Filters

10

service zoals je wilt

De warmtepomp is een betrekkelijk nieuwe techniek en de kennis is in de installatiesector nog niet overal aanwezig. Wij waren daarom blij Warmte Groep BV gevonden te hebben. Deskundige en gemotiveerde vaklieden die grondig werk leveren. En dan ook nog eens prima communicatie en goede telefonische bereikbaarheid. Het is een prettig gevoel bij hen een onderhoudsabonnement te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

netjes

Nette jonge ma.n en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Deze keer een matig resultaat

Er moesten pakkingen worden vervangen. De bedragen die Warmte Groep hiervoor in rekening brengt liggen hoger dan wat ik op internet kon vinden bij toeleveranciers van onderhoudsmateriaal. Na het vertrek van de monteur kon ik het ombouwmeubel niet terugplaatsen omdat de omkasting van de ketel niet correct was gemonteerd. Gelukkig was de monteur nog in de buurt en was het snel verholpen. Na het onderhoud slaat de ketel soms met een plof aan. Even afwachten of dat overgaat of anders even bellebn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Onprettig

Wij krijgen sterk het idee dat de monteur niet de werkzaamheden heeft verricht die hij had moeten doen. Zijn prioriteit lag meer bij het 2x willen verkopen van een extra wasmachine kraan voor zijn gemak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekende werk van echt zeer deskundige monteur, John!

Maar…. Moeten de prijzen echt 30% omhoog gaan? Bij de laatste onderhoud was een pakking vervangen, onderdeel van bij 200 euro! Zou het niet correct zijn als het onderdeel met naam, artikel nr. etcetera word in factuur gemeld?

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Monteur zeer kundig en vriendelijk, service op kantoor matig!

We hadden onze jaarlijkse onderhoudsbeurt, welke zeer prettig was verlopen. Vriendelijke monteur en uiteraard ter plekke bon gepind. Helaas een dag later CV ketel op storing. Kan gebeuren, wel vreemd een dag na een onderhoudsbeurt. De service daarna verliep minder goed. de monteur, kon 2 dagen later komen, dat is is best lang in de kou als het buiten vriest. Na meermaals contact, bleek dat het echt niet sneller kon. Na een dag thuis wachten hoorde we dat de monteur niet zou komen, omdat we geen aanbetaling hadden gedaan van EUR 150. Dit was ons ook niet telefonisch gemeld en deze mail was na afloop in de avond gestuurd en door ons gemist. Zonder overleg was de afspraak eruit gehaald en kon pas weer 2 dagen later ingepland worden. Een week in de kou, gaat ons echt te ver. Na een spoedbetaling van 150 EUR kon er toch eerder een monteur komen. Uiteindelijk is het opgelost, maar service was echt niet klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Netjes en vakmanschap

Netjes geholpen, meedenken in probleem ketel gecleand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Een vriendelijke monteur

De monteur kwam mooi op tijd een heeft het een en ander vernieuwd aan de cv, het gas blok opnieuw afgesteld, de rommel keurig opgeruimd. Tot heden lijkt het erop dat de cv zuiniger stookt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Teleurstellend met een onvergetelijke monteur

Jullie rijden voor kijken naar mijn CV ketel en vertellen mij dat reparatie €600 gaat kosten. Wanneer ik niet akkoord ga is de monteur uiterst onvriendelijk en belast me met €100. Is dit normaal ?

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service en komt afspraken keurig na

Gewoon goede service en nette onderhoudsmonteur voor de cv ketel. Professionele afhandeling met Facturatie en betaling. Snelle afhandeling bij vragen op opvragen offertes. Eigenlijk zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Betrouwbaar en punctueel

De monteur is twee keer voor een servicebeurt geweest. Hij is correct, werkt netjes en ik op tijd. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Keurige monteur, kundig!

Keurige monteur, kundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

jammer dat er geen berichtje verstuurd kon worden, wij zijn bij u binnen een half uur of zo

aardige en kundige vakman

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Super snelle service

Ik heb een jaarlijks onderhoudscontract. Iedereen aan te raden. Vriendelijk geholpen bij storingsmelding. Snelle planning en alleen vervangen onderdeel betalen. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Betrouwbaar en eerlijk

De monteur was erg vriendelijk en heeft duidelijk uitleg gegeven over zijn werkzaamheden. Nadat de monteur was vertrokken zag ik dat hij ook nog even alles schoongemaakt had. TOP! Ik ben erg tevreden over het bedrijf Warmtegroep B.V.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Wel erg snel…

Al met al 10 minuten binnen geweest, alleen water bijgevuld. Normaal wordt de ketel schoongemaakt en van binnen geinpecteerd, maar dat was biet nodig want dat was vorig haar gebeurd. Geen idee….ik heb er biet voor doorgeleerd maar krijg toch het gevoel dat snelheid en orderverwerking het heeft gewonnen van zorgvuldigheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen
9

