Monteur kwam binnen wandelen met een onderdeel van 95 euro bij eerste bezoek. Die moest vervangen worden anders krijg ik geen abonnement en hij gaat mijn cv ketel afkeuren en ik moet voor de afkeuring betalen. Nou geen cent krijgen jullie van mij. Beter beginnen jullie een rechtzaak. Ik heb alle bewijzen dat er niets aan mijn cv ketel vervangen hoeft te worden, hij is nog 9 maanden geleden onderhouden door warmtegarant. Jullie lichten de boel op door gedwongen onderdelen te willen verkopen en dit niet vooraf te zeggen.
Ik heb heel goede ervaring met de warmte group als ook met de monteurs!
Goede service, fijne monteurs. We kregen ook een goede uitleg. Ze hebben ook nog de rommel (gedeeltelijk) weg gehaald met de stofzuiger. Ondanks dat we het van te voren wisten vonden we het jammer dat het verpakkingsmateriaal niet mee werd genomen. Verder aardige werklui.
Zeer slechte service, heb mijn contract ook direct weer opgezegd. Omdat ik een storing had ( geen warm water ) en een nieuwe klant was moest ik €150 vooruit betalen . De afspraak was 1 dag later, maar afspraken over de tijd konden niet worden gemaakt ergens tussen 9 en 5 uur. De monteur kwam uiteindelijk om 17,30 uur. Toen de monteur kwam begon hij met het opsommen wat er volgens hem van fabriekswege allemaal vervangen moest worden. Ik heb 9 cv ketels in onderhoud en heb dit nog nooit meegemaakt. Ook onderdelen welke nog goed waren volgens hem moesten worden vervangen. Totale rekening € 312,50 , dit bovenop de rekening van € 150 dus totaal € 462,50 . In dit bedrag was verrekend de prijs van een onderhoudsbeurt van € 115 . Het half uur welke in de €150 vooruit te betalen zit werd door de monteur gebruikt om de rekening van €312,50 op te maken i.p.v. werkzaamheden te verrichten. Nadat de monteur de ketel had gerepareerd voor dit veel te hoge bedrag had ik de volgende dag weer geen warm water. Na dit gemeld te hebben werd mij verteld dat de kabelboom moest worden vervangen, en kreeg ik daarvoor een voorstel van € 137,50 (wat ook nog meer kon worden)Hierin zat een half uur arbeid , terwijl in het afgesloten contract bij storing het arbeidsloon is inbegrepen. Ook zou de storing 7 dagen later pas worden opgelost, dan waren ze in de buurt, 7 dagen koud douchen dus. Ik heb hierna het contract direct opgezegd en de storing die dag nog laten verhelpen door een ander bedrijf ,welke wel serieus met zijn klanten omgaat en niet zoals Warmtegroep alleen maar uit is op omzet d.m.v. vervangen van onderdelen welke niet vervangen hoeven te worden en uren schrijven welke volgens het contract niet betaald hoeven te worden. Kortom : De service van Warmtegroep is minder dan nul ,zij zijn alleen uit op zo hoog mogelijke rekeningen , en hebben geen enkele passie met de klanten. Ga in geen geval niet in zee met deze firma, je wordt zienderogen opgelicht.
Bedankt voor uw review, er is besloten hier niet meer op te reageren. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Keurig op afgesproken tijd. Vriendelijke, rustige en informerende monteur.
Dit was de eerste keer dat ze bij mij onderhoud kwamen uitvoeren. Zeer vriendelijke service/onderhouds monteur waar van ik de indruk kreeg dat hij aardig kundig was. Ketel iets beter afgesteld. Snelle responstijd met heldere site over de kosten voor in mijn geval een abonnement. Kijken naar de volgende keer.
Na een afspraak gemaakt te hebben kwam de monteur, ik had al een aantal andere bedrijven gehad maar die rekende af en deden niets. Warmte service was boor mij het eerste bedrijf na 5 jaar die daadwerkelijk het onderhoud uitvoerde zoals het moest.
