Filters

2

Dag na onderhoudsbeurt blijkt een onderdeel volledig verroest, maar system was goedgekeurd.

Ik heb al enige tijd een onderhoudscontract bij Warmtegroep. Tot nu toe geen problemen mee gehad, tot afgelopen week. Vrijdagmiddag monteur over de vloer gehad voor een onderhoudsbeurt. Dit was groot onderhoud, dus dan ga ik er vanuit dat het hele systeem ook meteen wordt nagekeken. Op de werkbon staat dan ook dat het hele systeem is nagekeken en alles in orde zou zijn. Echter hebben we vanaf de volgende dag een storing in de ketel, waardoor we na 5 minuten een koude douche hebben. Na een servicebezoek blijkt dat er een temperatuurbeveiliging defect is, deze blijkt helemaal verroest te zijn en een van de contacten afgebroken. Dit onderdeel is direct te zien, wanneer de kap van de ketel gehaald wordt. Als het systeem helemaal was nagekeken, dan kan deze niet gemist zijn en zeker niet goedgekeurd! Omdat ik een onderhoudscontract heb, ontvang ik een offerte voor "alleen" de materialen. Hiervoor vraagt Warmtegroep echter 2x de prijs die overal online te vinden is. Ik heb op de offerte een reactie gestuurd dat dit naar mijn idee geen marktconforme prijs is en dat ik mijn twijfels heb of de monteur wel het hele systeem nagekeken heeft, maar hier krijg ik totaal geen reactie op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima eerste ervaring voor periodiek onderhoud

Makkelijk afspraak maken en ze komen gewoon op de afgesproken tijd. Vriendelijke monteur die duidelijk antwoord geeft op vragen. Nota was zoals vooraf afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Geweldige service en vriendelijke monteurs

Niks op aan te merken! Snelle service en zeer vriendelijke monteur! Volgend jaar weer gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Deskundig en nauwkeurig gerepareerd

Onze ketel bleek tijdens ondehoud lek. Dezelfde dag kregen we een prijsopgave voor de reparatie. Toen we die geaccepteerd hadden werd binnen enkele weken de reparatie ingepland ( hij werkte nog wel gewoon ) De reparatie werd gedaan door een hele aardige en zeer ervaren monteur. Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zeer goede en nette service

De monteur stelde zich netjes voor. Hij ging zorgvuldig te werk en legde goed uit wat hij ging doen. Er moest iets vervangen worden ivm leeftijd cv. De monteur liet aan het einde zien dat hij het vervangen had. Wij hebben de afgelopen jaren zeer goede ervaring met dit bedrijf. Aan de telefoon word je netjes te woord gestaan en als er iets is, goed geholpen! Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Fast efficient service

We had our central boiler inspected for repairs. The service person was very quick and capable, we had no problems.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Geweldig

Vriendelijke monteur en gaf goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
3

Slordig

Mijn ketel gaf een melding dat er onderhoud nodig was en daarom had ik een afspraak gemaakt. Nadat de monteur r"klaar" was gaf de ketel deze melding nog steeds. Het leek alsof de monteur zomaar weggelopen was. De controle box van de ketel hing nog los aan een draad onder de ketel en er stonden nog 2 volle stinkende emmers met water uit het systeem onder de ketel. Bovendien had hij zijn rommel niet opgeruimd. Ik was dus genoodzaakt een vervolgafspraak in te plannen om alles af te laten maken. Kortom...geen goede beurt van Warmt Groep.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfect.

Monteur kam op tijd. Werkte bijzonder netjes. Alhoewel de installatie pas één jaar oud was controleerde hij toch alles. Klok moest ook nog bijgesteld worden. Geen probleem. Rapportage welke kort na de onderhoudsbeurt per e-mail werd ontvangen is erg duidelijk en wordt door ons bewaard. Dit was een groot verschil met een onderhoudsbeurt door een vorig bedrijf toen wij nog een andere ketel hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Monteur was mooi op tijd en heeft onze twee ketels weer voor een jaar onderhouden. Alles wordt netjes na gemeten ( zoals het hoort). We zijn al 4 jaar tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Afzetters

