De monteur was er keurig op tijd en werkte netjes. Expansievat is op zijn advies ook vervangen. Helaas zag ik pas een dag later dat er (groen) water was gelekt naar de verdieping eronder. Krijg de muur niet meer schoon.
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de punctualiteit en netheid van onze monteur en dat het advies over het vervangen van het expansievat naar wens was. Het spijt ons echter te horen dat er een probleem is met waterlekkage naar de verdieping eronder. Dit is zeker niet de ervaring die wij willen bieden, en we begrijpen dat dit vervelend voor u is. Wij willen dit graag snel voor u oplossen. Kunt u contact met ons opnemen via [contactgegevens] zodat we een afspraak kunnen maken om het probleem te onderzoeken en op te lossen? Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.
Vriendelijke monteurs die netjes hebben uitgelegd wat ze hebben gedaan aan de hand van foto’s. Na de werkzaamheden ook alles weer keurig schoongemaakt. Topper
Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de vriendelijkheid van onze monteurs en de duidelijke uitleg aan de hand van foto’s. Het is fijn om te weten dat ze ook alles netjes hebben schoongemaakt na de werkzaamheden.
Monteur Muttalip is heel professioneel en super vriendelijk. Alles is duidelijke uitgelegd en ze maakten de werk ruimte helemaal schoon nadat de werk had uitgevoerd.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn erg blij te horen dat u zo tevreden bent met de professionaliteit en vriendelijkheid van onze monteur Muttalip. Het doet ons goed te weten dat de uitleg duidelijk was en dat de werkruimte volledig schoon is achtergelaten.
Monteur was keurig op tijd, legde direct uit wat er moest gebeuren en gaf een prijsindicatie. De ketel is goed nagekeken en gecontroleerd.
Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij te horen dat de monteur op tijd was, helder uitleg heeft gegeven over de werkzaamheden en een prijsindicatie heeft verstrekt. Het doet ons ook goed te weten dat de ketel zoals u ook mag verwachten goed is nagekeken en gecontroleerd.
Vriendelijke en bekwame monteur! Alleen vervelend dat iedere 2 jaar onderdelen vervangen moeten worden (€ 200) terwijl de ketel weinig wordt gebruikt.
Het spijt ons te horen dat de kosten voor het vervangen van onderdelen elke twee jaar als vervelend worden ervaren, vooral gezien het beperkte gebruik van de ketel. We begrijpen uw zorgen hierover. Het is belangrijk om te zorgen voor regelmatig onderhoud en tijdige vervangingen om de efficiëntie en veiligheid van uw ketel te waarborgen.
Afspraak goed en op tijd nagekomen De onderhoudsverrichtingen goed uitgevoerd Ben heel tevreden over de service
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat de afspraak op tijd is nagekomen en dat de onderhoudsverrichtingen naar wens zijn uitgevoerd. Het is geweldig om te weten dat u tevreden bent met onze service.
Het onderhoudsabonnement voor de cv-ketel wordt al jaren uitstekend uitgevoerd. De afspraken worden op tijd gemaakt en volgens afspraak uitgevoerd. De verschillende monteurs zijn vriendelijk en correct en voeren het werk netjes uit. Het resultaat: nooit problemen met de cv-ketel gehad. Het enige nadeel, ze zijn wat prijzig. Maar je krijgt dus wel waarde voor je geld.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! We zijn erg blij te horen dat het onderhoudsabonnement voor uw cv-ketel al jaren naar tevredenheid wordt uitgevoerd en dat onze monteurs altijd vriendelijk en correct zijn. Het is fantastisch om te weten dat u nooit problemen heeft gehad met de cv-ketel. We begrijpen dat u de kosten als prijzig ervaart, maar we zijn verheugd dat u de waarde van onze service erkent. Uw feedback over de kwaliteit van ons werk en de betrouwbaarheid van onze service betekent veel voor ons.
Op tijd, duidelijke uitleg en advies, uitermate tevreden, tot de volgende keer.
Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat de werkzaamheden op tijd zijn uitgevoerd en dat u tevreden bent met de duidelijke uitleg en het advies. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, en we waarderen uw complimenten zeer. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Monteur kwam op de afgesproken tijd en controleerde de apparatuur en gaf toelichting over verbeterpunten. Snel en correct.
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij te horen dat onze monteur op tijd was, de apparatuur grondig heeft gecontroleerd en duidelijke toelichting heeft gegeven over de verbeterpunten. Het is fijn om te weten dat u de service als snel en correct hebt ervaren.
Zie hierboven
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u onze service als vriendelijk en professioneel heeft ervaren.
Deze jongen was zeer bekwaam, hij kwam erachter dat me cv 1,5 jaar kapot en vast zat, dus ik vraag me af wat de vorige monteur heeft gedaan. Ik vindt dat erg slecht. Hij was ook heel vies vam binnen. Hij heeft alles netjes gemaakt
Bedankt voor uw review, fijn dat u onze monteur bekwaam vindt. Ons verbaasd wel dat als uw cv-ketel 1.5 jaar defect was dit niet gemeld heeft aan uw verhuurder.
Onderhoudsbeurt zonder contract wordt verkocht voor 125 euro. Maar dan blijkt dat het toch 200 kost. (dat staat in voorwaarden , punt 4 ) . Tenzij je gaat repareren voor 750 euro. PAS OP !!! Niet in zee gaan. Mijn ketel was afgekeurd obv leeftijd ( 13 jaar) . Geen metingen gedaan. Geen offerte uitgebracht. Gas kraan afgesloten en stikker buiten werking. Mij ketel werkte wel en was altijd goed onderhoud. Geen persoonlijke aandacht en geen denk aan oplossing zoals nieuwe ketel ( omdat oude 13 jaar oud is). Ik heb al klacht ingediend bij de klantenservice en dan krijg ik e-mail om zijn werk te beoordelen. Hoe slim moet je zijn om mij ervaring te vragen?
Bedankt voor uw review maar de gang van zaken is niet zoals u schetst. U vraagt een onderhoudsbeurt aan waarbij blijft dat er nogal wat achterstallig onderhoud en onvolkomenheden zijn. De door de monteur voorgestelde aanpassingen weigerde u. Gezien de mogelijk gevaarlijke situatie hebben wij het toestel voor uw veiligheid buiten bedrijf moeten stellen. De gedane aanbieding om de beoordeling te laten controleren door een supervisor weigerde u ook. Op de gedane offerte voor gehele vervanging gaat u ook niet in. Kortom meer kunnen wij niet doen.
Bij ons zijn ze als elk jaar langs geweest om de ketelonderhoud te doen. Echter dit jaar trof ik toen de monteur klaar was een muur aan met zwarte vegen erop. Ik dezelfde dag nog foto’s gemaakt 13-08 en gemaild. Helaas echter tot vandaag 17 augustus geen antwoord op gehad.
Excuses vanwege de vakantieperiode en minimale bezetting hebben wij nog niet kunnen reageren. Wij zullen de monteur aanspreken op zijn onvoorzichtigheid.
Al een aantal jaar de zelfde monteur over de vloer voor het jaarlijkse onderhoud van onze cv ketel. We worden altijd vriendelijk en snel geholpen met duidelijke info.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Monteur heeft onderhoud gepleegd aan de warmte installatie. Gaf netjes aan dat de pakking vervangen dient te worden. Dit noem ik nog eens service. Veder als oké met de ketel. Beveel dit bedrijf aan. Wordt netjes gewerkt en uitgevoerd .
Bedankt wij zijn blij met uw positieve review.
