Wederom een uitsteken advies en uitleg gekregen over mijn ketel. Er wordt meegedacht en goed gecontroleerd en daarbij uitgelegd hoe en waarom. Na 4 jaar nog altijd zeer tevreden.
De monteur was duidelijk ervaren, ik heb zelf in het verleden ook het een en ander met CV/HR ketels gedaan. Dus toen hij arriveerde keek ik uit interesse mee, dit vond hij helemaal niet erg en vond het ook niet erg om al mijn vragen uit te leggen. Nu weet ik zelf ook hoe ik het systeem kan ontluchten (er was hier wining over te vinden online). Veder geeft het een goed gevoel dat jullie preventief onderhoudt doen met ene onderhoud schema maar ook de werking van de kritische componenten checked. Daar betalen we dan tenslotte ook voor maar ik had verwacht dat het even snel kijken zou zijn en als er niks kapot was dat er ook niks vervangen zou worden. Dus ik vind het gewoon mooi dat er preventief wordt vervangen. Het enige wat voor mij nog een verbetering zou zijn is als een monteur langs zou kunnen komen s' avonds of in het wekend. Mijn baas was er niet zo happig op dat ik hiervoor thuis wou werken.
Werkt goed en netjes heeft een goed inzicht met het werk
Prima geholpen
Monteur was op tijd, tijdige aankondiging. Werkzaamheden naar behoren verricht, monteur wees ook nog op de mogelijkheid om een CO2 melder aan te schaffen. Prijs uitstekend
Vriendelijk, vrolijk, goede uitleg netjes. Niets op aan te merken.
De monteur komt as afspraak en goed controleren . Ook extra een smoketest hangt voor mij.
Monteur ging direct aan de slag! Zeer vriendelijk zowel monteur als telefoniste om de afspraak in te plannen. Ook een abbonement afsluiten verliep soepel, nadat ik bij andere bedrijven werd afgewezen. Deze bedrijven vonden de CV ketel te oud (is 4 jaar). Wij zijn daarom blij dat we terecht konden bij Warmte Groep!
Ging altijd soepel met onderhoud. Laatste keer helaas erg teleurgesteld. Beugel ontbrak, was eerder nooit probleem, zelfs specifiek nagevraagd. Tijdens onderhoud nog over gehad. Na paar dagen offerte met opnieuw voorrijkosten voor een beugel, dit had echt anders gekund en naar mijn mening gemoeten.
Sinds een aantal jaar een onderhoudscontract en super tevreden over. De afgelopen keer waren er problemen geconstateerd omtrent de ketel en de veiligheid. Tijdens het verhelpen daarvan, werd er door de monteur nog iets extra's geconstateerd rondom de veiligheid. Dit werd helder uitgelegd en ook gelijk verholpen. Al mijn vragen werden ook beantwoord vanuit mij als leek op dit gebied.
Hij toonde bijvoorbeeld dat onze ketel altijd op aan (voor snel warm water) staat terwijl hij ook een ecostand heeft. Wat we niet wisten. Verder heeft hij instellingen voor vloerverwarming verbeterd. Allemaal binnen n minuut en met goede uitleg.
Zeer nette monteur en wist al mijn vragen te beantwoorden zijn.
perfect en keurig netjes zoals altijd
Meneer keam op tijd, was profesioneel en snel. Blij mee.
Service van monteur en zijn hulp waren goed plus met meer uitleg aan onze vraag wegens onze doofheid over WTW en geluid. Alleen waren we erg teleurgesteld met zo lang wachten op reparatie door nog bestelde onderdelen en zo, ondanks voorlopig onderhoud. Wachten van eind mei tot 11 juli. We kunnen niet vrij bellen, maar via mail en de horende mensen wel.
Keurig op tijd, nette en vriendelijke monteur
Om een afspraak als nieuwe klant te kunnen maken mag je 15 euro betalen, erg klantvriendelijk. 3 weken voor de gemaakte afspraak annuleer je en krijg je die 15 euro niet terug. Dit omdat er tijd gereserveerd is voor mij en waar dus andere klanten voor afgewezen zijn. Alsof er installatiebedrijven bestaan die niet binnen 3 weken een gat in de planning kunnen vullen. Vervolgens verwerken ze de annulering niet in hun planning terwijl deze 2x per mail is verzonden en beantwoord is door hun! Komt er gewoon een monteur langs en eisen ze dat ik de voorrijkosten wegens niet tijdig annuleren ga betalen. Ze accepteren mijn annulering niet geven ze aan. Wat een amateuristische oplichterij!
Afspraak maken ging gemakkelijk. Van te voren werd aangegeven dat ik een half uur voordat de monteur er zou zijn een sms zou ontvangen, dit was niet gebeurd wat er voor zorgde dat ik zelf nog niet thuis was op het moment dat ze voor de deur stonden. Wel een heel vriendelijk en hard werkende monteur die ook prettig overlegde steeds!
Goede monteur. Prima service.
Werken netjes, op tijd, doen wat ze zeggen. Goed geregeld.
De monteur gaf goede informatie over de service en het onderhoud nu en in de toekomst en overlegde vooraf over de kosten.
Een zeer vriendelijke monteur die tijdens de CV controle en het vervangen van onderdelen nog enkele hele goede adviezen gaf.
Ja het was een hele vriendelijke man hij was aan het fluiten hij had er helemaal zin in ik hou van zulke mensen die nog zin hebben in hun werk voor mijn was het een dikke tien
Geen warm water, was snel opgelost. Vakkundige vaklui.
Ketel onderhoud gedaan door nette vakkundige monteur met een leerling monteur. De monteur werkt heel correct en laat de leerling monteur ook heel precies zien wat er van hem verwacht wordt. Heel plezierig om te zien en te horen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.