Filters

10

Gewoon goed

Geen ingewikkelde verhaal gewoon doen waarvoor ze komen. Als het niet nodig is dan is enkel controle en handtekening. Geen onzin vervangingen enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

10

Goede surfers komen op tijd Leveren goed werk En de prijs is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Vriendelijke, servicegerichte monteur

Vriendelijke, servicegerichte monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prettig

Prettig contact, deskundige uitstraling, kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Een nette monteur die na inspectie een duidelijk beeld had omtrent de CV. Een paar onderdelen vervangen voor een betrouwbare werking. Prima en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer tevreden over het personeel.

Ik heb zoals eerder de ervaring met het personeel zeer goed gevonden.Ook de samenwerking bij het water bijvullen na het plaatsen van een nieuw expansie vat was zeer goed .Ik heb later bij ontvangst van de digitale factuur altijd problemen met het uitprinten. Ik vind de telefoniste ook altijd goed te verstaan en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Goede service

Goede service geleverd en de monteur heeft alles duidelijk en stap voor stap uitgelegd voordat hij iets ging doen. Hij liet weten wat er vervangen moest worden en welke kosten daaraan verbinden waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede dienstverlening

De monteur deed zijn werk en was na een half uur weer vertrokken. Ja

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Correct

Wordt ieder jaar gecontroleerd, zonder dat je dat zelf moet regelen met de afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Aardige, kundige service

Keurig op tijd, vakkundig geholpen en grondige controle & onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Een deskundige monteur

De monteur vertelde dat ik het expansievat moest vervangen na 6 jaar. Dit had ik nog nooit gehoord. Hij heeft alles keurig nagekeken en het var vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima geholpen.

Alles gecheckd. Alles netjes achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Mis de service van dit bedrijf.

Ik gaf aan dat een verwarming erg kou bleef. Die moest wat ontlucht worden. Hij zei...dat wil ik wel maar dat kost 50 euro.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
10

Volgens afspraak: op tijd, vriendelijk en goed verzorgd onderhoud.

Volgens afspraak: op tijd, vriendelijk en goed verzorgd onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Prima service met heldere uitleg over wat gedaan werd bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Zeer professioneel en duidelijk

De Warmte Groep komt bij mij zeer professioneel over. Jaarlijkse onderhoudsbeurt en onlangs nieuw expansievat en beugels voor de buizen. De communicatie is duidelijk vooraf, de prijs wordt vooraf besproken, het personeel is zeer netjes en opgeruimd. Afrekenen gaat eenvoudig aan het eind. Ik kan de Warmte Groep aan iedereen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Zeer klantonvriendelijk

Zeer klantonvriendelijk bedrijf: - onderdelen enorm duur - voorbeeld: Remeha Tzerra onderhoudset C voor € 130 (waar € 70 tot € 80 gangbaar is en de goedkoopste op internet € 40) - voorbeeld: beugel om pijp vast te zetten € 20 (kost elders overal minder dan € 5) - onderdelen verplicht bij hen afnemen, je mag niet zelf een onderhoudset aanschaffen - als je dure onderdelen weigert moet je ruim € 100 voorrijkosten betalen (onredelijk en feitelijk afpersing) - monteur laat meetnippel open staan, moet ondanks hard bewijs echter naar de rechter om de schade van € 75 extra gasverbruik vergoed te krijgen, zelfs de rechter sprak er schande van - wordt vervolgens zonder bericht als klant uit hun systeem gegooid, ondanks dat ik nog voor een jaar service heb betaald Kortom, in plaats van uitspraak rechter te accepteren en excuses aan te bieden, wordt je nog eens bedonderd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende en correcte service gekregen.

Uitstekende service en advies met een prijsopgave vooraf. Plus de vraag om het warm water aan te kunnen passen. Dat was geen probleem en werd gewoon uitgevoerd. Service is helemaal top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede professionele service iedere keer

Ik ben zeer te spreken over het personeel, vriendelijk en vakkundig, en bovendien wordt er altijd precies uitgelegd welke werkzaamheden er zijn verricht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Betrouwbaar en vriendelijk

Komen afspraken na en werken netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Een hele prettige ervaring; uitstekende service!

De monteur was beleefd, geduldig en behulpzaam. Ik had een probleem met mijn thermostaat en app maar met alle geduld belde hij ATAG. Alle onduidelijkheid werd opgelost. Ik ben zeer tevreden en ik kan dit bedrijf zeker aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Top service

Vriendelijke monteur,netjes gewerkt, mijn zoon gaat ze bellen voor,nakijken ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Monteur was op tijd en vakkundig. Alles ging naar wens en tot volgend jaar weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Prima en volledig

Goede uitleg, goede supervisie aan de ' leerling'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Xxxxxxxxxx

Telefonisch niet bereikbaar, communiceren zonder naam (ivm privacy zeggen ze), kan dus ook niet vragen naar een contactpersoon bij calamiteiten. Om een afspraak te maken moet je allemaal overbodige dingen invullen, die ze daarna niet gebruiken of bestuderen. Wel sturen ze dan een monteur, die vervolgens alleen een factuur met voorrijkosten achterlaat. Omdat de gegevens die ik had ingevuld niet waren gelezen door het bedrijf en de monteur dus verkeerd was geïnformeerd. De enige communicatie die daarna nog mogelijk is, is met het incassobureau. Meest klant onvriendelijke bedrijf wat ik ooit ben tegengekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.