Zeer hoge voorrijkosten en ze schroeven er nog geen schroefje in als dat niet van hen is, dit is kennelijk het verdienmodel (voor onderdelen rekenen ze vele malen meerprijs dan via internet verkrijgbaar). Men wou geen kap met twee schroefjes afschroeven om de ketel te kunnen bekijken. Onverrichter zaken huiswaarts gekeerd met een voorrijkosten van 100! euro binnen 2 minuten in rekening gebracht en in de mailbox.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Er was een afspraak gemaakt voor een kanaalreiniging van een nieuw ventilatiesysteem. Ter plekke constateerde de monteur dat hij niet met zijn gereedschap door de openingen kon komen, waardoor er praktisch niets is gereinigd. De monteur heeft nog geprobeerd alleen voorrijkosten te verrekenen, maar kreeg vanuit het kantoor opgedragen het hele bedrag van € 175 in rekening te brengen. Op een protest per e-mail kwam als reactie alleen een verwijzing naar een bepaling in de algemene voorwaarden, maar van tevoren was niet duidelijk wat de beperkingen zouden zijn van het gereedschap. Een paar weken later was er, na meerdere keren uitstel, een onderhoudsbeurt voor de CV gepland. In een tijdslot van een hele middag was de monteur uiteindelijk rond 16.00 uur langs geweest, net toen ik even weg was. Per telefoon werd medegedeeld dat de monteur echt niet langer dan 5 à 10 minuten kon wachten. Kort daarna werd er opgehangen en direct € 100 aan voorrijkosten in rekening gebracht. Van mij wordt dus verwacht een hele middag paraat te staan, maar flexibiliteit van de andere kant is vervolgens ver te zoeken.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Sinds 2019 elk jaar service onderhoud aan mijn CV ketel laten uitvoeren. De site was helder en duidelijk qua kosten en abonnement. Afspraak maken gaat eigenlijk wel goed, soms even passen en meten qua hun planning en mijn mogelijkheid. Maar het lukte altijd naar tevredenheid. Monteur denkt mee, adviseerde en voert het onderhpud efficiënt uit. Nu de noot! Dit jaar (2024) was mijn onderhoud uitgevoerd, weer nieuw pakkingset (om de 4 jaar), keurig vooraf terplekke aan mij aangegeven inclusief totaalprijs en vervangen. Top, sticker er op, kaart afgetekend, betaald en afgerond naar tevredenheid. Dat dacht ik. Ineens een bericht per mail dat een foto uitwees dat het e.e.a. aan de afvoer niet zou voldoen!? Niets over vernomen van de monteur. Gek! Er waren al beugels vervangen i.v.m. wetgeving en nu zou dit niet meer in orde zijn alsmede de buizen. Raar, maar kan natuurlijk. Gebeld en er kon een offerte toegestuurd worden. Prima, doe maar, in mijn nieuwsgierigheid. Er kwam een offerte met alleen onderdelen met rond de €350 uit. Zonder verdere verhelderende toelichting. Dit doet mijn vertrouwen afnemen naar een cijfer 8 hierdoor. Onverwacht 'gedrag' en voor mij reden voor een second opinion en twijfel over een voortgang met onderhoud in het vervolg. Ik zal nog vragen om meer uitleg, in de hoop deze constatering te kunnen laten landen. Kortom; onduidelijke en onverwachte communicatie info en kosten. Naast jaarlijks onderhoud dit jaar van €202 'ineens' €350 'verplichte' extra kosten.
Vrij aardige man was zeer rustig en bekwaam bezig Dus zijn we erg tevreden ik zeg tot volgend jaar Vr gr. R langelaan
Achteraf blijkt kleine aanpassing rookgasafvoer nodig wv opnieuw 150e voorrijkosten worden gerekend. Had makkelijk tijdens initiële bezoek gekund.
Monteur kwam binnen wandelen met een onderdeel van 95 euro bij eerste bezoek. Die moest vervangen worden anders krijg ik geen abonnement en hij gaat mijn cv ketel afkeuren en ik moet voor de afkeuring betalen. Nou geen cent krijgen jullie van mij. Beter beginnen jullie een rechtzaak. Ik heb alle bewijzen dat er niets aan mijn cv ketel vervangen hoeft te worden, hij is nog 9 maanden geleden onderhouden door warmtegarant. Jullie lichten de boel op door gedwongen onderdelen te willen verkopen en dit niet vooraf te zeggen.
Ik heb heel goede ervaring met de warmte group als ook met de monteurs!
Goede service, fijne monteurs. We kregen ook een goede uitleg. Ze hebben ook nog de rommel (gedeeltelijk) weg gehaald met de stofzuiger. Ondanks dat we het van te voren wisten vonden we het jammer dat het verpakkingsmateriaal niet mee werd genomen. Verder aardige werklui.
