Zeer positief.
We zijn blij dat u tevreden bent met de snelheid en duidelijkheid van onze service.
Mijn dochter van 7 was zeer geïnteresseerd in het werk van de monteur en vroeg van alles aan hem. De monteur legde alles heel vriendelijke en geduldig uit terwijl hij zijn werk deed. Dat is toch geweldig van zo'n man :-) En het werk aan de CV-ketel is ook netjes uitgevoerd.
Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn zo blij te horen dat de monteur niet alleen vakkundig was, maar ook zo vriendelijk en geduldig in zijn uitleg, vooral voor uw dochter. Het is fijn om te weten dat hij het werk aan de cv-ketel netjes heeft uitgevoerd en dat hij een positieve indruk heeft achtergelaten. We zullen uw complimenten zeker doorgeven aan de monteur!
Alles is nagekeken er werd gezegd dat alles goed was maar nu achteraf krijgen we nog onvoorziene kosten Dit is niet doorgegeven door de monteur beetje jammer
Het spijt ons te horen dat er onverwachte kosten zijn geweest die niet vooraf duidelijk zijn gecommuniceerd. We begrijpen dat dit vervelend is en bieden onze excuses aan voor de miscommunicatie. We streven er altijd naar om transparant te zijn over de kosten, en we zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter wordt overgebracht.
Echte vakman die alleen dat aanpakt wat nodig is en niet extra probeert te slijten. Vriendelijk, legt zaken uit, prettige man.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de vakmanschap van onze monteur en de transparante manier van werken. Het is voor ons belangrijk om alleen te doen wat nodig is en om altijd vriendelijk en duidelijk te zijn.
De wijze waarop de afspraak voor je wordt gemaakt (dwz er wordt een datum en tijd voorgesteld die evt is te wijzigen) vind ik prettig en eenvoudig. De monteur was vriendelijk en op tijd en legde op mijn verzoek een paar zaken uit die ik voortaan zelf kan doen (reinigen magnetische spirotap, water aanvullen, ontluchten radiatoren). Al met al een prettige ontmoeting en alles netjes achtergelaten.
We zijn blij te horen dat de afspraak soepel en eenvoudig is verlopen en dat de monteur vriendelijk was. Het is fijn om te weten dat hij u goed heeft geholpen met uitleg over het onderhoud, zodat u voortaan zelf enkele zaken kunt doen. We streven altijd naar een prettige ervaring voor onze klanten en zorgen ervoor dat alles netjes wordt achtergelaten.
Geen € 125 maar nieuwe klanten altijd € 225. Vanwege een vaag zinnetje in het bestelformulier waar je dan op gewezen word. Weiger je dan sturen ze je een rekening voor voorrijkosten. Had leuk geweest dat ze open en eerlijk in het bestelformulier zetten dat alle nieuwe klanten 225 betalen. I.p.v. sneaky. Aardige monteur lag het niet aan.
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Helaas zijn wij niet helderziend en kennen wij de historie van uw cv-ketel niet en kunne dan ook niet vooraf aangeven wat nodig is. Wij zijn hier echter heel transparant over, zowel op onze website als vlak voordat u het bestel- of contactformulier verzendt. Zie onderstaande toelichting: Regelgeving Veiligheid staat centraal bij het keuren en onderhouden van gastoestellen. Indien u besluit om de noodzakelijke vervanging van onderdelen, zoals door onze monteur als essentieel aangegeven, niet toe te staan, en dit de veiligheid van de installatie in gevaar brengt, zijn wij verplicht de cv-ketel af te keuren. De kosten voor het voorrijden en de reeds gemaakte arbeidstijd worden in dat geval aan u in rekening gebracht.
Tot twee keer toe voor niks thuis gebleven en werd beide keren pas einde dag afgezegd door warmte groep. Derde keer komt de monteur en die verteld doodleuk dat hij mee had gekregen dat ik als klant twee keer had afgezegd. Vervolgens geen transparantie in de prijzen van de te vervangen onderdelen en de opslag die warmte groep erop hanteerd. Voel me als klant hier totaal niet serieus genomen en eerder een beurszak die even leeg geklopt kan worden. En dat terwijl ik al meerdere jaren klant ben. Meer betalen maar de service is gedaald. Monteur heeft gelukkig wel zn werk gedaan en was netjes en beleefd, topper.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het vervelend om te horen dat onze communicatie en afhandeling van uw afspraken niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is zeker niet onze bedoeling geweest om u het gevoel te geven dat u niet serieus wordt genomen. Afzeggingen zijn helaas soms onvermijdelijk, bijvoorbeeld door ziekte van onze monteurs. Toch begrijpen we dat dit tot veel ongemak heeft geleid, zeker wanneer u tweemaal tevergeefs heeft gewacht. Dit willen wij zoveel mogelijk voorkomen en hiervoor bieden wij u onze excuses aan. We zijn blij om te horen dat onze monteur zijn werk netjes en professioneel heeft uitgevoerd. Dat is het serviceniveau dat we bij elke afspraak nastreven.
