2 hele aardige mannen. Heel beleefd en vriendelijk. Ik werd goed ingelicht wat er stond te gebeuren. Netjes gewerkt en professioneel
Uitstekend
Servicebeurt werd goed en op tijd uitgevoerd. De monteur kwam al voor de 4e keer en steeds goede ervaringen.
Heel vriendelijk personeel. Hij is op de afgesproken tijd gekomen en alles zeer efficiënt doorgenomen. Ik raad het aan
Goede service en duidelijke uitleg m.b.t. transformator die niet goed meer werkt. Nieuwe transformator snel en vakkundig geïnstalleerd.
Eigenlijk deze halve ster nog onwaardig! Al jaren voeren ze onderhoud uit, naar mijn idee zijn er best vaak zaken die moeten worden vervangen, maar prima, als het dan werkt kan ik daar mee leven. De laatste keer echter: er moesten 2 pakkingsets vervangen worden. De 2e hadden ze echter niet bij zich en lag ook de buurt nergens op voorraad. Hiervoor moest een aparte afspraak gemaakt worden: minder handig, maar het is niet anders. Enkele dagen later krijg ik een email met de vraag of ik een upgrade van mijn abonnement wil afsluiten, dan zijn ook de pakkingsets inclusief... beetje jammer, maar wederom: ok. Nu enkele dagen geleden opeens een storing in de ketel: geen warm water. Contact opgenomen en krijg te horen: ja omdat de pakkingset nog niet is vervangen is je abonnement stopgezet.. wat!!?!??!! Waar slaat dat op? Dus omdat je zelf zo incapabel bent om niet te weten wanneer pakkingsets vervangen moeten worden (en de periodieke vervanging kun je terugzien in het logboek op de ketel, die vullen ze altijd netjes in)... ga je zo klant onvriendelijk te werk? Het slaat echt helemaal nergens op. Absolute afrader om zaken mee te doen.
De medewerker had alles in één: deskundigheid, efficiëntie én vriendelijkheid.
Ondank allerlei telefoontjes ging hij ondertussen gewoon oor met werken. Wist precies wat te doen.
De monteur is vriendelijk en werk netjes De afspraken zijn goed gemaakt je weet waar je aan toe bent
Al een paar keer geholpen door ze. Ze werken netjes met kennis van zaken, komen snel als dat nodig is en zijn vriendelijk.
Goed en snel onderhoud aan onze CV gepleegd.
Zeer tevreden, alles duidelijk uitgelegd.
Geen diensten van afnemen, zijn in mijn ogen oplichters. Plegen eigenlijk geen vorm van onderhoud, zijn liever lui dan moe en plakken eigenlijk alleen stickers. Helaas bieden ze abbonement aan, maar als je hier niet binnen zeven dagen op reageert geven ze aan dat je opnieuw een keuring van meer dan 200,- uit moeten laten voeren. Dit terwijl ze nog geen paar weken daarvoor zijn langs geweest voor diezelfde keuring. De klantenservice wil je telefonisch niet te woord staan, is niet bereid om naar je verhaal te luisteren en weigert een gepaste reactie te geven. Wat een drama bedrijf!! Mijn advies is om een ander bedrijf te zoeken, dat service en onderhoud serieus neemt.
Vanaf aanmelding tot einde volledige service. Administratief tot factuur en uiteraard de kundigheid van de monteur. Top!
Goed, alleen inefficiënt. Elke monteur constateert weer wat anders. Monteur was ook 4 uur te laat zonder mij als klant op de hoogte te stellen. Voorrijdkosten e.150 zijn ook torenhoog om 20 minuten vanuit Houten naar mij te komen rijden.
Ik beschouw dit als een criminele organisatie. Ze ontvangen het jaarbedrag maar weigeren op e-mail te reageren. Slechtste onderhoudsbedrijf ooit.
Mijn rookgasafvoerpijp is vervangen. Uitstekend vakwerk door een vriendelijke monteur. Het ging niet makkelijk maar het is gelukt.
Vorig jaar schroefde de monteur zelf een plankje weg om erbij te kunnen (4 schroeven). Onlangs kwam de monteur langs en gaf als argument dat hij er niet bij komt.....!! En dan toch ongegeneerd €100,- factureren Vorig de voorrij kosten....
De voorstelling van zaken is niet volgens de waarheid. Vorig jaar was de ketel bereikbaar en dit jaar niet, aan te tonen met foto’s. Geheel conform onze en door u geaccepteerde voorwaarden zijn er kosten in rekening gebracht.
Afvoer vuile lucht en aanvoer schone lucht zijn gescheiden, ook al zit er een gaatje in de buis schone lucht. Het blijft een gesloten systeem Bij jaarlijks onderhoud bleek een klein gaatje in de aanvoerbuis schone lucht te zitten. Wat doe je dan als monteur?, in de stress schieten, het hoofdkantoor bellen en concluderen aan deze ketel mag ik niet werken, want het is een open systeem. ONZIN natuurlijk. Het systeem is gesloten, aan- en afvoer zijn van elkaar gescheiden, ook al zit er een gaatje in de aanvoer schone lucht. Vervolgens trekt de monteur stekkers uit de ventilator, plaatst de kap terug, en presenteert een rekening en gaat weg. En laat de klant zitten met een niet werkende ketel. Ik vind dit ongelofelijk. Plaats tenminste alles terug zoals je het aantrof en kom met een goed plan. Bv. plak met ducktape het gaatje dicht
De uitgevoerde actie is voor uw veiligheid geheel in overeenstemming met de veiligheidsvoorschriften en wetgeving. Voorgaande jaren bent u al op de te verwachten problemen gewezen.
Warmte Groep is zowel per mail als telefonisch prima te bereiken. Houden zich aan de afspraak. Monteur heeft de storing aan mijn CV goed verholpen.
Op tijd. In mijn beleving ketel goed nagekeken en gereinigd. Tevreden klant .
De monteur heeft heel goed en netjes gewerkt. Ik ben zeer tevreden
Om de zoveel tijd komen ze langs en dat is tot nu een prima service. Beste verbeterpunt zou zijn om even te bellen als ze er bijna zijn, want die brede tijdsvensters van 8:00-13:00 die mogen wel wat kleiner qua planning.
Niet zo enthousiast. De eerste monteur had bij de controlelijst alles maar aangevinkt, terwijl hij dit helemaal niet had gecontroleerd. Klacht ingediend en dus kwam een week daarna een tweede monteur om het werk van de eerste monteur te controleren. Gratis uitaard. Doe je werk gewoon in een keer goed en doe wat je moet doen. Ga anders ander werk zoeken.
Wat ik erg fijn vond was dat de monteur alle vragen rustig beantwoordde en uitlegde waar hij mee bezig was en had gedaan. Maar zoals ik al had aangegeven heb ik absoluut geen verstand van een c.v. ketel, dus mij kun je best veel wijsmaken vrees ik.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.