Filters

10

goed

heldere communicatie, komt afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goed werk!

Gewoon het werk uitgevoerd tot mijn tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
3

Jammer

Helaas komt warmtegroep er bij ons niet meer in,dit was dus eenmalig en nooit meer. Er moest een beluchtertje vervangen worden tijdens een 2-jarig onderhoud van de cv-ketel. Dit werd tenslotte een fiasco,tijdens het vervangen van deze beluchter kreeg de monteur de waterpomp niet meer waterdicht en moest ineens de waterpomp bijna vervangen worden,ben blij dat ik zelf thuis was en zei dat het aan het O-ringetje lag en daar de monteur op attendeerde,deze beste man ging uiteindelijk zoeken en bellen met de fabrikant totdat deze wist welke O-ring moest hebben. En wat hij voor rotzooi maakte met water en zwarte smeer strepen niet normaal,wat was het een rotzooitje,alles was zeiknat,dit terwijl er veel elektrische apparaten in de buurt van de ketel geplaatst zijn. Nou na veel gerommel en tijd heeft deze monteur de lek weten te dichten,hij moest zelfs de rand van de ombouw,deze is van metaal,ombuigen om de pomp te kunnen demonteren,deze is dus ook beschadigd helaas. Toen hij klaar was en vertrok,merkte ik op eens dat de warm waterkraan geen warm water gaf en de monteur weer terug moest komen. Toen hij terug kwam en keek,zei die dat waarschijnelijk de 3-wegklep kapot kon zijn,en ook een duur grapje zou zijn,hij besloot uiteindelijk om de cv-ketel eerst maar even te ressetten,en dit was het uiteindelijk gelukkig,hij deet het weer. Hij gaf trouwens ook nog eens aan dat de gasregelaar waarschijnelijk volgend jaar ook stuk zou gaan,hij merkte dit op tijdens de metingen. Dus al met al,ben ik deze dag me kapot geschrokken van ellende,deze ketel is pas 7 jaar oud en kreeg bijna een inzinking tijdens deze onderhoudsbeurt. Tevens heb ik meerdere malen naar het bedrijf gebeld tijdens de onderhoudsbeurt,en gaf aan wat er allemaal mis ging en ik er geen vertrouwen meer in had,deze gaf aan dat ze de betreffende monteur zouden bellen. Heb hier ook niets meer van gehoord helaas. Mijn vertrouwen is totaal verdwenen bij dit bedrijf,wat was dit een fiasco.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede ervaring

Op de afgesproken datum en dagdeel is de monteur verschenen. Er is netjes gewerkt en voor zover ik kan beoordelen is de onderhoudsbeurt correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Keurig

Zeer nette vakman die weet waar hij over praat bij het vervangen van onderdelen heb hij vooraf de prijs laten zien keurig. Zou graag deze monteur voor de volgende keer willen zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

Vloerverwarming

Bij ons is een nieuwe vloerverdeler geïnstalleerd, omdat de oude lek raakte. Het was een probleem dat de nieuwe verdeler niet werkte. Uit telefoontjes naar u bleek dat het kwam, doordat onze vloerverwarming een gesloten systeem is en deze verdeler daarom niets kan doen. Als oplossing werd voorgesteld om een vuilfilter te installeren voor €130 en of we daarmee akkoord gingen. Dat was goed, maar toen werden ook de extra arbeidskosten in rekening gebracht. Uiteindelijk kwam het erop neer, dat er 2x zoveel als in de offerte betaald moesten worden. Over desbetreffende mails naar uw bedrijf is (schuldbewust?) geen enkele reactie gekomen. Aan de monteur ligt het niet, want die heeft alle moeite gedaan om de verdeler aan de gang te krijgen, toen de pomp niet bleek te werken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

Teleurstellend

Ik was vergeten de gangkast leeg te halen waar de ketel hangt. Ik snap heel goed dat dit erg vervelend is en dat er kosten gerekend kunnen worden. De monteur is echter direct flink geirriteerd weggelopen. Het in rekening gebrachte bedrag stond niet in verhouding tot de gemaakte kosten. Bovendien stond er ook arbeidsloon op de factuur, ondanks dat er geen arbeid is verricht. Bij navraag krijg ik enkel als reactie een verwijzing naar de voorwaarden. En vervolgens een automatische mail met het verzoek de service te beoordelen.. Nogmaals, ik erken dat ik nalatig ben geweest, maar ik had gehoopt op een iets coulantere reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
10

Ik heb me als nieuwe klant aangemeld voor een storing aan mijn cv vervolgens direct geholpen.

