Vorig jaar goede ervaring met de monteur. Dit jaar geen goede ervaring. Slechte communicatie, ging slordig te werk. Vroeg om emmer, maar had niet genoeg geduld te wachten met het afkoppelen van de wasmachine tot deze arriveerde, alles zeiknat. Afzuigsysteem zou schoongemaakt moeten worden dmv borstelen en zuigen. Gezien de eraan besteedde tijd en het stof wat overal lag is er volgens mij geen stofzuigertje gebruikt in de 2 minuten die ik de ruimte verliet. Niet goed doorspreken van een te ontvangen onderdeel, geen prijs genoemd, maar wel op de werkbon gezet dat ik dit niet wenste. Ik kreeg overigens alleen het tekenveld onder mijn neus geschoven waarbij scrollen naar het geschrevene niet mogelijk was (mijn fout om hier niet om te vragen alvorens te tekenen). Warmtegroep was in staat om mij binnen zeer korte tijd een offerte te sturen van 180 euro voor een alsnog te vervangen onderdeel (waarvan de monteur de prijs had moeten noemen), maar n.a.v mijn reactie hierop nooit meer iets mogen vernemen. Een paar weken laten een email gestuurd met een samenvatting van mijn ervaring met de monteur en wederom geen reactie. Zeer teleurstellende manier van omgaan met een klacht.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Technisch ok, maar jullie moeten echt iets aan je planning doen. Afspraak was: we komen tussen 10.00 en 14.00 uur. Iets na 13.30 komt dan de monteur en die is bezig tot na 15.00 uur. Dit kost je een hele dag thuiszitten. Dit moet echt een veel kleiner timeframe worden. Geef bijvoorbeeld op de ochtend zelf nog aan hoe laat het wordt. Zo komt DHL iets bezorgen en die kunnen dat ook. Ik snap dat montage moeilijker is dan post bezorgen maar toch. Hou je klant beter op de hoogte van je aankomsttijd.
zie bovenstaande
Jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de CV ketel werd keurig via de gemaakte afspraken uitgevoerd. Daarbij vakkundig advies door een zeer vriendelijke en niet opdringerige medewerker voor eventuele toekomstige vervanging. Zeer tevreden!
Heel vriendelijk en behulpzaam man. Alles goed uitgelegd en alle vragen beantwoord
Prima service!
Had via internet gezocht naar een bedrijf voor eenmalig onderhoud. Contracten per maand zijn vaak erg duur als je ze uitrekent. Ze zouden eenmalig onderhoud voor €125,- doen. €15,- aanbetaling gedaan afspraak gemaakt. Alles prima en op tijd gekomen. Monteur geweest ( deze stonk verschrikkelijk , maar goed daar kan het bedrijf niet alles aan doen)Moet er naderhand €200,- worden betaald. Omdat er een onderhoudt set van €85,- bij wordt gerekend. Dit zal best ergens verstopt in de tekst hebben gestaan. Rapport ontvangen ook netjes. Staat ook in water bijgevuld. Is niet gedaan. Wordt tegen mijn vrouw gezegd is nog prima zo. Dus volgende keer maar weer op zoek naar een andere installateur!
De warmtepomp is een betrekkelijk nieuwe techniek en de kennis is in de installatiesector nog niet overal aanwezig. Wij waren daarom blij Warmte Groep BV gevonden te hebben. Deskundige en gemotiveerde vaklieden die grondig werk leveren. En dan ook nog eens prima communicatie en goede telefonische bereikbaarheid. Het is een prettig gevoel bij hen een onderhoudsabonnement te hebben.
Nette jonge ma.n en vriendelijk.
Er moesten pakkingen worden vervangen. De bedragen die Warmte Groep hiervoor in rekening brengt liggen hoger dan wat ik op internet kon vinden bij toeleveranciers van onderhoudsmateriaal. Na het vertrek van de monteur kon ik het ombouwmeubel niet terugplaatsen omdat de omkasting van de ketel niet correct was gemonteerd. Gelukkig was de monteur nog in de buurt en was het snel verholpen. Na het onderhoud slaat de ketel soms met een plof aan. Even afwachten of dat overgaat of anders even bellebn.
