Een tijd geleden een afspraak proberen te plannen. Dit kon pas na 2 maanden. Uiteindelijk heb ik een week voor de afspraak alsnog deze afgezegd ivm plannen om warmtepomp te laten plaatsen. Naar het voorschot kon ik fluiten (reden, ze moeten ruimte maken in planning). Met nog een ruime week voor de afspraak hadden ze dit prima kunnen vullen. Slechte service wat mij betreft
Uw weergave klopt niet met onze administratie. Uw oorspronkelijke aanvraag dateert van 2 september. Wij hebben u toen een afspraak voorgesteld voor 12 september, die door het voorschot bedrag te betalen geaccepteerd is. Achteraf kwam dit niet uit. Vervolgens hebben wij 27 oktober aangeboden, wat eveneens niet paste in uw planning. Daarna is de afspraak vastgesteld op 12 november, waarop u reageert onder ander met de ze review.
Verborgen gebrek snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg welke werkzaamheden zijn uitgevoerd en waarom. Transparante offerte.
Fijn bedrijf, hebben mij nog nooit teleurgesteld
Elk jaar een goede service bij het onderhoud van mijn Cv ketel vriendelijke monteurs en makkelijke betaling via de bank app .
Het maken van een afspraak (in Rijen) verloopt zeer moeizaam, voor de rest loopt alles goed
Wij zijn al jaren de klant van Warmtegroep en zijn heel tevreden over. De onderhoud is altijd goed gedaan, wij krijgen netjes e-mails over afspraken.
Zeer tevreden, nieuwe combiketel erin en de oude en de zonneboiler die het niet meer deed eruit, hing allen maar in de weg, we hebben nu meer ruimte top gedaan
De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, maar ďe service pakketten abc kan na mijn inzicht beter geregeld worden nagebruik van de ketel. Voorbeeld ontstekingspen (vervangen) zat er nog geen 60 kuub in en de pakkiñgsrubbers waren bij vervanging bijna nieuw. Na inzicht van gebruik van de ketel servicepakket aanpassen.
Makkelijk om een onderhoudsbeurt af te spreken. Beleefde monteur, netjes gewerkt.
Aangenaam en tevreden over uitgevoerde werk. Het was goed uitgevoerd werk en ook uitleg er over.
Onze cv-ketel had een reguliere onderhoudsbeurt nodig. Ik ben er niet bij blijven staan. Na de werkzaamheden kwam de monteur voor handtekening en met de nota. Na het afrekenen is hij vertrokken en heb ik ontdekt dat de onderhoudskaart niet was ingevuld, het onderhoudsboekje niet opgeruimd en een natte handdoek als een prop op de vloer was achtergelaten. Slordig gewerkt dus. Jammer, want voorgaande keren met andere monteurs was alles netjes achtergelaten. Het is dus maar net welke monteur je krijgt, dus mijn advies is, blijf er maar bij staan voor een goed resultaat.
Bijna vijf jaar geleden een nieuwe ketel laten plaatsen, met de nieuwste snufjes erop. Geen dag spijt van gehad. Hij werkt goed, en ieder jaar voor de winter laat ik deze een “apk” keuring geven. Ik ben blij dat ik dat onderhoud steeds bij hun doe, verzekerd van een goed verwarmd huis. Top service!!
Goede service, kwam op tijd.
Gebeld.. en ze konden gelijk komen Prima service.. ik ben blij
Vriendelijke monteur. Netjes gewerkt. Alles grondig nagekeken.
Ik wil best parkeren betalen kost mij bijna niets. Maar 6.50 euro als het niet lukt vindt ik vreemd. 25 euro hoef ik niet te winnen. Liever 25 euro goedkoper. Iets uit voorzorg vervangen staat mij niet zo aan.
Goed geholpen, vriendelijk monteur, keurig op tijd, netjes gewerkt. Top.
prima service en grondig onderhoud
De erg vriendelijke installateurs hebben me heel goed geholpen. Ze denken echt met je mee, leggen alles duidelijk uit en voeren het werk erg netjes uit. Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn.
