Zoals ieder jaar kwam Alex weer het onderhoud doen van onze CV ketel. Hij was er op de afgesproken tijd. Hij is een echte vakman en legt duidelijk uit wat hij gaat doen. Altijd van te voren een prijsopgaaf. Hij werkt snel en efficiënt. Geeft het gevoel dat het onderhoud in goede handen is.
Stel je voor: geen warm water, geen verwarming. Meteen vroeg in de middag gebeld met Warmtegroep en de volgende morgen al om 10 uur een monteur op de stoep. Remco legde duidelijk uit hoe de storing heeft kunnen gebeuren en hoe hij de ketel weer wilde laten werken. Het was een defect dat hoogst zelden voorkomt. Remco heeft een vol uur eraan gewerkt. Alles doet het weer. Omdat we een abonnement hebben, hoeven we niets te betalen. Da's pas service. Bedankt Team Warmtegroep!
ik ben zeer tevreden over de vakmanschap en duidelijkheid en die meneer was ook bijzonder vriendelijk
Medewerker kwam op afgesproken tijdstip. Gaf aan wat de extra kosten zouden zijn en vroeg mijn akkoord.. extra kosten vielen wel tegen. Alles werd keurig opgeruimd en afgerekend.
Goed bedrijf, met een prima service
Zeer deskundige monteur, service gericht mijnheer. Heel vriendelijk en gaf mij een goed advies over het instellen van de cv temperatuur.
Ik ben al enige tijd bij warmtegroep en ben prima tevreden
Ik ben natuurlijk geen technicus dus kan moeilijk beoordelen of de monteur zijn werk goed doet. Maar nadat hij verklaarde dat alles in orde was met onze combiketel stelde ik hem nog een vraag over de temperatuurregeling van het tapwater. Daarop begon hij aan de knop te draaien en constateerde dat deze het niet deed. Hoezo had hij dat niet eerder gezien? Hoe het werkte wist hij ook niet helemaal. Wel wilde hij een offerte opsturen voor een nieuwe printplaat. Ik heb hem vriendelijk uitgezwaaid.
Onderhoud is goed gedaan echter monteur kwam zonder tegenbericht half uur te laat. Is best lang bezig geweest.
2 hele aardige mannen. Heel beleefd en vriendelijk. Ik werd goed ingelicht wat er stond te gebeuren. Netjes gewerkt en professioneel
Uitstekend
Servicebeurt werd goed en op tijd uitgevoerd. De monteur kwam al voor de 4e keer en steeds goede ervaringen.
Heel vriendelijk personeel. Hij is op de afgesproken tijd gekomen en alles zeer efficiënt doorgenomen. Ik raad het aan
Goede service en duidelijke uitleg m.b.t. transformator die niet goed meer werkt. Nieuwe transformator snel en vakkundig geïnstalleerd.
Eigenlijk deze halve ster nog onwaardig! Al jaren voeren ze onderhoud uit, naar mijn idee zijn er best vaak zaken die moeten worden vervangen, maar prima, als het dan werkt kan ik daar mee leven. De laatste keer echter: er moesten 2 pakkingsets vervangen worden. De 2e hadden ze echter niet bij zich en lag ook de buurt nergens op voorraad. Hiervoor moest een aparte afspraak gemaakt worden: minder handig, maar het is niet anders. Enkele dagen later krijg ik een email met de vraag of ik een upgrade van mijn abonnement wil afsluiten, dan zijn ook de pakkingsets inclusief... beetje jammer, maar wederom: ok. Nu enkele dagen geleden opeens een storing in de ketel: geen warm water. Contact opgenomen en krijg te horen: ja omdat de pakkingset nog niet is vervangen is je abonnement stopgezet.. wat!!?!??!! Waar slaat dat op? Dus omdat je zelf zo incapabel bent om niet te weten wanneer pakkingsets vervangen moeten worden (en de periodieke vervanging kun je terugzien in het logboek op de ketel, die vullen ze altijd netjes in)... ga je zo klant onvriendelijk te werk? Het slaat echt helemaal nergens op. Absolute afrader om zaken mee te doen.
De medewerker had alles in één: deskundigheid, efficiëntie én vriendelijkheid.
Ondank allerlei telefoontjes ging hij ondertussen gewoon oor met werken. Wist precies wat te doen.
De monteur is vriendelijk en werk netjes De afspraken zijn goed gemaakt je weet waar je aan toe bent
Al een paar keer geholpen door ze. Ze werken netjes met kennis van zaken, komen snel als dat nodig is en zijn vriendelijk.
Goed en snel onderhoud aan onze CV gepleegd.
Zeer tevreden, alles duidelijk uitgelegd.
Geen diensten van afnemen, zijn in mijn ogen **********. Plegen eigenlijk geen vorm van onderhoud, zijn liever lui dan moe en plakken eigenlijk alleen stickers. Helaas bieden ze abbonement aan, maar als je hier niet binnen zeven dagen op reageert geven ze aan dat je opnieuw een keuring van meer dan 200,- uit moeten laten voeren. Dit terwijl ze nog geen paar weken daarvoor zijn langs geweest voor diezelfde keuring. De klantenservice wil je telefonisch niet te woord staan, is niet bereid om naar je verhaal te luisteren en weigert een gepaste reactie te geven. Wat een drama bedrijf!! Mijn advies is om een ander bedrijf te zoeken, dat service en onderhoud serieus neemt.
Vanaf aanmelding tot einde volledige service. Administratief tot factuur en uiteraard de kundigheid van de monteur. Top!
Goed, alleen inefficiënt. Elke monteur constateert weer wat anders. Monteur was ook 4 uur te laat zonder mij als klant op de hoogte te stellen. Voorrijdkosten e.150 zijn ook torenhoog om 20 minuten vanuit Houten naar mij te komen rijden.
Ik beschouw dit als een criminele organisatie. Ze ontvangen het jaarbedrag maar weigeren op e-mail te reageren. Slechtste onderhoudsbedrijf ooit.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.