Filters

10

Plezierig en correct contact met monteur

De monteur die het onderhoud heeft verricht op 11 december 2023 aan mijn ketel in Leersum was zeer correct en gaf ook goede informatie en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Zeer professioneel

Er wordt vakkundig en snel gewerkt. Goede communicatie met de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend.

Cv onderhouden, prima uitgevoerd inclusief diversen metingen. Tijdens alle voorgaande onderhoudsbeurten, DOOR EEN ANDER BEDRIJF, zijn nooit metingen gedaan. TOP. Was mijn eerste ervaring met jullie, zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top

Afspraak nagekomen binnen 24 uur en snel en vakkundig probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fantastisch, echt blij dat ik ben overstapt!

Een zeer klantvriendelijke service met een uitermate deskundige, betrouwbare en sociale monteur die zijn vak verstaat! Keurig op tijd, super fijn die sms 30 minuten voor de afspraak! De monteur levert kwaliteit en gaf zeer duidelijke informatie (over hetgeen hij ging doen, waarom bepaalde onderdelen vervangen moesten worden, prijzen en advies), zorgvuldig, netjes en behulpzaam! De monteur heeft direct alles gefixt! Alles werkt perfect en ik zit er weer veilig en warmpjes bij, echt helemaal top! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Goed maar traag

Op een koude vrijdag bleek 's morgens onze ketel afgeslagen. De codes gaven aan dat het om de ventilator ging. Telefonisch kregen we het advies de ketel te resetten. Dit hielp even, maar de volgende dag zaten we weer in de kou. We stuurden een mailtje, maar daar kwam geen reactie op. Warmtegroep neemt in het weekend geen telefoon op. Maandag bleek dat we eerst een offerte moesten accepteren. We werden ingepland voor donderdag. De monteur kwam 's avonds en monteerde de nieuwe ventilator. Sindsdien snort de ketel weer. Enerzijds ben ik blij dat ons probleem verholpen is. Ik vond dat het wel lang duurde voor de service werd verleend. We hebben zes dagen in onze woonkamer 8 graden gehad. Een nare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Dit is service

Monteur zeer vriendelijk. Gaf goede adviezen. En informatie. TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed

Nette service . Heb alleen 2 tips. Als de afspraak tussen 8-12 uur wordt aangemeld , laat dan bij het maken van de dagplanning een iets specifiekere tijd weten . Dan hoef je niet vanaf 8 uur te zitten wachten als je pas eind ochtend aan de beurt ben. Volgende puntje is aangezien het weer slecht is en de Monteurs hun schoenen niet uittrekken , dat ze hoesjes over hun schoenen dragen . Ze lopen tenslotte door je hele huis heen . De monteur die is geweest was een aardige man, heeft extra zijn schoenen op de mat gedroogd( regende nog al) en had goede kennis van zaken .

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke service

Automatisch bericht gekregen voor een nieuwe afspraak na een jaar. Eenvoudig in te plannen, ook nadat de voorgestelde datum voor mij niet uitkwam. Aardige monteur en was snel klaar. Het tijdslot is wel breed, maar dat is bij andere bedrijven ook het geval. Dit zou iets versmald kunnen worden of bijvoorbeeld een update krijgen hoeveel klanten er nog voor je aan de beurt zijn zodat je iets meer speling hebt. Al met al zeker tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Zeer goed en correct bedrijf

Na een wat mindere ervaring van mijn vorige ketel onderhoud bedrijf bij warmtegroep beland ,wat mij als eerste opviel was het goede contact via de mail ivm het aankomende onderhoud. Ook nog een paar dagen van te voren een mail dat de monteur zou komen . De monteur kwam op de afgesproken tijd ,je kon zien dat de monteur goed opgeleid was en ook al het juiste gereedschap en meetapparatuur bij zich had ,en nam ook de tijd om de ketel grondig te inspecteren. Na het bezoek kreeg ik een werk rapport waar alle werkzaamheden die zijn verricht opstonden en de factuur over de mail . Zeer netjes en correct, Ik raad warmtegroep bij iedereen aan ,en ben er zeer tevreden over. Gr Hans

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfect

Zeer correct bedrijf met uitstekend personeel Complimenten aan Stefan die weer netjes en correct de ketel aan zijn onderhoud voldeed Graag weer tot de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfecte service

Perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

de mensen zijn kort af

De monteur die kwam voor de storing was kort van stof werd gouw geprikkeld als je een technische uitleg wil hebben van de installatie. De telefoniste kan je ook niet doorverbinden met een technisch man om je probleem nog een keer uit te leggen aangaande de fabriek garantie. Ik had het gevoel dat je niet begrepen wordt door warmte groep. Het gaat moeilijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
10

Volgens afspraak en met kwaliteit

Juiste reminders, fijn personeel en kwalitatief goed en flexibel

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

keurig op tijd,vriendelijk en als keurig gedaan

Gewoon goed werk zoals het hoort geheel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Top bedrijf

Sinds dat ik een huis gekocht heb met een cv ketel ben ik door warmte groep altijd netjes geholpen afspraken na gekomen monteurs doen hun werk goed leggen netjes uit als er wat stuk is en wat het gaat kosten en ze noteren alles cv ketels zijn gewoon belangrijk in het huis moet gewoon goed zijn en warmte groep is daar specialist in !

