Monteur was op tijd. Werkte keurig, erg vriendelijk en wij zitten er weer warmpjes bij. Blij mee!!! Tot volgend jaar!!
Het was een fijne afspraak waarbij ik een eerlijke gevoel kreeg over de werkzaamheden die zijn verricht en ook zeer correct. Al met al zeker een aanrader.
Vriendelijke man, was netjes op tijd. Wilde echter het onderhoud niet uitvoeren, omdat het een open toestel zou zijn. Twee jaar terug door hetzelfde bedrijf onderhoud laten doen, en toen werd het nog niet zo door ze aangemerkt. De lucht wordt wel in de schuur aangezogen, maar vlak naast een rooster. Monteur is direct weer vertrokken. Uurtje later zit er ineens een factuur in de e-mail. Klantenservice reageert tot op heden nergens op.
Monteur kwam met allerlei ongevraagde suggesties en alarmerende opmerkingen; keek de klant niet aan; zorgde voor zwarte stof handafdrukken op trap en trapleuning. We kregen na het onderhoud een melding dat er beugels geplaatst moeten worden terwijl die meteen bij het bezoek geplaatst hadden kunnen worden na kort overleg met Warmtegroep. Weer oa 140 euro voorrijkosten. Dat zijn kosten die door efficient werken voorkomen kunnen worden.
Vervelend dat u niet tevreden bent en een negatieve review plaatst zonder eerst met ons te communiceren.
Het was een deskundig bezoek van uw technicus, en heeft efficient werk afgeleverd. Enig advies op de voor mij nog nieuwe technology was welkom, en maakte het bezoek tot een plezierige ervaring
De monteur was netjes op tijd. Het de service netjes uitgevoerd. Rekening netjes via QR code betaald
Netjes op afgesproken tijd ondanks ruim 30graden was . Netjes gewerkt en fijne communicatie. Fijn dat jullie elk jaar komen. Wij blijven met ons abonnement.
Jammer dat de afgesproken nanometer was vergeten. Dus moet ik nog een keer thuis blijven voor een volgend bezoek.
Al jaren klant altijd naar tevredenheid geholpen.
Netjes op tijd en ervaren nette monteurs
Erg goed geholpen door deskundige monteur. Zelfs een compleet meetrapport ontvangen.
Duidelijke en vriendelijke medewerkers.
Medewerker Yannick is vriendelijk, beleefd en vakkundig. Hij komt keurig op tijd en legt goed uit waarom bepaalde werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. Top.
Monteur was heel netjes en deed wat er verwacht mag worden. Alleen jammer dat ze je proberen binnen te halen met een goedkoop abonnement en daarna de onderdelen tegen extreem hoge kosten in rekening brengen. Als je daar contact over opneemt dan wordt je niet klantvriendelijk behandeld en is men niet transparant over de kosten. Als ik het er niet mee eens ben dan moet ik maar een andere partij zoeken dat was hun oplossing. Blijkbaar zijn er genoeg klanten die geen vragen stellen. In het contract staat dat je de kosten van de onderdelen dient te betalen, daar staat echter niet bij dat deze oneerlijk hoog geprijsd worden.
Monteur was op tijd en ging direct aan de slag, We hebben een erg goede indruk van deze man. Niet erg gelukkig met de gebreken aan de 4 jaar oude Vaillant ketel. Ligt het aan deze ketel of zijn deze gebreken bekend en komen ze regelmatig voor?
Ik heb een opdracht gegeven aan Warmtegroep voor het uitvoeren van onderhoud aan mijn CV-ketel. Uiteindelijk moest ik ruim € 300 betalen, en toen de technicus de ketel weer in elkaar zette, was het bedieningspaneel verdwenen. Na zoveel betaald te hebben, zou je in ieder geval verwachten dat je ketel achteraf nog alle onderdelen heeft.
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar op basis van deze kunnen wij niet reageren want wij weten niet wie u bent. Als u uw klacht met vermelding van uw naam en adres per email aan ons richt dan kunnen wij reageren.
Uitstekend
Via de telefoon geven ze een ander bedrag op voor reinigen luchtkanaal, dus moest veel meer betalen. Dus niet in zee gaan met dit bedrijf of eerst zwart op wit vragen wat de kosten zijn. Feenstra is voordeliger
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar u heeft naast de kanaalreiniging ook gekozen voor het reinigen van de afzuigunit. De betreffende prijzen zijn duidelijk gecommuniceerd op onze website.
Precies op tijd conform de afspraak. Professionele aanpak, prima allemaal!
De controle van mijn cv-installatie werd betreffende werking en veiligheid zorgvuldig uitgevoerd.
Medewerker kwam op de afgesproken tijd/dag.Was vriendelijk,werkte rustig en netjes en regelde het betalen achteraf (geen scanner en/of tikkie in mijn bezit). Warmtegroep was ook op tijd met het plannen van de onderhoudsbeurt. Prijstechnisch was Warmtegroep ook gunstiger dan mijn vorige abonnement. Kortom,ik ben tevreden
Na een onderhoudsbeurt maakt een monteur een fout waardoor de ketel oververhit raakt. De foutcode gaf aan dat sensoren stuk zijn. Dus monteur doet cv uit en we moesten morgen ochtend 0900 maar kantoor bellen. Dus we bellen op wat ik al erg raar vind en niet service gericht. En mevrouw begint over een offerte voor sensoren waarop ik vraag waarom offerte l? Cv was goed monteur maakt fout daardoor cv defect? Mevrouw reageerde gelijk fel, geïrriteerd en zeer vervelende toon. Op den duur na er niet uit te komen geeft ze aan een monteur te bellen. Die belde mij terug en heeft stap voor stap uitgelegd dat de cv aan kan en niets aan de hand is. Blij dat het werkt maar geen vertrouwen in onderhoud van monteur 1 en is het nu veilig? Geen idee monteur deed abrubt cv uit en ging weg. Ik zou een ander bedrijf kiezen als ik jullie was!
Al 3 jr zelfde monteur Levert goed onderhoud
Zeer professionele partij. Afspraken maken is geautomatiseerd via website, monteur komt op afgesproken tijd en zijn altijd vriendelijk, beleefd en werken netjes.
Prettige ervaring
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.