Meer dan 1000 euro aan onderhoud uitgegeven. Deed de cv ketel het niet meer na onderhoud met storing code c1111. Heb ik gebeld en kwam er een monteur kijken die heeft alles weer in orde gemaakt. moest ik alsnog 150 euro betalen omdat ze zeiden dat er geen storing was!! Ze blijven facturen sturen.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
De afspraak verliep prima, de monteur deed goed zijn werk.
Standaard,degelijk. Weinig uitleg/toelichting.
The guy was friendly, came on time, left the place clean, worked quickly
‘S-ochtends gebeld ivm een storing. ‘s-middag vakkundig gerepareerd! Ik heb een abonnement voor het onderhoud dus ook nog tegen redelijke kosten. Top
Keurig netjes, alles nagemeten, prima uitleg op gestelde vragen.
De monteur kwam goed op tijd, was aardig en behulpzaam.
Goed geholpen, goede uitleg. Zij gaan voor kwaliteit. Gewoon top
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Op 4-12 klacht met foto’s gemeld probleem opgelost op 21-12!! Zoals gezegd er kwam een keurige monteur die meer dan 5* verdiend! Monteur vond de klacht ivm koolmonoxide gevaar levensgevaarlijk. Mijn mening is wanneer dit gevaar zich aandoet alle alarmbellen moeten afgaan en prioriteit zou moeten zijn voor, ook al is er de beperkte aanwezigheid van deze monteurs, zsm reparatie. En bij de laatste reguliere controle raakt een monteur een onderdeel kwijt die dan besteld moet worden. Later vind ik het onderdeel. Weken zonder warm water gezeten omdat de cv ketel daardoor niet werkt.
Vervelend dat u niet tevreden bent, maar op basis van deze kunnen wij niet reageren want wij weten niet wie u bent. Als u uw klacht met vermelding van uw naam en adres per email aan ons richt dan kunnen wij reageren.
Als ze niet precies voor de deur kunnen parkeren, rijden ze gewoon door en ontvang je een factuur van €95 voor voorrijkosten. Dan moet je bij voorbaat geen abonnement afsluiten als je daar niet heen wil, lijkt mij. Vooraf weet je toch naar welk adres je gaat?
Kennelijk is het parkeerprobleem bij u bekend, dit vooraf te vermelden had u kosten bespaart. Vervelend dat u dit ons verwijd terwijl dit duidelijk op onze website en in onze en door u geaccepteerde voorwaarden vermeld staat. Artikel 4 - Voorrijkosten en Arbeidsloon Worden berekend als: Als er na een gemaakte en bevestigde afspraak voor een Onderhoudsbeurt of storing niet binnen 50 meter van het werkadres geparkeerd kan worden.
De monteur kwam keurig op tijd, was vriendelijk en zeer vakkundig. Hij legde alles duidelijk uit en de onderdelen die vervangen moesten worden had hij allemaal bij, zodat het direct opgelost kon worden. Verder is alles netjes achtergelaten.
Om overal goed bij te komen moest er een plank verwijderd worden. De monteur nam de tijd om hierbij te helpen. Na het onderhoud bood hij aan te helpen met het terug monteren.
Grondige onderhoudsbeurt voor de cv. Vriendelijke en vakkundige monteur.
Na een servicebeurt op 10-11-'23 begon onze CV-ketel te fluiten. Omdat deze toon ellendig tergend is voor ons en de kinderen, hebben we gebeld om te vragen of er opnieuw een monteur naar kon komen kijken. Pas na een door ons verstuurde herinneringsmail op 14-12-'23 kreeg ik response: 'we kunnen een monteur langs laten komen op 20-12-23, maar pas nadat u opnieuw voorrijkosten van 150 euro heeft betaald.' Uiteraard heb ik hier op gereageerd met een antwoord dat dit niet helemaal is wat ik had verwacht wanneer er een probleem door het toedoen van een servicebeurt opspeelt. Hierop kreeg ik: 'Mocht het probleem door het toedoen van de monteur veroorzaakt zijn zullen wij de kosten crediteren'. Ik ben akkoord gegaan en heb de 150 euro vooruit betaald en de monteur kwam en (hele fijne gozer, kundig ook!) meldde dat het misschien kon liggen aan de luchttoevoer. Na een telefoontje met de fabrikant van de ketel kon het ook liggen aan de gasinlaat. Bij vervanging is de kans groot dat het geluid verdwijnt. Zo'n installatieset kost 35 euro. Gelukkig kwam de monteur vragen of ik akkoord ging met deze kosten. Toen heb ik gemeld dat ik verwacht dat er helemaal geen kosten worden berekend, omdat er vóór de servicebeurt nooit een probleem was en de servicebeurt nog maar krap 4 weken geleden was. Daarover kon de monteur niet besluiten, ik moest bellen met het kantoor. Helaas viel er geen gesprek te voeren met de onbeschofte telefoniste die ik aan de lijn kreeg. Deze liet mij niet uitpraten en zei: 'Dus u wilt de voorrijdkosten en de installaties niet betalen? Dan ga ik nu de monteur nu bellen dat ie weg moet gaan...' Ik was verbaast en probeerde het gesprek voort te zetten over enige korting, maar dat was onbespreekbaar, er was geen begrip en werd niet geluisterd en de dame heeft de monteur weggestuurd zonder oplossing...
