goed,deskundig, houden zich aan afspraken

zie bovenstaande

Uitstekende service en advies

Jaarlijkse onderhoudsbeurt voor de CV ketel werd keurig via de gemaakte afspraken uitgevoerd. Daarbij vakkundig advies door een zeer vriendelijke en niet opdringerige medewerker voor eventuele toekomstige vervanging. Zeer tevreden!

Ervaren en gezellige man

Heel vriendelijk en behulpzaam man. Alles goed uitgelegd en alle vragen beantwoord

Kettel Installatie

Prima service!

• Afspraken nakomen

Helaas niet geheel volgens verwachting

Had via internet gezocht naar een bedrijf voor eenmalig onderhoud. Contracten per maand zijn vaak erg duur als je ze uitrekent. Ze zouden eenmalig onderhoud voor €125,- doen. €15,- aanbetaling gedaan afspraak gemaakt. Alles prima en op tijd gekomen. Monteur geweest ( deze stonk verschrikkelijk , maar goed daar kan het bedrijf niet alles aan doen)Moet er naderhand €200,- worden betaald. Omdat er een onderhoudt set van €85,- bij wordt gerekend. Dit zal best ergens verstopt in de tekst hebben gestaan. Rapport ontvangen ook netjes. Staat ook in water bijgevuld. Is niet gedaan. Wordt tegen mijn vrouw gezegd is nog prima zo. Dus volgende keer maar weer op zoek naar een andere installateur!

service zoals je wilt

De warmtepomp is een betrekkelijk nieuwe techniek en de kennis is in de installatiesector nog niet overal aanwezig. Wij waren daarom blij Warmte Groep BV gevonden te hebben. Deskundige en gemotiveerde vaklieden die grondig werk leveren. En dan ook nog eens prima communicatie en goede telefonische bereikbaarheid. Het is een prettig gevoel bij hen een onderhoudsabonnement te hebben.

netjes

Nette jonge ma.n en vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Deze keer een matig resultaat

Er moesten pakkingen worden vervangen. De bedragen die Warmte Groep hiervoor in rekening brengt liggen hoger dan wat ik op internet kon vinden bij toeleveranciers van onderhoudsmateriaal. Na het vertrek van de monteur kon ik het ombouwmeubel niet terugplaatsen omdat de omkasting van de ketel niet correct was gemonteerd. Gelukkig was de monteur nog in de buurt en was het snel verholpen. Na het onderhoud slaat de ketel soms met een plof aan. Even afwachten of dat overgaat of anders even bellebn.

Onprettig

Wij krijgen sterk het idee dat de monteur niet de werkzaamheden heeft verricht die hij had moeten doen. Zijn prioriteit lag meer bij het 2x willen verkopen van een extra wasmachine kraan voor zijn gemak.

• Afspraken nakomen

Uitstekende werk van echt zeer deskundige monteur, John!

Maar…. Moeten de prijzen echt 30% omhoog gaan? Bij de laatste onderhoud was een pakking vervangen, onderdeel van bij 200 euro! Zou het niet correct zijn als het onderdeel met naam, artikel nr. etcetera word in factuur gemeld?

• Afspraken nakomen

Monteur zeer kundig en vriendelijk, service op kantoor matig!

We hadden onze jaarlijkse onderhoudsbeurt, welke zeer prettig was verlopen. Vriendelijke monteur en uiteraard ter plekke bon gepind. Helaas een dag later CV ketel op storing. Kan gebeuren, wel vreemd een dag na een onderhoudsbeurt. De service daarna verliep minder goed. de monteur, kon 2 dagen later komen, dat is is best lang in de kou als het buiten vriest. Na meermaals contact, bleek dat het echt niet sneller kon. Na een dag thuis wachten hoorde we dat de monteur niet zou komen, omdat we geen aanbetaling hadden gedaan van EUR 150. Dit was ons ook niet telefonisch gemeld en deze mail was na afloop in de avond gestuurd en door ons gemist. Zonder overleg was de afspraak eruit gehaald en kon pas weer 2 dagen later ingepland worden. Een week in de kou, gaat ons echt te ver. Na een spoedbetaling van 150 EUR kon er toch eerder een monteur komen. Uiteindelijk is het opgelost, maar service was echt niet klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review jammer dat we het ondanks we u snel geholpen hebben het naar uw mening nog niet goed gedaan hebben.

