De CV beurt is volgens telefonische afspraak keurig op tijd uitgevoerd. Alles is nagekeken en afvalwater van de vloerverwarming is te gelijk afgevoerd. De monteur had voor de CV beurt er de tijd voor.
Monteur gekomen, aardige man. Blijkt dat de nieuwe keuken te strak om de cv is gezaagd waardoor de kap niet van de cv kan. Meneer heeft het nog wel geprobeerd en daarna meegedacht maar is onverrichtte zaken vertrokken. Wel 91 euro afgerekend. Heb begrip dat ik iets moet betalen, het was immers "mijn fout" maar vind persoonlijk 91 euro wel erg veel. Ook was er weinig mogelijk in het schuiven (later terugkomen zodat ik mogelijk met een multitool toch nog wat af kon zagen).
Donderdag viel verwarming uit. Zelfde dag een monteur. sensor stuk. Prima. Vrijdag verwarming nog steeds niet werkend. Die dag nog een monteur. 3weg klep defect. Prima. Reparatie pas na offerte en betaling. Dat duurt te lang. Maandag standaard offerte voor een 3 weg klep. Waarom 3 dagen wachten op een standaard offerte? Daarna pas reparatie afspraak. Monteur pas donderdag. Klep vervangen, maar nu bleek elektrische installatie defect. Niet meer lonend voor 10 jaar oude ketel. Conclusie: monteurs komen normaal snel. Maar procedure voor een offerte duurt veel te lang. Hierdoor een onnodige vertraging van 5 dagen.
Mooi op tijd en gelukkig weer de vaste monteur. Heel vriendelijk en vrolijk, vakkundig en snel. Tot volgend jaar.
Monteur was duidelijk in wat hij ging doen en waarom iets aan vervanging toe was.
Vlotte en vriendelijke service
Nette monteurs. Geven vooraf aan welke onderdelen aan vervanging toe zijn en waarom dit nodig is. Dit wordt ook aangegeven voor de volgende onderhoudsbeurt.
Zeer plezierig
De medewerker deed zijn werk prima en gaf nog een tip voor zuiniger gebruik. De tijd zal het leren of er problemen komen met de ketel, want dit was een onderhoudsbeurt. Het zou eloverigend handiger zijn als het kantoor uitzoekt hoe de medewerkers die met een bestelwagen komen simpel de parkeerkosten kunnen betalen. Wellicht is er voor bedrijven een mogelijkheid om voor korte tijd op bewoners parkeerplaatsen te parkeren. Die zijn dan juist overdag vrij. Dit zal sowieso moeten gebeuren voor de hele gemeente Utrecht waar overal betaalt parkeren zal worden ingevoerd.
Vriendelijk, aardig en adequaat. Mooi op tijd. Goede tips gehad.
Heel fijn dat een bekende monteur komt, Afspraak maken is ook goed geregeld en iemand komt op zeer korte termijn. Dus een zeer tevreden klant.
Na lang zoeken naar een bedrijf die onze ketel wilde onderhouden. Deze gevonden bij Warmteservice. Prima bedrijf die hun afspraken nakomt.
Monteur vriendelijk en adequaat. Geen communicatie over aanvullende eisen wet en regelgeving kool monoxide . Op basis van doorvragen ronduit zeer onvriendelijke antwoorden. advies betere communicatie vooraf door de monteur en groeien in klantvriendelijk zijn.
Nu 2 jaar op rij gebruik maken van hun service. Monteur werkt netjes, verteld wat er gedaan wordt en wat er gedaan is. Zorgt dat de werkplek weer netjes wordt achtergelaten. Als er aanpassingen nodig zijn, is ook de communicatie achteraf goed. Idem het ontvangen van offertes. Meer dan tevreden
Snele en vriendelijke bedrijf
Ik word altijd goed geholpen en ze geven ook duidelijk antwoord op vragen die ik stel.
Op woensdag 17 jan heb ik contact gehad met de klantenservice voor het maken van een afspraak betreft de cv-storing. Tijdens het maken van de afspraak heb ik duidelijk aangegeven wat er aan de hand is met de cv en ik heb gevraagd of er kosten aan verbonden zijn. Ik heb 2 keer aan de medewerker gevraagd en antwoord van uw haar was telkens NEE. Week later is de monteur bij mij langs geweest en na 5 minuten gaf hij aan dat de storing door de elektra komt. Er zou geen aarde zijn in de woning. Dat is ter plekke gecontroleerd door mij en daarna heb ik tegen hem gezegd dat het niet juist is. (Ik heb ook aangegeven en gezegd dat de hij naar de meterkast moet gaan kijken en dat weigerde hij/ in mijn meterkast zijn er ook aardeschakelaar) Wat mij ook opviel is dat de monteur super haastig was en snel wilde doorgaan.Dezelfde dag heb ik gebeld om mijn klacht te bespreken en kreeg van een andere medewerker te horen dat mijn abonnement opgezegd was zonder dat met mij te bespreken. Ik vind dit van alle kanten niet goed, Zo’n service lijkt mij onacceptabel. Ik heb €150 moeten betalen wat ik dus onterecht vind. Alles gaat via mail en ze zijn niet aardig. Super amateuristisch en super slechte service.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
De monteur was zeer duidelijk in zijn uitleg en vriendelijk, het gaf mij een goed gevoel en de zekerheid dat het allemaal wel goed komt.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
De monteur was prima op tijd en was ook weer binnen het uur klaar met de reparatie alsook het jaarlijkse onderhoud. Hij beschikte hierbij over meetapparatuur die de hele jaargeschiedenis van de ketel bijhoudt. Fascinerend om te zien.