Vlotte onderhoudsbeurt. Houden bij of er zaken vervangen moeten worden vanuit ouderdom of fabrieksinitiatief
Warmwater voorziening (Ferroli Blue Sense 5 met solar boiler) liet het compleet afweten waarbij slechts druppelsgewijs water uit leiding. “Ferroli specialist” kon binnen 3 werkdagen er tussen gepland worden. Gelukkig was CV unit op zich niet boosdoener maar een filter bij CV waar water uit boiler komt, was zwaar vervuild met kalk . Schoon filter = heet water in groot volume. Issue kalk uit zonneboiler: eerder geen probleem. Mogelijk dat waterleiding bedrijf afgelopen 2-3 jaren wat veranderd heeft. Van onze kant ontkalking ingebouwd om in toekomst deze problemen te vermijden. Specialist opperde ook dat het voor systeem beter zou zijn als (standaard) eenvoudig filter in leiding vanuit boiler geplaatst was.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Ik heb al enige tijd een onderhoudscontract bij Warmtegroep. Tot nu toe geen problemen mee gehad, tot afgelopen week. Vrijdagmiddag monteur over de vloer gehad voor een onderhoudsbeurt. Dit was groot onderhoud, dus dan ga ik er vanuit dat het hele systeem ook meteen wordt nagekeken. Op de werkbon staat dan ook dat het hele systeem is nagekeken en alles in orde zou zijn. Echter hebben we vanaf de volgende dag een storing in de ketel, waardoor we na 5 minuten een koude douche hebben. Na een servicebezoek blijkt dat er een temperatuurbeveiliging defect is, deze blijkt helemaal verroest te zijn en een van de contacten afgebroken. Dit onderdeel is direct te zien, wanneer de kap van de ketel gehaald wordt. Als het systeem helemaal was nagekeken, dan kan deze niet gemist zijn en zeker niet goedgekeurd! Omdat ik een onderhoudscontract heb, ontvang ik een offerte voor "alleen" de materialen. Hiervoor vraagt Warmtegroep echter 2x de prijs die overal online te vinden is. Ik heb op de offerte een reactie gestuurd dat dit naar mijn idee geen marktconforme prijs is en dat ik mijn twijfels heb of de monteur wel het hele systeem nagekeken heeft, maar hier krijg ik totaal geen reactie op.
Bedankt voor uw review, duidelijk is dat wij met het beantwoorden van een mail niet aan uw verwachting voldoen. Het kan voorkomen dat daar wel eens een dag tussen zit.
Makkelijk afspraak maken en ze komen gewoon op de afgesproken tijd. Vriendelijke monteur die duidelijk antwoord geeft op vragen. Nota was zoals vooraf afgesproken.
Niks op aan te merken! Snelle service en zeer vriendelijke monteur! Volgend jaar weer gebruiken.
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.
Onze ketel bleek tijdens ondehoud lek. Dezelfde dag kregen we een prijsopgave voor de reparatie. Toen we die geaccepteerd hadden werd binnen enkele weken de reparatie ingepland ( hij werkte nog wel gewoon ) De reparatie werd gedaan door een hele aardige en zeer ervaren monteur. Super.
Bedankt wij zijn blij met uw positieve review .
De monteur stelde zich netjes voor. Hij ging zorgvuldig te werk en legde goed uit wat hij ging doen. Er moest iets vervangen worden ivm leeftijd cv. De monteur liet aan het einde zien dat hij het vervangen had. Wij hebben de afgelopen jaren zeer goede ervaring met dit bedrijf. Aan de telefoon word je netjes te woord gestaan en als er iets is, goed geholpen! Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!
Dank u.
We had our central boiler inspected for repairs. The service person was very quick and capable, we had no problems.
Thanks.
Vriendelijke monteur en gaf goed advies
Wij zijn blij met uw positieve review, dank u.
Mijn ketel gaf een melding dat er onderhoud nodig was en daarom had ik een afspraak gemaakt. Nadat de monteur r"klaar" was gaf de ketel deze melding nog steeds. Het leek alsof de monteur zomaar weggelopen was. De controle box van de ketel hing nog los aan een draad onder de ketel en er stonden nog 2 volle stinkende emmers met water uit het systeem onder de ketel. Bovendien had hij zijn rommel niet opgeruimd. Ik was dus genoodzaakt een vervolgafspraak in te plannen om alles af te laten maken. Kortom...geen goede beurt van Warmt Groep.
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor dit en spreken de monteur daar op aan in de hoop dat hij verbeterd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.