Netjes en vakmanschap

Netjes geholpen, meedenken in probleem ketel gecleand.

Een vriendelijke monteur

De monteur kwam mooi op tijd een heeft het een en ander vernieuwd aan de cv, het gas blok opnieuw afgesteld, de rommel keurig opgeruimd. Tot heden lijkt het erop dat de cv zuiniger stookt.

• Afspraken nakomen

Teleurstellend met een onvergetelijke monteur

Jullie rijden voor kijken naar mijn CV ketel en vertellen mij dat reparatie €600 gaat kosten. Wanneer ik niet akkoord ga is de monteur uiterst onvriendelijk en belast me met €100. Is dit normaal ?

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.

Prima service en komt afspraken keurig na

Gewoon goede service en nette onderhoudsmonteur voor de cv ketel. Professionele afhandeling met Facturatie en betaling. Snelle afhandeling bij vragen op opvragen offertes. Eigenlijk zoals het hoort

Betrouwbaar en punctueel

De monteur is twee keer voor een servicebeurt geweest. Hij is correct, werkt netjes en ik op tijd. Niets op aan te merken.

Keurige monteur, kundig!

Keurige monteur, kundig!

• Afspraken nakomen

jammer dat er geen berichtje verstuurd kon worden, wij zijn bij u binnen een half uur of zo

aardige en kundige vakman

Super snelle service

Ik heb een jaarlijks onderhoudscontract. Iedereen aan te raden. Vriendelijk geholpen bij storingsmelding. Snelle planning en alleen vervangen onderdeel betalen. Zeer tevreden.

Betrouwbaar en eerlijk

De monteur was erg vriendelijk en heeft duidelijk uitleg gegeven over zijn werkzaamheden. Nadat de monteur was vertrokken zag ik dat hij ook nog even alles schoongemaakt had. TOP! Ik ben erg tevreden over het bedrijf Warmtegroep B.V.

Wel erg snel…

Al met al 10 minuten binnen geweest, alleen water bijgevuld. Normaal wordt de ketel schoongemaakt en van binnen geinpecteerd, maar dat was biet nodig want dat was vorig haar gebeurd. Geen idee….ik heb er biet voor doorgeleerd maar krijg toch het gevoel dat snelheid en orderverwerking het heeft gewonnen van zorgvuldigheid.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Uitstekende service

Ik heb Warmte Groep als een uiterst vakkundige en klantvriendelijke organisatie ervaren

• Afspraken nakomen

Buitengewoon aardige en betrokken monteur. Perfect op tijd, netjes werkend en na afloop vragen of er verder nog klachten zijn.

• Afspraken nakomen

Pure focus op creatie meerkosten en inflexibele staf

Zeer hoge voorrijkosten en ze schroeven er nog geen schroefje in als dat niet van hen is, dit is kennelijk het verdienmodel (voor onderdelen rekenen ze vele malen meerprijs dan via internet verkrijgbaar). Men wou geen kap met twee schroefjes afschroeven om de ketel te kunnen bekijken. Onverrichter zaken huiswaarts gekeerd met een voorrijkosten van 100! euro binnen 2 minuten in rekening gebracht en in de mailbox.

Onklantvriendelijk

Er was een afspraak gemaakt voor een kanaalreiniging van een nieuw ventilatiesysteem. Ter plekke constateerde de monteur dat hij niet met zijn gereedschap door de openingen kon komen, waardoor er praktisch niets is gereinigd. De monteur heeft nog geprobeerd alleen voorrijkosten te verrekenen, maar kreeg vanuit het kantoor opgedragen het hele bedrag van € 175 in rekening te brengen. Op een protest per e-mail kwam als reactie alleen een verwijzing naar een bepaling in de algemene voorwaarden, maar van tevoren was niet duidelijk wat de beperkingen zouden zijn van het gereedschap. Een paar weken later was er, na meerdere keren uitstel, een onderhoudsbeurt voor de CV gepland. In een tijdslot van een hele middag was de monteur uiteindelijk rond 16.00 uur langs geweest, net toen ik even weg was. Per telefoon werd medegedeeld dat de monteur echt niet langer dan 5 à 10 minuten kon wachten. Kort daarna werd er opgehangen en direct € 100 aan voorrijkosten in rekening gebracht. Van mij wordt dus verwacht een hele middag paraat te staan, maar flexibiliteit van de andere kant is vervolgens ver te zoeken.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.