Goed, netjes en vakkundig gewerkt. Mijn vragen duidelijk beantwoord.
De monteur was netjes en gaf duidelijk uitleg. Hij werkt goed door en nadat hij klaar was heeft hij netjes alles opgeruimd en het afval meegenomen.
Mijn eerste ervaring met jullie was in 2023. Geen fijne ervaring. Na jaarlijks onderhoud bij een ander bedrijf. Nooit klachten gehad. Bij jullie moest er gelijk een nieuw expansievat en vilters enz bij wat rond de €500 ging kosten. Ik kon dat niet betalen. Hij klopte op het expansievat en zei toen, het kan nog wel 1 jaar wachten. De twijfels werden bij jullie groot. Deze monteur 1 jaar later sprak helemaal niet over een nieuw expansievat of vilters. Ik gaf aan dat mijn verwarming in de kamers niet warm werden. Hij ging die voor mij ontluchten, want die zaten helemaal onderin en heb ik nooit gezien. De vorige monteur uit 2023 zei toen dat daar niets aan te doen was, deze monteur nam aktie. Ik was er dankbaar voor deze service... Toen had ik overleg over het expansievat....hij keek de leeftijd ervan. Toen zei ik, wat is verstandig om te doen..toe gaf hij een eerlijk advies. Als deze monteur mij niet zo had geholpen, weet ik niet zeker of ik was gebleven. Dit verhaal is mijn ervaring nu bij jullie. C gotz-Zielhuis.
Afgelopen donderdag hadden we een afspraak met een monteur van Warmte Groep. Alles verliep prima. De monteur was keurig op tijd, werkte vlot en netjes, communiceerde goed over de werkzaamheden en liet alles netjes achter. Ook was hij beleefd met vragen naar emmer om te gebruiken en in badkamer moeten zijn en een nette afhandeling van de betaling. Fijn dat het zo ging!
Als nieuwe klant heb ik de service als professioneel ervaren, afspraken zijn nagekomen op basis van vooraf bekend zijnde informatie over de cv ketel, kortom “tevreden klant”
Boze monteur: ik kan geen parkeerplaats vinden binnen 50 meter van uw huis, dus de ketel wordt niet nagekeken. Warmte Groep: geen enkele clementie (ook al kwam meteen na het vertrek van de monteur een plekje in de straat vrij, één extra rondje rijden en hij had bijna voor de deur kunnen parkeren). Binnen enkele minuten volgt via de mail een rekening die ik 'vandaag nog' moet betalen!: 100 EU 'voorrijkosten'. Nooit meer een reactie gekregen op mijn mails met voorstel tot compromis en dan willen ze dat ik ze een positieve review geef? Ik moet eerlijk zijn: de eerste 2 jaar heel goede service ontvangen van vriendelijke monteurs die goede tips gaven. Maar dit doet de deur dicht. Eisen dat je in het centrum van Amsterdam binnen 50 meter van een huis kunt parkeren? Het moet niet gekker worden!
Monteur kwam op opgegeven tijd en bel voor het geven van zijn kenteken ivm bezoekersregeling. Vroeg toestemming voor wat extra werkzaamheden. Was beleefd.
Monteur werkt netjes en is erg vriendelijk.
Sinds enkele jaren een CV onderhoudsabonnement afgesloten. Doen ieder jaar een bezoekafspraak, waar in onderling overleg goed uit te komen is. De onderhoudsmonteur is terzake kundig en geeft goede adviezen voor eventueel extra's om de ketel optimaal te laten werken. Heb net overeenkomst iets uitgebreid om ook vervangingsmaterialen daarin onder te brengen
Duidelijke offerte en communicatie. Het instaleren van onze nieuwe CV ketelverliep voorspoedig. Vriendelijke monteurs en fijn dat alles even uitgelegd werd.
De monteur was erg serieus en deskundig. Hij werkte veel zorgvuldiger dan mijn eerdere monteur en was ook klantvriendelijk.
monteur en stage waren net en correct
duidelijke afspraak kunnen maken de servicemonteur kwam op tijd en heeft bij de verwarmingsketel een goede onderhoudscontrole gedaan
Ik ben altijd zeer tevreden. Duidelijke communicatie per mail / per SMS. Vriendelijke medewerkers. Denken ook mee, en komen met suggesties voor beter gebruiken van.
Meerdere bedrijven deden moeilijk over het onderhoud, omdat we de Cv en de hybride warmtepomp bij verschillende leveranciers/installateurs hadden gekocht. Bij de Warmtegroep hebben ze daar een heldere en zorgvuldige procedure voor, zodat we nu het onderhoud bij één bedrijf (WG) hebben. En door het abonnement ook voor de komende jaren.
Na het onderhoud weer goed warm water in keuken en badkamer. Het was prettig geweest om te horen wat de monteur had gedaan en wat niet per se nodig was deze keer.
Zeer vriendelijk,en prima afgewerkt.
De servicemonteur die de service uitvoerde vertelde na de service dat hij een sterke gaslicht rook in de buurt van de ketel, niet bij de ketel zelf, die had hij gecontroleerd. Advies Stedin bellen. Die kwamen na dat we de deuren en ramen hadden geopend, met een uurtje en vertelde dat dit niet hun probleem was, Stedin gaat tot de meter, dit had de monteur moeten weten. Toch de leiding afgeperst en geen lekkage waar genomen. Dit had vlgs Stedin de monteur ook zelf kunnen en moeten doen! Eind goed al goed zou je zeggen. Helaas sinds de service geeft de ketel een storing en moeten we voor warm water de ketel iedere keer resetten. Hij geeft een error waaruit blijkt dat de waakvlam niet goed is afgesteld. Na het weekend dus contact opnemen met de warmte groep en blij zijn dat het in deze tijd van het jaar niet nodig is de cv te laten branden.
Bedankt voor uw review, wat wel en niet tot onze werkzaamheden behoord vindt u in onze en door u geaccepteerde voorwaarden. Waar u op doelt met de storing is niet duidelijk uw ketel heeft geen Waakvlam, ingeval van een storing kan u contact met onze klantenservice opnemen op basis van deze kunnen wij u namelijk niet herkennen.
Keurig op tijd gekomen.... schoongemaakt, en keurig de vervangen onderdelen laten zien... en alles correct afgewikkeld!
Orrekte, deskundige monteur voor onderhoud en controle van cv en duco
Super vriendelijke monteur,werkte netjes en was ook zeker op tijd. Dus een zeer positieve ervaring
Nette service en goede ervaring(en) afgelopen jaren.
Alles perfekt opgelost
Afgelopen maand, jaarlijks onderhoud laten plegen. Expansievat, was lek aan het raken (had ik zelf ook verwacht) en nog een onderdeel moest vervangen worden. Monteur overlegd netjes de constatering met prijsopgave. Alles netjes vervangen en ook de omgeving netjes achtergelaten. Nog steeds tevreden over de service.
Vakkundig, betrouwbaar en professioneel , iedere keer weer. Absoluut aan te raden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.