Ik ben goed geïnformeerd wat er vervangen moest worden en welk prijskaartje eraan hing, dat is wel zo fijn.
Een Warme Groet van Warmte Groep Installatie Techniek! Als het gaat om service, is Warmte Groep Installatie Techniek als een zonnestraal op een koude dag - verfrissend, verwarmend en altijd op tijd! Mijn recente ervaring met hun onderhoudsservice voor mijn verwarmingsketel was niets minder dan fantastisch. De Monteur - Een Echte Held! De monteur die langskwam was als een vriendelijke buurman die je altijd kunt vertrouwen. Niet alleen was hij op tijd - een zeldzaamheid in deze drukke wereld - maar zijn glimlach en deskundigheid brachten een echt zonnetje in huis. Hij had duidelijk de ervaring en vaardigheid om mijn verwarmingsproblemen in een mum van tijd op te lossen, en dat deed hij met een glimlach! Informatie en Afhandeling - Een Briesje! Het beantwoorden van mijn vragen was voor de monteur een fluitje van een cent. Hij gaf me alle informatie die ik nodig had, zonder dat ik me ooit overweldigd voelde. De afhandeling van het onderhoudsproces was net zo soepel als een zomerbriesje, en ik voel me nu volledig gerustgesteld over de toestand van mijn verwarmingsketel. Een Stralende Ervaring! Kortom, mijn ervaring met Warmte Groep Installatie Techniek was als een regenboog na een stortbui - stralend, kleurrijk en opbeurend! Als je op zoek bent naar een bedrijf dat niet alleen topprestaties levert, maar ook een glimlach op je gezicht tovert, dan hoef je niet verder te zoeken. Warmte Groep Installatie Techniek is de absolute goudpot aan het einde van de regenboog! Dus, als je je huis warm en gezellig wilt houden, vergeet dan niet om een afspraak te maken met deze fantastische mensen. Je zult er geen spijt van krijgen!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Vorig jaar goede ervaring met de monteur. Dit jaar geen goede ervaring. Slechte communicatie, ging slordig te werk. Vroeg om emmer, maar had niet genoeg geduld te wachten met het afkoppelen van de wasmachine tot deze arriveerde, alles zeiknat. Afzuigsysteem zou schoongemaakt moeten worden dmv borstelen en zuigen. Gezien de eraan besteedde tijd en het stof wat overal lag is er volgens mij geen stofzuigertje gebruikt in de 2 minuten die ik de ruimte verliet. Niet goed doorspreken van een te ontvangen onderdeel, geen prijs genoemd, maar wel op de werkbon gezet dat ik dit niet wenste. Ik kreeg overigens alleen het tekenveld onder mijn neus geschoven waarbij scrollen naar het geschrevene niet mogelijk was (mijn fout om hier niet om te vragen alvorens te tekenen). Warmtegroep was in staat om mij binnen zeer korte tijd een offerte te sturen van 180 euro voor een alsnog te vervangen onderdeel (waarvan de monteur de prijs had moeten noemen), maar n.a.v mijn reactie hierop nooit meer iets mogen vernemen. Een paar weken laten een email gestuurd met een samenvatting van mijn ervaring met de monteur en wederom geen reactie. Zeer teleurstellende manier van omgaan met een klacht.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Technisch ok, maar jullie moeten echt iets aan je planning doen. Afspraak was: we komen tussen 10.00 en 14.00 uur. Iets na 13.30 komt dan de monteur en die is bezig tot na 15.00 uur. Dit kost je een hele dag thuiszitten. Dit moet echt een veel kleiner timeframe worden. Geef bijvoorbeeld op de ochtend zelf nog aan hoe laat het wordt. Zo komt DHL iets bezorgen en die kunnen dat ook. Ik snap dat montage moeilijker is dan post bezorgen maar toch. Hou je klant beter op de hoogte van je aankomsttijd.
zie bovenstaande
Jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de CV ketel werd keurig via de gemaakte afspraken uitgevoerd. Daarbij vakkundig advies door een zeer vriendelijke en niet opdringerige medewerker voor eventuele toekomstige vervanging. Zeer tevreden!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.