Filters

9

Ik ben zeer tevreden over het onderhoud van mijn C.V. ketel

Zeer goed !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Uitstekende service

De afspraak was snel gemaakt. Geen opmerkingen over het feit dat onze cv-ketel zo lang geen onderhoud had gehad. de monteur heeft de ketel weer piekfijn in orde gemaakt: snel en vakbekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Komen hun afspraken na

Wanneer er een datum wordt geannuleerd. Wordt er direct een nieuwe datum gepland. Er is duidelijkheid en accuratesse. Onderhoud CV ketel is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vriendelijk en hulpvaardig

Vriendelijke man die de tijd nam om dingen uit te zoeken/uitleggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snel, vakkundig en klantgericht

Nieuwe cv laten plaatsen. Met vakkennis en, in overleg met de klant als dat nodig is, maatwerk leveren. Dit geeft vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

naar verwachting

Ik mis de technische kennis om het werk dat verricht is goed te kunnen beoordelen. Voor zover ik dat wel kan, is het naar verwachting. 7 De monteur is vriendelijk en vraagt netjes van tevoren toestemming om te vervangen wat volgens hem nodig is. Wel vreemd dat de monteur een foto maakt van de afvoer waar ik niets van weet en later per mail te horen krijg dat deze niet aan de (nu) geldende normen voldoet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

matig

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima

Monteur leek wat haastig en was wat aan het kibbelen met z'n collega. Maar de klus was snel geklaard, dus geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fantastisch!

Alles loopt weer als een zonnetje. Ben heel blij. Vriendelijk en goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Onwijs fijne ervaring mee!

Installateur kwam op tijd, was ontzettend vriendelijk en ging vakkundig te werk. Gaf advies waar nodig was en heeft alles netjes weer achtergelaten. Heel erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fijn en vertrouwd bedrijf

Monteur komt keurig binnen het aangegeven tijdvak. Is circa een uurtje bezig met onderhoud en vervanging. Monteur is vriendelijk en beleefd en verricht goed werk. Geeft gelijk duidelijk aan of en zo ja wat er vervangen moet worden en heeft de onderdelen ook gelijk bij zich. Een fijn en vertrouwd bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goede Service voor een nette prijs

Meerdere aanvragen uit gezet. Enige die netjes reageerden, van meeste hoor je niet eens meer wat. Afspraak gemaakt en vast gezet. Belden netjes dag van te voren met de vraag of het een uur eerder kon. Onderhoudsbeurt CV uitgevoerd door nette service monteur. Volgende beurt laat ik zeker weer hier uitvoeren, overweeg doorlopend contract af te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Monteur was zeer kundig en vriendelijk

Afspraak was snel gemaakt. Monteur was op de aangegeven tijdstip aanwezig. Alles is naar wens verlopen. Monteur was zeer vriendelijk en gaf duidelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer prettig!!

Professioneel, vriendelijk en toegankelijk!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Prima service

Prima service verleend. Monteur kwam conform afspraak optijd. Kwamen niet voor verrassingen te staan qua kosten, was vooraf al goed ingelicht. Bedankt voor de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Zeer snelle en goede service

Ik hen een abonnement en na bellen over probleem met cv, was de installateur binnen een half uur bij mij en heeft het probleem snel opgelost. Ik ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snelle en correcte afhandeling van het probleem

Wat aanvangsproblemen met de ketel bij het opstarten en prima opgelost en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top experts

Snel en professioneel gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Waardeloze service

*Zeer klantonvriendelijk aan de telefoon. * slecht advies !

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Waardeloos bedrijf!