Vandaag zijn Muratti en Senna (stagiar) van de Warmtegroep langs geweest voor het verplaatsen van een expansievat en het repareren van een radiator. Wat opviel is de open professionele houding gecombineerd met vriendelijkheid. Geduldig werd mij tijdens hun werkzaamheden uitgelegd wat er aan de hand was en hoe ze het gingen verhelpen. Na afloop werd alles keurig opgeruimd. Ik beveel de Warmte Groep WARM aan!
De offerte bracht mij in verwarring, doordat ik pas na acceptatie keuzes kon aangeven voor de verschillende opties. Dat brengt je behoorlijk in twijfel en ik zou bijna afhaken. Het kwam goed, maar blijft knullig. De monteurs waren erg vriendelijk, beleefd en kwamen professioneel over. Alles is goed uitgelegd en het werkt. De afvoer naar het dak had beter uitgelijnd kunnen worden. Er was voldoende ruimte, maar zit toch ergens tegen aan en is ook scheef. Zelf zou ik dat beter doen. Het verdient geen schoonheidsprijs, maar is in de marge. Ik wil ook niet al te kritische zijn. Gewoon tevreden.
Na het niet kunnen vinden van een installatiebedrijf (te druk, we nemen geen nieuwe klanten aan) kwamen we terecht bij Warmte Groep. Binnen een uur hadden we een offerte en zelfs een afspraak voor onderhoud ketel en het plaatsen van een nieuwe thermostaat (deze was stuk). Vanwege uitval van een andere klant kwamen de 2 installateurs al in de middag en hebben ze de thermostaat geïnstalleerd en geholpen bij het installeren van de app. De ketel was al lang niet onderhouden dus logischerwijze moesten er wat rubbers vervangen worden. Alles in overleg en tegen schappelijke prijzen. Geen gekke dingen zoals in sommige reviews te lezen is. Alles was transparant en helder. Ze waren professioneel, werkten netjes en efficiënt. Vriendelijk en zoals gezegd alles in overleg. Alles werkt al dagen zoals het moet en we zijn erg blij met de snelle service. Niets dan complimenten!
In onze "nieuwe" woning hangt een cv ketel van 3 jaar oud en was net twee maanden eerder nog onderhouden in opdracht van de vorige bewoners . Wij hebben een abonnement bij warmtegroep via ons oude huis en moesten dus ook deze cv ketel weer laten onderhouden om ons abonnement door te laten gaan . De monteur kwam keurig op tijd en heeft de ketel onderhouden echter omdat deze al twee maanden eerder al een nieuw setje afdichtingen had gekregen , heeft deze monteur het setje wat hij normaal zou moeten vervangen niet gedaan, waar wij zeer erkentelijk voor waren want hij had het ook gewoon kunnen vervangen .. scheelt toch weer in de portomennee .. petje af voor deze monteur..
Snelle en goede service
Monteur komt tijdens het bezoek met een lijst van dingen die vervangen moeten worden. Probeert te dreigen met het afkeuren van mijn ketel als hij het niet vervangt. Na een controle bleek alles nog prima in orde. Laat ook vieze materialen achter.
netjes op afgesproken tijd aanwezig . snel een afspraak kunnen maken. medewerker liet netjes weten wat hij ging/moest doen en wat de bijbehorende kosten waren. niets dan lof
Mooi dat er een herinnering nog voor de afspraak wordt gestuurd. Verder is de onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd, vriendelijke medewerker, die uitleg gaf wat hij ging doen, en achteraf ook nog even de factuur met me doornam. Super tevreden.
Alleen de correspondentie tussen de klant en kantoor richting servicemonteur vind ik jammergenoeg onvoldoende. Plus de jaarlijke verhoging in prijs is fors. Serviceonderhoud is voor dit jaar voldoende, werd mij gezegd.
Geen op- of aanmerkingen. Onderhouds monteur vertelde wat die ging doen en waar eventuele problemen zouden kunnen ontstaan. Vind ik altijd wel fijn due transparantie.
Een onderhoudsbeurt van een goed werkende CV ketel eindigt na 4 uur in een kapotte ketel, een bedrijf wat niet bereikbaar is, een weekend zonder verwarming en warm water en geen enkel gevoel van klantvriendelijkheid om het probleem op te lossen. Behalve dan met het sturen van een aanvullende offerte. Warmte Groep, NIET DOEN!