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Bij melding storing waardeloos behandeld

8 jaar bij warmte groep geweest, altijd goede service van 8 jaar dezelfde monteur bij jaarlijks onderhoud. Maar bij melding storing door telefonistes kortaf, dwingend en bot behandeld worden. Hangen op als je tegen spreekt. Beantwoorden jouw telefoontje niet meer. Bij onjuiste facturering komen ze er altijd onderuit. Je hebt geen poot om op te staan. Helemaal klaar met dit bedrijf. Ben benieuwd of mijn review blijft staan

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Uitstekende dienstverlening

Wat ik heel positief vind is de uitgebreide werkbon/factuur waarop alle werkzaamheden (controlepunten cv onderhoud) in detail gespecificeerd zijn. Ook het feit dat de monteur verder heeft gekeken dan wat binnen zijn werkopdracht ligt vind ik positief. Ik doel daarmee dat een paar beugels van de afvoer niet helemaal aan de nieuwe eisen voldoen. Die worden dus nog vervangen. Kortom, monteur en bedrijf sterk gericht op het leveren van een zeer goed dienst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Watergedragen in ketel na een dag opgelost

Bij de lekkage is de kachel s avonds uit geschakeld tot de volgende middag. Rubber chealing was gebroken en niet in voorraad in de auto. Volgende dag geinstalleerd en lekkage was over rn de kachel werkt weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slecht

Onderhoud zou plaatsvinden, lekkage in ketel opgemerkt en onderhoud niet uitgevoerd en gestaakt, ketel afgekeurd met melding dat ketel zelf nog prima was maar dat eerst de lekkage verholpen moest worden in de gasafvoer. Direct nieuwe afspraak kon niet gepland worden, eerst wachten en akkoord geven offerte. Dit duurde een dag, helaas verkeerde offerte gestuurd. Namelijk complete vervanging ketel ? Wederom een dag gewacht op nieuwe offerte. Akkoord gegeven, vervolgens 3 dagen gewacht op het maken van een afspraak. Opties doorgegeven en bijna een week later te horen gekregen dat er pas na 11 december 'mogelijk' plek is. Kleine klussen die weinig opbrengen hebben geen prio bij Warmte Groep. Inmiddels zit ik met mijn peuter van 3 al bijna een week zonder verwarming en warm water.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Heel goed geholpen!

Professioneel toch vriendelijk ,luisterend oor en probleem oplossend. Prima!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Zeer en zeer slecht. Ik heb echt het gevoel dat ik ben opgelicht.

Op 22 november 2023 heeft een monteur van Warmte Groep een jaarlijkse onderhoudsbeurt uitgevoerd. Een week later hield mijn CV-ketel er 's avonds mee op. Ik heb geen onderhoudsabonnement en kreeg te horen dat ik niet gebruik mocht maken van spoedreparaties. Het vroor die avond. De volgende ochtend gebeld met de receptie en daar kreeg ik te horen dat het druk was en dat er pas een dag later een monteur kon komen. Maar ze wisten niet hoe laat vrijdag. Ik moest wel eerst 120 euro overmaken voor voorrijdkosten en een half uur werkzaamheden! En ik zou een half uur van tevoren worden gebeld. Mijn verbazing was groot omdat het koud was buiten en ik dus misschien nog wel twee dagen moest wachten terwijl de CV-ketel de week ervoor was nagekeken. De manier waarop ik bij de receptie te woord werd gestaan was inmiddels ook ijzig. Ook kon ik niet worden door verbonden voor advies. Ik heb toen zelf maar af en toe op de resetknop gedrukt. Dan sloeg de ketel wel weer aan maar na een half uur kreeg ik weer dezelfde storingsmelding. Vrijdagochtend heb ik weer gebeld met de receptie maar ik werd weer op een onaardige manier bejegend. Om 11.00 uur die dag kwam dan eindelijk dezelfde monteur die ook de onderhoudsbeurt had uitgevoerd. Hij was ook niet aardig, heeft iets met de verbinding met de ontstekingstrafo gedaan. Vermoedelijk niet goed aangesloten na onderhoudsbeurt En na 10 minuten wilde hij alweer weg terwijl de CV-ketel pas na een half uur na een reset weer uitviel. Nadat hij net was weggegaan hield de ketel er weer mee op met dezelfde foutmelding. Hij is toen na een paar uur weer gekomen. Heeft wat vernieuwd en weigerde weer te wachten en ging meteen weer weg. De ketel hield er toen weer mee op. 220 euro armer. Ik heb toen gebeld dat ik mijn geld terug wilde. Dat is geweigerd. Ik heb een ander bedrijf gebeld en die monteur heeft toen 2 uur lang alles in mijn ketel aangepast wat niet goed was afgesteld. Net zo verbaasd als ik over de hele gang van zaken. Ik voel me opgelicht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Bijzonder onprofessioneel

Ik heb een oudere ketel in een oud appartement die boven in de ingemetselde kast hangt. De "installateur" zegt er niet bij te kunnen dus kan niks uitvoeren volgens "de regels" van de Warmte Groep. Volgens de onderhoudshistorie is het meerdere andere bedrijven wel gelukt, maar mag ondertussen wel 95 euro aftikken, voel me daardoor behoorlijk opgelicht. De installateur is een aardige gozer verder maar absoluut geen vakman, een beetje monteur zou toch wel op zn gevoel moeten kunnen werken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goed

Goede werknemer met goede uitleg en werkt netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Vakkundig en aardig

Aardige en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.