We hebben momenteel een storing met lage hydraulische druk. In mei hebben we al een technicus laten komen voor een bedrag van 175 euro aan voorrijkosten, plus extra arbeids- en materiaalkosten, wat in totaal meer dan 300 euro bedroeg. Bovendien zijn er parkeerkosten in rekening gebracht, terwijl er helemaal geen betaald parkeren is. De storing werd toen niet verholpen en afgelopen maandag (05-08) is er opnieuw een technicus langs geweest. Dit resulteerde weer in 175 euro voorrijkosten en 47 euro materiaalkosten (wat natuurlijk logisch is). De storing zou verholpen zijn, maar is nu weer teruggekeerd. Ik stuurde een e-mail waarin ik meldde dat de storing weer terug was en verzocht om terugbetaling van de 5 euro parkeerkosten van mei, aangezien er geen betaald parkeren is. In reactie op mijn e-mail kreeg ik slechts een offerte met de mededeling: “Na deze voorgelegd te hebben aan Remeha blijkt het hier om een montagefout te gaan. Hierbij de offerte betreffende Esdoornstraat 178 voor het in de juiste positie monteren van de driewegklep en monteren van een vuilfilter.” Deze offerte bedraagt maar liefst 840 euro, inclusief opnieuw 175 euro voorrijkosten. Het is zeer opmerkelijk dat dit pas aan het licht komt na mijn e-mail, terwijl de twee eerdere monteurs hier niets over hebben gezegd en het systeem 3,5 jaar probleemloos heeft gewerkt. Toen ik belde, kreeg ik te horen: “Ja, je moet mailen want ik kan niets doen.” Bovendien kon ik niemand spreken die wel iets voor me kon betekenen. @warmtegroep, als jullie het nog netjes willen op lossen, be my guest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Stabiliteit!

Ben al enkele jaren klant bij dit bedrijf. Warmte Groep komt zijn afspraken na en hebben ervaren mensen in dienst. Onze "vaste" monteur Yannick is vriendelijk en netjes. Bovenal is hij bekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke personeel; lang vantevoren afspraak maken

Onderhoud is uitgevoerd door een vriendelijke man, die je alles kan vragen en graag uitlegt. Jammer dat ze het zo druk hebben dat je pas na 2maanden een afspraak hebt. En het zou fijn zijn als je een afspraak krijgt voor een specifieke tijd ipv tijdsperiode. Met deze 2 zaken hebben alle loodgieters te maken, dus waarschijnlijk is het niet mogelijk op een andere manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede service

De monteur van Warmte Service was attent en gaf duidelijke uitleg. Prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Super!

Altijd ontzettend fijn contact met de vaste medewerker die de servicebeurt uitvoert. Geeft duidelijke tekst en uitleg en nooit te beroerd om eventuele vragen te beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Mijn ervaring

Is ongelofelijk uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Fijn dat mijn verwarming onder controle is

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Mooi op tijd, goede service en prima adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Rough

The technician who came was a bit rough in the way he communicated. He was also asking for things every 10 min during the service, by the end of which I had to carry the removed parts to his car. This is the 3rd time I do the service with this company, and it is not the standard I'm used to.

  • Would you recommend us? Yes
8

Prima monteur, geeft extra uitleg

De afspraak was erg moeilijk te maken. De warmte groep komt om het jaar in maart en nu was het moeizaam een afspraak te krijgen. In dit opzicht kan ik het niet aan bevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Correct en efficiënt geleverde service

De aanmelding van Warmtegroep voor de jaarlijkse controle, was per mail en kon ik dus in mijn eigen tijd beantwoorden zonder te worden “overvallen “ via de telefoon. Er waren genoeg alternatieve data beschikbaar indien nodig. De monteur was mooi op de afgesproken tijd en was dezelfde als vorig jaar, wat wel een prettig gevoel geeft. De meneer is zakelijk, geeft goede uitleg op de gestelde vragen en bovenal is hij een nette werker. Dit heb ik hem ook gezegd, menig keer wordt er niet zo nauw gekeken. De kosten werden vooraf door hem vermeldt, dus geen verrassing achteraf. De algehele ervaring met Warmtegroep is voor ons helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Perfect

Onderhoud was snel met en duidelijk advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Heel goed!

Ideaal de afspraak die automatisch door jullie wordt gemaakt. Kan je het nooit vergeten. Van tevoren werd netjes gezegd wat er sowieso moest worden gedaan, Kreeg gelijk een prijsopgave. Keurig naderhand opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Correct gewerkt

Kwamen binnen de aangegeven tijd en netjes een half uur van tevoren aangekondigd dat ze eraan kwamen. Vriendelijke jongens (1 in de leer). Betaling makkelijk en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Vriendelijke en nette servicemonteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.