Ik had een aantal storingen aan mij cv waardoor ik af en toe geen warm water meer had. Ik had snel een bedrijf nodig die mij kon helpen dat ik zo snel mogelijk weer warm water had. Je kan je natuurlijk niet voorstellen om dagen lang geen warm water en verwarming te hebben terwijl je een newborn hebt. Dus al bij al perfect en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Jammer van de Printplaat

Online aangemeld voor de controle van de ketel. Deze werkte prima maar was toe aan een B beurt. De monteur de B beurt gegeven, gevolg: storing. Na bellen met Remeha vertelde hij doodleuk dat de printplaat stuk was. Remeha vertelde dat dit kon gebeuren als je de stekker eruit haalt. Ik heb echter de stekker de stekker van de ketel niet aangeraakt, dus lijkt het me goed als er tenminste gesproken kan worden over de kosten. Helaas... De volledige 300 euro voor de printplaat kwamen bovenop de installatiedelen voor de B beurt. Anders bleef ik achter met een ketel die het voor bezoek wel deed maar na bezoek niet meer... Geen goede service als het mij vraagt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Goede service

Ketel weer schoon, monteur was er best even mee bezig en is er ookserieus mee bezig geweest!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Sociale monteur, alleen bijzondere afhandeling kosten

Op dinsdag 19 maart kwam een vriendelijke en volgens mij ook kundige monteur onze CV controleren. Wij werden echter direct verrast met een prijsverhoging van maar liefst 13% zonder aankondiging van Warmte Service. Nadat bleek dat er een onderdeel vervangen moest worden werd er zonder toestemming nog een onderdeel á € 24,79 toegevoegd aan de bon en dat was de monteur vergeten te vermelden. Nu vergeet ik ook weleens iets maar de manier waarop je dit brengt door de klant eerder de bon te laten betalen en het dan pas te melden is niet netjes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

tegenvallend ondanks eerdere positieve ervaringen

Tijdens jaarlijkse onderhoudsbeurt cv ketel vorig jaar monteur gewezen op mogelijke wettelijke aanpassing van afvoer cv. Monteur heeft toen een foto gemaakt om dit intern te bespreken. Hij mocht aanpassing niet zelf doen. Op basis van de foto heb ik een offerte gekregen welke een goede 100 euro zou bedragen. Omdat afspraak een aantal keren is verzet, werd deze maand de situatie aangepast. Echter de betreffende monteur gaf aan dat hele afvoer met allerlei koppelstukken vervangen moest worden. totale kosten ongeveer 350 euro. Toen wel een verschil wat ik vooraf had willen weten. Veel geld voor een wettelijke verplichting waarvan de vraag is wat de meerwaarde is

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Ik ben zeer tevreden

Prettig persoon, goed gewerkt en uitgelegd wat er moest gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede service en kwaliteit

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Vakkundige installatie, goede toelichting, ervaring ketel te kort

Vakkundige installatie en goede toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Een goede service met een prima monteur duidelijke uitleg en netjes gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Goede service en onderhoudsbeurt

Monteur legde netjes uit wat hij ging doen en waarom. Weer een prima onderhoudsbeurt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijk en duidelijk

Er moest bij mij best wat gebeuren omdat ik achterstand had in het onderhoud. De monteur was vriendelijk en ook duidelijk wat er moest gebeuren en vertelde vooraf wat de kosten zouden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Geen klachten, correcte afhandeling, nette meneer

Onderhoudsbeurt was in minder dan 20 minuten klaar. Wel een duur advies: vervanging drukvat

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Tevreden!

Alles goed gegaan, snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

kundig en correct

monteur werkt erg netjes en liet alles schoon achter

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.
8

Vriendelijke monteur met verstand van zaken.

Ketel weer in optima forma! Vraag: wij begrepen dat wij ook terecht kunnen voor het installeren en aansluiten van een airco?

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Vriendelijk, deskundig maar duur.

Monteur op tijd en deskundig. Paar nieuwe onderdelen fors duurder dan ik op internet voor exact dezelfde onderdelen kon terugvinden. Verbazingwekkend was dat de nota bestaande uit 6 onderdelen precies op €500,- uitkwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Prettig, maar ook verbaasd....

Na jaren dezelfde monteur gehad te hebben, kwam er nu een jongere, die vroeg hoeveel radiatoren wij in gebruik hadden. Daarop adviseerde hij om het ketelvermogen daarop af te stellen. Prettig om eens iemand te spreken die vanuit een andere invalshoek kijkt en verbaasd dat de vorige monteur daar nooit enige vraag over gesteld heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
7

Prima

Eenmalige onderhoudsbeurt CV ketel uit laten voeren. Monteur overlegde zoals verzocht over de reparaties en kosten en op basis daarvan is samen besloten wat er wel en wat er niet uitgevoerd zou worden. Zoals het hoort. Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.