Netjes op tijd voor eerste onderhoudsbeurt. Weinig gedaan ,alleen meting. Volgens jaar schoonmaak werd mij verteld We wachten het af
Mijn monteur had de klok horen luiden over Europese regelgeving waarbij iedereen in Nederland een warmtepomp zou moeten aanschaffen, die vanaf april 2024 een nieuwe ketel zou aanschaffen. Nu wist meneer niet helemaal waar de klepel hing. Ik vroeg hem of dit een wet was die door de tweede en eerste kamer was gestemd en hij zei dat dat zo was. Nu blijkt dat het gaat om Europese regelgeving waarbij het voor NL nog niet duidelijk is hoe dat eruit gaat zien. Mogelijk hoeft dat helemaal niet omdat het voor alle hoogbouw niet haalbaar zou zijn. Bovendien zullen gemeenten zelf t.z.t. aan de energietransitie moeten doen en wordt er mogelijk een warmtenet aangelegd waarbij die nieuwe ketel met warmtepomp niet eens bruikbaar zou zijn. Mijn tip voor deze en andere monteurs is: Jaag mensen niet op de kast en geef ze niet de indruk dat Warmte Groep op een frauduleuze manier aan zijn geld wil komen. De waarheid duurt het langst.
Goed advies en net gewerkt.
Een vertrouwd gezicht is fijn. De monteur doet wat hij moet doen en vertelt wat ook hij doet. Bij vervanging van onderdelen (dat krijg je bij een ketel van 13 jaar) laat hij zien wat en waarom het moet worden vervangen. Erg prettig. Ik zie ‘m volgend jaar graag weer verschijnen.
110 euro voor een half uurtje werk, het is veel.
Monteur was op tijd voor de controle van onze warmtepomp. Ik kon bij alles wat hij deed meekijken en hij gaf uitleg wat en waarom hij acties uitvoerde. Prettig bezoek en reuze tevreden. Over 2 jaar een nieuwe controle bij dit bedrijf.
Op tijd, vriendelijk en professioneel geholpen
De man die hier meestal komt is netjes en vriendelijk, zo ver ik kan beoordelen doet hij het prima. Vanwege terugroepactie bij Nefit moest ik een onderdeel weer vervangen wat pas al vervangen was, kost steeds behoorlijk wat. Ook de te vervangen rubbers zijn prijzig, contract zelf is netjes geprijsd maar dat wordt wel prijzig vanwege de dure onderdelen
We hebben een nieuwe HR-ketel laten plaatsen. op advies van de monteur ook een vuilfilter laten plaatsen. deze hadden we niet besteld. Zijn advies was duidelijk: dit zorgt ervoor dat er geen vuil in de verbrander komt en dus de levensduur van de ketel verlengt.
monteur kwam heel deskundig over en werkt volgens schema. alleen maar lof.
Voor de 2e keer in korte tijd een beroep op Warmte Groep moeten doen, eerst voor een nieuwe CV-ketel en recent voor een nieuwe grote boiler. Heel plezierig dat dezelfde werknemer ook deze grote klus weer met veel inzet, betrokkenheid, aandacht voor de klant en bovenal zeer deskundig heeft geklaard. Ook zijn maat werkte hard en met veel inzet. Complimenten! Ik ben zeer tevreden.
Ondanks dat de monteur zeer vriendelijk was vond ik 1 ding teleurstellend. De monteur was nu een x aantal jaar werkzaam bij de firma helaas jammer dat hij collega’s moest bellen hoe mij wtw onderhoud nodig had. Reden 1 eerste keer dat hij dit type/merk kreeg en reden 2 was pas de 2e of 3e x dat hij überhaupt een wtw onderhoud moest geven. Daarnaast vind ik het getekende bedrag absurd hoog voor de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Afzuigen van filter en unit + Afspoelen in de bakkuip en dan vuile water niet wegspoelen
Afspraak voor ventilatie reiniging goed geregeld via mail/website. Monteurs kwamen op tijd, vriendelijk en gaven goed uitleg over werkzaamheden.
Monteur was op tijd, erg beleefd en kundig.
Nu voor de 2e maal gebruik gemaakt van hun diensten. Keurige lui en werken super kundig en netjes. Voor herhaling vatbaar. Thanxx op naar meer jaren dienstverlening van deze firma.
Klantvriendelijk, komen altijd op afgesproken tijd. Duidelijke communicatie en nette prijzen. Ik ben erg tevreden.
Heb geen klachten werken goed zou iedereen hun aanraden
Gisteren hadden wij een onderhoudsbeurt aan onze CV installatie. Er waren op dat moment geen foutcodes en/of problemen. Vervolgens nadat de monteur een paar handelingen had gedaan, direct een foutcode (F52). Op dit moment had mijn vrouw nog de beschikking over warm water, wat een noodzaak is in haar schoonheidssalon. Nu bleek (opeens) de Venturi kapot te zijn (inkoop circa 130.00 Euro), dus die moest vervangen worden volgens de monteur (welke weer direct contact had met Vaillant). Vervolgens werd deze vervangen en toen werd het probleem alleen maar groter; daar er nu opeens maar liefst 4 (!) storingen waren. Inmiddels was er ook geen warm water verkrijgbaar door alle storingen welke veroorzaakt waren door de monteur. Dus de klant in de schoonheidssalon naar huis gestuurd (en daardoor inkomsten verloren). De monteur gaf aan dat die andere onderdelen moest gaan halen om de andere storingen te verhelpen. Een poosje later kwam de monteur terug en op een gegeven moment werkte alles weer... Wat was het probleem? De monteur was vergeten de gaskraan weer terug open te zetten! Serieus!? Dat is toch het eerste wat je leert in dit vak? Waarschijnlijk was de monteur overwerkt door de vele ingeplande afspraken van Warmte Groep BV, want dit soort fouten mag en hoor je niet te maken. Ik betwijfel nu ook ten zeerste of die oorspronkelijke storing (F52) niet door de monteur veroorzaakt was, daar de Eco-Tec Vaillant helemaal geen problemen had voordien. Pas na het handelen van de monteur. Maar goed; hier is geen bewijs voor uiteraard. Maar als je de gaskraan niet terug open draait? Vervolgens een rekening van maar liefst 329.00 Euro en mijn vrouw mist inkomen doordat zij een klant naar huis moest sturen, die geen schooheidsbehandeling kon nemen vanwege het feit dat er géén warm water was. Dus al met al een behoorlijke kostenpost...
Goede duidelijke afspraak dag en tijdstip en na de controlebeurt prima informatie.
Werkzaamheden zijn prima verlopen
Leuk om te zien dat hij een leerling bij zich had.
Goed service, aardige monteur en snel gehandeld. Netjes gewerkt door monteur.
Werknemers van warmte groep waren keurig op tijd. Goed overleg gehad over de werkzaamheden die verricht moesten worden. Netjes gewerkt, omgeving ook netjes achter gelaten. Vriendelijke mannen.
Ze kwamen op de afgesproken tijd. De rekening klopte en er waren geen onverwachte extra kosten. De monteur had verstand van zaken en was vriendelijk!
Onderhoud CV ketel. Kreeg een bijzonder aardige monteur die netjes te werk ging. Legde alles uit wat er gedaan moest worden. Ook netjes op de tijd die afgesproken was ook al was het druk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.