Uitstekende service

Ik heb Warmte Groep als een uiterst vakkundige en klantvriendelijke organisatie ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Buitengewoon aardige en betrokken monteur. Perfect op tijd, netjes werkend en na afloop vragen of er verder nog klachten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Pure focus op creatie meerkosten en inflexibele staf

Zeer hoge voorrijkosten en ze schroeven er nog geen schroefje in als dat niet van hen is, dit is kennelijk het verdienmodel (voor onderdelen rekenen ze vele malen meerprijs dan via internet verkrijgbaar). Men wou geen kap met twee schroefjes afschroeven om de ketel te kunnen bekijken. Onverrichter zaken huiswaarts gekeerd met een voorrijkosten van 100! euro binnen 2 minuten in rekening gebracht en in de mailbox.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Onklantvriendelijk

Er was een afspraak gemaakt voor een kanaalreiniging van een nieuw ventilatiesysteem. Ter plekke constateerde de monteur dat hij niet met zijn gereedschap door de openingen kon komen, waardoor er praktisch niets is gereinigd. De monteur heeft nog geprobeerd alleen voorrijkosten te verrekenen, maar kreeg vanuit het kantoor opgedragen het hele bedrag van € 175 in rekening te brengen. Op een protest per e-mail kwam als reactie alleen een verwijzing naar een bepaling in de algemene voorwaarden, maar van tevoren was niet duidelijk wat de beperkingen zouden zijn van het gereedschap. Een paar weken later was er, na meerdere keren uitstel, een onderhoudsbeurt voor de CV gepland. In een tijdslot van een hele middag was de monteur uiteindelijk rond 16.00 uur langs geweest, net toen ik even weg was. Per telefoon werd medegedeeld dat de monteur echt niet langer dan 5 à 10 minuten kon wachten. Kort daarna werd er opgehangen en direct € 100 aan voorrijkosten in rekening gebracht. Van mij wordt dus verwacht een hele middag paraat te staan, maar flexibiliteit van de andere kant is vervolgens ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Comfortabel met één noot.

Sinds 2019 elk jaar service onderhoud aan mijn CV ketel laten uitvoeren. De site was helder en duidelijk qua kosten en abonnement. Afspraak maken gaat eigenlijk wel goed, soms even passen en meten qua hun planning en mijn mogelijkheid. Maar het lukte altijd naar tevredenheid. Monteur denkt mee, adviseerde en voert het onderhpud efficiënt uit. Nu de noot! Dit jaar (2024) was mijn onderhoud uitgevoerd, weer nieuw pakkingset (om de 4 jaar), keurig vooraf terplekke aan mij aangegeven inclusief totaalprijs en vervangen. Top, sticker er op, kaart afgetekend, betaald en afgerond naar tevredenheid. Dat dacht ik. Ineens een bericht per mail dat een foto uitwees dat het e.e.a. aan de afvoer niet zou voldoen!? Niets over vernomen van de monteur. Gek! Er waren al beugels vervangen i.v.m. wetgeving en nu zou dit niet meer in orde zijn alsmede de buizen. Raar, maar kan natuurlijk. Gebeld en er kon een offerte toegestuurd worden. Prima, doe maar, in mijn nieuwsgierigheid. Er kwam een offerte met alleen onderdelen met rond de €350 uit. Zonder verdere verhelderende toelichting. Dit doet mijn vertrouwen afnemen naar een cijfer 8 hierdoor. Onverwacht 'gedrag' en voor mij reden voor een second opinion en twijfel over een voortgang met onderhoud in het vervolg. Ik zal nog vragen om meer uitleg, in de hoop deze constatering te kunnen laten landen. Kortom; onduidelijke en onverwachte communicatie info en kosten. Naast jaarlijks onderhoud dit jaar van €202 'ineens' €350 'verplichte' extra kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Top man

Vrij aardige man was zeer rustig en bekwaam bezig Dus zijn we erg tevreden ik zeg tot volgend jaar Vr gr. R langelaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Onvolledig maar wel veel kosten

Achteraf blijkt kleine aanpassing rookgasafvoer nodig wv opnieuw 150e voorrijkosten worden gerekend. Had makkelijk tijdens initiële bezoek gekund.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Oplichters

Monteur kwam binnen wandelen met een onderdeel van 95 euro bij eerste bezoek. Die moest vervangen worden anders krijg ik geen abonnement en hij gaat mijn cv ketel afkeuren en ik moet voor de afkeuring betalen. Nou geen cent krijgen jullie van mij. Beter beginnen jullie een rechtzaak. Ik heb alle bewijzen dat er niets aan mijn cv ketel vervangen hoeft te worden, hij is nog 9 maanden geleden onderhouden door warmtegarant. Jullie lichten de boel op door gedwongen onderdelen te willen verkopen en dit niet vooraf te zeggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Kan niet anders zeggen dat wij zeer tevreden zijn over de service en onderhoud

Ik heb heel goede ervaring met de warmte group als ook met de monteurs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.