Monteur kam op tijd. Werkte bijzonder netjes. Alhoewel de installatie pas één jaar oud was controleerde hij toch alles. Klok moest ook nog bijgesteld worden. Geen probleem. Rapportage welke kort na de onderhoudsbeurt per e-mail werd ontvangen is erg duidelijk en wordt door ons bewaard. Dit was een groot verschil met een onderhoudsbeurt door een vorig bedrijf toen wij nog een andere ketel hadden.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.
Monteur was mooi op tijd en heeft onze twee ketels weer voor een jaar onderhouden. Alles wordt netjes na gemeten ( zoals het hoort). We zijn al 4 jaar tevreden klant.
We hebben momenteel een storing met lage hydraulische druk. In mei hebben we al een technicus laten komen voor een bedrag van 175 euro aan voorrijkosten, plus extra arbeids- en materiaalkosten, wat in totaal meer dan 300 euro bedroeg. Bovendien zijn er parkeerkosten in rekening gebracht, terwijl er helemaal geen betaald parkeren is. De storing werd toen niet verholpen en afgelopen maandag (05-08) is er opnieuw een technicus langs geweest. Dit resulteerde weer in 175 euro voorrijkosten en 47 euro materiaalkosten (wat natuurlijk logisch is). De storing zou verholpen zijn, maar is nu weer teruggekeerd. Ik stuurde een e-mail waarin ik meldde dat de storing weer terug was en verzocht om terugbetaling van de 5 euro parkeerkosten van mei, aangezien er geen betaald parkeren is. In reactie op mijn e-mail kreeg ik slechts een offerte met de mededeling: “Na deze voorgelegd te hebben aan Remeha blijkt het hier om een montagefout te gaan. Hierbij de offerte betreffende Esdoornstraat 178 voor het in de juiste positie monteren van de driewegklep en monteren van een vuilfilter.” Deze offerte bedraagt maar liefst 840 euro, inclusief opnieuw 175 euro voorrijkosten. Het is zeer opmerkelijk dat dit pas aan het licht komt na mijn e-mail, terwijl de twee eerdere monteurs hier niets over hebben gezegd en het systeem 3,5 jaar probleemloos heeft gewerkt. Toen ik belde, kreeg ik te horen: “Ja, je moet mailen want ik kan niets doen.” Bovendien kon ik niemand spreken die wel iets voor me kon betekenen. @warmtegroep, als jullie het nog netjes willen op lossen, be my guest.
De historie van uw installatie is ons niet bekend, voor een door derde veroorzaakte montage fout zijn wij niet verantwoordelijk. Jammer dat voordat wij konden reageren u uw ontevredenheid hier al uit.
Ben al enkele jaren klant bij dit bedrijf. Warmte Groep komt zijn afspraken na en hebben ervaren mensen in dienst. Onze "vaste" monteur Yannick is vriendelijk en netjes. Bovenal is hij bekwaam.
Onderhoud is uitgevoerd door een vriendelijke man, die je alles kan vragen en graag uitlegt. Jammer dat ze het zo druk hebben dat je pas na 2maanden een afspraak hebt. En het zou fijn zijn als je een afspraak krijgt voor een specifieke tijd ipv tijdsperiode. Met deze 2 zaken hebben alle loodgieters te maken, dus waarschijnlijk is het niet mogelijk op een andere manier.
Bedankt voor uw review.
De monteur van Warmte Service was attent en gaf duidelijke uitleg. Prima bedrijf
Bedankt de u de moeite neemt een review te plaatsen.
Altijd ontzettend fijn contact met de vaste medewerker die de servicebeurt uitvoert. Geeft duidelijke tekst en uitleg en nooit te beroerd om eventuele vragen te beoordelen.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Is ongelofelijk uitstekend
Dank u.
Fijne service
Mooi op tijd, goede service en prima adviezen.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
The technician who came was a bit rough in the way he communicated. He was also asking for things every 10 min during the service, by the end of which I had to carry the removed parts to his car. This is the 3rd time I do the service with this company, and it is not the standard I'm used to.
Thank you for your review, we will contact the technician in the hope that this will improve in the future.
De afspraak was erg moeilijk te maken. De warmte groep komt om het jaar in maart en nu was het moeizaam een afspraak te krijgen. In dit opzicht kan ik het niet aan bevelen.
