Filters

5

NIET GEWEELDIG

Het eerste telefonische contant OM EEN STTORING AAN DE VERWARMINGSKETEL te melden, verliep ON PROFESSIONEEL. Er werd alsmaar gezegd, dat de monteurs het druk hebben. Akkoord, ik was misschien wel de 25e beller, maar toch niet in paniek komen, graag. Dan had ik iemand aan de telefoon verwacht die met mij even de storing controleert. Misschien even resetten bv. ?? Maar nee. Dank zei het fijt dat er IK had gezien dat er een monteur in het app. gebouw aanwezig was (moet dat de planner achter de telefoon dat niet zien??) heb ik een monteur gekregen en na veel 'zoeken' bleek, dat de ketel geheel opnieuw gestart moest worden en daar kwam de monteur achter NADAT HIJ DE LEVERANCIER VAN DE KETEL HAD OPGEBELD !! Als de monteur die ik in maart voor een service beurt in huis heb gehad, DE VERWARMING GETEST, dan was hij er achter gekomen dat alleen het warmwater goed werkte.!! Twee dagen na mijn probleem aan de ketel sprak ik een dame in het gebouw en die had exact het zelfde probleem van OPSTARTEN gehad. Tenslotte over de toon die veel uitmaakt. Er werd op een zeer onaardige wijze gezegd dat als het geen stroring was (is de klant zo gestoord dan?) dan zou het 150.00 kosten en ik heb nog wel een onderhoudscontract!!) Over geld gesproken. 5 dagen nadat ik mijn onderhoudscontract had overgemaakt, kreeg ik een aanmaning tot betalen. Al met al, geenprettige kennismaking met Warmte Net

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
8

Prima

Werkzaamheden goed uitgevoerd, Alles netjes uitgelegt en vooraf prijsopgave

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

CV ketel weer goed onderhouden, vriendelijke onderhoudsman met kennis van zaken. Tevreden....

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Een service beurt wat niet nodig was

Heb bij het aanvragen van een contract aangegeven dat het hele binnenwerk gas,ontsteking en aanjager kompleet vervangen is door een erkend bedrijf geadviseerd door Remeha en dat er alleen geen co2 meting was gedaan. Uw monteur heeft volgens opdracht van zijn werkgever de standaard b service beurt uitgevoerd, waardoor het door onnodige materiaalkosten 80 euro duurde was. Ik vind dat dit van tevoren gecommuniceerd had moeten worden met ons. Door dit geval is mijn vertrouwen in het bedrijf minder geworden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Efficiënt en heel aardig

De monteur was erg efficiënt en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende service

Dit is onze derde woning waarvan we de cv laten onderhouden door de Warmtegroep. Net zoals de vorige keren een prima ervaring. Klantvriendelijke en ervaren medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Binnen een uur was de monteur er

Monteur was er snel en kon onderdeel snel ophalen bij de groothandel binnen een uur alles weer werkend

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende service

Sinds dit jaar hebben wij het onderhoud voor de ketel bij WarmteGroep. We zijn zeer tevreden, telkens vriendelijke monteurs. Na een x aantal storingen in de ketel hebben we toch besloten de ketel te vervangen. WarmteGroep heeft dit snel en vakkundig uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Betrouwbaar, vakkundig en behulpzaam

Cv ketel onderhoud ieder jaar correct uitgevoerd. Afspraken worden ruim van te voren ingepland en nagekomen. Bij storing direct een monteur gestuurd die 40 min van tevoren belde. Monteur hield contact om de reparatie oplossing en kosten van te voren af te stemmen. Werk direct netjes uitgevoerd. Extra werk buiten contract wel met aanbetaling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Heel goede monteur

Vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Goede service

De communicatie over de afspraak is duidelijk. Er werd zelfs nog telefonisch contact opgenomen omdat ik nog niet gereageerd had op een mailbericht. De monteur kwam op de afgesproken tijd en heeft de CV-ketel naar mij inzicht goed schoongemaakt. Wel moest hij erkennen dat hij dit toestel nog niet zo vaak was tegengekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Medewerker komt voor reiniging ketel niet open geweest

Medewerker aan het werk ik bied koffie aan. Kom terug medewerker maakt foto zeg niets. Ik vraag moet ketel niet gereinigd worden. Medewerker gaf aan overloop niet smerig, dan is ketel niet smerig. En dat kost u een pakking. Onzin ketel moet schoon waarom dan € 115,00 betalen. Medewerker zegt ik ben klaar. Zonder wat te zeggen. Krijg ik een mail van het bedrijf afvoer afgekeurd en ketel is meer dan 15 jaar. Nou ik ben zeer ontevreden Als bedrijf doe je toch een voorstel Voor een afvoer en een ketel Hans Weimar

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

correcte service

de betreffende monteur was goed op tijd en legde alles netjes uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Eenvoudig geregeld

Prima uitgevoerde service en keurig op tijd. Aandachtspunt is het maken van de afspraak. Warmte Groep doet een voorstel en als dat niet uitkomt komt men weer met een voorstel. Geen mogelijkheid om in overleg een afspraak te plannen of digitaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Efficient Goed Service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Deskundige en vriendelijke monteur

De service is prima. Enkele misvattingen omtrent het contract waren snel verholpen. We zijn tot nu toe zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

uitstekend

er is een nieuwe ketel geplaatsten, zijn zeer tevreden over de monteurs ze hebben uitstekend werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Bijzonder aardige en professionele monteur

Warmtegroep is heel flexibel in het maken en verzetten van de afspraak. De monteur hielp heel goed om alles energiezuiniger te maken. Hij werkte heel nauwkeurig. Een echte professional!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

nette monteur duidelijke uitleg

De prijs was mij niet duidelijk toen ik de afspraak maakte, dat viel dus tegen. Er moest blijkbaar een onderhoudsset voor intergast in, waardoor we euro moesten plaatsen ipv 115 euro zoals op de site stond. Best wel veel voor een AOWer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Good service. Quick

Good

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Professionele service

Fijn bedrijf met juiste focus op de klant. De monteur aan huis is professioneel. Geeft ons een goed gevoel van service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Net personeel, goede afspraken

Uitvoering ging goed, tot men wat onderdelen of zo misten, de montage is dezelfde dag door een ander duo helemaal doed gekomen, duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede ervaring, netjes en volgens specificaties

De ketel had onderhoud nodig, wij wonen nu iets meer dan een jaar in dit huis. Wisten de status van het onderhoud ook niet. Prima gedaan! Alles vervangen wat vervangen moest worden volgens de fabrikant. Ja, dit maakte het iets duurder vanwege de onderdelen, maar niet overdreven. De monteur was een vriendelijke gast, vertelde wat hij deed en waarom. Heeft alles hetzelfde achtergelaten zoals hij kwam. Dus geen troep o.i.d. De ketel werkt nu op zijn zuinigst wat goed is voor onze portemonnee maar ook voor het milieu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Altijd snel opgelost

Altijd snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundig

Ik heb een abonnement voor mijn CV ketel. Hij wordt dus elk jaar gereinigd en nagekeken. Dit gebeurd keer op keer door vakkundige monteurs. Ik zou zeggen: niet langer twijfelen maar ga in zee met de warmte groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.