Beste mensen, ga absoluut niet met dit bedrijf in zee. Ze komen hun afspraken niet na, laten klanten in de kou staan, communiceren niet, reageren niet op e-mails en telefoon maar sturen uiteindelijk wel een rekening voor geleverde diensten. In het kort: Warmtegroep BV zou bij ons langskomen voor onderhoud aan onze ketel. Omdat we pas verhuist zijn wisten we dat het een oude ketel betrof maar niet wat de status was. Het enige positieve was dat ze op tijd op de afgesproken plaats en tijd kwamen. Na wat mankementen gevonden te hebben - waarbij de kosten steeds opliepen - werd de ketel uiteindelijk helemaal afgekeurd. Dat kan gebeuren en daar waren we enigszins op voorbereid. Al had de ketel van april tot oktober prima dienst gedaan. Wij wilden zo snel mogelijk een offerte ontvangen voor een nieuwe ketel en met het verzoek of het de week daarop geïnstalleerd kon worden. Die dag hoorden we niets, eind van de middag na gebeld en aangegeven dat het spoed was. We zaten plots zonder ketel, met een weekend ertussen. Het was nog niet opgepakt en het zou de dag erop behandeld worden. Omdat wij de bui al zagen hangen, zijn we gaan rondkijken en kwamen bij een keurig bedrijf in Leiden uit. Die gebeld en binnen één uur ontvingen wij een offerte en de ketel kon de week erop geplaatst worden. Ook nog eens tegen een scherpe prijs. 's Avonds Warmtegroep BV ingelicht dat we geen gebruik meer wilden maken van hun diensten omdat ze niet over de brug kwamen met een offerte. Daarna een flinke klacht per e-mail gestuurd. Daar kwam geen enkele reactie op. De mail nog eens verstuurd en uiteindelijk gebeld. Na meer dan twee weken kwam er een antwoord dat uit allemaal smoezen bestond. Ze hadden gewoon moeten communiceren met ons, ook als het niet lukt! Nee, bespaar je tijd, moeite en geld want ze willen alleen snel cashen maar service verlenen, ho maar!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Heel tevreden

Warmte Groep komt de afspraken na. Er wordt een herinneringsmail gestuurd m.b.t. de afspraak. De monteur komt binnen de afgesproken / aangegeven tijdsperiode. De monteur stelt zich netjes voor en vraagt of er problemen met de verwarming / ketel zijn. Mocht er na de controle blijken dat er meerkosten ontstaan, wordt dat eerst doorgesproken en nadat de nieuwe eindprijs is berekend, wordt er om goedkeuring gevraagd . Als er advies is om op termijn iets te vervangen wordt dat met kostenopgave per e-mail meegedeeld. Warmte Groep werkt efficiënt en klantgericht, is kwalitatief goed en heeft vriendelijke en kundige monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima!

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

very strange agent behavior

The agent showed up in the morning of the appointment for the annual check up of the boiler in the appartement. After showing him where the boiler was located I went to work in another room and told him to let me know if he needed anything. Few moment later I hear him leaving the appartement without a word or explanation about his service. I have no idea about what he actually did or if there is anything relevant from the check up. Very strange

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snel gemaakt

Op onze mailtje hebben ze snel gereageerd en een dag later konden we weer warm douchen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

NIET GEWEELDIG

Het eerste telefonische contant OM EEN STTORING AAN DE VERWARMINGSKETEL te melden, verliep ON PROFESSIONEEL. Er werd alsmaar gezegd, dat de monteurs het druk hebben. Akkoord, ik was misschien wel de 25e beller, maar toch niet in paniek komen, graag. Dan had ik iemand aan de telefoon verwacht die met mij even de storing controleert. Misschien even resetten bv. ?? Maar nee. Dank zei het fijt dat er IK had gezien dat er een monteur in het app. gebouw aanwezig was (moet dat de planner achter de telefoon dat niet zien??) heb ik een monteur gekregen en na veel 'zoeken' bleek, dat de ketel geheel opnieuw gestart moest worden en daar kwam de monteur achter NADAT HIJ DE LEVERANCIER VAN DE KETEL HAD OPGEBELD !! Als de monteur die ik in maart voor een service beurt in huis heb gehad, DE VERWARMING GETEST, dan was hij er achter gekomen dat alleen het warmwater goed werkte.!! Twee dagen na mijn probleem aan de ketel sprak ik een dame in het gebouw en die had exact het zelfde probleem van OPSTARTEN gehad. Tenslotte over de toon die veel uitmaakt. Er werd op een zeer onaardige wijze gezegd dat als het geen stroring was (is de klant zo gestoord dan?) dan zou het 150.00 kosten en ik heb nog wel een onderhoudscontract!!) Over geld gesproken. 5 dagen nadat ik mijn onderhoudscontract had overgemaakt, kreeg ik een aanmaning tot betalen. Al met al, geenprettige kennismaking met Warmte Net

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.