes geregeld. Zeer tevreden.
I feel cheated taking their service. Because I paid them total 550 euros so far but heating issue still unresolved and despite doing lot of follow up over email there is no response. Below are the charges I paid to them 180 Euro (First visit to check the issue and recommend the solution) 150 Euro (Advance payment for next visit to fix the issue) 220 Euro (Material Cost 70 euro + Labor Cost 150 Euro) My issue is : One of the room's radiator is not getting warm up and as per their first visit inspection and recommendation I aggreged for their solution. but it turned out that their solution did not work and they took all my money and now not responding to my emails for fixing the problem. In all, they do not have any expertise but still they will try to recommend any solution which may or may not work and you will end up paying them heavily. I won't recommend anyone to take their services.
Thank you for your review. However, your account of the situation is completely inaccurate. There has already been extensive communication about this, but it seems that, despite multiple attempts to explain, you either cannot or do not want to understand.
Positief
Dank u.
Zeer correcte afhandeling, komen afspraken na. Prettige vaste monteur. Kortom, prima bedrijf.
Bedankt voor uw beoordeling.
Muttalip en Niederdin, de monteurs, hebben hun werk prima gedaan. Het contact vooraf door warmte groep is ook goed verlopen. Volgens de offerte werd het werk besproken en afgehandeld. Ook werd uitleg gegeven over de diverse extra's voor e.e.a. gemonteerd werd. zoals afgesproken werden de oude materialen meegenomen en de montageplek netjes achtergelaten. petje af, mannen. Top.
Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Het klinkt alsof de monteurs uitstekend werk hebben geleverd, en dat ook de communicatie en afspraken met ons soepel verliepen. Het netjes achterlaten van de werkplek en het meenemen van oude materialen maken het helemaal af.
Hij kan duidelijk maken hoe de CV-ketel functioneert en wat er eventueel vervangen moet worden.
Het is fijn om te horen dat de onderhoudsmonteur naar uw mening zo deskundig is! Duidelijke uitleg over de werking van de CV-ketel en inzicht in wat eventueel vervangen moet worden, zorgt voor vertrouwen.
Warmte groep denkt met je mee, en de installateurs geven een eerlijk advies. Je kunt vertrouwen op de service, en men komt afspraken goed na.
Het is goed om te horen dat wij Warmte Groep zowel in communicatie als vakkennis uitblinkt. Het meedenken, het geven van eerlijk advies en het nakomen van afspraken is waar wij voor staan.
Terdege goede monteur , rustig tijd nemend Netjes werk geleverd , kennis van zaken
Wat fijn om te horen dat het eerste contact zo goed is verlopen! Een monteur die rustig de tijd neemt, netjes werkt en duidelijk kennis van zaken heeft, maakt echt het verschil. Dat klinkt als een uitstekende ervaring!
Netje gewerkt .zie goed uit. Goede uitleg over de werking van. Niewe ketel. Als op geruimd. Zeer tevreden.
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Het is altijd prettig wanneer er netjes wordt gewerkt en alles er verzorgd uitziet. De duidelijke uitleg over de werking van uw nieuwe ketel en de opgeruimde werkplek maken het geheel compleet. Heel begrijpelijk dat u zeer tevreden bent!
Er was een afspraak ingepland voor in de morgen. Later kregen we een nieuwe afspraakvoorstel wat we niet begrepen omdat er al een afspraak ingepland was. Dit was een standaard mailtje. Later na heen en weer mailen (ze zijn heel kort van bewoording in de email) bleek dus dat de afspraak in de morgen niet meer ging. Deze toelichting had er wel bij kunnen staan bij de nieuwe afspraakvoorstel om verwarring te voorkomen. Het onderhoud is verder na behoren uitgevoerd.
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er onduidelijkheid was rondom de wijziging van uw afspraak. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn en waarderen uw suggestie om dergelijke wijzigingen voortaan beter toe te lichten. We zullen dit meenemen om onze communicatie te verbeteren. Fijn om te horen dat het onderhoud verder naar tevredenheid is uitgevoerd. Nogmaals dank voor uw review!
Vorig jaar zei de monteur dat er beugels geplaatst moesten worden, omdat ze anders de ketel niet van onderhoud zouden mogen voorzien. Warmtegroep heeft 1 voorstel gedaan, maar op die dag konden we niet. Wij hebben 5 data doorgestuurd, maar die bleken voor Warmtegroep niet mogelijk. Ze zouden op termijn een afspraak maken, en vervolgens hebben we ze er nooit meer over gehoord. Wel wilden ze een afspraak maken voor regulier onderhoud. Maar ja, we wilden niet in een situatie terecht komen waarbij de monteur langs zou komen, zou zien dat de beugels nog niet zijn aangebracht en wel voorrijkosten in rekening zou brengen. Dus wij hebben dat steeds netjes aangegeven: eerst beugels, dan onderhoud. Vervolgens wordt er niet meer geantwoord op onze mailtjes. Op een gegeven moment is de maat vol, en leggen we onze klacht neer bij Trustpilot. Daar wordt op gereageerd dat het voor hen onmogelijk is om met ons afspraken te maken, en dat ze ook geen afspraak meer zullen maken. Daarop hebben wij aangegeven na vijf jaar geen klant meer te willen zijn, en ook de offerte te willen terugtrekken. Bijzonder onbeschoft om niet op mailtjes te reageren, maar wel via een klachtensite aan te geven dat ze niet aan hun verplichtingen willen voldoen terwijl hun interne communicatie (tussen de mensen van het reguliere onderhoud en de monteurs van de verplichte beugels) niet deugt. Bedroevend slecht.
Bedankt dat u WEER de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen dat uw feedback een reflectie is van uw ervaring, en waar we inmiddels al voldoen over hebben gecommuniceerd.
er worden dingen vervangen , waarna wij denken ketel is gemaakt en in orde. komt er daarna nog een mail dat de brander krom is kost +/- 400 eur. waarom wordt dat niet gelijk gemeld ? als we dit hadden geweten hadden we nooit den andere onderdelen laten vervangen maar direkt een nieuwe gekocht. nu 300 eur kwijt voor niets !!!!
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. Het spijt ons om te horen dat u denkt er niet voldoende informatie is doorgegeven tijdens het onderhoud van uw ketel. Die informatie heeft u direct ontvangen en staat vermeld op uw werkbon.
Duidelijke afspraken en tijdigheid. Keurige monteur die zich ook bij aankomst voorstelt. Heldere uitleg over de gedane werkzaamheden en werking van de geïnstalleerde apparaten.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Het nakomen van afspraken, stiptheid en een nette werkwijze zijn voor ons belangrijk, en het is fijn om te weten dat dit ook bij u zo is ervaren. We geven uw complimenten graag door aan onze monteurs. Bedankt voor uw vertrouwen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.