Zeer vriendelijk,en prima afgewerkt.
De servicemonteur die de service uitvoerde vertelde na de service dat hij een sterke gaslicht rook in de buurt van de ketel, niet bij de ketel zelf, die had hij gecontroleerd. Advies Stedin bellen. Die kwamen na dat we de deuren en ramen hadden geopend, met een uurtje en vertelde dat dit niet hun probleem was, Stedin gaat tot de meter, dit had de monteur moeten weten. Toch de leiding afgeperst en geen lekkage waar genomen. Dit had vlgs Stedin de monteur ook zelf kunnen en moeten doen! Eind goed al goed zou je zeggen. Helaas sinds de service geeft de ketel een storing en moeten we voor warm water de ketel iedere keer resetten. Hij geeft een error waaruit blijkt dat de waakvlam niet goed is afgesteld. Na het weekend dus contact opnemen met de warmte groep en blij zijn dat het in deze tijd van het jaar niet nodig is de cv te laten branden.
Bedankt voor uw review, wat wel en niet tot onze werkzaamheden behoord vindt u in onze en door u geaccepteerde voorwaarden. Waar u op doelt met de storing is niet duidelijk uw ketel heeft geen Waakvlam, ingeval van een storing kan u contact met onze klantenservice opnemen op basis van deze kunnen wij u namelijk niet herkennen.
Keurig op tijd gekomen.... schoongemaakt, en keurig de vervangen onderdelen laten zien... en alles correct afgewikkeld!
Orrekte, deskundige monteur voor onderhoud en controle van cv en duco
Super vriendelijke monteur,werkte netjes en was ook zeker op tijd. Dus een zeer positieve ervaring
Nette service en goede ervaring(en) afgelopen jaren.
Alles perfekt opgelost
Afgelopen maand, jaarlijks onderhoud laten plegen. Expansievat, was lek aan het raken (had ik zelf ook verwacht) en nog een onderdeel moest vervangen worden. Monteur overlegd netjes de constatering met prijsopgave. Alles netjes vervangen en ook de omgeving netjes achtergelaten. Nog steeds tevreden over de service.
Vakkundig, betrouwbaar en professioneel , iedere keer weer. Absoluut aan te raden
Ik vind vooral de monteurs aardig en vriendelijk ze vertellen wat ze doen en deze was ook heel vriendelijk tegen mijn hondje. De toon van het mail verkeer vind ik minder vriendelijk net als het persoonlijke contact. Daar valt nog wel wat te doen.
Nette en aardige man
Goed werk geleverd
Op tijd, informatief,adequaat en snel.
Tot twee keer toe wordt de telefoon verbinding verbroken tijdens een normaal gesprek waar ik toelichting op een in mijn ogen niet kloppende factuur vraag. Ze reageren niet meer op mijn emails. Er worden voor een en dezelfde monteur twee verschillende tarieven berekend. Er wordt twee keer arbeidsloon verrekend. 3 minuten werkt wordt met eenhalf uur naar boven afgerond.
Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.
Super service Netjes geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren en hoe je ketel ervoor staat. Afspraak regelen gaat ook altijd netjes. Bij ons jaarlijks. Ook een van de weinige die gewoon alle merken ketels aanneemt al zijn ze een paar jaar oud.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Afspraak kon snel, monteur was vakkundig en heeft enorm geholpen
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
De cv ketel wordt netjes onderhouden. En aardig personeel.
Bedankt voor uw review.
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de service van dit bedrijf, vooral door monteur Muttalip. Ik heb het bedrijf ingeschakeld om de uitlaat van mijn ketel te vervangen. Hij is zeer professioneel geweest, heeft al het werk uitgelegd en het zeer snel uitgevoerd met werk van goede kwaliteit. Ik heb de offerte ook vooraf ontvangen en heb uiteindelijk geen verborgen kosten gezien. zeer tevreden over het bedrijf!
Bedankt voor uw positieve review.
zwaar teleurstellende ervaring, parkeersituatie is net als de afgelopen twee jaar (toen de CV-servicebeurt gewoon naar tevredenheid uitgevoerd werd). Er is een laden en lossen plaats vlakbij en een Q-Park aan het eind van de korte straat. Dit werd aan de monteur uitgelegd, hij vertrok met de woorden “tot zo” en kwam nooit meer terug. Wat er wel razend snel was, was een rekening van 100,- wegens niet kunnen parkeren. De monteur zat ondertussen doodleuk tegenover de parkeergarage in zijn auto te lunchen. In de Q-Park is overigens per app een parkeerplaats te reserveren, waar ik graag aan meebetaald had. Maar zo wordt elke servicebeurt een soort loterij of er een parkeerplaats is of niet, waarvoor de klant bij elke ronde bijna de volle mep betaalt. Misschien is het dan eerlijker om geen klanten in de binnenstad aan te nemen. Ik kan het gebeurde, inclusief de slechte communicatie en de defensieve houding van de (tweede) medewerkster aan de telefoon niet rijmen met de goede ervaringen uit het verleden en kan voor het verdienmodel van deze anonieme “Warmte Groep” dan ook alleen maar waarschuwen.
De situatie is afwijkend van uw weergave zoals op de werkbon is aangegeven: Het is alleen mogelijk om een dagkaart aan te schaffen van 50 euro, klant geeft aan geen parkeerapp te beschikken.
Monteur heeft zich netjes gepresenteerd, werk correct uitgevoerd en betaling afgehandeld.
Bedankt voor uw positieve review.
De monteur was er binnen het tijdsbestek. Hij was binnen een half uur klaar vertelde saarna wat hij gedaan had. Daarnaast wist hij hoe oud de cvketel was en dat het eventueel slim is om hem voor 2026 te vervangen. Goede tip!
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Controle door medewerker sec prima.Echter ik had abonnement,kocht nieuwe cv bij jullie en betaalde 2 jaren een maandelijks bedrag(tegenover korting en eventueel benodigde service),abonnement zou na die 2 jaren gewoon weer geactiveerd worden.Maar er gebeurde na 2 jaren niets.Dus xelf maar gebeld en toen volgde de inspectie.Tja ...en daarna,alsof je dus nog geen abonnement ha wat geactiveerd zou worden ,doen ze een voorstel voor het nemen van een abonnement.Bestaande klantnummers zegt hen kennelijk niets,leidt niet tot herkenning. Aanbevelen?.. ik zeg nee want mijn verhaal moet ik kennissen niet onthouden.
Bedankt voor uw review, wij herkennen ons hier niet in. Jammer dat u ons niet aanbeveelt terwijl u wel een abonnement bij ons afgenomen heeft waarvan onlangs de onderhoudsbeurt is uitgevoerd.
Duidelijke uitleg en behulpzaam
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Zie boven p
Prima geholpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.