Aan wie dit leest, doe nooit geen zaken met Warmte Groep vanwege Oplichting, Chantage en Bangmakerij. De service van Warmte Groep is ronduit schandalig, onbeschoft en ongeïnteresseerd. De prijsopgaaf voor het eenmalig schoonmaken van de CV bedroeg 125.- euro. Zowel op de site van Warmte groep als via de telefoon, maar bleek het 3 dubbele te zijn. De monteur, wilde de CV alleen schoonmaken als hij een nieuw expansievat mocht plaatsen en de pakkingen mocht vervangen. Dus eenmalig onderhoud 125,- euro, + pakkingen 110- euro, + de kosten van het expansievat vervangen, nou niet dus! Als ik daar niet akkoord mee ging dan moest hij de cv "afkeuren", is onzin. (is chantage). De monteur baseerde zich op het feit dat de CV voor het laatst in 2019 door Warmte Groep was schoongemaakt en niet door de CV te controleren en schoon te maken. Echter wat er tussen 2019 tot 2024 met de CV is gebeurd dat weet warmte groep niet, en daar is ook niet naar gevraagd! Ik heb daarop de klanten service van warmte groep gebeld daar kreeg ik alleen maar te horen dat er een rek. gestuurd zou worden voor voorrijden, en voor de rest kwam er alleen maar uit dat dit conform de voorwaarde is. Waardeloze service, de prijsopgaaf is geen 125,- euro, maar dik 300,- euro, dus wordt gebruikt als verdien model. Het bovenstaande komt bij mij over als oplichting, chantage en bangmakerij. P.S. Wanneer respons, verzin eens wat anders dan "wat vervelend is dit nou voor u" etc. dit komt namelijk niet zo geloofwaardig over gezien de enorme hoeveelheid aan negatieve respons. mvg.
Bedankt voor uw respons. Wij hebben vastgesteld dat er sinds 2019 geen onderhoud aan uw cv-ketel is uitgevoerd. Dit blijkt uit het ontbreken van een bedrijfssticker of onderhoudskaart anders dan die van ons. Ook tijdens het bezoek van onze monteur is hierover niets gemeld. Uw opmerkingen waarin u spreekt van oplichting, chantage en bangmakerij vinden wij ongegrond en betreuren wij. Wij begrijpen dat deze vermoedelijk voortkomen uit het ontvangen van een factuur waarmee u heeft aangegeven niet akkoord te gaan. Wij streven er altijd naar om onze diensten op een transparante en professionele manier te leveren.
Ik kreeg een melding "over half uurtje komen de service monteur" dát was al fijn. Keurige man ,werkte netjes en viel niet op .. snel klaar ook.
Bij de warmtegroep is mijn ketel in goede handen. Het zijn vakmensen. Eén nadeel: het verdienmodel. Voordat de ketel open gaat worden er al onderdelen benoemd die beslist vervangen moeten worden. Die gaan binnenkort lekkage veroorzaken volgens de monteur. Nog een jaartje wachten wordt afgeraden omdat de kosten dan hoger zullen zijn. Een rekening van €290 voor een jaarlijks gecontroleerde ketel vond ik erg hoog.
Bedankt voor uw feedback. We willen u graag laten weten dat vervnagen van deze onderdelen en maatregel is genomen met uw veiligheid als prioriteit.
Afspraak is afspraak Wordt goed en degelijk geholpen
Het is fijn om te horen dat afspraken nagekomen worden en dat u goed geholpen bent! Dat geeft vertrouwen.
De monteur onderhoud niet alleen het cv apparaat maar adviseert ook.
Bedankt voor uw review! Het is altijd fijn als een monteur niet alleen zijn werk doet, maar ook advies geeft.
Monteur mooi op tijd , en zeer duidelijk in uitleg over vervangen onderdelen en meedenken omtrent abonnement , verder netjes gewerkt en ook zieer vriendelijk!!
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.
Eerst onderhoud uitgevoerd, onderdelen vervangen en vervolgens de ketel alsnog afgekeurd.
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het erg vervelend is om met dubbele kosten geconfronteerd te worden, vooral na onderhoud aan de ketel en de daaropvolgende afkeuring. We willen benadrukken dat deze beslissingen altijd in het belang van uw veiligheid worden genomen. In overleg met u hebben we besloten om een offerte op te stellen voor de volledige vervanging van de ketel. Mocht u nog vragen of aanvullende wensen hebben, staan we uiteraard klaar om deze samen met u te bespreken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.