Als niet abonnementhouder vragen wij een voorschot betaling en materiaalkosten moeten altijd betaald te worden. U weigerde vooraf bij de monteur al niet te willen betalen met de consequentie dat deze onverrichte zaken is vertrokken.
Mijn cv ketel bleek kapot. Een gaslek. Advies om cv ketel uit te schakelen. Midden in de winter. En Warmte Groep was niet bereid deze te repareren vanwege lopende kwesties met de VVE. En ook totaal niet bereid mee te denken aan tijdelijke oplossingen en/of reparatie. En dat na een jarenlange onderhoudsrelatie. Echt een waardeloze service!
Uw ketel is voor UW veiligheid buiten gebruik gesteld. U was al geruime tijd op de hoogte dat uw ketel niet zomaar vervangen kan worden. Ook hebben wij geen kwestie met uw VVE.
Vriendelijk, duidelijk en komen afspraken na.
Heb Comfort X abonnement voor CV-ketel Intergas met jaarlijkse service beurt. Arbeidsloon preventief onderhoud is inbegrepen, materiaal kosten niet. Recente onderhoudsbeurt CV-ketel (4 jaar) CV-monteur deelde mede dat een aantal onderdelen preventief, moest worden vervangen alles op basis van fabrieksvoorschriften fabrikant en in het belang van de veiligheid. Moest van KIWA ag.v nieuwe recente veiligheidsvoorschriften. Totale kosten te vervangen materialen, te samen met abonnement, € 200,- Erg veel voor wat pakkingen en een ontstekingspen maar dit was de prijs volgens monteur. Geen risico nemend m.b.t. veiligheid alsmede vertrouwend op kennis en oprechtheid van de monteur stemde ik toe. Later fabrieksvoorschriften fabrikant bekeken, Na 4 jaar gebruik uitsluitend branderpakking preventief te vervangen. Ventilator pakking na 6 jaar en ontstekingspen komt helemaal niet voor in het overzicht van de preventief te vervangen onderdelen! Voor de duidelijkheid de betreffende onderdelen vertoonden geen sporen van defect dan wel overmatige slijtage. Monteur had eigen, veel breder, onderhoudsset samengesteld daar waar de fabrikant Intergas juist een onderhoudset A T/m C heeft, afgestemd op en inhoudend de noodzakelijk preventief te vervangen onderdelen. Berekende materiaalkosten bleken meer dan 100% hoger te zijn de gangbare marktprijzen, Een waar verdienmodel dus waarop de klant geen enkel grip op heeft. Heb uiteraard klacht ingediend. Onterecht preventief te vervangen materialen wordt niet op ingegaan en sterk verhoogde materiaal prijzen zou o.a. gevolg zijn van kosten om materialen bij mij te krijgen(?). Zelf aanschaffen originele materialen mag niet volgens alg. voorwaarden. Wilt u geen onnodige extra kosten houdt dan het preventief onderhoudsschema van uw CV-ketel bij de hand als de monteur langs komt en noteer vooraf de markprijs van de daarin genoemde materialen. Weet waarvoor u toestemming verleend want geeft u die eenmaal dan is er geen juridische weg terug.
Geen klachten
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.