Bedankt voor uw review, helaas hebben ook wij te maken met personele problemen waardoor het onderhoud soms op moet schuiven. U ondervindt daar verder geen hinder en/ of kosten van. Uw abonnement waarvoor u pas betaald bij de onderhoudsbeurt is/ bleef gewoon van kracht.
De aanmelding van Warmtegroep voor de jaarlijkse controle, was per mail en kon ik dus in mijn eigen tijd beantwoorden zonder te worden “overvallen “ via de telefoon. Er waren genoeg alternatieve data beschikbaar indien nodig. De monteur was mooi op de afgesproken tijd en was dezelfde als vorig jaar, wat wel een prettig gevoel geeft. De meneer is zakelijk, geeft goede uitleg op de gestelde vragen en bovenal is hij een nette werker. Dit heb ik hem ook gezegd, menig keer wordt er niet zo nauw gekeken. De kosten werden vooraf door hem vermeldt, dus geen verrassing achteraf. De algehele ervaring met Warmtegroep is voor ons helemaal top.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Onderhoud was snel met en duidelijk advies
Dank u.
Ideaal de afspraak die automatisch door jullie wordt gemaakt. Kan je het nooit vergeten. Van tevoren werd netjes gezegd wat er sowieso moest worden gedaan, Kreeg gelijk een prijsopgave. Keurig naderhand opgeruimd.
Fijn dat u een positieve ervaring had.
Kwamen binnen de aangegeven tijd en netjes een half uur van tevoren aangekondigd dat ze eraan kwamen. Vriendelijke jongens (1 in de leer). Betaling makkelijk en snel afgehandeld.
Vriendelijke en nette servicemonteur.
Er kwamen twee monteurs. Die beiden ander advies gaven over welk onderhoud nodig was? Er zijn onderhoudspakket kennelijk, dat was bij het bedrijf wat eerder onderhoud uitvoerde niet. Wellicht was een monteur in opleiding? Dit werd niet duidelijk gecommuniceerd. Ik hoop dat de vloerverwarming het vd winter goed doet, want ik hoorde iets over een foutmelding/code..... Positief is de email daarna met het advies over de afvoer. Dit had wat mij betreft ook door de monteurs gemeld kunnen worden. Ik ga er vanuit dat het goedkomt
Iedere keer worden allerlei onderdelen vervangen, o.a. vulkraan, overstort, ik heb wat vraagtekens bij.
Bedankt voor uw review die ons wel verbaasd gezien het feit dat de monteur u daar toestemming voor vraagt en desgewenst uitlegt over het hoe en waarom.
De onderhoudsmonteur is niet capabel
Bedankt voor uw review die wij wel erg kort door de bocht vinden. Navraag bij u gedaan en blijkt het te gaan om het feit dat u betreffende monteur niet meer wil ontvangen omdat deze vorig jaar een fout advies gegeven zou hebben. Het een 1 geven en de monteur ongeschikt achten gaat ver.
In opgegeven tijdsperiode, net onderhoud.
Dank u.
Er bleek eenminime gaslek bij de aansluiting te zitten welke ze na constatering hebben verholpen. Dat zijn in mijn ogen belangrijke dingen.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Goede communicatie over de afspraak. Zeer professionele monteur. Ook zeer schappelijke kosten voor het verrichte werk. Prettige afhandeling van de financiën
De monteur zou tussen 12 en 1700 komen, hij was er rond 2. Aardige man, deed zijn werk vlug en vertelde dat mijn cv goed is en er volgend jaar pas weer een controle hoeft plaats te vinden. Paar dagen later krijg ik een mail dat mijn huurbaas een reparatie aan mijn cv ketel zou willen laten uitvoeren. Hier op heb ik meteen een mail terug gestuurd met de vraag waarom er een reparatie uit gevoerd zou moeten worden. De monteur heeft immers gezegd dat de ketel goed is en volgend jaar pas een controle nodig heeft. Hier op kreeg ik een 1 zins mail terug waar in stond “ dit is in opdracht van jou huurbaas” Geen aanhef of afsluiting van de mail. Ik vind het erg onprofessioneel.
Onze excuses, vermoedelijk is er in het antwoordt naar u iets misgegaan.
Ik had geen warm water, de cv-ketel was weer toe aan een onderhoudsbeurt en de thermostaat was kapot. De monteur heeft alle problemen vlot verholpen en was een prettige man om mee te praten. Reden voor de lage score is de communicatie en klantenservice. Ik heb een maand zonder warm water gezeten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.