Afgelopen week is de servicebeurt weer uitgevoerd door een van de vriendelijke medewerkers. Ik heb hier inmiddels voor het tweede jaar een abonnement en daar heb ik absoluut geen spijt van! Het bedrijf communiceert vooraf, tijdens en achteraf duidelijk over de gang van zaken. De monteurs die ik tot nu toe heb meegemaakt, waren netjes, beleefd en zorgvuldig. Dit alles gebeurt tegen een eerlijke prijs. Er is volledige transparantie over de jaarlijkse controle, de gebruikte onderdelen en het te verwachten toekomstige onderhoud. Ik ben zeer tevreden en heb Warmte Groep inmiddels meermaals met succes aanbevolen.
Parkeerkosten worden per minuut betaald. Waarom de Warmtegroep daar minimaal 6 euro en daaropvolgend veelvouden van 6 uren berekend is op z'n zachts gezegd onvriendelijk. Technisch is dit makkelijk realiseerbaar, dus waarom maakt de `warmtegroep dit voor zijn klanten niet mogelijk?
Tijdens het maken van een afspraak informeren wij onze klanten altijd over de voorwaarden, waaronder eventuele parkeerkosten. Indien er sprake is van betaald parkeren en u geen parkeerkaart ter beschikking kunt stellen, berekenen wij een vaste toeslag van € 6,-. Deze vaste toeslag dekt de parkeerkosten die onze monteurs doorgaans maken binnen de gebruikelijke servicetijd. Het hanteren van een vast bedrag zorgt ervoor dat onze administratie efficiënt kan verlopen en dat monteurs zich kunnen concentreren op hun werkzaamheden. Wij begrijpen dat u liever ziet dat dit op basis van werkelijke parkeertijd wordt berekend, maar om praktische redenen is dat op dit moment niet uitvoerbaar binnen onze planning en systemen.
Op dinsdag 7 oktober had ik een onderhoudsafspraak voor mijn cv-ketel (bouwjaar 2019) bij Warmteservice. Tijdens het onderhoud moest de monteur volgens voorschrift twee pakkingen vervangen. De monteur beschikte echter niet over het juiste gereedschap en beschadigde daardoor de schroeven van de deksel van de warmtewisselaar. Ondanks meerdere pogingen, waaronder het slaan op de schroeven met een metalen gereedschap, lukte het hem niet om deze los te krijgen. Na telefonisch overleg werd de conclusie getrokken dat de voorplaat vervangen moest worden, waarvoor een bedrag van ruim €400 werd genoemd. Ik ging hier niet mee akkoord, maar na het terugplaatsen van de beschadigde onderdelen ontstond een gaslek. Hierdoor was ik genoodzaakt de nieuwe voorplaat alsnog te laten plaatsen, met een totale rekening van €555 inclusief
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren dat u teleurgesteld bent in de uitvoering van het onderhoud. Wij willen hierbij aangeven dat wij ons niet herkennen in de constatering dat onze monteur niet over het juiste gereedschap beschikte. Het vervangen van pakkingen en het uitvoeren van het onderhoud aan uw type cv-ketel behoort tot het dagelijks werk van onze monteurs, die standaard voorzien zijn van het benodigde gereedschap en materialen. Wij willen u erop wijzen dat onze medewerkers altijd handelen volgens de geldende veiligheids- en onderhoudsvoorschriften. Wij hopen u hiermee een toelichting te hebben gegeven en staan open voor verdere toelichting of overleg mocht u dat wensen.
Netjes en snel geholpen. Goede uitleg gehad ook wat hij allemaal ging doen. Zeer tevreden.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste bericht! Fijn om te horen dat u snel en duidelijk geholpen bent en dat onze uitleg u tevreden heeft gesteld. We waarderen uw feedback.
Ook dit jaar weer een fijne monteur met kennis van zakan, geduld, goeie uitleg en bruikbare tips.
Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Fijn om te horen dat onze monteur ook dit jaar weer met kennis, geduld en duidelijke uitleg voor u klaarstond. We waarderen het enorm dat u onze service zo positief ervaart.
Prima service: snel en deskundig!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u onze service snel en deskundig hebt ervaren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.