Goed gewerkt....

Keurig op tijd gekomen.... schoongemaakt, en keurig de vervangen onderdelen laten zien... en alles correct afgewikkeld!

• Afspraken nakomen

Korrekte, deskundige monteur voor onderhoud

Orrekte, deskundige monteur voor onderhoud en controle van cv en duco

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Gewoon goed en netjed

Super vriendelijke monteur,werkte netjes en was ook zeker op tijd. Dus een zeer positieve ervaring

Netjes en bekwaam

Nette service en goede ervaring(en) afgelopen jaren.

Vakkundige mensen

Alles perfekt opgelost

Inmiddels meerdere jaren onderhoud

Afgelopen maand, jaarlijks onderhoud laten plegen. Expansievat, was lek aan het raken (had ik zelf ook verwacht) en nog een onderdeel moest vervangen worden. Monteur overlegd netjes de constatering met prijsopgave. Alles netjes vervangen en ook de omgeving netjes achtergelaten. Nog steeds tevreden over de service.

Zeer positief

Vakkundig, betrouwbaar en professioneel , iedere keer weer. Absoluut aan te raden

Hele aardige monteur

Ik vind vooral de monteurs aardig en vriendelijk ze vertellen wat ze doen en deze was ook heel vriendelijk tegen mijn hondje. De toon van het mail verkeer vind ik minder vriendelijk net als het persoonlijke contact. Daar valt nog wel wat te doen.

Uitstekent

Nette en aardige man

Mooi schoon gewerkt

Goed werk geleverd

Adequaat en professioneel

Op tijd, informatief,adequaat en snel.

Waardeloos

Tot twee keer toe wordt de telefoon verbinding verbroken tijdens een normaal gesprek waar ik toelichting op een in mijn ogen niet kloppende factuur vraag. Ze reageren niet meer op mijn emails. Er worden voor een en dezelfde monteur twee verschillende tarieven berekend. Er wordt twee keer arbeidsloon verrekend. 3 minuten werkt wordt met eenhalf uur naar boven afgerond.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review maar wij reageren hier niet inhoudelijk op als dat al zou kunnen. Wij zijn blij met klanten die de moeite nemen een positieve review te plaatsen. Op negatieve reviews is het zinloos te reageren omdat deze: - of anoniem zijn. - of niet afkomstig van een klant. - of al communicatie over geweest. Is dit niet van toepassing stuur ons dan een e-mail met vermelding van uw naam en adres zodat wij alsnog kunnen reageren.

Super service

Super service Netjes geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren en hoe je ketel ervoor staat. Afspraak regelen gaat ook altijd netjes. Bij ons jaarlijks. Ook een van de weinige die gewoon alle merken ketels aanneemt al zijn ze een paar jaar oud.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.

Behulpzaam en denkt mee

Afspraak kon snel, monteur was vakkundig en heeft enorm geholpen

• Afspraken nakomen

De cv ketel wordt netjes onderhouden. En aardig personeel.

Bedankt voor uw review.

Heel goed service and snel installatie

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met de service van dit bedrijf, vooral door monteur Muttalip. Ik heb het bedrijf ingeschakeld om de uitlaat van mijn ketel te vervangen. Hij is zeer professioneel geweest, heeft al het werk uitgelegd en het zeer snel uitgevoerd met werk van goede kwaliteit. Ik heb de offerte ook vooraf ontvangen en heb uiteindelijk geen verborgen kosten gezien. zeer tevreden over het bedrijf!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review.

waardeloos

zwaar teleurstellende ervaring, parkeersituatie is net als de afgelopen twee jaar (toen de CV-servicebeurt gewoon naar tevredenheid uitgevoerd werd). Er is een laden en lossen plaats vlakbij en een Q-Park aan het eind van de korte straat. Dit werd aan de monteur uitgelegd, hij vertrok met de woorden “tot zo” en kwam nooit meer terug. Wat er wel razend snel was, was een rekening van 100,- wegens niet kunnen parkeren. De monteur zat ondertussen doodleuk tegenover de parkeergarage in zijn auto te lunchen. In de Q-Park is overigens per app een parkeerplaats te reserveren, waar ik graag aan meebetaald had. Maar zo wordt elke servicebeurt een soort loterij of er een parkeerplaats is of niet, waarvoor de klant bij elke ronde bijna de volle mep betaalt. Misschien is het dan eerlijker om geen klanten in de binnenstad aan te nemen. Ik kan het gebeurde, inclusief de slechte communicatie en de defensieve houding van de (tweede) medewerkster aan de telefoon niet rijmen met de goede ervaringen uit het verleden en kan voor het verdienmodel van deze anonieme “Warmte Groep” dan ook alleen maar waarschuwen.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen

De situatie is afwijkend van uw weergave zoals op de werkbon is aangegeven: Het is alleen mogelijk om een dagkaart aan te schaffen van 50 euro, klant geeft aan geen parkeerapp te beschikken.

correcte service

Monteur heeft zich netjes gepresenteerd, werk correct uitgevoerd en betaling afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw positieve review.

Prima controlecheck gehad

De monteur was er binnen het tijdsbestek. Hij was binnen een half uur klaar vertelde saarna wat hij gedaan had. Daarnaast wist hij hoe oud de cvketel was en dat het eventueel slim is om hem voor 2026 te vervangen. Goede tip!

Administratie niet in orde

Controle door medewerker sec prima.Echter ik had abonnement,kocht nieuwe cv bij jullie en betaalde 2 jaren een maandelijks bedrag(tegenover korting en eventueel benodigde service),abonnement zou na die 2 jaren gewoon weer geactiveerd worden.Maar er gebeurde na 2 jaren niets.Dus xelf maar gebeld en toen volgde de inspectie.Tja ...en daarna,alsof je dus nog geen abonnement ha wat geactiveerd zou worden ,doen ze een voorstel voor het nemen van een abonnement.Bestaande klantnummers zegt hen kennelijk niets,leidt niet tot herkenning. Aanbevelen?.. ik zeg nee want mijn verhaal moet ik kennissen niet onthouden.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review, wij herkennen ons hier niet in. Jammer dat u ons niet aanbeveelt terwijl u wel een abonnement bij ons afgenomen heeft waarvan onlangs de onderhoudsbeurt is uitgevoerd.

Duidelijke uitleg en behulpzaam

Vriendelijk en deskundig

Zie boven p

Prima geholpen.

Prima geholpen.

• Afspraken nakomen

Prima service, volgens afspraak, transparant en op tijd

Zoals ieder jaar kwam Alex weer het onderhoud doen van onze CV ketel. Hij was er op de afgesproken tijd. Hij is een echte vakman en legt duidelijk uit wat hij gaat doen. Altijd van te voren een prijsopgaaf. Hij werkt snel en efficiënt. Geeft het gevoel dat het onderhoud in goede handen is.

Storing cv-ketel binnen 24 uur verholpen

Stel je voor: geen warm water, geen verwarming. Meteen vroeg in de middag gebeld met Warmtegroep en de volgende morgen al om 10 uur een monteur op de stoep. Remco legde duidelijk uit hoe de storing heeft kunnen gebeuren en hoe hij de ketel weer wilde laten werken. Het was een defect dat hoogst zelden voorkomt. Remco heeft een vol uur eraan gewerkt. Alles doet het weer. Omdat we een abonnement hebben, hoeven we niets te betalen. Da's pas service. Bedankt Team Warmtegroep!

Peppelkade 36 A

3992AK Houten