Zeer slechte service, heb mijn contract ook direct weer opgezegd. Omdat ik een storing had ( geen warm water ) en een nieuwe klant was moest ik €150 vooruit betalen . De afspraak was 1 dag later, maar afspraken over de tijd konden niet worden gemaakt ergens tussen 9 en 5 uur. De monteur kwam uiteindelijk om 17,30 uur. Toen de monteur kwam begon hij met het opsommen wat er volgens hem van fabriekswege allemaal vervangen moest worden. Ik heb 9 cv ketels in onderhoud en heb dit nog nooit meegemaakt. Ook onderdelen welke nog goed waren volgens hem moesten worden vervangen. Totale rekening € 312,50 , dit bovenop de rekening van € 150 dus totaal € 462,50 . In dit bedrag was verrekend de prijs van een onderhoudsbeurt van € 115 . Het half uur welke in de €150 vooruit te betalen zit werd door de monteur gebruikt om de rekening van €312,50 op te maken i.p.v. werkzaamheden te verrichten. Nadat de monteur de ketel had gerepareerd voor dit veel te hoge bedrag had ik de volgende dag weer geen warm water. Na dit gemeld te hebben werd mij verteld dat de kabelboom moest worden vervangen, en kreeg ik daarvoor een voorstel van € 137,50 (wat ook nog meer kon worden)Hierin zat een half uur arbeid , terwijl in het afgesloten contract bij storing het arbeidsloon is inbegrepen. Ook zou de storing 7 dagen later pas worden opgelost, dan waren ze in de buurt, 7 dagen koud douchen dus. Ik heb hierna het contract direct opgezegd en de storing die dag nog laten verhelpen door een ander bedrijf ,welke wel serieus met zijn klanten omgaat en niet zoals Warmtegroep alleen maar uit is op omzet d.m.v. vervangen van onderdelen welke niet vervangen hoeven te worden en uren schrijven welke volgens het contract niet betaald hoeven te worden. Kortom : De service van Warmtegroep is minder dan nul ,zij zijn alleen uit op zo hoog mogelijke rekeningen , en hebben geen enkele passie met de klanten. Ga in geen geval niet in zee met deze firma, je wordt zienderogen opgelicht.
Bedankt voor uw review, er is besloten hier niet meer op te reageren. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Keurig op afgesproken tijd. Vriendelijke, rustige en informerende monteur.
Dit was de eerste keer dat ze bij mij onderhoud kwamen uitvoeren. Zeer vriendelijke service/onderhouds monteur waar van ik de indruk kreeg dat hij aardig kundig was. Ketel iets beter afgesteld. Snelle responstijd met heldere site over de kosten voor in mijn geval een abonnement. Kijken naar de volgende keer.
Na een afspraak gemaakt te hebben kwam de monteur, ik had al een aantal andere bedrijven gehad maar die rekende af en deden niets. Warmte service was boor mij het eerste bedrijf na 5 jaar die daadwerkelijk het onderhoud uitvoerde zoals het moest.
Meer dan 1000 euro aan onderhoud uitgegeven. Deed de cv ketel het niet meer na onderhoud met storing code c1111. Heb ik gebeld en kwam er een monteur kijken die heeft alles weer in orde gemaakt. moest ik alsnog 150 euro betalen omdat ze zeiden dat er geen storing was!! Ze blijven facturen sturen.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
De afspraak verliep prima, de monteur deed goed zijn werk.
Standaard,degelijk. Weinig uitleg/toelichting.
The guy was friendly, came on time, left the place clean, worked quickly
‘S-ochtends gebeld ivm een storing. ‘s-middag vakkundig gerepareerd! Ik heb een abonnement voor het onderhoud dus ook nog tegen redelijke kosten. Top
Keurig netjes, alles nagemeten, prima uitleg op gestelde vragen.
De monteur kwam goed op tijd, was aardig en behulpzaam.
Goed geholpen, goede uitleg. Zij gaan voor kwaliteit. Gewoon top
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Op 4-12 klacht met foto’s gemeld probleem opgelost op 21-12!! Zoals gezegd er kwam een keurige monteur die meer dan 5* verdiend! Monteur vond de klacht ivm koolmonoxide gevaar levensgevaarlijk. Mijn mening is wanneer dit gevaar zich aandoet alle alarmbellen moeten afgaan en prioriteit zou moeten zijn voor, ook al is er de beperkte aanwezigheid van deze monteurs, zsm reparatie. En bij de laatste reguliere controle raakt een monteur een onderdeel kwijt die dan besteld moet worden. Later vind ik het onderdeel. Weken zonder warm water gezeten omdat de cv ketel daardoor niet werkt.
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar op basis van deze kunnen wij niet reageren want wij weten niet wie u bent. Als u uw klacht met vermelding van uw naam en adres per email aan ons richt dan kunnen wij reageren.
Als ze niet precies voor de deur kunnen parkeren, rijden ze gewoon door en ontvang je een factuur van €95 voor voorrijkosten. Dan moet je bij voorbaat geen abonnement afsluiten als je daar niet heen wil, lijkt mij. Vooraf weet je toch naar welk adres je gaat?
Kennelijk is het parkeerprobleem bij u bekend, dit vooraf te vermelden had u kosten bespaart. Vervelend dat u dit ons verwijd terwijl dit duidelijk op onze website en in onze en door u geaccepteerde voorwaarden vermeld staat. Artikel 4 - Voorrijkosten en Arbeidsloon Worden berekend als: Als er na een gemaakte en bevestigde afspraak voor een Onderhoudsbeurt of storing niet binnen 50 meter van het werkadres geparkeerd kan worden.
De monteur kwam keurig op tijd, was vriendelijk en zeer vakkundig. Hij legde alles duidelijk uit en de onderdelen die vervangen moesten worden had hij allemaal bij, zodat het direct opgelost kon worden. Verder is alles netjes achtergelaten.
Om overal goed bij te komen moest er een plank verwijderd worden. De monteur nam de tijd om hierbij te helpen. Na het onderhoud bood hij aan te helpen met het terug monteren.
Grondige onderhoudsbeurt voor de cv. Vriendelijke en vakkundige monteur.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.