Wij krijgen sterk het idee dat de monteur niet de werkzaamheden heeft verricht die hij had moeten doen. Zijn prioriteit lag meer bij het 2x willen verkopen van een extra wasmachine kraan voor zijn gemak.
Maar…. Moeten de prijzen echt 30% omhoog gaan? Bij de laatste onderhoud was een pakking vervangen, onderdeel van bij 200 euro! Zou het niet correct zijn als het onderdeel met naam, artikel nr. etcetera word in factuur gemeld?
We hadden onze jaarlijkse onderhoudsbeurt, welke zeer prettig was verlopen. Vriendelijke monteur en uiteraard ter plekke bon gepind. Helaas een dag later CV ketel op storing. Kan gebeuren, wel vreemd een dag na een onderhoudsbeurt. De service daarna verliep minder goed. de monteur, kon 2 dagen later komen, dat is is best lang in de kou als het buiten vriest. Na meermaals contact, bleek dat het echt niet sneller kon. Na een dag thuis wachten hoorde we dat de monteur niet zou komen, omdat we geen aanbetaling hadden gedaan van EUR 150. Dit was ons ook niet telefonisch gemeld en deze mail was na afloop in de avond gestuurd en door ons gemist. Zonder overleg was de afspraak eruit gehaald en kon pas weer 2 dagen later ingepland worden. Een week in de kou, gaat ons echt te ver. Na een spoedbetaling van 150 EUR kon er toch eerder een monteur komen. Uiteindelijk is het opgelost, maar service was echt niet klantvriendelijk.
Bedankt voor uw review jammer dat we het ondanks we u snel geholpen hebben het naar uw mening nog niet goed gedaan hebben.
Netjes geholpen, meedenken in probleem ketel gecleand.
De monteur kwam mooi op tijd een heeft het een en ander vernieuwd aan de cv, het gas blok opnieuw afgesteld, de rommel keurig opgeruimd. Tot heden lijkt het erop dat de cv zuiniger stookt.
Jullie rijden voor kijken naar mijn CV ketel en vertellen mij dat reparatie €600 gaat kosten. Wanneer ik niet akkoord ga is de monteur uiterst onvriendelijk en belast me met €100. Is dit normaal ?
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Gewoon goede service en nette onderhoudsmonteur voor de cv ketel. Professionele afhandeling met Facturatie en betaling. Snelle afhandeling bij vragen op opvragen offertes. Eigenlijk zoals het hoort
De monteur is twee keer voor een servicebeurt geweest. Hij is correct, werkt netjes en ik op tijd. Niets op aan te merken.
Keurige monteur, kundig!
aardige en kundige vakman
Ik heb een jaarlijks onderhoudscontract. Iedereen aan te raden. Vriendelijk geholpen bij storingsmelding. Snelle planning en alleen vervangen onderdeel betalen. Zeer tevreden.
De monteur was erg vriendelijk en heeft duidelijk uitleg gegeven over zijn werkzaamheden. Nadat de monteur was vertrokken zag ik dat hij ook nog even alles schoongemaakt had. TOP! Ik ben erg tevreden over het bedrijf Warmtegroep B.V.
Al met al 10 minuten binnen geweest, alleen water bijgevuld. Normaal wordt de ketel schoongemaakt en van binnen geinpecteerd, maar dat was biet nodig want dat was vorig haar gebeurd. Geen idee….ik heb er biet voor doorgeleerd maar krijg toch het gevoel dat snelheid en orderverwerking het heeft gewonnen van zorgvuldigheid.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Ik heb Warmte Groep als een uiterst vakkundige en klantvriendelijke organisatie ervaren
Buitengewoon aardige en betrokken monteur. Perfect op tijd, netjes werkend en na afloop vragen of er verder nog klachten zijn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.